Jump to content
Than_Junior

Subaru WRX STI MY15

Recommended Posts

1 godzinę temu, acik666 napisał:

Jak z głosnoscia? Jestes zadowolony? :) zasanawiam sie czy nie zamontowac przed remapem

Blow offa nie trzeba montować :) ciężko powiedzieć. Mnie nie przeszkadza. Trochę cichszy niż blow offy. Ja takiego efektu oczekiwałem, nie za głośno, nie za cicho, i więcej powietrza dostaje. Nie ma mowy o zagrzaniu :). Ja się wstrzymywałem z montażem i dopiero na miejscu u tunera zamontowali. Bo ten dolot potrzebuje strojenia. Nie ryzykowałbym. W sumie oem dolot wystarcza do tych 30-40hp więcej. Ale wolałem ten :)

Ronin (na fb) ma mishimoto dolot o ile się nie mylę i też daje rade. 

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 godzinę temu, allu napisał:

Blow offa nie trzeba montować :) ciężko powiedzieć. Mnie nie przeszkadza. Trochę cichszy niż blow offy. Ja takiego efektu oczekiwałem, nie za głośno, nie za cicho, i więcej powietrza dostaje. Nie ma mowy o zagrzaniu :). Ja się wstrzymywałem z montażem i dopiero na miejscu u tunera zamontowali. Bo ten dolot potrzebuje strojenia. Nie ryzykowałbym. W sumie oem dolot wystarcza do tych 30-40hp więcej. Ale wolałem ten :)

Ronin (na fb) ma mishimoto dolot o ile się nie mylę i też daje rade. 

Into jes cenna opinia, dzieki :) Montuje

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
W dniu 20.09.2019 o 08:32, Dottoree napisał:

 

Oops.. :blink:

Niestety, krótko po strojeniu miałem duże Oops...Ty jakiś prorok jesteś ? :/ Panowie załamka... Zobaczyłem korbę bez rozbierania silnika... 

 

  • Sad 5

Share this post


Link to post
Share on other sites
W dniu 20.09.2019 o 06:37, mRoZiOo napisał:

 

Dwa dni temu byłem już na drugim strojeniu u Mateusza Bieńkowskiego. 

Drugim bo założyłem Downpipe bez katalizatora sportowego na początku

(zawsze mogę go dołożyć i tak chyba zrobie, jeżeli mi potwierdzicie, że samochód będzie delikatnie cichszy po tym zabiegu).

Widać, że gość walczy potężnie żeby wszystko ładnie ustawić. STi to będzie zdecydowanie łatwiejszy temat niż mój WRX - bo ten jest naprawdę trudny do strojenia ( łącznie mam jakieś 60 prób z tych dwóch wizyt ) 

No ale nic - wystrojone jest - i jest szatan. Nie będę pisał tutaj wartości, bo mi powiecie że silnik wybuchnie, ale samochód teraz lata :)

To "Oops" Dottore, tyczyło się tego posta....

Share this post


Link to post
Share on other sites

No niestety to nie pierwszy raz po "tym" strojeniu...

Share this post


Link to post
Share on other sites
34 minuty temu, kowal napisał:

I kolejny u "tego" tunera B)

Chyba muszę umówić wrx-a do Carfita na strojenie:faja:

Poprzedni właściciel robił mapę u tego gościa więc chyba dla świętego spokoju trzeba odżałować trochę grosza i to poprawić-_-

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ale co ja mogę w takiej sytuacji żądać od niego?

Kurcze miało być bezpiecznie, tak mowił - ja serio nie liczyłem i nie cisnąlem na takie liczby absolutnie. 

Czy jeżeli 9 dni po strojeniu korba wychodzi bokiem w aucie, w którym jest 38 tys przebiegu , to chyba nie jest to wina użytkowania ( nigdy na zimnym oleju nie dociskałem )  tylko po prostu przesadzonego strojenia. 

Jak myślicie mogę zgłaszać jakąś reklamacje ? Kurcze mały włos wszystko by się nie zapaliło - udało się szybko ugasić a to jest naprawdę niebezpieczna i mocno słaba sytuacja. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zgłaszać na pewno, ale znając branżę, to będzie ciężko cokolwiek uzyskać, choć chciałbym się mylić.

