Skocz do zawartości

Subaru WRX STI MY15


Than_Junior

Rekomendowane odpowiedzi

 

 

Jak ja się cieszę, że przecierasz nam wszystkim szlak. :D Myślisz o dedykowanym z grupy N 86660ZR000?

Ja to tylko maleńkie zmiany. Myślałem do tej pory raczej o zestawie z Hawka i adaptacji.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

i zaczynam myśleć o rozpórkach Cusco.

 

dowiedz sie czy warto zanim zakupisz. Ja mialem rozporki w Spec.B i w BRZ. BRZ jest na tyle sztywny, ze praktycznie nie czuc roznicy, podczas gdy w Spec.B roznica byla kolosalna! STI 2015 tez juz jest bardzo sztywny wiec pytanie czy znaczaco to wplynie na prowadzenie... :huh:  

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

STI 2015 tez juz jest bardzo sztywny wiec pytanie czy znaczaco to wplynie na prowadzenie... :huh:

 

....co do sztywności... potwierdzam, nowe STI jest dla mnie już dość sztywne i uważam, że wszelkie dodatki w stylu rozpórki itd...- to już chyba bardziej "gadzeciarsko"...;) w praktyce seria  w zupełności wystarcza...


Może to sugestia i nadinterpretacja ale po włożeniu przedniej rozpórki wydaje się sztywniejszy :biglol:

 

...dużo sztywniejszy...?? czy nie czujesz za bardzo różnicy?....;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Barteq chyba jednak bardziej sztywny jest przód, na moje laickie jeżdżenie było dobrze i bez ale wolę  z rozpórką z przodu ;)

 

...to może być rzeczywiście odczuwalne... bo przy jeździe "serią"...czujesz twardszy tył...a teraz masz "równowagę"...;)

Jak mawiał TeDe: "żeby sztywna była furka musi w furce być rozpórka"  ;)

 

 

...coś w Tym jest.... :biglol:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może to sugestia i nadinterpretacja ale po włożeniu przedniej rozpórki wydaje się sztywniejszy :biglol:

 

 

 

chyba jednak bardziej sztywny jest przód
 

 

Zaznaczylem slowa-klucze ;) Gdy wyjechalem Spec.B z ASO, to roznica byla diametralna, zauwazylem to na pierwszym skrzyzowaniu skrecajac w prawo :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

@Barteq chyba jednak bardziej sztywny jest przód, na moje laickie jeżdżenie było dobrze i bez ale wolę z rozpórką z przodu ;)

 

...w takim razie się nie znam..  :biglol:   i dopiero poznaje to auto.....w każdym razie dla mnie po moich poprzednikach...jest dość twardy...i na razie wystarcza...

 

a co będzie potem zobaczymy.....;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

STI 2015 tez juz jest bardzo sztywny wiec pytanie czy znaczaco to wplynie na prowadzenie... :huh:

 

....co do sztywności... potwierdzam, nowe STI jest dla mnie już dość sztywne i uważam, że wszelkie dodatki w stylu rozpórki itd...- to już chyba bardziej "gadzeciarsko"... ;) w praktyce seria  w zupełności wystarcza...

Może to sugestia i nadinterpretacja ale po włożeniu przedniej rozpórki wydaje się sztywniejszy :biglol:

 

...dużo sztywniejszy...?? czy nie czujesz za bardzo różnicy?.... ;)

 

 

Mając rozpórkę i jeżdżąc powoli naszym STI 2015 nie poczujesz różnicy.

Przy szybkiej jeździe w zakrętach, przy bujaniu autem lewo - prawo i hamowaniu w zakręcie czuć ogromną różnicę. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przy szybkiej jeździe w zakrętach, przy bujaniu autem lewo - prawo i hamowaniu w zakręcie czuć ogromną różnicę.

 

...dlatego jak pojadę do Kielc na SJS ..i sprawdzę jak to wygląda "od kuchni "..pewnie od razu zamówię skoro jest taka różnica jak piszecie... ;)

 

 

 

 

ktoś ?...coś na ten temat?.... @Ayu...??? :) na pewno będzie Ci pasowało kolorystycznie...;)

post-5590-0-77230200-1456953581_thumb.jpg

Edytowane przez Barteq
  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może to sugestia i nadinterpretacja ale po włożeniu przedniej rozpórki wydaje się sztywniejszy :biglol:

 

Nie może być nic innego niż sugestia - w STI dołożenie rozpórki kielichów nie ma prawa niczego zmienić (poza zwiększeniem masy samochodu), bo kielichy są przy samej ścianie grodziowej, która gwarantuje "betonową" sztywność. To może mieć znaczenie w takim samochodzie jak Honda S2000, w którym kielichy są przed silnikiem, pół metra od ściany grodziowej...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

@Barteq tu nie chodzi o twardość auta tylko o jego sztywność.

