Jump to content

Subaru WRX STI MY15


Recommended Posts

Weź WRX , serio - do miasta jest bardzo fajny. W korkach nie spali Ci więcej niż 10-11 litrów. 

Ja mam 15 km przez miast do pracy, ale w moich godzinach nie ma korków dużych to mam spalanie 8,6 średnie :)

Edited by mRoZiOo
Link to post
Share on other sites
  • Replies 9.2k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Cześć,   Mam to szczęście, że od czasu do czasu jeżdżę WRX STI i staram się jak mogę delektować jazdą tym "bydlątkiem" Samochód ten może nie jest idealny i nawet nie próbuje dorówny

Odbiegając trochę od temau Final Edition, przez ostatnie pół roku z hakiem szukałem dla siebie auta, miało być coś fajnego, sportowego, z pazurem. Początkowo nie brałem obecnego STI nawet pod uwagę (c

Czytam i czytam to forum od jakiegoś czasu... Chciałem sobie na jego podstawie wyrobić jakieś tam zdanie na temat WRX STI MY2015... Dodatkowo przeczytałem wszystkie chyba dostępne artykuły z testami/p

Posted Images

Raczej trzeba mieć tego świadomość. UPG ok. 5k, remont to już temat rzeka.

 

Mój Lanosik dziś zalicza trasę ok 700km. Pierwsze 70 mam za sobą. Przyjemność z jazdy- bezcenna:)

Link to post
Share on other sites
6 minut temu, Czarne_Koronkowe napisał:

Panowie to jeszcze jedno pytanie o UPG i panewki. Pytanie czy kupując auto z polskiego salonu przy przebiegu 30-50.000 km mam mieć od razu w kieszeni 20.000 na remont?

 

Tak. 

  • Upvote 3
Link to post
Share on other sites
1 godzinę temu, Czarne_Koronkowe napisał:

Panowie to jeszcze jedno pytanie o UPG i panewki. Pytanie czy kupując auto z polskiego salonu przy przebiegu 30-50.000 km mam mieć od razu w kieszeni 20.000 na remont?

Może nie od razu przy 30 czy 50 kkm, ale pewnie w końcu coś klęknie ze słynnego tria: tłoki, UPG, panewki.

U mnie 2,5t delikatnie użytkowany miał UPG przy 145kkm, a panewki przy 165kkm, ale od ok 100kkm brał już sporo oleju.

U znajomego wymiana silnika przy 18kkm, a kolejny silnik przejechał 185kkm bezawaryjnie i pewnie jeszcze potem jeździł u kogoś innego.

Także różnie może być, ale z bezawaryjności ten silnik nie słynie.

Link to post
Share on other sites

Dzięki za info :( właśnie wróciliśmy z żona z jazdy testowej Leonem Cupra. Słabo. Naprawdę nie rozumiem zachwytów, zwłaszcza nad skrzynia która uważam ze jest fatalna - redukcje przy normalnych miejskich manewrach (kulturalne przyspieszenie 50-80) trwa wieki, albo nic nic nic przez 1,5-2 sekundy  laga a potem katapulta. Jedyna fajna rzeczy to to, ze jest cichociemny. Na mokrym przy wlaczaniu się do ruchu słabo, przy skręconych kołach bardzo słabo. Mocno się rozczarowałem. Kubły bardzo niewygodne. Żona nawet nie miala ochoty usiąść za kierownica. No cóż, w przyszłym tygodniu jedziemy oglądać STI...:evil2:

Edited by Czarne_Koronkowe
  • Like 1
Link to post
Share on other sites
13 minut temu, allu napisał:

Prawda jest taka, że nie znasz dnia ani godziny kiedy ci panewka walnie. Jedni jeżdżą 40k spokojnie i jest, a drudzy 100k jeżdżą ostro i nic. 

 

Ale padło może nie każdemu ale w każdym aucie, jak jeszcze nie padło to padnie.  

 

Przykrości nie ominęły nawet największych optymistów i piewców bezawaryjności 2,5L. 

 

Trzeba mieć w skarpecie na remont i tyle. 

 

Sam silnik jest naprawdę fajny, bardzo lubię nim jeździć, jest zdecydowanie przyjemniejszy nić 2,0L. 

