Jump to content

Subaru WRX STI MY15


Recommended Posts

7 godzin temu, skwaro napisał:
7 godzin temu, Adam12 napisał:
 
 
porównaj ceny na rynkach gdzie FHI odnosi sukces. Oczywiście mam na myśli vs. ceny w EU. 

Ceny bazowe są takie same, tylko podatki są inne. Pretensje miej do ustawodawców nie Subaru.

 

w którym miejscu napisałem, że mam pretensje do Subaru?

Zwracam tylko uwagę, że w krajach gdzie FHI notuje największą sprzedaż Subaru należy do grupy aut raczej tańszych.

Link to post
Share on other sites
  • Replies 9.1k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Cześć,   Mam to szczęście, że od czasu do czasu jeżdżę WRX STI i staram się jak mogę delektować jazdą tym "bydlątkiem" Samochód ten może nie jest idealny i nawet nie próbuje dorówny

Odbiegając trochę od temau Final Edition, przez ostatnie pół roku z hakiem szukałem dla siebie auta, miało być coś fajnego, sportowego, z pazurem. Początkowo nie brałem obecnego STI nawet pod uwagę (c

Czytam i czytam to forum od jakiegoś czasu... Chciałem sobie na jego podstawie wyrobić jakieś tam zdanie na temat WRX STI MY2015... Dodatkowo przeczytałem wszystkie chyba dostępne artykuły z testami/p

Posted Images

5 godzin temu, DanPlut napisał:

Coś wysokie te wyliczenie. Końcowy wydech mam Namelessa. Na downpipe trzeba liczyć między 800-1200 zł pewnie środkowy podobnie to wynika z tego, że remap ponad 5 tyś. 

A jak ktoś startuje od zera to cały wydech można kupić między 5k a 6k. 

 

Jeżeli masz zamiar dłubać 2.5T i klecić wydech z różnych "klocków" pewnie można zaoszczędzić ale również nabawić się problemów ze strojeniem.

Rozsądny kompletny wydech np. Cobb ok. 6k pln + 4k pln za strojenie w doświadczonym "warsztacie" nie jest wygórowaną ceną.

Link to post
Share on other sites

Akurat przy wydechu nie widzę problemu z jak Ty to napisałeś "kleceniu". Przecież to tylko rura 3" odpowiednio dogięta. Reszta to tylko kwestia spawów i znaczka konkretnej firmy. 4k za samo stronenie to już sporo. 2-2,5k to rozumiem. 

Link to post
Share on other sites
 
w którym miejscu napisałem, że mam pretensje do Subaru?
Zwracam tylko uwagę, że w krajach gdzie FHI notuje największą sprzedaż Subaru należy do grupy aut raczej tańszych.
Nie tyle tańszych co kosztujących podobnie jak konkurencja w klasie. Dzieje się tak ze względów podatkowych.

I nawet z tym bym nie szalał, bo STI kosztowało 37k$, a dla porównania cena Mustanga zaczyna się od 26k$, a za 38k$ można mieć wersję V8. Civic Type-R kosztuje 36k$, Focus RS 41k$...
Link to post
Share on other sites

Ja za wydech Invidii dałem 5.4k, dp invidii 2k, cobb dolot 1.6k i strojenie coś poniżej 4k.

Ja miałem dylemat między corsa, a invidia i wziąłem invidie. 

Edited by allu
  • Thanks 1
Link to post
Share on other sites
Godzinę temu, allu napisał:

Ja za wydech Invidii dałem 5.4k, dp invidii 2k, cobb dolot 1.6k i strojenie coś poniżej 4k.

Ja miałem dylemat między corsa, a invidia i wziąłem invidie. 

Kupowałeś w konkretnym sklepie czy ebay? 

