Guzik3 Opublikowano 19 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2015 Przy całej sympatii do Subaru i STI patrząc na to jak konkurencja pędzi obawiam się że gdy Impreza STI będzie przechodziła lifting zderzaków to na rynku pewnie będzie już taki coraz bardzie dopracowany Golf IX R Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukass Opublikowano 19 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2015 Niedługo ma być Golf R400 - co by nie mówić Ferrari i LAmbo w słąbszych wersjach moga sie zdziwić. O wiekszości Prosiaków nawet nie wspominam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Than_Junior Opublikowano 19 Kwietnia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2015 Konkurencja idzie naprzod. Konkurencja coraz szybsza. Konkurencja ma fafnascie zylionow koni. Dawniej konkurencyjne M3 i RS4 byly wolniejsze od STI, a dzisiaj??? Odpowiedz: (ceny nowe w Niemczech) Golf R: 52.000EURAudi RS3: 53.000 EURBMW M3: 72.000 EUR STI: 46.000 EUR Do tego trzeba doliczyc jeszcze jakies 1.500 EUR do kazdego z tych "konkurentow", zeby doposazyc do poziomu STI. Pewnie mogloby i miec 450KM i DSG i tralala i pipapo, ale wtedy by tu wszyscy narzekali na cene 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukass Opublikowano 19 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2015 W Polsce za to Golf jest tańszy od STi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Guzik3 Opublikowano 19 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2015 (edytowane) Konkurencja idzie naprzod. Konkurencja coraz szybsza. Konkurencja ma fafnascie zylionow koni. Dawniej konkurencyjne M3 i RS4 byly wolniejsze od STI, a dzisiaj??? Odpowiedz: (ceny nowe w Niemczech) Golf R: 52.000EUR Audi RS3: 53.000 EUR BMW M3: 72.000 EUR STI: 46.000 EUR Do tego trzeba doliczyc jeszcze jakies 1.500 EUR do kazdego z tych "konkurentow", zeby doposazyc do poziomu STI. Pewnie mogloby i miec 450KM i DSG i tralala i pipapo, ale wtedy by tu wszyscy narzekali na cene Dlaczego piszesz o cenach w Niemczech? W Polsce różnica w cenie jest dosyć wyraźna na korzyść Golfa, nie wiem jak z innymi wymienionymi. STI TOP ~ 195k Golf R ~ 160k (podaję tylko cenę ze strony www i liczę się z tym, że można doposażyć jeszcze auto, ale również pewnie można liczyć na jakiś rabat) Poza tym skąd wziąłeś 52k Euro za Golfa R w Niemczech, skoro nawet w Niemieckim konfiguratorze VW Golf R z DSG zaczyna się od ~ 42k Euro... ??? Edytowane 19 Kwietnia 2015 przez Guzik3 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turdziGT Opublikowano 19 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2015 Konkurencja idzie naprzod. Konkurencja coraz szybsza. Konkurencja ma fafnascie zylionow koni. Dawniej konkurencyjne M3 i RS4 byly wolniejsze od STI, a dzisiaj??? Odpowiedz: (ceny nowe w Niemczech) Golf R: 52.000EUR Audi RS3: 53.000 EUR BMW M3: 72.000 EUR STI: 46.000 EUR Do tego trzeba doliczyc jeszcze jakies 1.500 EUR do kazdego z tych "konkurentow", zeby doposazyc do poziomu STI. Pewnie mogloby i miec 450KM i DSG i tralala i pipapo, ale wtedy by tu wszyscy narzekali na cene I tak marudza wiec nie ma różnicy za wyjątkiem tego ze wtedy byl by argument no tak ale leje RS4 i M3 za mniejsze pieniądze a tak to dostaje od golfa za większe Jeszcze poczekajmy na RSa on to dopiero zrobi rozpierduche za jeszcze mniej. Od Rki.Bedzie lał az puchnie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tamer9 Opublikowano 19 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2015 Takie krótkie porównanie, gdzie było kiedyś Subaru, a gdzie jest dzisiaj: - połowa lat 90 ubiegłego wieku: najmocniejsza wersja Subaru Impreza (JDM) = 280 KM, najmocniejszy wtedy VW Golf (VR6) = 190 KM - obecnie: Subaru WRX STI = 310 KM, Golf R = 300 KM Czyli przez te 20 lat postęp w Subaru to 10%, natomiast w VW to 58%. Wiem, że moc to nie wszystko, chciałem na konkretnych, wymiernych liczbach pokazać gdzie Subaru było kiedyś, a gdzie jest dzisiaj. Jeśli dodamy do tego, że kiedyś Subaru zwyciężało w rajdach, a teraz robi to VW, to obraz sytuacji nie jest zbyt optymistyczny... Przy tym chciałbym zaznaczyć, że sam uważam się za fana marki i posiadam Imprezę z lat, gdy Subaru odnosiło największe sukcesy. Tym bardziej więc smuci mnie obecna sytuacja 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukass Opublikowano 19 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2015 Jeszcze poczekajmy na RSa on to dopiero zrobi rozpierduche za jeszcze mniej. Dla mnie rozpierduchę to robi cena nowego Mustanga V8 