Skocz do zawartości

Subaru WRX STI MY15


Than_Junior

Rekomendowane odpowiedzi

  • 2 tygodnie później...
12 minut temu, chojny napisał:

 

Sporo widać przespałem... 

o panie grubo :D

 

http://www.cars101.com/subaru/wrxsti/wrxsti2018.html < całkiem fajna strona jest szystko opisane, nie widzę linku do innych lat kiedyś były ale ręcznie adres można zmieniać http://www.cars101.com/subaru/wrxsti/wrxsti2015.html opisy,miary,zdjęcia itp itd nie tylko WRX.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, chojny napisał:

 

Sporo widać przespałem... 

I kto ma zły budzik :P

  • Haha 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

12 minut temu, chojny napisał:

 

Moj działa, dzisiaj spałem godzinę, jestem na drugim lotnisku a jeszcze dwa i kawał do jazdy.... słabo chyba już kontaktuje. 

Polecam setanol zażyć :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a taki WRX to ma sens jako szybkie ale, powiedzmy, normalne auto do codziennego użytkowania? jest się co bawić w takie amerykańskie wynalazki czy to potencjalna skarbonka, tykająca bomba i niesprzedawalne zupełnie?

 

 

 

W dniu 12.09.2018 o 11:03, chojny napisał:

 

W dniu 12.09.2018 o 11:03, chojny napisał:

 

 

Zaciski jakieś małe, pedały jak w automacie... WRX?!?! 

 

Czyli WRX ale nie WRX Sti... 

 

https://www.subaru.com/vehicles/wrx/index.html

 

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam go już ponad trzy lata i 63tys. Przez 85tys nic poważnego się nie zepsuło (w usa też nie miał awarii), nic się nie rozpadło. Wymieniłem sprzęgło, chociaz pewnie jeszcze troche by wytrzymało, dwie poduszki amortyzatorów przednich (l+p) i hamulce. Ceny części tanie, hamulce przód okolo 1500 komplet w aso, zestaw sprzęgła podobnie, ww poduszki byly chyba po 150zl czy jakos tak, oleju nie bierze (wymiana co 12-15tys). Wszystko w zawieszeniu oryginalne od początku. 

 

Jest całkiem wygodny na codzień, coś tam w zakrętach śmiga, po zmianie catbacka dobrze brzmi i strzela z wydechu (chociaż nie tak klasycznie jak STI). Przednie ledy mijania są świetne w nocy. 

Silnik ma 270koni, 0-100 robi w 5.9 co na dayli jest wystarczająco. Srednie spalanie mam 9.5-10. W trasie na krajowkach bez problemu mozna zejsc do 7l, na ekspresowkach około 8-8.2. Bagażnik jest duży, z tyłu miejsca jest cała masa. 

Ogólnie bardzo go lubię, zostaje ze mną na pewno do 2020/2021 kiedy będzie nowy WRX, nie wyobrażam sobie na razie innego samochodu. 

 

ma dwa minusy - za wysoka pozycja za kierownicą i hamulce mogłyby być lepsze przy hamowaniu z predkosci 150-160, trochę za szybko sie grzeją. 

 

  • Super! 5
  • Lajk 3
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, kamilgt napisał:

Mam go już ponad trzy lata i 63tys. Przez 85tys nic poważnego się nie zepsuło (w usa też nie miał awarii), nic się nie rozpadło. Wymieniłem sprzęgło, chociaz pewnie jeszcze troche by wytrzymało, dwie poduszki amortyzatorów przednich (l+p) i hamulce. Ceny części tanie, hamulce przód okolo 1500 komplet w aso, zestaw sprzęgła podobnie, ww poduszki byly chyba po 150zl czy jakos tak, oleju nie bierze (wymiana co 12-15tys). Wszystko w zawieszeniu oryginalne od początku. 

 

Jest całkiem wygodny na codzień, coś tam w zakrętach śmiga, po zmianie catbacka dobrze brzmi i strzela z wydechu (chociaż nie tak klasycznie jak STI). Przednie ledy mijania są świetne w nocy. 

Silnik ma 270koni, 0-100 robi w 5.9 co na dayli jest wystarczająco. Srednie spalanie mam 9.5-10. W trasie na krajowkach bez problemu mozna zejsc do 7l, na ekspresowkach około 8-8.2. Bagażnik jest duży, z tyłu miejsca jest cała masa. 

Ogólnie bardzo go lubię, zostaje ze mną na pewno do 2020/2021 kiedy będzie nowy WRX, nie wyobrażam sobie na razie innego samochodu. 

 

ma dwa minusy - za wysoka pozycja za kierownicą i hamulce mogłyby być lepsze przy hamowaniu z predkosci 150-160, trochę za szybko sie grzeją. 

 

A jak sprawuje się w dłuższych trasach i na autostradach?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, haczyk napisał:

Czy są może osoby, które miały STI np MY11 Lanos sedan i użytkują obecne STI? Jak byście porównali ilość miejsca w środku i same prowadzenie? Jest coś lepszego co było w MY11?