  • Like 2
Link to post
Share on other sites

To prawda, ten motor bardzo fajnie jedzie i wspaniale brzmi.

Jest taki starej szkoły, ze sporym lagiem i mało się dzieje na niższych obrotach w porównaniu z nowoczesnymi motorami z twinscrollem.

Ale ma to swój urok.

Link to post
Share on other sites
5 godzin temu, Czarne_Koronkowe napisał:

Dzięki za info :( właśnie wróciliśmy z żona z jazdy testowej Leonem Cupra. Słabo. Naprawdę nie rozumiem zachwytów, zwłaszcza nad skrzynia która uważam ze jest fatalna - redukcje przy normalnych miejskich manewrach (kulturalne przyspieszenie 50-80) trwa wieki, albo nic nic nic przez 1,5-2 sekundy  laga a potem katapulta. Jedyna fajna rzeczy to to, ze jest cichociemny. Na mokrym przy wlaczaniu się do ruchu słabo, przy skręconych kołach bardzo słabo. Mocno się rozczarowałem. Kubły bardzo niewygodne. Żona nawet nie miala ochoty usiąść za kierownica. No cóż, w przyszłym tygodniu jedziemy oglądać STI...:evil2:

jezdziłeś ośką czy z napedem na cztery?:) te skrzynie chyba potrzebują jakiegos podlubania przy oprogramowaniu bo w serii wszyscy na nie narzekają.

Link to post
Share on other sites
2 godziny temu, FilipeK napisał:

jezdziłeś ośką czy z napedem na cztery?:) te skrzynie chyba potrzebują jakiegos podlubania przy oprogramowaniu bo w serii wszyscy na nie narzekają.

4x4. To prawda - każdy kto zrobi stage1 pieje z zachwytu. Naprawdę lag był bardzo nieprzyjemny. 

Link to post
Share on other sites
20 godzin temu, Czarne_Koronkowe napisał:

4x4. To prawda - każdy kto zrobi stage1 pieje z zachwytu. Naprawdę lag był bardzo nieprzyjemny. 

czy 4x4 wychodzi tylko w kombi czy da sie kupic HB?:)

Link to post
Share on other sites
  • 1 month later...
W dniu 27.12.2019 o 08:20, tedimy99 napisał:

Głównym "hamulcem" jest katalizator seryjny. Więc albo sportowy kat ,albo przelotowy downpipe wystarczy do strojenia. Po strojeniu zmieniłem końcową puszkę z przelotowego Ultera na nieprzelotowy Prodrive , bo było za głośno . Nie wpłynęło to ni jak na charakter auta. Bezpieczne dla silnika 330-340KM i 480NM. 

Cześć, jeżeli możesz to podaj koszty takiej inwestycji, może być na PW, pozdrawiam

  • Upvote 1
Link to post
Share on other sites
W dniu 25.09.2020 o 12:21, Czarne_Koronkowe napisał:

... mam mieć od razu w kieszeni 20.000 na remont?

Albo i więcej... Sky is the limit :P

  • Like 1
Link to post
Share on other sites
  • 2 weeks later...

Panowie,  szukam pomocy, porady - założyłem dzisiaj coś takiego jak na foto, czyli Invidia N1 dual. Jest super. Głośno, czysty bulgot, powiem nawet, że efekt przerósł moje oczekiwania :yahoo:. Nastepny krok to downpipe. Co polecacie ? Invidia z katalizatorem sportowym czy bez ? Jak bez to rozumiem, że mapa. Dodam tylko, że chcę założyć blow off. Czy do sportowego kata też potrzebuję zrobić mapę? Jakie rozwiązania proponujecie? Auto używane okazjonalnie, nawet nie weekendowo.  16 tyś.  zrobione w cztery lata :D

20201113_174550.jpg

  • Like 1
Link to post
Share on other sites
  • 3 weeks later...
  • 2 weeks later...
Godzinę temu, abrams napisał:

Jeszcze jedno pytanie, czy w Sti z 2015 jest procedura startu ? (wersja Europa, wersja USA)

Na 99% nie ma. No chyba że było coś "dłubane" przy sofcie

Link to post
Share on other sites
  • 5 weeks later...

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.


×
×
  • Create New...