Jump to content
Than_Junior

Subaru WRX STI MY15

Recommended Posts

mogli dać silnik 1.5 , to będzie się mniej za ubezpieczenie płaciło [ http://www.sfd.pl/buziaki/7.gif ]

 

hahaha! no jak juz robia takie specjalne wersje, to powinni tez pomyslec o fanach marki z mniejszym portfelem. powinna byc wersja budzetowa.

Share this post


Link to post
Share on other sites
A tego 1.6T jakoś się nie boje

 

A ja mam nadzieję że kiedys będzie trzeba i ten silnik choc o mniejszej pojemności bedzie dawał rade.

 

W końcu miedzy 2,0 a 2,5 jest większa różnica pojemności a dramatycznej różnicy osiagów nie ma 8)

 

Może bedzie mały ale dzikus :mrgreen:

Share this post


Link to post
Share on other sites
juz widze/slysze jakie to beda wrazenia estetyczne z wiertarki 1,6T

 

W MINI mam 1.6T i brzmi zajedwabiście 8) O wrażenia akustyczne nie ma się co martwić.

 

 

Planowany jest powrot do WRC

 

No a co z przepisami, że silniki w WRC mają być rzędowe? Bo pojemność 1600ccm mi jak najbardziej nie przeszkadza, ale Subaru z rzędówką? :?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Chyba mogę Ci pomóc w tym temacie

 

wygrałeś we włoskiej kumulacji 60 baniek euro i ci sie nie miesci na koncie 8) :mrgreen: ? Jesli tak to na PW podam namiary i te marne 50 tys przelej w wolnej chwili :wink: :wink: :wink:

Share this post


Link to post
Share on other sites

:arrow: Rozmiarowo WRX bedzie niewiele wiekszy od Toyoty Yaris.

 

i to mnie w tym najbardziej przeraża

Share this post


Link to post
Share on other sites

:arrow: Rozmiarowo WRX bedzie niewiele wiekszy od Toyoty Yaris.

 

i to mnie w tym najbardziej przeraża

 

dobrze, że nie aygo.

Share this post


Link to post
Share on other sites
A teraz dyskutujcie i wyrazajcie zachwyt

 

wyrażamy.....

szczególnie moje 190cm i 120kg wyrażają zachwyt...... :twisted::D

 

P.S jakiś giermek do pomocy przy wsiadaniu i wysiadaniu na wyposażeniu? :) , może być mały i żółty, byleby silny był...

Share this post


Link to post
Share on other sites
szczególnie moje 190cm i 120kg wyrażają zachwyt...... :twisted::D

 

wystarczy trochę sportu na co dzień i nie będzie problemu 8)

 

jeśli te wszystkie nowości i zmiany mają skutkować tym, że będzie powrót do WRC to jestem jak najbardziej na tak

Share this post


Link to post
Share on other sites
W MINI mam 1.6T i brzmi zajedwabiście O wrażenia akustyczne nie ma się co martwić.

 

http://www.youtube.com/watch?v=8vQnohro ... re=related

 

o wlasnie, na deser jeszcze WRC: http://www.youtube.com/watch?v=_4_l6vfIZC4

 

8)

 

 

I weź tu teraz ludziom dogodź... jak luksusowe, wygodne i poręczne to źle, jak hardocorowe to jeszcze gorzej...

 

no wlasnie :lol: :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites
[/b]nie obawiacie się, że STI bedzie elektryczne? :shock:

 

Elektryczne 1.6 Turbo ? :mrgreen:

 

 

Będzie lipa mówie wam. W ogóle te nowe WRC to lipa, jakieś takie małe jak zabawki. Znaczy fajne, ale to by mogła być taka jakaś nie wiem JWRC ,albo druga liga.

 

Co do samego drogowego STI i 1.6 T - czemu nie, co za różnica jaka pojemność byle to jechało jak trzeba.

Share this post


Link to post
Share on other sites
...

 

Elektryczne 1.6 Turbo ? :mrgreen:

 

 

Będzie lipa mówie wam. W ogóle te nowe WRC to lipa, jakieś takie małe jak zabawki. Znaczy fajne, ale to by mogła być taka jakaś nie wiem JWRC ,albo druga liga.