Ja nie mogę zdecydować się na dolot. Czy Aem Grimm Speed czy Mishimoto. 

https://www.subispeed.com/2015-subaru-sti/intake/aem-cold-air-intake-system-2015-sti#.XgURm2TTk9C

https://www.subispeed.com/2015-subaru-sti/intake/grimmspeed-stealthbox-cold-air-intake-2015-2018-sti#.XgURzmTTk9A

https://www.subispeed.com/2015-subaru-sti/intake/mishimoto-performance-race-cold-air-intake-2015-sti#.XgUSQmTTk9A

 

Link to post
Share on other sites
4 godziny temu, DanPlut napisał:

Oczywiście że przyjemność z jazdy jest super. Z drugiej strony wiem że remap samochodu zmienia go nie do poznania i w Sti też będę chciał to zrobić i jestem ciekaw jak to wygląda w Subaru i jak trzeba go do tego przygotować. 

Sytuacja ze Skodą miała tylko rozpocząć dyskusję. 

Jeżdżąc wcześniej Focus em RS MK2 zrobiłem mu mapę z 305 na 370KM oczywiście wcześniej go do tego przygotowując i po 4 latach przed sprzedażą wróciłem do serii, to dopiero wtedy odczułem jak jest KOLOSALNA różnica. Inny samochód. 

Jeżeli to samo uzyskam w Sti to remap muszę zrobić. 

Ja też mam już nową mapę w STI. Ja posłuchałem @carfita i i wymieniłem tylko downpipe ( tzn . Edwin wymienił ;)) i nowa mapa , dolotu ani reszty wydechu nie  trzeba ruszać. Po remapie inne auto, działa mniej zero-jedynkowo , bardziej płynnie. Przebieg momentu dla mnie idealny. Tak powinno wyjechać z fabryki.

  • Thanks 1
Link to post
Share on other sites
6 godzin temu, tedimy99 napisał:

Ja posłuchałem @carfita i i wymieniłem tylko downpipe ( tzn . Edwin wymienił ;)) i nowa mapa , dolotu ani reszty wydechu nie  trzeba ruszać.

i co udalo sie osiagnac na samym dp? ja mam caly wydech 2.5 cala h&s i ciekaw jestem czy to daje jakieś wieksze mozliwosci niz sam dp :)

Link to post
Share on other sites
3 godziny temu, FilipeK napisał:

i co udalo sie osiagnac na samym dp? ja mam caly wydech 2.5 cala h&s i ciekaw jestem czy to daje jakieś wieksze mozliwosci niz sam dp :)

Głównym "hamulcem" jest katalizator seryjny. Więc albo sportowy kat ,albo przelotowy downpipe wystarczy do strojenia. Po strojeniu zmieniłem końcową puszkę z przelotowego Ultera na nieprzelotowy Prodrive , bo było za głośno . Nie wpłynęło to ni jak na charakter auta. Bezpieczne dla silnika 330-340KM i 480NM. 

  • Like 1
Link to post
Share on other sites
13 godzin temu, DanPlut napisał:

Akurat przy wydechu nie widzę problemu z jak Ty to napisałeś "kleceniu". Przecież to tylko rura 3" odpowiednio dogięta. Reszta to tylko kwestia spawów i znaczka konkretnej firmy. 4k za samo stronenie to już sporo. 2-2,5k to rozumiem. 

 

 

Wydech to kluczowa kwestia. Porozmawiaj z fachowcami np. Carfitem lub Kociarem. Wyjaśnią Ci lepiej niż ja.

 

32 minuty temu, tedimy99 napisał:

Głównym "hamulcem" jest katalizator seryjny. Więc albo sportowy kat ,albo przelotowy downpipe wystarczy do strojenia.

 

dokładnie to miałem na myśli.

Link to post
Share on other sites
35 minut temu, Adam12 napisał:

 

 

Wydech to kluczowa kwestia. Porozmawiaj z fachowcami np. Carfitem lub Kociarem. Wyjaśnią Ci lepiej niż ja.

 

 

dokładnie to miałem na myśli.

