Jump to content

Subaru WRX STI MY15


Recommended Posts

Tak się ostatnio zastanawiałem dlaczego nie ma automatycznego opuszczenia szyby pasażera, a u kierowcy jest. I wymyśliłem. Uznali to za zbędne, ponieważ kierowca musi mieć,  jedzie i trzyma kiere, a pasażer ma mnóstwo czasu na opuszczenie szyby i trzymanie palca na przycisku. ;)

  • Haha 1
Link to post
Share on other sites
  • Replies 9.2k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Cześć,   Mam to szczęście, że od czasu do czasu jeżdżę WRX STI i staram się jak mogę delektować jazdą tym "bydlątkiem" Samochód ten może nie jest idealny i nawet nie próbuje dorówny

Odbiegając trochę od temau Final Edition, przez ostatnie pół roku z hakiem szukałem dla siebie auta, miało być coś fajnego, sportowego, z pazurem. Początkowo nie brałem obecnego STI nawet pod uwagę (c

Czytam i czytam to forum od jakiegoś czasu... Chciałem sobie na jego podstawie wyrobić jakieś tam zdanie na temat WRX STI MY2015... Dodatkowo przeczytałem wszystkie chyba dostępne artykuły z testami/p

Posted Images

Ale ze co pasażer ma czas trzymać przycisk od szyb u kierowcy? Takie tłumaczenie w przypadku opuszczania/zamykania u pasażera ok, ale w przypadku przycisków u kierowcy już średnio;)

Link to post
Share on other sites

BTW. Wczoraj bejca 530xd nówka w kombi rzuciła mi wyzwanie ;) obok siebie staliśmy ale nie myślałem że coś ten. Wywalila do przodu to ja za nią i powiem wam że nie odchodzila mi. Później na trasie od 70 Minimalnie się przyblizalem Nawet nie patrzyłem na licznik tylko za nią myślę że ze 180-200 mogło być i trzeba było zjechać. Więc możecie dopisać do tablicy ;d 

Edited by allu
Link to post
Share on other sites
12 godzin temu, allu napisał:

Nie wiem. Diesel passat ten nowy 240hp odchodzi. A bejca diesel.. Ogólnie myślałem że nie dam rady ;d 

Passat 240 ma tyle samo do setki co STI. Pewnie łatwiej osiągnąć powtarzalny wynik bo automat. Ale Zachar fajnie to podsumował :) 

 

Edited by Tsunetomo
Link to post
Share on other sites

Panowie:

Miał ktoś przypadek braku możliwości otwierania szyb pasażerów z pulpitu kierowcy ? Przyciski niby działają  a jakoś okienka nie jadą w dół :) W poszczególnych drzwiach działają. Jest jakaś blokada o której nie wiem ? :)

 

Link to post
Share on other sites

U mnie jest to notorycznie. Aktualnie nie dziala mi tylna lewa od pasezera. Przytrzymaj kazdy przycisk w kazdych drzwiach az szyba zjedzie na dol przez 10 s az sie zaprogramuje.To jest metoda z ASO aby nie podlaczac komputera. 

Link to post
Share on other sites

..Ja miałem od kierowcy tak że automatycznie nie opuszczały się a jak brałem do góry to kawałkami szła. W tym przypadku otworzyłem szybę trzymając przycisk w dół potem zamknąłem i jak już dobija do końca to trzymasz jeszcze przycisk przez ok 10s i powinno być ok.

 

U mnie z kolei czasem mam tak w szybie u pasażera z przodu. Opuszczać mogę ale zamknąc nie mogę. I to jest super losowa akcja. Zazwyczaj działa normalnie a czasem opuszczam i finito. Muszę bawić się przyciskiem aż zalapie.

Link to post
Share on other sites

Patent nie pomógł lub coś źle zrobiłem.

