Jump to content
Than_Junior

Subaru WRX STI MY15

Recommended Posts

 

 

Szkoda, że nie można mieć takiej wersji jak na zdjęciu w cenniku - czyli z parapetem z tyłu (ST000) i wszystkimi bajerami w stylu szyberdachu, keyless start, Harman/Kardon itd. (STTOP)

 

z tym spojlerem to róznie bywa....sporo osób nie chciało w poprzedniej wersji. Ale tradycyjnie .."dokręcić" zawsze można .. :) Mnie w poprzedniej "bogatszej wersji" bez spojlera nie pasowały mi fotele recaro...więc różnie to bywa.... :rolleyes:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Szkoda, że nie można mieć takiej wersji jak na zdjęciu w cenniku - czyli z parapetem z tyłu (ST000) i wszystkimi bajerami w stylu szyberdachu, keyless start, Harman/Kardon itd. (STTOP)

Dyrekcja już się wypowiadała. Ściągną z Niemiec w prawie odpowiedniej cenie.

 

 

Swoją drogą 9 głośników przy H/K w wersji STTOP sugeruje, że jakiś subwoofer (centralnego głośnika raczej nie ma), zapewne jakiś podfotelowy.

Jest za tylną kanapą.

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

 

Święte słowa. Czy jest coś wow? Czy Subaru stoi w miejscu z awaryjnym silnikiem a konkurencja przegoniła?

STI nie ma konkurencji (poza EVO X ktore ma byc wycofane z EU) zadna inna firma nie produkuje i nie sprzedaje obecnie cywilnej rajdówki 4x4 ani nawet jej namiastki bo Polo 1.4 GTI czy Fiesta ST nijak sie maja do prototypow WRC które sa polo i fiesto podobne.

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

 

Jest za tylną kanapą.

 

No to super. H/K w nowy Forku gra całkiem fajnie brakuje tylko odrobiny basu. Jeżeli w STI jest sub to powinno być super :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mi konfiguracja odpowiada. I tak wybiorę tańszą wersję bo jakoś szyberdach, keyless, lepsze audio, skóry itd itp nijak mi pasują do klimatu samochodu "daily rally car". Ma być topornie, głośno i bez zbędnej dodatkowej masy :) Także parapet będę miał :D

Do wygodnego wożenia 4liter mam OBK.

A tak na marginesie to brakuje mi w ofercie producentów jakiś samochodów topornych, stricte do zabawy. Poza GT86 i BRZ nie ma właściwie nic. Niestety biznes prowadzi się dla kasy a to znaczy że trzeba się układać pod klienta. To niestety prowadzi do budowy samochodów upchanych elektroniką i innymi "ekstrasami". Kiedyś legendy rajdów dzisiaj są tylko cieniem samych siebie. Za to kupują je "młodzi dynamiczni", którzy w towarzystwie będą mogli się pochwalić że mają STi albo EVO. No i że ze świateł na skrzyżowaniu to łykają wszystko co się rusza.

Ktoś napisał wcześniej że teraz Takiego STi może mieć każdy bo trafia do ludzi którzy kupują je za 30tyś i to ma psuć markę. Moim zdaniem częściej Ci którzy kupują za 30 tyś wiedzą co robić z takim samochodem (i robią to) niż "yappies" którzy mieszkają u mamy i na uciułany kredyt kupili sobie samochód za blisko 200tys.

Żeby nie było to sam zaliczam sie w zasadzie do obu grup ;) tylko że z mamą nie mieszkam :) Sam kupiłem używane EVO tylko dlatego że nowe moim zdaniem straciło klimat a poza tym używkę upala się z lżejszym sercem. No i żonie się wydaje że to tani samochód bo używany :D Nowego STi kupię bo na lotnisko jakoś dupsko trzeba zataszczyć a ze świateł trzeba ruszać z pole position ;) No i kolegom w pracy oko zblednie ;)

 

Wysłane z mojego iPhone przez Tapatalk

Edited by matros1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Szkoda, że nie można mieć takiej wersji jak na zdjęciu w cenniku - czyli z parapetem z tyłu (ST000) i wszystkimi bajerami w stylu szyberdachu, keyless start, Harman/Kardon itd. (STTOP)

 

 

Dokładnie. Szkoda....

