Jump to content

Subaru WRX STI MY15


Recommended Posts

IMO to co było wcześniej, wyglądało dużo lepiej. Takie akcenty z klasą. Teraz wygląda jak auto time attack wannabe, showcar,  albo fura nastolatka ;-) Ale co kto lubi :)  Na pewno zwraca uwagę.

Swoją drogą, zastanawiając się nad tematem dokładek trafiłem na firmę Maxton Design. Po opiniach jakie przeczytałem w sieci, omijam z daleka.

Link to post
Share on other sites
  • Replies 9.1k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Cześć,   Mam to szczęście, że od czasu do czasu jeżdżę WRX STI i staram się jak mogę delektować jazdą tym "bydlątkiem" Samochód ten może nie jest idealny i nawet nie próbuje dorówny

Odbiegając trochę od temau Final Edition, przez ostatnie pół roku z hakiem szukałem dla siebie auta, miało być coś fajnego, sportowego, z pazurem. Początkowo nie brałem obecnego STI nawet pod uwagę (c

Czytam i czytam to forum od jakiegoś czasu... Chciałem sobie na jego podstawie wyrobić jakieś tam zdanie na temat WRX STI MY2015... Dodatkowo przeczytałem wszystkie chyba dostępne artykuły z testami/p

Posted Images

12 godzin temu, acik666 napisał:

I czarna wersja

IMG-20200908-WA0002.jpg

IMG-20200908-WA0001.jpg

IMG-20200908-WA0003.jpg

czarne lepsze

Link to post
Share on other sites
16 minut temu, subbiefan napisał:

Po opiniach jakie przeczytałem w sieci, omijam z daleka.

Rzeczywiście w temacie czasu realizacji i obsługi posprzedażowej mają fatalne opinie. Sam kupowałem pakiet w HTAutos i polecam - czas realizacji, sposób pakowania, wykonanie i spasowanie :ok:

Natomiast dokładka spojlera maxtona nadal mnie kusi, no waham się ;)

Link to post
Share on other sites

Czy jest jakiś patent na obniżenie fabryczego siedzenia WRX/STI MY15 trochę bardziej niż standardowo pozwala wajcha? Bez wywalania wnętrzności fotela. Na NASIOC znalazłem info, że można odkręcić śruby z tyłu i jest trochę luzu żeby dać fotel nieco niżej. Odkręciłem, ale u mnie co najwyżej da się nieco podnieść, niżej już nie da rady. Chyba że nie chodzi o mocowanie szyn do podłogi, ale fotela do szyn, choć nie wydaje mi się.

Pod szynami/fotelem jest jeszcze sporo miejsca. Może wymiana mocowania? Walczył ktoś z tematem?

Nie chcę iść w koszty i wymieniać foteli, bo na standardowych jest całkiem ok. Wyścigowych foteli w aucie do codziennej jazdy to już wogóle nie widzę. Ale siedzi mi się trochę za wysoko, przyzwyczajony jestem do niższej pozycji.

  • Upvote 1
Link to post
Share on other sites

Panowie pomocy... Szukam wydechu Invidia r400 do STi 2016 - dzwoniłem do nie-ASO i mówią, że będzie dostępny dopiero w połowie grudnia. Czy ktoś może podpowie gdzie można go jeszcze dostać w jakimś normalniejszym terminie ?  

Link to post
Share on other sites
19 minut temu, Bobej napisał:

Panowie pomocy... Szukam wydechu Invidia r400 do STi 2016 - dzwoniłem do nie-ASO i mówią, że będzie dostępny dopiero w połowie grudnia. Czy ktoś może podpowie gdzie można go jeszcze dostać w jakimś normalniejszym terminie ?  

PW

Link to post
Share on other sites
Godzinę temu, Bobej napisał:

Panowie pomocy... Szukam wydechu Invidia r400 do STi 2016 - dzwoniłem do nie-ASO i mówią, że będzie dostępny dopiero w połowie grudnia. Czy ktoś może podpowie gdzie można go jeszcze dostać w jakimś normalniejszym terminie ?  

