Jump to content

Subaru WRX STI MY15


Recommended Posts

9 godzin temu, Kts napisał:

Silnik nigdy nie był poprawiany

 

coś tam zmieniali ale to bardziej sterowanie i drobiazgi.

 

Link to post
Share on other sites
  • Replies 9.1k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Cześć,   Mam to szczęście, że od czasu do czasu jeżdżę WRX STI i staram się jak mogę delektować jazdą tym "bydlątkiem" Samochód ten może nie jest idealny i nawet nie próbuje dorówny

Odbiegając trochę od temau Final Edition, przez ostatnie pół roku z hakiem szukałem dla siebie auta, miało być coś fajnego, sportowego, z pazurem. Początkowo nie brałem obecnego STI nawet pod uwagę (c

Obecnie użytkuje Outbacka MY19 i STI MY12. Używam STI po mieście po drogach lokalnych do pracy, w sumie używane jak auto na codzień.   W porowaniu do Outbacka jest - twarde, - głoś

Posted Images

Ja dziś zwątpiłem trochę w zasadność używania STi na co dzień po jeździe w warszawskich porannych korkach ale może to dlatego, że karma od wczoraj is a bicz i zarysowałem znów front lip.

Niemniej jednak nie to mnie wkurza w jeździe po mieście najbardziej. Dziś zjawisko to przybrało taki rozmiar, że się wściekłem. Chodzi o buczenie plastików drzwi przednich  pasażera przy słuchaniu jakiejkolwiek muzyki gdzie potencjometr ustawiony jest powyżej 8... Harkacz&Kaszlacz + brak wytłumienia drzwi. Auto dobija do 16 k km, czerwcu minie dwa lata jak je mam. Troszkę żenua jednak mimo, że do reszty wad Subaru podchodzę z dystansem.

 

Edited by Ayu
Link to post
Share on other sites

U mnie jest to samo ale auto ma przebieg 5000 i dwa miesiące. Na desce odstaje obudowa głośnika a fotel kierowcy skrzypi (sprężyny) przy każdym ruchu na nim. Żenua na całej linii. 

Link to post
Share on other sites

U mnie 22tys i 19 miesięcy i tragedii w skrzypieniu nie ma chodź pojawiają sie jakieś nowe. Za to przestało mi sie składać lewe lusterko.

Link to post
Share on other sites

U mnie 41 tyś i 2,5 roku. Skrzypienia nie ma. H&K nie gra jakoś rewelacyjnie ale najgorzej nie jest. Apropo składania lusterek jest jakaś opcja żeby składały się automatycznie po zaparkowaniu/wyłączeniu auto lub zamknięciu?


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Link to post
Share on other sites

Z skrzypiącym fotelem miałem problem w XT. Na przysłowiową pałę nasmarowałem od spodu sprężyny i od prawie roku problem nie występuje.

Link to post
Share on other sites

50 koła,

skrzypiący fotel (czasami) - wg serwisu może za dużo ważę;

skrzypiąca półka - wku… totalnie i też nic na to nikt nie mógł poradzić;

pojawił się przy pełnym skręcie piszczący pasek pompy wspomagania.

Reszta bez najmniejszego zarzutu, lać paliwo, sprawdzać olej i …

Link to post
Share on other sites

Jak już nie będziecie mogli wytrzymać z tymi swoimi beznadziejnymi MY15 to ja chętnie odkupię w dobrej cenie jakiś skrzypiący egzemplarz z beznadziejnie grającym radiem ;-)

Link to post
Share on other sites

U mnie wersja z podstawowym radiem, które owszem, gra, jak gra, ale nic nie skrzypi, nie trzeszczy. Za 2 miesiące stuknie 3 lata od odbioru, ma prawie 50.000 km przebiegu. Użytkowany na co dzień, ostatnio głównie w mieście. Czasami i dwa foteliki dla dzieci z tyłu zajęte. Coś mnie naszło niedawno na zmianę na jakieś bardziej rodzinne i komfortowe wozidło. Pojeździłem kilkoma potencjalnymi kandydatami na nowy dupowóz, po czym zrobiłem krótką trasę STI. Drogą górską, krętą, a do tego wyboistą. I dziękuję twardemu (jak na dupowóz) zawieszeniu, że na tych dziurach wybiło mi z głowy zmianę auta ;)

  • Upvote 3
Link to post
Share on other sites

U mnie fotel nie skrzypi w ogóle. Jedyne wady skrzypienia to boczki drzwi i tylna półka.

Umówiłem się już na poprawienie fabryki.

Link to post
Share on other sites

Ten Harmann gra, tylko nie w STi :-) Szwagier ma w FXT i tam jest o niebo lepiej, aczkolwiek nie jest to sprzęt z wysokiej półki. Może to kwestia wygłuszeń.