Warto spróbować - od jego podejścia zależy opinia zakładu w całkiem niemałym światku. Umiejętność wyjścia z twarzą z takich właśnie sytuacji buduje renomę profesjonalisty.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kolego mRoZiOo, sam ostatnio napisałeś, że masz takie wartości po strojeniu, że tu nie podasz bo powiemy, że silnik wybuchnie :wacko: od razu zabrzmiało jak proszenie się o kłopoty niestety :(

(Z ciekawości jakie miałeś parametry po strojeniu? )

 

Niestety ale pan B nie ma dobrych opinii jeśli idzie o strojenie Subaru,  idzie po wyniki, a co później to już loteria.. 

 

Przykro bardzo na to co się wydarzyło:cry:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
58 minut temu, Mateusz22 napisał:

Kolego mRoZiOo, sam ostatnio napisałeś, że masz takie wartości po strojeniu, że tu nie podasz bo powiemy, że silnik wybuchnie :wacko: od razu zabrzmiało jak proszenie się o kłopoty niestety :(

(Z ciekawości jakie miałeś parametry po strojeniu? )

 

Niestety ale pan B nie ma dobrych opinii jeśli idzie o strojenie Subaru,  idzie po wyniki, a co później to już loteria.. 

 

Przykro bardzo na to co się wydarzyło:cry:

 

 

Wiesz, to tylko takie gadanie było bo jak zobaczyłem słupki to go zapytałem od razu czy to bezpieczne , bo wydaje mi się za duży moment. 

No ja mu uwierzyłem po prostu. 

Też nie chce, żeby sytuacja w której udałem się jakby nie było do profesjonalnego tunera, była postrzegana jako proszenie się o kłopoty :/ bo wydaje mi się, że po to są takie miejsca i usługi, żeby z nich korzystać.  

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kupiłem EVO X po strojeniu u Pana MB i pierwsza rzecz po przyjeździe do Warszawy było zrobienie korekty jego programu. 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

O jakości tunera moim zdaniem powinien świadczyć dorobek aut wystawionych w RSMP, GSMP lub innych seriach.

Tu Pan o którym mowa nie ma konkurencji, a wyniki aut pracujące na zbudowanych przez niego programach obrazują to najlepiej.

To co uzyskuje więcej niż „inni” to właśnie moment, którym „objeżdzamy” auta dysponujące większą mocą.

Sam wszystkie moje auta od lat zawożę tylko do niego i nigdy nie spotkało mnie z tego powodu nic przykrego.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
9 minut temu, Subaru Impreza STI napisał:

O jakości tunera moim zdaniem powinien świadczyć dorobek aut wystawionych w RSMP, GSMP lub innych seriach.

Tu Pan o którym mowa nie ma konkurencji, a wyniki aut pracujące na zbudowanych przez niego programach obrazują to najlepiej.

To co uzyskuje więcej niż „inni” to właśnie moment, którym „objeżdzamy” auta dysponujące większą mocą.

Sam wszystkie moje auta od lat zawożę tylko do niego i nigdy nie spotkało mnie z tego powodu nic przykrego.

 

Owszem w rajdówkach , wyścigowych autach daje rade , ale tu przyjechał klient z seryjnym autem , seryjnym silnikiem , klient z " głową " który nie startuje w RSMP , tylko chciał podnieść nieco  " bezpiecznie " moc. Zadam Ci pytanie wprost, dlaczego zespół SPRT , profi zespół , regularnie wygrywający w RSMP , ERC , nie korzystał z jego usług oddalonych o 20 km , a przywozi na rajd gościa z Finlandi :( ( Asko ) ? 

Już Ci powiem dlaczego , nie stać SPRT , żeby co rajd odbudowywać silnik ,  to samo było z Kucharem , nowe N14 , nowy silnik od Makinena , rok bodaj 2009-10 , rajd dolnośląski , Kuchar nie kończy , wybuchł silnik . jestem akurat w namiocie SPRT obok Kuchar i Mat B. Do tej pory mam przed oczami widok jak dostaje telefon i szybko pakuje walizki wsiada do Octavi i ucieka do Krakowa ........ 