Adam ja rozumiem chodzi mi oto, że przelot 3" to poprostu rura więc nie ważne czy dp będę miał perrina a środkowy h&s itd. Nie pierwszy raz będę stroił u kogoś swój samochód ale pierwszy raz Subaru. 

Wiem że wydech to podstawa dlatego napisałem że, co poza wymianą dp bo to oczywiste. 

Link to post
Share on other sites

Witam Panowie trochę pytanie w innym temacie.Ponieważ w moim STI My18 pada akumulator i jest w takim stanie ze nie wiem czy dojadę do ASO istnieje prawdopodobieństwo ze będę wymieniał go sam.Pytanie dotyczy zapinki trzymającej przewód masowy aku nakręconej na pręt trzymający aku czy ja się jakoś rozpina czy podważyć na siłę?Dziekuje z góry za info.

Link to post
Share on other sites
16 godzin temu, STbet napisał:

Ponieważ w moim STI My18 pada akumulator i jest w takim stanie ze nie wiem czy dojadę do ASO istnieje prawdopodobieństwo ze będę wymieniał go sam.

roczny aku padł? coś Ty mu zrobił?

Link to post
Share on other sites
1 godzinę temu, Markus1 napisał:

Dzieki za odpowiedz.Nic mu właśnie nie zrobiłem doładowywałem nawet.Pierwszy raz coś takiego widzę????

 

Zgłoś w ASO. Wymiana powinna być na koszt gwaranta. Przynajmniej tak było w poprzednich latach w przypadku padających aku.

 

Link to post
Share on other sites

Zakupiłem dzisiaj 2 wskaźniki. Nie ukrywam, że mocno się zastanawiałem nad chińskimi Defi ale w końcu zdecydowałem się na STRI SLM temp. i ciśnienie oleju. Wyszło mnie 406zł z przesyłką do Polski. Gdzie w Warszawie pojechać na montaż? No i jeszcze nie wiem gdzie je umiejscowić. Nie widzi mi się płacić 140 dolców za kawałek plastiku. Kiedyś była taka firma co flokuje na słupku klienta dodatkowe uchwyty. Słupek chyba najbardziej będzie pasować.

Jak ktoś ma zegary w Subaru od 2015r proszę się pochwalić gdzie się udało zamontować.

Z góry dziękuję.

Edited by DanPlut
Link to post
Share on other sites
6 godzin temu, DanPlut napisał:

Zakupiłem dzisiaj 2 wskaźniki. Nie ukrywam, że mocno się zastanawiałem nad chińskimi Defi ale w końcu zdecydowałem się na STRI SLM temp. i ciśnienie oleju. Wyszło mnie 406zł z przesyłką do Polski. Gdzie w Warszawie pojechać na montaż? No i jeszcze nie wiem gdzie je umiejscowić. Nie widzi mi się płacić 140 dolców za kawałek plastiku. Kiedyś była taka firma co flokuje na słupku klienta dodatkowe uchwyty. Słupek chyba najbardziej będzie pasować.

Jak ktoś ma zegary w Subaru od 2015r proszę się pochwalić gdzie się udało zamontować.

Z góry dziękuję.

Też mam STRI ,tyle że w Blobie i właśnie na słupku. Tak chciałem , bo nic nie tracę z oryginalnego wnętrza i jest wszystko na wysokości wzroku. A w modelu  2015 to już jedyne miejsce, aby nie wyglądało jak dołożone coś. Takie jest moje zdanie. I moja rada ,jak będą podpinać podświetlenie, to tak aby się nie ściemniały przy włączonych światłach . Ja mam tak właśnie podpięte , że po włączeniu świateł przyciemniają się zegary na słupku co miało być przydatne w nocy żeby nie raziły ,a że jeździmy na światłach całą dobę to przy pełnym słońcu stają się mało czytelne .

  • Thanks 1
Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.


×
×
  • Create New...