 

Co do samego drogowego STI i 1.6 T - czemu nie, co za różnica jaka pojemność byle to jechało jak trzeba.

 

Nowe modele Imprez i EVO napuchły i stały się ociężałe, więc jak je odchudzą to jest nadzieja że ktoś da radę Chojnego objechać w starym leciutkim GT-ku :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Fajnie to wszystko brzmi, tylko szkoda, że to auto będzie takie małe.

Share this post


Link to post
Share on other sites
W ogóle te nowe WRC to lipa, jakieś takie małe jak zabawki. Znaczy fajne, ale to by mogła być taka jakaś nie wiem JWRC ,albo druga liga.

 

Dlaczego lipa? Spokojnie, bo do niedawna sam tak mówiłem, ale w pewnym momencie zostałem bardzo słusznie oświecony (pozdrowienia w stronę forumowego Ferdka), że dla nas - kibiców i obserwatorów - nie zaszła żadna zmiana. Te samochody nadal mają około tych 300KM, jeżdżą równie widowiskowo, nadal są głośne, zostawiają za sobą pióropusze szutrowego kurzu etc. Więc w czym problem? :)

 

Zawsze mogło być gorzej - np. tylko samochody elektryczne. O, to byłoby apogeum lipy :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Krzysztov, trochę brakuje ALSa :twisted:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Khem, trudno, wyjdę na kompletnego ignoranta, ale co to ALS?

 

Bo wgooglałem, że to coś związanego z resuscytacją, stwardnienie zanikowe boczne, a także skrót od Advanced Landing System. :mrgreen:

Share this post


Link to post
Share on other sites
np. tylko samochody elektryczne. O, to byłoby apogeum lipy :P

Słusznie ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Blisko... :mrgreen:

Chodzi o podtrzymanie turbo (Anti Lag System) czyli strzały z wydechu przy odejmowaniu gazu

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja moje pierwsze WRC widzialem i slyszalem na rajdzie GB. i caly walijski las sie trzasl jak tylko poszly zerowki.

z biegiem czasu odwiedzilem jeszcze kilka innych WRC i niestety... ale urok subaru i evosow zostal bezpowrotnie utracony. samochodu juz nie sycza, nie strzelaja, nie chodza bokami. w zeszlym sezonie Citroen i Ford szly praktycznie bezszelestnie. N grupa byla glosniejsza :roll:

 

w 2010 widzialem w Szwecji fieste w wersji S2000. przyznaje: samochod jest boski! wyglada jakby chcial kierowcy urwac jaja. w tym roku zreszta widac ze chlopaki musza sie duzo wiecej nawalczyc z samochodem, bo narowiste te resoraki teraz sa.

 

osobiscie widze jednak problem... takich rajdow jak kiedys juz nie bedzie... takiej jazdy jak Gigi Galli tez juz nie zobaczymy... a szkoda bo to byly rajdy ktore mi osobiscie bardziej odpowiadaly. samochody syczaly, strzelaly, chodzily bokami, bo zeby wejsc w zakret to sie trzeba bylo ustawiac w poprzek drogi na 50 metrow przed zakretem

 

 

fajnie by bylo gdyby subaru wrocilo do WRC, ale to bedzie hot hatch i jak dla mnie to rownie dobrze moge sobie zaczac wrzucac pieniazki w swinke pt.: BMW M1.

Share this post


Link to post
Share on other sites
np. tylko samochody elektryczne. O, to byłoby apogeum lipy :P

Słusznie ;)

 

Spoko dorobią głośniki i każdy team będzie puszczał swój motyw przewodni, będzie go słychać już z daleka ! Coś jak tu: http://www.youtube.com/watch?v=Gz3Cc7wlfkI

 

:lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites
. takiej jazdy jak Gigi Galli tez juz nie zobaczymy... a szkoda bo to byly rajdy ktore mi osobiscie bardziej odpowiadaly. samochody syczaly, strzelaly, chodzily bokami, bo zeby wejsc w zakret to sie trzeba bylo ustawiac w poprzek drogi na 50 metrow przed zakretem

 

 

tyle ze to nie jest juz nawet kwestia samych samochodow, co bardziej ewolucji stylu jazdy. Zauwaz, ze taki Tomek Kuchar, ktory teraz w RSMP jezdzi A-grupowym EVO, czyli autem, ktorem Big Mak wiecej przebiegu robil bokiem niz przodem, teraz zeby dotrzymac kroku, tez jezdzi "na okraglo".