Procedura naprawcza :)

przekręcam kluczyk, otwieram szybę, czekam 10s z przyciśniętym przyciskiem, zamykam szybę i d..pa nie działa. Teraz zniknęło również auto otwierane od kierowcy :(

nie mam czasu na serwisy.... :(

Link to post
Share on other sites

u mnie tylko tak się działo, ale tylko jak akumulator był odłączany. Procedura, która się u mnie sprawdziła to opuszczenie i zamknięcie szyby przez przycisk w drzwiach odpowiedzialnych za szybę. 

Link to post
Share on other sites
  • 4 weeks later...

Mała rzecz a cieszy.

 

Przed

 

Daszek 1.jpg

 

Po

 

Daszek 2.jpg

 

Można zamówić w ASO, numer części to 66067VA020, koszt ~120pln brutto.

Teoretycznie jest to część z Levorga/japońskiego STI, ale pasuje bez problemu. Montaż bardzo prosty.

 

Jest jeden minus dla "ultra-estetów".

Daszek jest trochę dłuższy od seryjnego przez co pozostaje kilku (~5) mm szpara pomiędzy nim, a obramowaniem ekranów. Można też zamówić "dłuższe" obramowanie zegarów.

Szpara nie jest widoczna z normalnej pozycji za kierownicą, trzeba spojrzeć od dołu. A zatem tak zostaje :D

 

 

 

Daszek 3.jpg

Edited by MDsuperstar
  • Upvote 1
Link to post
Share on other sites

Duże rzeczy też cieszą :)

Wrzuciłem w dział 'sprzedam' ale nie każdy tam zagląda więc podrzucę linka tutaj, w końcu dotyczy to naszego modelu.

 

 

 

 

  • Upvote 1
Link to post
Share on other sites

@MDsuperstar to Ty masz MY15 :D ?? jakoś zawsze kojarzyłem Cię z Lanosem STI.

No w sumie w podpisie teraz widzę, że cały garaż masz w Subaru.

 

A obszycie daszka zdecydowanie wyszło na plus.

  • Upvote 1
Link to post
Share on other sites
  • 1 month later...

WspółPlejadowicze,

widziałem, że niektórzy wrzucili sobie LEDy w miejsce przeciwmgielnych.

Montowaliście same żarówki czy całe lampy do wymiany?

 

Jeśli same żarówki to standardowa obudowa H11 czy też z dodatkowym przewodem i wtyczką?

 

 

Link to post
Share on other sites
W dniu 31.03.2018 o 13:26, allu napisał:

BTW. Wczoraj bejca 530xd nówka w kombi rzuciła mi wyzwanie ;) obok siebie staliśmy ale nie myślałem że coś ten. Wywalila do przodu to ja za nią i powiem wam że nie odchodzila mi. Później na trasie od 70 Minimalnie się przyblizalem Nawet nie patrzyłem na licznik tylko za nią myślę że ze 180-200 mogło być i trzeba było zjechać. Więc możecie dopisać do tablicy ;d 

 

Trochę dziwne jak cieszy, kiedy niby samochód sportowy nie dostaje aż tak strasznych batów od papamobile w dieslu. :(

  • Haha 2
  • Sad 1
  • Upvote 2
Link to post
Share on other sites
1 godzinę temu, MDsuperstar napisał:

WspółPlejadowicze,

widziałem, że niektórzy wrzucili sobie LEDy w miejsce przeciwmgielnych.

Montowaliście same żarówki czy całe lampy do wymiany?

 

Jeśli same żarówki to standardowa obudowa H11 czy też z dodatkowym przewodem i wtyczką?

 

 

Ja tak wyjechałem z salonu. Wymienili mi na ledy- całe lampy, jeśli dobrze pamiętam z Levorga. 

  • Upvote 1
Link to post
Share on other sites
22 godziny temu, chojny napisał:

 

Trochę dziwne jak cieszy, kiedy niby samochód sportowy nie dostaje aż tak strasznych batów od papamobile w dieslu. :(

 

Te diesle BMW to w ogóle jakaś patologia :-)

Nie licząc Mki, to np w serii 3 diesel się lepiej zbiera niż najszybsza benzyna (340i)...

 

Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.


×
×
  • Create New...