Ten gość nie zna granic , mam w archiwum, kilka jego jego map , wysłałem je do Poznania czysto  z ciekawości  , to jest dosłownie dramat , zero zabezpieczeń , dosłownie odkręcone kurki na maxa i paliwa i powietrza , bez kontroli stuków , bez korekcji temperatury , czyli niech sie dzieje wola nieba . :( 

 

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
2 godziny temu, Kambol napisał:

Zgłaszać na pewno, ale znając branżę, to będzie ciężko cokolwiek uzyskać, choć chciałbym się mylić.

Warto spróbować - od jego podejścia zależy opinia zakładu w całkiem niemałym światku. Umiejętność wyjścia z twarzą z takich właśnie sytuacji buduje renomę profesjonalisty.

Jak go znam to zapomnij , nie ma ani kasy , ani klasy , ani ubezpieczenia , wszystko zwali że silnik Subaru to gówno . 

Share this post


Link to post
Share on other sites
5 minut temu, carfit napisał:

Owszem w rajdówkach , wyścigowych autach daje rade , ale tu przyjechał klient z seryjnym autem , seryjnym silnikiem , klient z " głową " który nie startuje w RSMP , tylko chciał podnieść nieco  " bezpiecznie " moc. Zadam Ci pytanie wprost, dlaczego zespół SPRT , profi zespół , regularnie wygrywający w RSMP , ERC , nie korzystał z jego usług oddalonych o 20 km , a przywozi na rajd gościa z Finlandi :( ( Asko ) ? 

Już Ci powiem dlaczego , nie stać SPRT , żeby co rajd odbudowywać silnik ,  to samo było z Kucharem , nowe N14 , nowy silnik od Makinena , rok bodaj 2009-10 , rajd dolnośląski , Kuchar nie kończy , wybuchł silnik . jestem akurat w namiocie SPRT obok Kuchar i Mat B. Do tej pory mam przed oczami widok jak dostaje telefon i szybko pakuje walizki wsiada do Octavi i ucieka do Krakowa ........ 

Ten gość nie zna granic , mam w archiwum, kilka jego jego map , wysłałem je do Poznania czysto  z ciekawości  , to jest dosłownie dramat , zero zabezpieczeń , dosłownie odkręcone kurki na maxa i paliwa i powietrza , bez kontroli stuków , bez korekcji temperatury , czyli niech sie dzieje wola nieba . :( 

 

Nikt nikogo nie zmusza do korzystania z usług jednej osoby. Każdy ma jakiś plan i różne drogi jego realizacji.

Ja też tylko raz u Ciebie zbudowałem silnik i później pomimo że mam do Ciebie bliżej wysyłam auto do Poznania.

Do Subaru silniki buduje np. Cosworth i jak porównaliśmy wynik ich pracy z seryjnym motorem to wygrywa fabryka.

I nie tyczy się to tylko Subaru. Konfrontacja Mitsubishi kontra Stec wygląda identycznie.

Tuner nigdy nie będzie miał takiego doświadczenia i zaplecza jak fabryka.

Tylko jak powiedzcie teraz Gościom, że to co zbudujcie wcale nie będzie lepsze niż to co mają dostępne w podobnej cenie w salonie.

Share this post


Link to post
Share on other sites
52 minuty temu, Subaru Impreza STI napisał:

O jakości tunera moim zdaniem powinien świadczyć dorobek aut wystawionych w RSMP, GSMP lub innych seriach.

Tu Pan o którym mowa nie ma konkurencji, a wyniki aut pracujące na zbudowanych przez niego programach obrazują to najlepiej.

To co uzyskuje więcej niż „inni” to właśnie moment, którym „objeżdzamy” auta dysponujące większą mocą.

Sam wszystkie moje auta od lat zawożę tylko do niego i nigdy nie spotkało mnie z tego powodu nic przykrego.

 

Nie koniecznie ilość idzie w parze z jakością . Zupełnie inna specyfika jest GSMP  gdzie odcinki wyścigowe są krótkie inna RSMP gdzie jedziesz więcej km oes oraz dojazdówki  a inna jak stroisz auto do użytku na codzien . Dużo Subaru lub Mitsu wystrojone u MB są zabardzo wysilone przegrzewają co za tym idzie silniki nie wytrzymują i wybuchają.

  • Like 1
  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
18 minut temu, Subaru Impreza STI napisał:

Nikt nikogo nie zmusza do korzystania z usług jednej osoby. Każdy ma jakiś plan i różne drogi jego realizacji.

