Jump to content

Subaru WRX STI MY15


Recommended Posts

  • Replies 9.1k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Cześć,   Mam to szczęście, że od czasu do czasu jeżdżę WRX STI i staram się jak mogę delektować jazdą tym "bydlątkiem" Samochód ten może nie jest idealny i nawet nie próbuje dorówny

Odbiegając trochę od temau Final Edition, przez ostatnie pół roku z hakiem szukałem dla siebie auta, miało być coś fajnego, sportowego, z pazurem. Początkowo nie brałem obecnego STI nawet pod uwagę (c

Czytam i czytam to forum od jakiegoś czasu... Chciałem sobie na jego podstawie wyrobić jakieś tam zdanie na temat WRX STI MY2015... Dodatkowo przeczytałem wszystkie chyba dostępne artykuły z testami/p

Posted Images

A_K, pamiętaj, że zostanie STi, ten mały to ma być WRX :)

no ja jednak zrozumialem z tych artykułów, ze od Imprezy zostanie oddzielony WRX, ktory bedzie krotszy itp i bedzie mial dwie wersje: WRX i WRX STI - wiec STI tez bedzie maly.

 

A z tym stawianiem bokiem, to nie rozumiem - Tico na wyjsciu z zakretu nie poleci bokiem, bo jest FWD, a w ogole to wlasnie takie Seicento, czy moje Saxo, to bez problemy na dohamowaniu sie stawia bokiem, czy robi skandynawskie sztuczki. Ostatnio na Puchar Toru Slomczyn przyjechala biala Impreza z F.M. i jakos kierownik nie umial poleciec tym bokiem na pierwszym zakrecie toru (podczas pojezdzawki), tylko rył przodem, podczas gdy Astry, 106/Saxo i takie tam nie mialy z tym problemu, ale to moze po prostu kierowca marny byl...

 

I moim zdaniem wlasnie fajniejszy taki maly STI, bo bedzie bardziej nerwowy, agresywny, a nie taka szafa 3-drzwiowa z lustrem jak teraz :P

Link to post
Share on other sites
I moim zdaniem wlasnie fajniejszy taki maly STI, bo bedzie bardziej nerwowy, agresywny, a nie taka szafa 3-drzwiowa z lustrem jak teraz

 

o to to to, jakby nie miał wspomagaczy typu kontrola trakcji czy stabilizacji jazdy, to by fajnie wspomnienie o GD wyszło :D

Link to post
Share on other sites

widze ze wam Panowie samochod do czego innego jest pootrzebny. moze jak sie kiedys przesiade na dupowoz w dizlu w kombi, to impreze zamienie na hot hatcha i nie bede szukal kompromisow tylko potworka AWD.

Link to post
Share on other sites
A_K, pamiętaj, że zostanie STi, ten mały to ma być WRX :)

no ja jednak zrozumialem z tych artykułów, ze od Imprezy zostanie oddzielony WRX, ktory bedzie krotszy itp i bedzie mial dwie wersje: WRX i WRX STI - wiec STI tez bedzie maly.

 

I moim zdaniem wlasnie fajniejszy taki maly STI, bo bedzie bardziej nerwowy, agresywny, a nie taka szafa 3-drzwiowa z lustrem jak teraz :P

 

Jeżeli się nie mylisz... to się troche podłamałem :roll:

Link to post
Share on other sites

w obliczu głupiego trandu dmuchanych samochodów, w czasach kiedy vw lupo jest wielkości golfa mk1, porównanywanie wielkości przyszłego sti do yarisa nie jest wcale takie bez sensu – nie dajcie się zwariować! To jest dobry kierunek :)

 

Yaris vs 22b (i 2.0T):

rozstaw osi: 2460mm vs 2520mm (=2.0T)

szerokość: 1696mm vs 1770mm (2.0T=1690mm!!!)

długość: 4300mm (sedan) vs 4365mm (2.0T=4340mm)

wysokość: 1530mm vs 1390mm

Link to post
Share on other sites
w obliczu głupiego trandu dmuchanych samochodów, w czasach kiedy vw lupo jest wielkości golfa mk1, porównanywanie wielkości przyszłego sti do yarisa nie jest wcale takie bez sensu – nie dajcie się zwariować! To jest dobry kierunek :)

