Skocz do zawartości

Subaru WRX STI MY15


Than_Junior

Rekomendowane odpowiedzi

Wy, tam w Ameryce, macie fajnie: możecie kupić fajny samochodów w cenie wykałaczek. A my musimy sobie wmawiać, że to znowu drogi fajans i najlepszy jest Type R :biglol:

 

No ja wlasnie negocjuje cene na 2015 WRX w wersji podstawowej i jak narazie jestem na $24,612 a za moj 2013 WRX dealer mi w tej chwili daje $23,500 a wiec jak na tym sie skonczy to podatek bede musial zaplacic tylko od $1,112. Cenowo jest super a tego Type R to wam bardzo zazdroscimy a ja w szczegolnosci bo mialem kiedys 2000 Integra Type R i mam do tych aut straszna slabosc! :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wy, tam w Ameryce, macie fajnie: możecie kupić fajny samochodów w cenie wykałaczek. A my musimy sobie wmawiać, że to znowu drogi fajans i najlepszy jest Type R :biglol:

 

No ja wlasnie negocjuje cene na 2015 WRX w wersji podstawowej i jak narazie jestem na $24,612 a za moj 2013 WRX dealer mi w tej chwili daje $23,500 a wiec jak na tym sie skonczy to podatek bede musial zaplacic tylko od $1,112. Cenowo jest super a tego Type R to wam bardzo zazdroscimy a ja w szczegolnosci bo mialem kiedys 2000 Integra Type R i mam do tych aut straszna slabosc! :)

 

A ile dostałbym za WRX w wersji Europe? Kombi, rocznik 2001, 290 KM/390 Nm, niebieski, złote fele, kupiony w salonie, serwisowany, pełne dossier itd? O, to ten ze zdjęcia przy nicku. Z chęcią podeślę kontener i zaraz niech mi zapakują WRX 2015. Nawet nie muszą folii z siedzeń ściągać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie pisze tego zlosliwie, po prostu STI to STI, kojarzy sie z rajdami i czyms nietypowym, a to zobowiazuje ...

 

Co powoli przygasa, za jakiś czas nikt już nie będzie kojarzył STI z rajdami.. no chyba, że mamy na myśli "rajdy po ulicy" :)

Rajdy? To obecnie Citroen, VW, Ford czy nawet teraz Hyundai... na ulicy 207 RC bardziej mi się kojarzy z rajdami niż STI :) Wiem, że teraz pewnie mogę zostać źle odebrany, ale wydaje mi się, że cała magia STI przemija, wystarczy spojrzeć na innych producentów, Lancia Delta, znakomita rajdówka, w rajdach już nieobecna, czy ktoś zachwyca się nową Deltą? Niedługo ceny starej Delty dorównają nowej salonowej :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie patrz tylko z perspektywy Europy. Wiesz jaka Europa jest mała gdy np. jesteś w Australii? Taka ciupeńka, o taka.

Teraz rajdówki to jak auta "seryjne", lata 80 XX wieku minęły. Nie ma wyścigu zbrojeń i aut klasy B. Już nawet Quatro Audi nie kojarzy się z rajdami, a do tego właśnie było stworzone. Co nie znaczy, że wybitnie kojarzy się z rajdami. Tak samo jest z Subaru i STI. Tak już zostanie. Ale na szczęście nie przeszkadza to wcale w tym, aby się doskonalić.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

$24,612 a za moj 2013 WRX dealer mi w tej chwili daje $23,500

 

a gdzie tu logika przepraszam ? 1k usd różnicy ?

Jakieś podatkowo/prawne uwarunkowania ?

Nie placisz podadku od warotsci auta krote oddajesz w zamian za nowe. WRXy trzymaja sie dobrze w cenie I za roczne auto uzywane przecietny czlowiek placi wiecej niz ja za nowe. Za nowe tez trzeba kilka tysiecy wiecej zaplacic jezeli chce sie je miec od razu z salonu. Fakt jest ze ja na zamowienie zawsze czekam 3-4 miesiace albo nawet dluzej ale mi sie nigdy nie spieszy. :P

Edytowane przez 00typer1071
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Ojciec Założyciel
A czy są jakieś oficjalne dane kto i ile sprzedał Foresterów XT w poszczególnych krajach Europy?

Niestety nie mam dostępu do takich danych. Moje informacje to wynik rozmów z kolegami z innych krajów podczas spotkania w Brukseli.

 

Pozdrowienia

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co powoli przygasa, za jakiś czas nikt już nie będzie kojarzył STI z rajdami.. no chyba, że mamy na myśli "rajdy po ulicy" :)

 

w Polsce , przy dość silnej konkurencji , od lat w klasyfikacji generalnej wygrywa.....STI :)

Myślę że bardziej to zasluga kierowcy niz samochodu a biorąc pod uwagę iż ów kierowca nie będzie brał udziału w RSMP a także fakt co gotuje na ten sezon konkurencja śmiało można powiedzieć że okres dominacji Subaru w RSMP można oficjalnie uznać za zakończony.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Albo Dominik...
Moge sie mylic ale jego specjalnoscia chyba sa szutry ktorych w tym roku nie ma w RSMP. Reszta idzie po mniej lub bardziej znanych OeSach w zwiazku z czym obstawiam ze bedzie mial problemy z utrzymaniem sie w czolowce jako debiutant na naszych asfaltach.

Oczywiscie jest to sport i nic nie wiadomo do poki zawody sie nie skoncza wiec zycze mu jak najlepiej. :)

Edytowane przez Kapic
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moge sie mylic ale jego specjalnoscia chyba sa szutry ktorych w tym roku nie ma w RSMP. Reszta idzie po mniej lub bardziej znanych OeSach w zwiazku z czym obstawiam ze bedzie mial problemy z utrzymaniem sie w czolowce jako debiutant na naszych asfaltach.

 

to prawda , os-y znane od lat i prawie cała czołówka może jechać na pamięć..tzn. bez pilota :) ..ciekawe jak sobie poradzi....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem czy było, ale byłoby to miłą i sensowną niespodzianką, oczekiwaną przez wielu (przynajmniej na tym Forum) ;)

 

A czy na rynku japońskim 300 konne 2.0 DIT nie jest montowane w Legacy?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jest nadzieja! Zdecydowanie tego newsa wcześniej nie było. Myślę, że 300 KM będzie w nowym STi. I tak będzie emitował mniej szkodliwych substancji. Poczekamy, zobaczymy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...