Z eBaya sobie ogarnij. Mi przyszedł po miesiącu. Ale nie było tego zamieszania. Np. Dokładka mi szła ponad 2 miesiące...

Link to post
Share on other sites
W dniu 9.09.2020 o 09:28, subbiefan napisał:

IMO to co było wcześniej, wyglądało dużo lepiej. Takie akcenty z klasą. Teraz wygląda jak auto time attack wannabe, showcar,  albo fura nastolatka ;-) Ale co kto lubi :)  Na pewno zwraca uwagę.

Swoją drogą, zastanawiając się nad tematem dokładek trafiłem na firmę Maxton Design. Po opiniach jakie przeczytałem w sieci, omijam z daleka.

Czemu omijasz z daleka? Jedyny problem może być z czasem realizacji  bo mają strasznie dużo zamówień na cały świat..

Link to post
Share on other sites

Pytanko - czy STI MY15 to samochód nadający się na daily? Generalnie rzadko jeżdżę przez ścisłe centrum Wrocławia, ale generalnie stoję w korkach. Czy STI mnie zamęczy?

Peugeot 308 był dla mnie zbyt twardy, więc tak czy inaczej raczej pierwsza z rzeczy to przesiadka z 19" na 18".

Edited by Czarne_Koronkowe
Link to post
Share on other sites
2 minuty temu, Czarne_Koronkowe napisał:

to przesiadka z 19" na 18".

19" serynie występują bodajże od MY18. 

Nie jeździłem 308 GTI ale STi nadaje się na daily pod warunkiem, że zaakceptujesz je takim jakim jest. Jeździłem po Warszawie w korkach i nie narzekałem bo to naprawdę bardzo fajne auto :)

  • Like 1
Link to post
Share on other sites
30 minut temu, Ayu napisał:

19" serynie występują bodajże od MY18. 

Nie jeździłem 308 GTI ale STi nadaje się na daily pod warunkiem, że zaakceptujesz je takim jakim jest. Jeździłem po Warszawie w korkach i nie narzekałem bo to naprawdę bardzo fajne auto :)

Co masz na myśli pisząc „takim jakim jest”? Przez to, ze nie ma go w sprzedaży ciężko o jakaś sensowna jazdę testowa.

z tym MY15 to był skrót myślowy. Mam na oku auto z 2017.

Edited by Czarne_Koronkowe
Link to post
Share on other sites
1 godzinę temu, Czarne_Koronkowe napisał:

Co masz na myśli pisząc „takim jakim jest”?

Obecnie użytkuje Outbacka MY19 i STI MY12. Używam STI po mieście po drogach lokalnych do pracy, w sumie używane jak auto na codzień.

 

W porowaniu do Outbacka jest

- twarde,

- głośne,

- słabo wygłuszone, 

- więcej pali,

- częstsze wizyty przy dystrybutorze,

- wsiada się nisko,

- mniej miejsca w środku,

- ciągle masz wrażenie że ktoś Ci siedzi na zderzaku (lotka w lusterku),

- czas podjęcia decyzji czy wyprzedzać jest bardzo krótki, 

- stojąc w korku widzisz jak ludzie kierują wzrok i palce w twoim kierunku,

- zawsze rano przed ruszeniem sprawdzasz poziom oleju,

- nie słuchasz radia w samochodzie tylko silnik i wydech,

- przed każdym powrotem do auta zaparkowanego publicznie zastanawiasz się czy ktoś nie zadrapał lakieru,

- odchodząc od auta nie możesz wzroku oderwać,

- do STI idziesz szybciej niż zwykle,

- przed uruchomieniem silnika musisz się z autem przywitać również pożegnać,

- częściej jesteś na myjni,

- no i oczywiście musisz biegi zmieniać.