Ja też tylko raz u Ciebie zbudowałem silnik i później pomimo że mam do Ciebie bliżej wysyłam auto do Poznania.

Do Subaru silniki buduje np. Cosworth i jak porównaliśmy wynik ich pracy z seryjnym motorem to wygrywa fabryka.

I nie tyczy się to tylko Subaru. Konfrontacja Mitsubishi kontra Stec wygląda identycznie.

Tuner nigdy nie będzie miał takiego doświadczenia i zaplecza jak fabryka.

Tylko jak powiedzcie teraz Gościom, że to co zbudujcie wcale nie będzie lepsze niż to co mają dostępne w podobnej cenie w salonie.

Każdy ma prawo  do swojego zdania , i ma swoje preferencję do swojego tunera.budowy itd.  Tylko jest jedna najważniejsza rzecz , klient przyjechał seryjnym autem !!!!! Powinien zostać poinformowany o ryzyku , a tu było bardzo duże , jak znam życie aby te parametry uzyskać to trzeba 1.5 bara dmuchnać a o to trzeba być zwyczajnie jebniętym :) przy seryjnym silniku 

Edited by carfit

Share this post


Link to post
Share on other sites
22 minuty temu, carfit napisał:

Każdy ma prawo  do swojego zdania , i ma swoje preferencję do swojego tunera.budowy itd.  Tylko jest jedna najważniejsza rzecz , klient przyjechał seryjnym autem !!!!! Powinien zostać poinformowany o ryzyku , a tu było bardzo duże , jak znam życie aby te parametry uzyskać to trzeba 1.5 bara dmuchnać a o to trzeba być zwyczajnie jebniętym :) 

Konkretnej sytuacji nie znam, a życie często mnie zaskakuje.

Przykre sytuacje niestety zdarzyć mogą się każdemu.

Share this post


Link to post
Share on other sites
3 minuty temu, Subaru Impreza STI napisał:

Konkretnej sytuacji nie znam, a życie często mnie zaskakuje.

warto poczytać imo :) 

Share this post


Link to post
Share on other sites
30 minut temu, Benek433 napisał:

Nie koniecznie ilość idzie w parze z jakością . Zupełnie inna specyfika jest GSMP  gdzie odcinki wyścigowe są krótkie inna RSMP gdzie jedziesz więcej km oes oraz dojazdówki  a inna jak stroisz auto do użytku na codzien . Dużo Subaru lub Mitsu wystrojone u MB są zabardzo wysilone przegrzewają co za tym idzie silniki nie wytrzymują i wybuchają.

Z reguły robionych jest kilka map i trzeźwo myślący użytkownik widząc że na którejś z nich grzeje mu się silnik powinien iść krok dalej (większa chłodnica, wydajniejsza pompa wada, wyczynowy termostat).

Share this post


Link to post
Share on other sites
4 minuty temu, Subaru Impreza STI napisał:

Przykre sytuacje niestety zdarzyć mogą się każdemu.

to jest jasne , ważne jak wyjść z przykrej sytuacji 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Teraz, Subaru Impreza STI napisał:

Z reguły robionych jest kilka map i trzeźwo myślący użytkownik widząc że na którejś z nich grzeje mu się silnik powinien iść krok dalej (większa chłodnica, wydajniejsza pompa wada, wyczynowy termostat).

powiedz to @mRoZiOo

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 godzinę temu, carfit napisał:

Każdy ma prawo  do swojego zdania , i ma swoje preferencję do swojego tunera.budowy itd.  Tylko jest jedna najważniejsza rzecz , klient przyjechał seryjnym autem !!!!! Powinien zostać poinformowany o ryzyku , a tu było bardzo duże , jak znam życie aby te parametry uzyskać to trzeba 1.5 bara dmuchnać a o to trzeba być zwyczajnie jebniętym :) przy seryjnym silniku 

Jakie doładowanie przy seryjnym silniku po pogramie powinno byc? Żeby było w miare bezpiecznie?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kurcze, bardzo bardzo słabo. Byłem już zdecydowany na strojenie w RR, bo kilku forumowiczów od GH/GR chwaliło program i cenę, ale w ostatniej chwili zostałem odwiedziony od tego pomysłu.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...