Jump to content
Than_Junior

Subaru WRX STI MY15

Recommended Posts

pisałem jakiś czas temu, że strasznie sie gubią z tymi symbolami modelowymi, a dotychczasowi klienci tego "nie kupują" :roll:

Share this post


Link to post
Share on other sites
A_K, pamiętaj, że zostanie STi, ten mały to ma być WRX :)

no ja jednak zrozumialem z tych artykułów, ze od Imprezy zostanie oddzielony WRX, ktory bedzie krotszy itp i bedzie mial dwie wersje: WRX i WRX STI - wiec STI tez bedzie maly.

 

A z tym stawianiem bokiem, to nie rozumiem - Tico na wyjsciu z zakretu nie poleci bokiem, bo jest FWD, a w ogole to wlasnie takie Seicento, czy moje Saxo, to bez problemy na dohamowaniu sie stawia bokiem, czy robi skandynawskie sztuczki. Ostatnio na Puchar Toru Slomczyn przyjechala biala Impreza z F.M. i jakos kierownik nie umial poleciec tym bokiem na pierwszym zakrecie toru (podczas pojezdzawki), tylko rył przodem, podczas gdy Astry, 106/Saxo i takie tam nie mialy z tym problemu, ale to moze po prostu kierowca marny byl...

 

I moim zdaniem wlasnie fajniejszy taki maly STI, bo bedzie bardziej nerwowy, agresywny, a nie taka szafa 3-drzwiowa z lustrem jak teraz :P

Share this post


Link to post
Share on other sites
I moim zdaniem wlasnie fajniejszy taki maly STI, bo bedzie bardziej nerwowy, agresywny, a nie taka szafa 3-drzwiowa z lustrem jak teraz

 

o to to to, jakby nie miał wspomagaczy typu kontrola trakcji czy stabilizacji jazdy, to by fajnie wspomnienie o GD wyszło :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

widze ze wam Panowie samochod do czego innego jest pootrzebny. moze jak sie kiedys przesiade na dupowoz w dizlu w kombi, to impreze zamienie na hot hatcha i nie bede szukal kompromisow tylko potworka AWD.

Share this post


Link to post
Share on other sites
A_K, pamiętaj, że zostanie STi, ten mały to ma być WRX :)

no ja jednak zrozumialem z tych artykułów, ze od Imprezy zostanie oddzielony WRX, ktory bedzie krotszy itp i bedzie mial dwie wersje: WRX i WRX STI - wiec STI tez bedzie maly.

 

I moim zdaniem wlasnie fajniejszy taki maly STI, bo bedzie bardziej nerwowy, agresywny, a nie taka szafa 3-drzwiowa z lustrem jak teraz :P

 

Jeżeli się nie mylisz... to się troche podłamałem :roll:

Share this post


Link to post
Share on other sites

w obliczu głupiego trandu dmuchanych samochodów, w czasach kiedy vw lupo jest wielkości golfa mk1, porównanywanie wielkości przyszłego sti do yarisa nie jest wcale takie bez sensu – nie dajcie się zwariować! To jest dobry kierunek :)

 

Yaris vs 22b (i 2.0T):

rozstaw osi: 2460mm vs 2520mm (=2.0T)

szerokość: 1696mm vs 1770mm (2.0T=1690mm!!!)

długość: 4300mm (sedan) vs 4365mm (2.0T=4340mm)

wysokość: 1530mm vs 1390mm

Share this post


Link to post
Share on other sites
w obliczu głupiego trandu dmuchanych samochodów, w czasach kiedy vw lupo jest wielkości golfa mk1, porównanywanie wielkości przyszłego sti do yarisa nie jest wcale takie bez sensu – nie dajcie się zwariować! To jest dobry kierunek :)

 

Yaris vs 22b (i 2.0T):

rozstaw osi: 2460mm vs 2520mm (=2.0T)

szerokość: 1696mm vs 1770mm (2.0T=1690mm!!!)

długość: 4300mm (sedan) vs 4365mm (2.0T=4340mm)

wysokość: 1530mm vs 1390mm

 

 

 

mi się podoba nie powiem jak bardzo bo dostanę pasek :twisted:

Share this post


Link to post
Share on other sites

petronews, uffff bardzo dobrze, ze wreszcie ktos to napisal ;-)

Share this post


Link to post
Share on other sites
w obliczu głupiego trandu dmuchanych samochodów, w czasach kiedy vw lupo jest wielkości golfa mk1, porównanywanie wielkości przyszłego sti do yarisa nie jest wcale takie bez sensu – nie dajcie się zwariować! To jest dobry kierunek :)