 

Jeżeli zaakceptujesz to na codzień to STI jest idealnym samochodem na Daily.

Edited by haczyk
  • Like 7
  • Upvote 4
Link to post
Share on other sites
W dniu 8.09.2020 o 22:36, acik666 napisał:

No to bardziej pod USA i Japonie robia ;) Wydaje mi sie ze jak usune te boczne hokejki bedzie fajnie ;) A bylo tak

20191013_124241.jpg

20191013_124220.jpg

Co robisz ze starymi? 

Link to post
Share on other sites
Teraz, Czarne_Koronkowe napisał:

Czyli plomby nie wypadają, a lewa noga nie dostaje zakwasów od sprzęgła? ;-)

Zdecydowanie nie, aczkolwiek twardość zawieszenia, precyzję zmiany biegów i układu kierowniczego odczujesz od razu. Da się codziennie jeździć do pracy, na zakupy itd.

  • Like 2
Link to post
Share on other sites
21 minut temu, Czarne_Koronkowe napisał:

Czyli plomby nie wypadają, a lewa noga nie dostaje zakwasów od sprzęgła? ;-)

Nie wiem jak duża różnica jest między MY15 a Lanosem, ale Lanos nadaje się do codziennego użytkowania bez dwóch zdań!

Na pewno nie zamęczy, jazda wg mnie jest czystą przyjemnością:)

Edited by Daniel Janus
Link to post
Share on other sites
21 minut temu, Czarne_Koronkowe napisał:

Czyli plomby nie wypadają, a lewa noga nie dostaje zakwasów od sprzęgła? ;-)

Seryjne sprzęgło jest bardzo dobre, aczkolwiek są inne tak twarde, że nogi robisz w sti :D plomby też nie wypadną :)

 

Bardzo dobry samochód na Daily. Ja użytkuje jako Daily. Tak jak napisał @MDsuperstarprecyzja i czucie samochodu jest naprawdę świetne.

Link to post
Share on other sites

Dało się tym jeździć jako daily ale :)

Zrobiłem MY 16 50 tys km w 2,5 roku głównie po mieście,czasem jakaś trasa. Większość 2019-ego roku przestałem nim we wrocławskich korkach spalając 18 na 100 a sprzęgło błagało o litość przez ciągłe podjeżdżanie 1-2m w korku.

Samochód w moich rękach i moim stylu jazdy się marnował i był nieco przerostem formy nad treścią w stosunku do tego co potrzebowałem.

Fun z jazdy ok był ale rachunek ekonomiczny też miał znaczenie więc pozbyłem się w grudniu. Żałuje ze względu na właściwości jezdne i osiągi ale rozumowo wiem że była to dobra decyzja.

W dzisiejszych okolicznościach nawet OBK to dużo więcej niż potrzeba do jazdy po mieście.

Może w 2022 jak mówią plotki pojawi się nowe STI lecz wg mnie w EU go nie uraczymy.

  • Upvote 1
Link to post
Share on other sites
11 minut temu, Lisek napisał:

(...) Samochód w moich rękach i moim stylu jazdy się marnował i był nieco przerostem formy nad treścią w stosunku do tego co potrzebowałem (...)

 

z bardzo podobnych przyczyn sprzedalem swego WRX'a MY'15 po przeprowadzeniu sie do Wa-wy

Link to post
Share on other sites
Godzinę temu, Lisek napisał:

Większość 2019-ego roku przestałem nim we wrocławskich korkach spalając 18 na 100 a sprzęgło błagało o litość przez ciągłe podjeżdżanie 1-2m w korku.

 

Parę razy wjechałem STi do centrum Poznania. Słaba przyjemność w godzinach szczytu. :(

Link to post
Share on other sites
3 minuty temu, Czarne_Koronkowe napisał:

Bardziej "fe! ble! fuj!" niż innym samochodem z manualem?

 

Tak. STi w mieście jest męczące. 

Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.


×
×
  • Create New...