Skocz do zawartości

Subaru WRX STI MY15


Than_Junior

Rekomendowane odpowiedzi

W sumie ciekawe , tylko że ja tych odprysków nie mam , a 12 tys. zrobione , wersja TOP  z dołożonym spojlerem , u mojego przyjaciela identyczna sytuacja .  

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

W sumie ciekawe , tylko że ja tych odprysków nie mam , a 12 tys. zrobione , wersja TOP z dołożonym spojlerem , u mojego przyjaciela identyczna sytuacja .

 

kolega...zrobił już ok. 13 tys. i nie ma również takiego problemu z klapą... przynajmniej jakiś odprysków...u mnie tez nic nie lata...to wina przebiegu...zużycia...czy "modeli z USA..." jak na filmiku.....?;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przy klapie wrx z małym spoilerem nie było odprysków przez 20tys km, po założeniu klapy z STI z dużym spoilerem odpryski są (w sumie 12k zrobione, pojawiły się wcześniej)... Zrobię zaprawki i nakleje malutkie kawałki folii bezbarwnej

Edytowane przez kamilgt
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przy klapie wrx z małym spoilerem nie było odprysków, po założeniu klapy z STI z dużym spoilerem odpryski się pojawiły.... Zrobię zaprawki i nakleje malutkie kawałki folii bezbarwnej

 

Ja w STI w wersji TOP , wymieniałem całą tylną klapę ( wzmocnienia pod spojler ) , sprezyny , uszczelke . Napisy sti, wrx itd. nie są konieczne . I jest wszystko ok w dwóch samochodach  o podobnym przebiegu 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Widocznie macie dobrą nawierzchnię w drodze do piekarni  :P  ;)

A na poważnie, to kilku Forumowiczów już o tym wcześniej pisało, zatem to nie jest odosobniony przypadek. 

 

Wiem o tym , ale chciałbym wiedzieć zależność miedzy seryjnym montowanym fabrycznie , oraz nie seryjnym w wersji TOP , i gdzie jest  problem . 

Edytowane przez carfit
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Możliwe, żeby ten zestaw do spoilera dla wersji TOP, był inny niż montowany fabrycznie? 

 

Nie mam zielonego pojęcia :) ale osobiście nie sądze 

Nr. potrzebnych części do zamiany , dostałem z Emil Frey , więc nie sądzę aby było coś nie tak . Największy problem to lakierowanie w lakierze perłowym ( białym ) ale i to mam obczajone :) 

Edytowane przez carfit
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W Hawku jak za bardzo podniosłem klapę na silikonowych miękkich podkładkach to zaczęło mi przeciekać. Trzeba było regulować, tam to chyba jakoś na zawiasach zrobiono.

Tymczasem u mnie po 8,5 k km (spojler z klapą dołożony w ASO Koper) wszystko wygląda w miarę dobrze, dziś się przyglądałem w garażu ale jakoś ciemno tam mam więc muszę i tak sprawdzić w świetle dziennym.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co do tylnej klapy. Wyjąłem gumowe odboje i spróbowałem ruszyć klapę jak na filmiku. Miała lekko większy luz względem klapy z odbojami ale luz był znikomy względem tego z filmiku. Wg mnie na tak duży luz musi mieć wpływ nałożenie się kilku rzeczy: poluzowanie się zawiasów lub ich wyrobienie się, przesuniecie się zamka, wyrobienie się gumowych odbojów.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy ktoś może mi to rozszyfrować:

 

Mam na oku fajny egzemplarz, ale połowa rzeczy z opisu nie wiem co znaczy:

 

Subaru wrx sti 2013 21,000km 550 HP
Modifications on engine: 
Turbo kit borg warner s300 from full race
Headers, down pipe from full race
Milltek exhaust
ACT stage 5 clutch 
Injectors id1000 
AEM gauges 
Rota wheels 
HKS fuel line 
Walbro 400 
ETS intercooler 
GSC cam s1
CB pistons
Carrillo rods

post-4626-0-37749100-1456398696.jpeg

post-4626-0-34866200-1456398705_thumb.jpeg

post-4626-0-48698400-1456398709.jpeg

Edytowane przez sapa
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Fajny, ale Rota wheels to są felgi tylko do "wyglądania"

Bez przesady, na płaskich jak stół drogach w ZEA dadzą radę.

Jako laik

Turbo kit borg warner s300 from full race - modyfikacja turbiny na twin scroll opisana tutaj: http://www.full-race.com/store/turbos/borgwarner-airwerks/borgwarner-s300sx-83-75-turbo.html

Headers, down pipe from full race - wiadomo: kolektor  i down pipe 

Milltek exhaust - wiadomo

ACT stage 5 clutch - fajne sprzęgło :)

Injectors id1000  - wtryski żeby lało paliwa aż miło

AEM gauges - zegarki

Rota wheels 

HKS fuel line  - listwa paliwowa

Walbro 400 - pompa paliwa

ETS intercooler - fajne

GSC cam s1 - nie wiem

CB pistons - tłoki kute

Carrillo rods - korby kute

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

O kurcze, grubo. @sapa odezwij się do kolegi @aki001, on ma pięknie pomodzonego "lanosa" i cały temat w nielegalu. Podpowie Ci pewnie wiele po specyfikacji auta bo sprawdzał bardzo różne kombinacje i wiele doświadczeń za nim.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Fajny, ale Rota wheels to są felgi tylko do "wyglądania"

Bez przesady, na płaskich jak stół drogach w ZEA dadzą radę.

 

Bez przesady :-) Zrobiłem na Rotach GR-A 30 tys. km po polskich drogach (bez upalania) i nie było konieczności ich prostowania... 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...