Miałem WRX 2011 w budzie STI i teraz mam STI 2017. Wnętrze w STI może ciut większe, ale największa różnica to wykończenie. Jest przepaść pod tym względem między starym, a nowym WRXem. Subaru wreszcie stało się samochodem, którym można komfortowo jeździć w dalekie trasy z rodziną. Rozwiązania technologiczne, na które kiedyś machałem ręką jako nieprzydatne okazały się bardzo pomocne w codziennej jeździe, a mam na myśli min. czujnik deszczu, asystent martwego pola, kamera cofania itd. Tego nie miałem w starej Subarynie. Bagażnik w nowym STI jest chyba większy - jakby ciut szerszy i głębszy chyba, że już pamięć mnie zawodzi. STI 2017 prowadzi się o niebo lepiej. Jest sztywniejsze. Szybciej reaguje na ruchy kierownicy. Jest pewniejsze. Ale to może wynikać też z faktu, że miałem WRX wcześniej, a nie STI. Czy w starym było coś lepszego? Właściwie nie. Ale wspominam moją starą Subarynę z łezką w oku bo to był tez świetny samochód. Wsiadłem ostatnio do WRXa kolegi jakoś z 2010 i ząb czasu czułem jeszcze bardziej niż przesiadając się ze starego modelu na nowy.

 

Subaryny.png

  • Super! 5
  • Dzięki! 1
  • Lajk 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Szkoda , ze żaden z właścicieli nowych sti nie upala swojego samochodu . Chętnie bym popatrzył i posłuchał . Szczególnie w porównaniu do poprzedniego modelu, który mam.

Biorąc pod uwagę poprawę sztywności i prowadzenia musi być to naprawdę szybkie auto.

Oczywiscie po wprowadzeniu kilku podstawowych  modyfikacji silnika. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Upalają, upalają tylko się nie przyznają :ph34r::biglol:

 

Ja byłem swoim na torze i na szkoleniach SJS ale, że i jeździć nie umiem i mam lekką nogę to auto nigdy nie zaliczyło prawdziwego wycisku  ale naprawdę  jeździ świetnie. Miałem też EVO X więc mam porównanie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Myślę, że jeszcze chwila aż zaczną tak porządnie upalać :)

 

Porównując '15 do hatchbacka '08 mogę powiedzieć, że '15:

-jest bardziej zwarte;

-jest twardsze i odrobinę mniej komfortowe;

-szybciej reaguje na ruchy kierownicą;

-wydaje się szybsze;

-już w serii słychać, że to Subaru (chociaż niektórzy twierdzą, że nie);

-ma piękne wnętrze :)

-bagażnik jest chyba ciut większy;

 

Natomiast '08 na pewno:

-ma bardziej komfortowo zestrojone zawieszenie;

-układ kierowniczy w mieście jest moim zdaniem "przyjemniejszy"

-lepiej hamuje (ale tu mowa o moim konkretnym egzemplarzu, który ma niewielki upgrate).

 

Oba są wspaniałe i oba uwielbiam.

  • Super! 1
  • Dzięki! 1
  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, MDsuperstar napisał:

Myślę, że jeszcze chwila aż zaczną tak porządnie upalać :)

 

Porównując '15 do hatchbacka '08 mogę powiedzieć, że '15:

-jest bardziej zwarte;

-jest twardsze i odrobinę mniej komfortowe;

-szybciej reaguje na ruchy kierownicą;

-wydaje się szybsze;

-już w serii słychać, że to Subaru (chociaż niektórzy twierdzą, że nie);

-ma piękne wnętrze :)

-bagażnik jest chyba ciut większy;

 

Natomiast '08 na pewno:

-ma bardziej komfortowo zestrojone zawieszenie;

-układ kierowniczy w mieście jest moim zdaniem "przyjemniejszy"

-lepiej hamuje (ale tu mowa o moim konkretnym egzemplarzu, który ma niewielki upgrate).

 

Oba są wspaniałe i oba uwielbiam.

zazdroszcze na maxa posiadania twoch egzemplarzy, ale wiem ze napewno miałbym dylemat, ktorym jeździć ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

MY15 ma też krótszy magiel, co przy upalaniu nie jest bez znaczenia,a właśnie powoduje lepszą reakcję na kierownicę.  I nie wiem czy Lanos miał już active torque vectoring? 

 

Już doczytałem, lanos nie miał. I niby to prosty system, bo raptem dohamowuje wewnętrzne koło w zakręcie, ale robi robotę. Zanim się dowiedziałem, że go w MY15 mam, jeździłem tym autem jak każdym innym Subaru. Ale jak odkryłem, że jest i jak działa, to się nadziwić nie mogłem, że w Subaru można w zakręcie dodać gazu i auto nie pluje przodem, jak to na Subaru przystało, a wręcz zacieśnia zakręt. 

Edytowane przez pegi
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...