 

Szkoda, że nie można mieć takiej wersji jak na zdjęciu w cenniku - czyli z parapetem z tyłu (ST000) i wszystkimi bajerami w stylu szyberdachu, keyless start, Harman/Kardon itd. (STTOP)

 

z tym spojlerem to róznie bywa....sporo osób nie chciało w poprzedniej wersji. Ale tradycyjnie .."dokręcić" zawsze można .. :) Mnie w poprzedniej "bogatszej wersji" bez spojlera nie pasowały mi fotele recaro...więc różnie to bywa.... :rolleyes:

 

 

Pewnie, że można dokręcić ale po co kombinować? A wystarczyło dać lotkę w opcji.

 

Szkoda, że nie można mieć takiej wersji jak na zdjęciu w cenniku - czyli z parapetem z tyłu (ST000) i wszystkimi bajerami w stylu szyberdachu, keyless start, Harman/Kardon itd. (STTOP)

Dyrekcja już się wypowiadała. Ściągną z Niemiec w prawie odpowiedniej cenie.

 

Sprawdziłem teraz na stronie subaru.de i droższa wersja, która jest z lotką kosztuje 45.200 €. Nie ma natomiast żadnych danych odnośnie wyposażenia.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mi konfiguracja odpowiada. I tak wybiorę tańszą wersję bo jakoś szyberdach, keyless, lepsze audio, skóry itd itp nijak mi pasują do klimatu samochodu "daily rally car". Ma być topornie, głośno i bez zbędnej dodatkowej masy :) Także parapet będę miał :D

Do wygodnego wożenia 4liter mam OBK.

A tak na marginesie to brakuje mi w ofercie producentów jakiś samochodów topornych, stricte do zabawy. Poza GT86 i BRZ nie ma właściwie nic. Niestety biznes prowadzi się dla kasy a to znaczy że trzeba się układać pod klienta. To niestety prowadzi do budowy samochodów upchanych elektroniką i innymi "ekstrasami". Kiedyś legendy rajdów dzisiaj są tylko cieniem samych siebie. Za to kupują je "młodzi dynamiczni", którzy w towarzystwie będą mogli się pochwalić że mają STi albo EVO. No i że ze świateł na skrzyżowaniu to łykają wszystko co się rusza.

Ktoś napisał wcześniej że teraz Takiego STi może mieć każdy bo trafia do ludzi którzy kupują je za 30tyś i to ma psuć markę. Moim zdaniem częściej Ci którzy kupują za 30 tyś wiedzą co robić z takim samochodem (i robią to) niż "yappies" którzy mieszkają u mamy i na uciułany kredyt kupili sobie samochód za blisko 200tys.

Żeby nie było to sam zaliczam sie w zasadzie do obu grup ;) tylko że z mamą nie mieszkam :) Sam kupiłem używane EVO tylko dlatego że nowe moim zdaniem straciło klimat a poza tym używkę upala się z lżejszym sercem. No i żonie się wydaje że to tani samochód bo używany :D Nowego STi kupię bo na lotnisko jakoś dupsko trzeba zataszczyć a ze świateł trzeba ruszać z pole position ;) No i kolegom w pracy oko zblednie ;)

Wysłane z mojego iPhone przez Tapatalk

Jakoś nie mogę oprzeć się wrażeniu że jest to wypowiedź osoby o której piszesz :)

Niestety kupno takiego samochodu nie gwarantuje Ci dzisiaj bycia najszybszym z pod każdych świateł a już na pewno ten samochód nie robi na nikim takiego wrażenia jak 15 czy 10 lat temu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

Mi konfiguracja odpowiada. I tak wybiorę tańszą wersję bo jakoś szyberdach, keyless, lepsze audio, skóry itd itp nijak mi pasują do klimatu samochodu "daily rally car". Ma być topornie, głośno i bez zbędnej dodatkowej masy :) Także parapet będę miał :D

Do wygodnego wożenia 4liter mam OBK.