 

oczywiście...:)


 

 

@Barteq ładne zabawki, ale u mnie ma być wszystko zgodne z gwarancją :)

 

..no tak wszystko musi być zgodne z gwarancją!!! jak zawsze...;) dopiero jak się skończy to zaczyna się zabawa...:)

 

Muszę podjechać kiedyś do Ciebie i zobaczyć na żywo co zrobiłeś i pogadać na spokojnie...:) 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

Muszę podjechać kiedyś do Ciebie i zobaczyć na żywo co zrobiłeś i pogadać na spokojnie...
Superancko! Tak mnie naszło, że może by  kiedyś w weekend po środku Polski zorganizować spota STi MY15 żeby dla wszystkich było po równo km dojechać mniej więcej. Już się trochę nas nazbierało  ;) 
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

Nie może być nic innego niż sugestia - w STI dołożenie rozpórki kielichów nie ma prawa niczego zmienić (poza zwiększeniem masy samochodu), bo kielichy są przy samej ścianie grodziowej, która gwarantuje "betonową" sztywność.
 

 

możliwe, natomiast w Subaru XV SBD gdzie kielichy są w tym samym miejscu, rozpórka od STI bez wątpienia zmieniła zachowanie tak auta jak i wyczucie układu kierowniczego (oczywiście w skali tego auta)

 

nadwozie STI będzie na 100% duzo sztywniejsze ale tez cała konstrukcja auta, użyte opony, zawieszenie, precyzyjniejszy układ kierowniczy pozwalają na uzyskanie większych przeciążeń

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Superancko! Tak mnie naszło, że może by kiedyś w weekend po środku Polski zorganizować spota STi MY15 żeby dla wszystkich było po równo km dojechać mniej więcej. Już się trochę nas nazbierało ;)

 

Bardzo dobry pomysł...!!!  :ok:  ......... ;)

 

 

 

proponuje zrobić listę chętnych....a potem ustalić jakiś termin...i miejsce ??? :)

 

STI MY15 .............. I Spot 2016

_____________________________________________________

 

1. Ayu

2. Barteq

3.

4.

5

Edytowane przez Barteq
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

zy jest jakiś sposób na zlikwidowanie odcięcia gazu przy używaniu lewej nogi w zakręcie?
 

 

Podejrzewam, ze to jest zrobione jak w BRZ (te dwa auta maja bardzo duzo wspolnego...), wiec rozwiazanie jest proste: wcisnac mocniej gaz ;) (serio) Jak tylko delikatnie bedziesz naciskal gaz przy jednoczesnie wcisnietym hamulcu, to bedzie odcinal, zeby zapobiec "zduszeniu" silnika, ale jak bardziej stanowczo wcisniesz gaz, to rozpozna to jako swiadome uzywanie lewej nogi i pozwoli na taki ruch.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

Rozporka nigdy nie zaszkodzi. Zwłaszcza na naszych drogach.

Zazwyczaj z tego założenia wychodzę. Fajna jest ta STI, ale wychodzi strasznie drogo.

 

Co do spotu, to ciężko z terminem pewnie, ale jak tylko SJS odpiszą w sprawie darmowego szkolenia dla posiadaczy STI to dam znać kiedy jadę :) Może to będzie okazja?
 

 

Wczoraj przyciemnione szyby (tył i tył boki) najdelikatniejszą folią w Warsfoll:

Au_Cz_WJ_hegye5se_JLCa_f_G80_Zbc_A8s5a7_

  • Lajk 3
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

Może to będzie okazja?

 

...na pewno w Warszawie się kiedyś spotkamy...:)


Wczoraj przyciemnione szyby (tył i tył boki) najdelikatniejszą folią w Warsfoll:

 

 

....najważniejsze żeby coś widzieć od środka, szczególnie w nocy wtedy jest Ok... :)

post-5590-0-77677400-1457004705_thumb.jpg

post-5590-0-16340000-1457004733_thumb.jpg

  • Lajk 3
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...