Link to post
Share on other sites
Dnia 7.05.2017 o 08:52, MDsuperstar napisał:

się wierci się :)

Mocowania w zestawie.

nic się nie wierci, wszystko PnP wyciągasz klipy przykręcasz śrubki ok. 20 min roboty ;)

Link to post
Share on other sites

Koledzy gdzie mogę zanabyć ( w pl ) chlapacze do MY14+??

A co do trzeszczących drzwi chce się nimi zająć niebawem bo zrobiło się cieplej.

Link to post
Share on other sites

Chlapacze RA  się kupuje w znanych sklepach typu 4 wiatraki albo top end power bo tam mają. Są inne wersje zakupu, napisz do kolegi @turas to poda Ci namiar na chlapacze z UK, też nie jest to kłopotliwy zakup.

 

Link to post
Share on other sites
Dnia 9.05.2017 o 11:32, Lisek napisał:

 Na desce odstaje obudowa głośnika 

Też tak mam, obudowa głośnika na desce po lewej stronie odstaje, prawa siedzi elegancko. Nie wiem czy tak było od początku czy się zrobiło w trakcie. Na razie nic z tym nie robię, chociaż to drobna rzecz to jednak drażni w rocznym samochodzie.

Link to post
Share on other sites
Dnia 14.05.2017 o 06:42, cinnam0n napisał:

nic się nie wierci, wszystko PnP wyciągasz klipy przykręcasz śrubki ok. 20 min roboty ;)

No i git, dzięki.
Serwis montował przy okazji przeglądu, więc jak widać mój "rzut oka" na paczkę był jednak błędny.

Wpadłem ostatnio na taką rączkę do bagażnika, raczej będę zamawiał, bo to przydatne.

Wrzucam informacyjnie. LINK

 

M143867289

Link to post
Share on other sites

@MDsuperstar wystarczy złapać za zamek i pociągnąć klapę. Ja tak robię i się sprawdza. Nie trzeba montować tych czerwonych klamek i wydawać $$$. 

Link to post
Share on other sites

Nie jest to wygodne, a dodanie 19$ przy jakimś większym zamówieniu nie zrobi żadnej różnicy...

No chyba, że ktoś zaadaptował jakiś pasek albo ma inny patent na estetyczny uchwyt, to ja chętnie przyoszczędzę.

Link to post
Share on other sites
31 minut temu, turas napisał:

@MDsuperstar wystarczy złapać za zamek i pociągnąć klapę. Ja tak robię i się sprawdza. Nie trzeba montować tych czerwonych klamek i wydawać $$$. 

 

Rozumiem kolegę z tymi rączkami. U mnie plastikowa obudowa zamka w 8/10 zamknięć odpada od zamka i zostaje w rękach. Bagażnik trzeba zamknąć naprawdę mocno bo inaczej wyskakuje komunikat o otwartej klapie/ drzwiach. To że system nie rozróżnia co jest otwarte to już inna para kaloszy:)  

  • Upvote 1
Link to post
Share on other sites
 
Rozumiem kolegę z tymi rączkami. U mnie plastikowa obudowa zamka w 8/10 zamknięć odpada od zamka i zostaje w rękach. Bagażnik trzeba zamknąć naprawdę mocno bo inaczej wyskakuje komunikat o otwartej klapie/ drzwiach. To że system nie rozróżnia co jest otwarte to już inna para kaloszy:)  


Ja wymontowałem te koleczki odbijające bo w zimie tak twardnialy że nawet trzaskanie nie zamykało bagażnika. Teraz leciutko śmiga.


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Link to post
Share on other sites
2 godziny temu, MDsuperstar napisał:

No chyba, że ktoś zaadaptował jakiś pasek

 

Najfajniejszy to kawałek czerwonego parcianego paska, działa i wygląda kozak ;) 

 

 

 

  • Upvote 1
Link to post
Share on other sites
2 godziny temu, turas napisał:

Dziwne macie te subaraki ;) :D

Każdy rozpada się w innym wieku :)

 

2 godziny temu, chojny napisał:

czerwonego parcianego paska

Może racja, wreszcie "tow strap" będzie miał jakieś zastosowanie..... Dzięki @chojny za pomysł.

 

5 godzin temu, Rafał Wójcik napisał:

koleczki odbijające

a klapa nie lata na boki teraz? Bo przecież to też stawia jakiś opór jak bagażnik jest zamkniety.

 

Link to post
Share on other sites
Przed chwilą, MDsuperstar napisał:

Może racja, wreszcie "tow strap" będzie miał jakieś zastosowanie..... Dzięki @chojny za pomysł.

 

 

Nie ma sprawy, używam w rajdówce jako klamki i się sprawdza doskonale ;)

Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.


×
×
  • Create New...