A tak na marginesie to brakuje mi w ofercie producentów jakiś samochodów topornych, stricte do zabawy. Poza GT86 i BRZ nie ma właściwie nic. Niestety biznes prowadzi się dla kasy a to znaczy że trzeba się układać pod klienta. To niestety prowadzi do budowy samochodów upchanych elektroniką i innymi "ekstrasami". Kiedyś legendy rajdów dzisiaj są tylko cieniem samych siebie. Za to kupują je "młodzi dynamiczni", którzy w towarzystwie będą mogli się pochwalić że mają STi albo EVO. No i że ze świateł na skrzyżowaniu to łykają wszystko co się rusza.

Ktoś napisał wcześniej że teraz Takiego STi może mieć każdy bo trafia do ludzi którzy kupują je za 30tyś i to ma psuć markę. Moim zdaniem częściej Ci którzy kupują za 30 tyś wiedzą co robić z takim samochodem (i robią to) niż "yappies" którzy mieszkają u mamy i na uciułany kredyt kupili sobie samochód za blisko 200tys.

Żeby nie było to sam zaliczam sie w zasadzie do obu grup ;) tylko że z mamą nie mieszkam :) Sam kupiłem używane EVO tylko dlatego że nowe moim zdaniem straciło klimat a poza tym używkę upala się z lżejszym sercem. No i żonie się wydaje że to tani samochód bo używany :D Nowego STi kupię bo na lotnisko jakoś dupsko trzeba zataszczyć a ze świateł trzeba ruszać z pole position ;) No i kolegom w pracy oko zblednie ;)

Wysłane z mojego iPhone przez Tapatalk

Jakoś nie mogę oprzeć się wrażeniu że jest to wypowiedź osoby o której piszesz :)

Niestety kupno takiego samochodu nie gwarantuje Ci dzisiaj bycia najszybszym z pod każdych świateł a już na pewno ten samochód nie robi na nikim takiego wrażenia jak 15 czy 10 lat temu.

 

 

Mi konfiguracja odpowiada. I tak wybiorę tańszą wersję bo jakoś szyberdach, keyless, lepsze audio, skóry itd itp nijak mi pasują do klimatu samochodu "daily rally car". Ma być topornie, głośno i bez zbędnej dodatkowej masy :) Także parapet będę miał :D

Do wygodnego wożenia 4liter mam OBK.

A tak na marginesie to brakuje mi w ofercie producentów jakiś samochodów topornych, stricte do zabawy. Poza GT86 i BRZ nie ma właściwie nic. Niestety biznes prowadzi się dla kasy a to znaczy że trzeba się układać pod klienta. To niestety prowadzi do budowy samochodów upchanych elektroniką i innymi "ekstrasami". Kiedyś legendy rajdów dzisiaj są tylko cieniem samych siebie. Za to kupują je "młodzi dynamiczni", którzy w towarzystwie będą mogli się pochwalić że mają STi albo EVO. No i że ze świateł na skrzyżowaniu to łykają wszystko co się rusza.

Ktoś napisał wcześniej że teraz Takiego STi może mieć każdy bo trafia do ludzi którzy kupują je za 30tyś i to ma psuć markę. Moim zdaniem częściej Ci którzy kupują za 30 tyś wiedzą co robić z takim samochodem (i robią to) niż "yappies" którzy mieszkają u mamy i na uciułany kredyt kupili sobie samochód za blisko 200tys.

Żeby nie było to sam zaliczam sie w zasadzie do obu grup ;) tylko że z mamą nie mieszkam :) Sam kupiłem używane EVO tylko dlatego że nowe moim zdaniem straciło klimat a poza tym używkę upala się z lżejszym sercem. No i żonie się wydaje że to tani samochód bo używany :D Nowego STi kupię bo na lotnisko jakoś dupsko trzeba zataszczyć a ze świateł trzeba ruszać z pole position ;) No i kolegom w pracy oko zblednie ;)

Wysłane z mojego iPhone przez Tapatalk

Jakoś nie mogę oprzeć się wrażeniu że jest to wypowiedź osoby o której piszesz :)

Niestety kupno takiego samochodu nie gwarantuje Ci dzisiaj bycia najszybszym z pod każdych świateł a już na pewno ten samochód nie robi na nikim takiego wrażenia jak 15 czy 10 lat temu.