 

Aktualne WRCe z silnikami 1.6T zostaly regulaminowo pozbawione aktywnych dyfrow, wlasnie po to, zeby zwiekszyc widowiskowosc. I na szutrach w dalszym ciagu chodza slajdami, ale na asfalcie sie to po prostu nie oplaca i nigdy nie bedzie oplacac! Jak chcesz ogladac palona gume i slyszec pisk opon, to musisz isc na zawody driftingowe ;-)

 

Jeszcze wyjsciem jest ewentualnie ponowne wprowadzenie rajdow mieszanych, gdzie polowa OSu idzie po asfalcie, a polowa po szutrze. Wtedy ustawienia zawieszenia musza byc kompromisowe, wiec bardziej "miekkie" auto bedzie tez bardziej "plywalo" po asfalcie.

 

 

 

ALE NIE O RAJDACH TU ROZMAWIAMY ;-)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Póki co zakochany jestem w białym Sti MY11. Jak tylko pojawi się taka szansa to biorę i zaczynam dłubać znów wszystko od początku :twisted::mrgreen:

 

Chyba mogę Ci pomóc w tym temacie 8) :mrgreen:

pożyczysz mu $$$$$ :?: :mrgreen:

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja mam obawy co do napedu w nowym Coupe. A mianowicie czy to bedzie na zasadzie np w S3 ?

Share this post


Link to post
Share on other sites
. takiej jazdy jak Gigi Galli tez juz nie zobaczymy... a szkoda bo to byly rajdy ktore mi osobiscie bardziej odpowiadaly. samochody syczaly, strzelaly, chodzily bokami, bo zeby wejsc w zakret to sie trzeba bylo ustawiac w poprzek drogi na 50 metrow przed zakretem

 

 

tyle ze to nie jest juz nawet kwestia samych samochodow, co bardziej ewolucji stylu jazdy. Zauwaz, ze taki Tomek Kuchar, ktory teraz w RSMP jezdzi A-grupowym EVO, czyli autem, ktorem Big Mak wiecej przebiegu robil bokiem niz przodem, teraz zeby dotrzymac kroku, tez jezdzi "na okraglo".

 

Aktualne WRCe z silnikami 1.6T zostaly regulaminowo pozbawione aktywnych dyfrow, wlasnie po to, zeby zwiekszyc widowiskowosc. I na szutrach w dalszym ciagu chodza slajdami, ale na asfalcie sie to po prostu nie oplaca i nigdy nie bedzie oplacac! Jak chcesz ogladac palona gume i slyszec pisk opon, to musisz isc na zawody driftingowe ;-)

 

Jeszcze wyjsciem jest ewentualnie ponowne wprowadzenie rajdow mieszanych, gdzie polowa OSu idzie po asfalcie, a polowa po szutrze. Wtedy ustawienia zawieszenia musza byc kompromisowe, wiec bardziej "miekkie" auto bedzie tez bardziej "plywalo" po asfalcie.

 

 

 

ALE NIE O RAJDACH TU ROZMAWIAMY ;-)

 

fair enough. zgadzam sie podwojnie... nie nie. potrojnie

- styl jazdy sie zmienil i zeby wygrywac to trzeba jechac na okraglo

- mieszane osy (jak pokazala tegoroczna Agrentyna) sa duzo ciekawsze

- nie o rajdach tu mowa

 

wracajac do tematu krotkiej wersji WRXa: czy wiadomo co planuje wprowadzic Mitsubishi?

fani subaru zaakceptuja kazda kaszane byle byla lepsza od evosa :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...