 

Yaris vs 22b (i 2.0T):

rozstaw osi: 2460mm vs 2520mm (=2.0T)

szerokość: 1696mm vs 1770mm (2.0T=1690mm!!!)

długość: 4300mm (sedan) vs 4365mm (2.0T=4340mm)

wysokość: 1530mm vs 1390mm

 

Heheh to już przestałem drżeć o wielkość bardzo słuszne spostrzeżenie :mrgreen:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Artykuł o MY15 z angielskiego Auto Express

 

newsubru.th.png

Share this post


Link to post
Share on other sites

1,6T 200 koni... ciekawe jaka masa startowa :roll:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Swietna ta wizualizacja - szczegolnie te dodatkowe swiatla w kurniku :arrow: wyczuwam nowy trend wsrod wies-tunerow :mrgreen:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Swietna ta wizualizacja - szczegolnie te dodatkowe swiatla w kurniku :arrow: wyczuwam nowy trend wsrod wies-tunerow :mrgreen:

I jeszcze to skrzydlo jakies takie mega wiesniackie :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

extra fun car, żeby jeszcze ważył z 1100 kg :mrgreen:

Share this post


Link to post
Share on other sites
extra fun car, żeby jeszcze ważył z 1100 kg :mrgreen:

 

 

Z tego co pamiętam wersja hamerykańska imprezy 2012 ma ważyc ok 1300kg, więc ja myslę że taki fun car skoro jest mniejszy 2 miejscowy i pozbawiony kilku elementów będzie miał około 1200kg + 200 km + jakieś nie-ASO mmmmm robi się ciekawie :mrgreen:

Share this post


Link to post
Share on other sites

hot wheels :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites
hot wheels :lol:

 

Pomarańczowy z ogniami :mrgreen:

Share this post


Link to post
Share on other sites
hot wheels :lol:

prawda, w sam raz i szkoda, że profil nie na nasze drogi.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jak dla mnie bomba. Powróŧ do tego, co robili tak dobrze powinien się udać. Czyli ja z tego artykułu zrozumiałem, że będzie ~200KM w WRX, oraz coś co rozumieją przez wersję "...more hardcore than ever" STI, czyli pewnie buda ta sama, a mocy sporo więcej (MOJA LUBIĆ!!!). No i na dokładkę CELIPREZA, która jak to określili będzie "bardziej wybaczającym" autem o wysokich osiągach. Czyli być może faktycznie będzie to pod pewnym względem powrót do tego, co było kiedyś... A przynajmniej w tym kierunku. Zapewne w innym wydaniu, ale jak by nie patrzeć przy dzisiejszej ofercie subaru trzy nowe sportowe coupe z napędem na cztery koła w ofercie to już coś.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Chyba mogę Ci pomóc w tym temacie

 

wygrałeś we włoskiej kumulacji 60 baniek euro i ci sie nie miesci na koncie 8) :mrgreen: ? Jesli tak to na PW podam namiary i te marne 50 tys przelej w wolnej chwili :wink: :wink: :wink:

 

Ty mnie zawsze potrafisz rozgryźć :mrgreen:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Artykuł o MY15 z angielskiego Auto Express

 

[ ]

 

 

uuu biorąc pod uwage, że to śmiały concept car, to zaczyna mi się podobać!! :twisted:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Artykuł o MY15 z angielskiego Auto Express

 

[ ]

 

 

uuu biorąc pod uwage, że to śmiały concept car, to zaczyna mi się podobać!! :twisted:

sam sie sobie dziwie, ale mi tez sie podoba... taki wulgarny, wiesniacki... tylko spoiler jakis dziwny, ale to bede sie martwil jak kupie :mrgreen:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Spoko, z STI 2008 wzorowali się na Lanosie, teraz będą wzorować się na Matizie! :mrgreen:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zelazny, :arrow:

 

Matiz_Racing_Grigo_Design_03.jpg

 

:?: :mrgreen:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Miejmy nadziej że stwierdzenie że nowy WRX ma być wymiarów Toyoty Yaris nie tyczy się bezpośrednio budowy na podłodze od niego nowego Subaru !

Toyota Yaris 2011

Z uwagi na miejsce na wał do napędzania tylnej osi nie powinno to być realne. No chyba że będzie to, o zgrozo hybryda i tylne koła będą elektrycznie napędzane tylko, a Subaru wciśnie nam to pod nazwa AWD !

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...