 

Nie przesadzaj trudziGT

na mnie STI zawsze robiło i poki co to najnowesz robi wrażenie i to duże :yahoo:

 

zastanawiam sie czy 7-8 lat produkcji silnika ej 25(engine of the year 2008)

pozwolilo konstruktorom wyeliminowac jego słabe punkty

bo tak naprawde ma w porownaniu do silnika FA 20 duzo bardziej prosta budowe

wiec po ostrym upalaniu nie powinien nawalac tak szybko(nie wiem co z blokiem,poprawili material z ktorego do robia???)i uszczelki,daja rade???

w serwisach malo maja najnowszych silnikow ej25 (z lat 2011-2013 )wiec moze jest cos lepiej?

Kiedy Polska premiera nowego WRX STI wie ktos cos???

Share this post


Link to post
Share on other sites

Na swiatla to kup M-ke lub uzywana C AMG :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Na swiatla to kup M-ke lub uzywana C AMG :)

To nie to samo co STi. Ma być namiastka rajdówki a przede wszystkim stałe 4x4. Poza tym musi być parapet. Mój 6 letni syn mówi że "samochody ze spojlerem są najbardziejsze" :)

 

 

Wysłane z mojego iPhone przez Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wasz_hugo nie robi wrażenia gdyż nie ma już tego zaczarowanego świata rajdów z którego się wywodzil , Colina Holka czy poziej Kuzaja i Solberga.Do tego 15 lat temu jak sobie nawet kupiłeś GTeka to żeby dac ci radę musiało stanąć obok ciebie Porsche jakieś trzy razy droższe Audi RS czy solidne i rownie drogie BMW. Dzis jesteś w łasce szescio cylindrowych dieseli niektóre kompakty sa już sporo szybsze a do tego masz setki starych podlubanych subaru i Evo , więc sorry ale czym i na kim ma ten samochód zrobić wrażenie ? To nie jest już taki obiekt pożądania i do wieszania nad łóżkiem jak 10 lat temu.

Dodatkowo przypomnij sobie ile mialy KM i ile wazyly pierwsze Sti ( 280 KM i 1250 kg ). Dzis jest 300 i grubo ponad 1500 kg , więc uważam że przy tej konkurencji to auto powinno miec min. 350KM żeby byc dalej on the top of the game bo na dzień dzisiejszy juz dawno nie jest a do tego śmiesznie wygląda taki obklejony w spoilery samochód który leje zwykla piatka w dieselu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mnie tam leje spod świateł Fabia w 1.2 benzynie jak start spierdzielę i turbo się zdusi :D nie pomoże koni kupa jak z kierowcy d.pa

 

 

Wysłane z mojego iPhone przez Tapatalk

Edited by matros1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mnie tam leje spod świateł Fabia w 1.2 benzynie jak start spierdzielę i turbo się zdusi :D nie pomoże koni kupa jak z kierowcy d.pa

 

 

Wysłane z mojego iPhone przez Tapatalk

 

Madox :yahoo:

 

PS.Sti jest "zaszperowany" :rolleyes:

Share this post


Link to post
Share on other sites

jeszcze kilka lat temu zarezerwowaną dla wąskiej grupy klientów szanujących te auta i podchodzących do nich z sercem.   w Polsce..?   markos007 powiedział tak patrząc na nową wersję STI widzę, że niestety ta marka zmierza w złą stronę.   jest wybór.....wszystkie marki w Polsce dostępne.  ...coś sobie  znajdziesz , ....jeżeli chodzi o "kierunek" oczywiście...

Panie Andrzeju, chodzi o całokształt i kierunek w jakim podąża polityka koncernu. Kiedyś wszystko co związane z Subaru wiązało się z rajdami, prestiżem, a w jakim kierunku teraz koncern zamierza podążać?

Całe szczęście świat się nie kończy i modele do 05' będą jeszcze długi czas dostępne na rynku wtórnym ale po prostu szkoda, że marka poza nowym Forestem niczym znaczącym do siebie nie przyciąga i auta nie robią już tej przysłowiowej różnicy w porównaniu do większości innych marek na rynku. Mam nadzieje, że doczekamy się nowoczesnej dwulitrowej turbodoładowanej jednostki, którą oderwie trochę markę o fatalnej reputacji silników 2.5l

Poza tym nowy Forester jest naprawdę fajnym autem i w salonie pierwszy wybór padłby przede wszystkim na nowego Forestera :)

Edited by markos007

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

 

Poza tym nowy Forester jest naprawdę fajnym autem i w salonie pierwszy wybór padłby przede wszystkim na nowego Forestera

 

czyli dramatu nie ma.... :) ..kierunek właściwy.. 