 

Yaris vs 22b (i 2.0T):

rozstaw osi: 2460mm vs 2520mm (=2.0T)

szerokość: 1696mm vs 1770mm (2.0T=1690mm!!!)

długość: 4300mm (sedan) vs 4365mm (2.0T=4340mm)

wysokość: 1530mm vs 1390mm

 

 

 

mi się podoba nie powiem jak bardzo bo dostanę pasek :twisted:

Link to post
Share on other sites
w obliczu głupiego trandu dmuchanych samochodów, w czasach kiedy vw lupo jest wielkości golfa mk1, porównanywanie wielkości przyszłego sti do yarisa nie jest wcale takie bez sensu – nie dajcie się zwariować! To jest dobry kierunek :)

 

Yaris vs 22b (i 2.0T):

rozstaw osi: 2460mm vs 2520mm (=2.0T)

szerokość: 1696mm vs 1770mm (2.0T=1690mm!!!)

długość: 4300mm (sedan) vs 4365mm (2.0T=4340mm)

wysokość: 1530mm vs 1390mm

 

Heheh to już przestałem drżeć o wielkość bardzo słuszne spostrzeżenie :mrgreen:

Link to post
Share on other sites
Swietna ta wizualizacja - szczegolnie te dodatkowe swiatla w kurniku :arrow: wyczuwam nowy trend wsrod wies-tunerow :mrgreen:

I jeszcze to skrzydlo jakies takie mega wiesniackie :P

Link to post
Share on other sites
extra fun car, żeby jeszcze ważył z 1100 kg :mrgreen:

 

 

Z tego co pamiętam wersja hamerykańska imprezy 2012 ma ważyc ok 1300kg, więc ja myslę że taki fun car skoro jest mniejszy 2 miejscowy i pozbawiony kilku elementów będzie miał około 1200kg + 200 km + jakieś nie-ASO mmmmm robi się ciekawie :mrgreen:

Link to post
Share on other sites

Jak dla mnie bomba. Powróŧ do tego, co robili tak dobrze powinien się udać. Czyli ja z tego artykułu zrozumiałem, że będzie ~200KM w WRX, oraz coś co rozumieją przez wersję "...more hardcore than ever" STI, czyli pewnie buda ta sama, a mocy sporo więcej (MOJA LUBIĆ!!!). No i na dokładkę CELIPREZA, która jak to określili będzie "bardziej wybaczającym" autem o wysokich osiągach. Czyli być może faktycznie będzie to pod pewnym względem powrót do tego, co było kiedyś... A przynajmniej w tym kierunku. Zapewne w innym wydaniu, ale jak by nie patrzeć przy dzisiejszej ofercie subaru trzy nowe sportowe coupe z napędem na cztery koła w ofercie to już coś.

Link to post
Share on other sites
Chyba mogę Ci pomóc w tym temacie

 

wygrałeś we włoskiej kumulacji 60 baniek euro i ci sie nie miesci na koncie 8) :mrgreen: ? Jesli tak to na PW podam namiary i te marne 50 tys przelej w wolnej chwili :wink: :wink: :wink:

 

Ty mnie zawsze potrafisz rozgryźć :mrgreen:

Link to post
Share on other sites
Artykuł o MY15 z angielskiego Auto Express

 

[ ]

 

 

uuu biorąc pod uwage, że to śmiały concept car, to zaczyna mi się podobać!! :twisted:

sam sie sobie dziwie, ale mi tez sie podoba... taki wulgarny, wiesniacki... tylko spoiler jakis dziwny, ale to bede sie martwil jak kupie :mrgreen:

Link to post
Share on other sites

Miejmy nadziej że stwierdzenie że nowy WRX ma być wymiarów Toyoty Yaris nie tyczy się bezpośrednio budowy na podłodze od niego nowego Subaru !

Toyota Yaris 2011

Z uwagi na miejsce na wał do napędzania tylnej osi nie powinno to być realne. No chyba że będzie to, o zgrozo hybryda i tylne koła będą elektrycznie napędzane tylko, a Subaru wciśnie nam to pod nazwa AWD !

Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.


×
×
  • Create New...