 

 

 

Kiedyś wszystko co związane z Subaru wiązało się z rajdami,

 

celowa zmiana przepisów i związana z tym dominacja producentów europejskich  :rolleyes:

 

 

 

Mam nadzieje, że doczekamy się nowoczesnej dwulitrowej turbodoładowanej jednostki,

 

już jest....w For. XT... :)  

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

 

Kiedyś wszystko co związane z Subaru wiązało się z rajdami, prestiżem

 

 

Moge sie mylic, ale tak bylo u nas, czyli w Polsce. Podejrzewam, ze w takiej Australii, czy Stanach marka ta traktowana jest jak wiele innych - jeden Smith jezdzil po buly, drugi po bezdrozach, trzeci po torze, a kazdy czyms innym. Z lat mlodzienczych Subaru wlasciwie kojarzylo mi sie tylko z Legacy i pozniej Impreza. Nie mialem w ogole pojecia, ze istnieja Forestery, Outbacki, Justy... 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Co by nie mówić,ale podczas wycofania Evo to właśnie Sti dzięki zaawansowanemu napedowi jest najbliższy rajdom i żadne lepsze starty ze świateł różnych golfow tego nie zmienią.

Jak zwykle subaru pozostaje marką dla świadomego nabywcy.

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

 

Sti dzięki zaawansowanemu napedowi jest najbliższy rajdom

 

nie ma karoserii która bylaby konkurencyjna w wrc , Yaris coś próbuje.... 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jak to nie ma , a Justy ? :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

już jest....w For. XT...

czekamy w takim razie aby ta jednostka trafiła do innych modeli Subaru w EU, nie tylko do Forestera :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

Sti dzięki zaawansowanemu napedowi jest najbliższy rajdom

 

nie ma karoserii która bylaby konkurencyjna w wrc , Yaris coś próbuje.... 

 

 

A jak pod tym względem prezentuje się karoseria BRZ ??? Łatwiej "dostawić" napęd do sztywnej budy niż poprawić parametry karoserii spapranej na etapie konstruowania.

Edited by Jacky X

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

 

Łatwiej "dostawić" napęd do sztywnej budy niż poprawić parametry karoserii spapranej na etapie konstruowania.

Auto WRC to konstrukcja tylko z grubsza podobna do seryjnego auta. To nie jes "eNka" budowana na zasadzie wspawania klatki do seryjnej budy :idea:

Share this post


Link to post
Share on other sites

http://www.drive.ru/drive-test/subaru/534689dd95a656118e8b462b.html

 

jeszcze jedna rosyjskojezyczna recenzja - generalnie same zachwyty, jedyny wiekszy zarzut to dosc specyficzna wspolpraca czulego gazu ze sprzeglem (bardzo latwo przypalic sprzeglo, a w miescie trudno/niemozliwie uniknac szarpania podczas zmiany pierwszych dwoch biegow, nawet w trybie "Inteligent")

 

aha, jeszcze jedna ciekawostka: jak mowia sami Japonczycy z FHI, 2.0 DiT ma (jak na razie) "niewystarczajacy zapas wytrzymalosci", aby montowac go w STI... owszem, w japonskim Legacy ten silnik tez ma 300 KM, ale tam jest inne paliwo i inne warunki uzytkowania

 

na ten rok Europa ma otrzymac kwote ok. 1000 szt. nowego STI ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

 

jak mowia sami Japonczycy z FHI, 2.0 DiT ma (jak na razie) "niewystarczajacy zapas wytrzymalosci", aby montowac go w STI...

Wow, a 2,5T to ma tego zapasu aż nadmiar :biglol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

jak mowia sami Japonczycy z FHI, 2.0 DiT ma (jak na razie) "niewystarczajacy zapas wytrzymalosci", aby montowac go w STI...

Wow, a 2,5T to ma tego zapasu aż nadmiar :biglol:

 

raczej chodzi o coś więcej niż tylko uszczela ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...