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turdziGT Opublikowano 19 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2015 To tyz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Korton Opublikowano 19 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2015 Konkurencja idzie naprzod. Konkurencja coraz szybsza. Konkurencja ma fafnascie zylionow koni. Dawniej konkurencyjne M3 i RS4 byly wolniejsze od STI, a dzisiaj??? Odpowiedz: (ceny nowe w Niemczech) Golf R: 52.000EUR Audi RS3: 53.000 EUR BMW M3: 72.000 EUR STI: 46.000 EUR Dlaczego jako konkurenta wybrales RS3? Dla STI konkurent to bardziej S3 bedzie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Andrzej Koper Opublikowano 19 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2015 Tym bardziej więc smuci mnie obecna sytuacja nie jest tak żle z STI.. .. a Golf , Mustang i ta szybka Skoda istotnie mogą być dla niektórych lepszą opcją.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukass Opublikowano 20 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2015 Mustang to może nie konkurencja dla STi - inny typ auta, brak 4x4 itd. Ale cena na rynek EU jest szokująca. Po zapowiedziach Forda o sprzedazy w EU raczej bstawiano zdecydowanie wyzsze ceny, a tu.................. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Than_Junior Opublikowano 20 Kwietnia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2015 (edytowane) Konkurencja idzie naprzod. Konkurencja coraz szybsza. Konkurencja ma fafnascie zylionow koni. Dawniej konkurencyjne M3 i RS4 byly wolniejsze od STI, a dzisiaj??? Odpowiedz: (ceny nowe w Niemczech) Golf R: 52.000EUR Audi RS3: 53.000 EUR BMW M3: 72.000 EUR STI: 46.000 EUR Do tego trzeba doliczyc jeszcze jakies 1.500 EUR do kazdego z tych "konkurentow", zeby doposazyc do poziomu STI. Pewnie mogloby i miec 450KM i DSG i tralala i pipapo, ale wtedy by tu wszyscy narzekali na cene Dlaczego piszesz o cenach w Niemczech? W Polsce różnica w cenie jest dosyć wyraźna na korzyść Golfa, nie wiem jak z innymi wymienionymi. STI TOP ~ 195k Golf R ~ 160k (podaję tylko cenę ze strony www i liczę się z tym, że można doposażyć jeszcze auto, ale również pewnie można liczyć na jakiś rabat) Poza tym skąd wziąłeś 52k Euro za Golfa R w Niemczech, skoro nawet w Niemieckim konfiguratorze VW Golf R z DSG zaczyna się od ~ 42k Euro... ??? Dlatego ze a) mieszkam w Niemczech i b ) tu jest "normalna" sytuacja podatkowa, nie to co w Polsce. Ceny bezpośrednio ze strony VW, z działu konkretnych ofert od dealerów* (fakt, wtedy raczej juz nie należy zakładać, ze dojdzie jeszcze wyposażenie, bo ono pewnie w tym przypadku juz jest) A dlatego do porównania wziąłem RS3, a nie S3, bo "dawniej STI biło RS". Nie chodziło mi o porównanie dziś podobnych aut, bongo zostało zrobione w tym wątku juz milion razy. Ale widze, ze dalej wiele osób nie rozumie meritum sprawy: skoro nawet wielki koncern VW, który ma gigantyczna sile negocjacyjna z dostawcami i prawdopodobnie najniższe koszty produkcji w tym prżemysle, oferuje takiego Golfa R za zbliżona cenę, to jakim cudem maciupkie FHI ma produkować STI z większa mocą (bo widze, ze wciąż do tego sie tu sprowadza argumentacja, niemal jak w przedszkolu) i za niższa cenę? Nie ma takiej mozliwosci, po prostu nie ma. A gdyby było droższe to juz w ogóle nikt by tego nie kupił. No nie wiem jak to mam jeszcze opisać... *http://vtp.volkswagen.de/vwdeb/i/s%7C9,BQ%7C24,BQAKHO%7C112,BQVG%7C1300,N/l%7C10,1,INITIAL_PRICE_SALE,U/controller.do#/s|9,BQ|24,BQAKHO|112,BQVG|1300,N Edytowane 20 Kwietnia 2015 przez Than_Junior 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukass Opublikowano 20 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2015 Zastanawiajaca ta cena Golfa w DE. W Polsce już cennikowo jest 20% tańszy. Jak w 2008 roku powariowały kursy i auta w PL były 20% tańsze to Niemcy tłumnie najeżdżali nasze salony w poszukiwaniu okazji................... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ketivv Opublikowano 20 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2015 tu jest "normalna" sytuacja podatkowa, nie to co w Polsce. jakie opłaty "ekologiczne" czekają użytkownika Golfa R a jakie STI MY2015 w trakcie użytkowania w Niemczech ? faktem jest, że w Polsce akcyza dla aut o pojemności silnika powyżej 2 dm3 gwałtownie wzrasta ale z drugiej strony to praktycznie nasza jedyna opłata "typu eko i/lub luksus" stąd jestem ciekaw jakie opłaty czekają użytkownika w innych krajach gdzie nie ma takowej akcyzy a jest np. dodatkowa opłata za emisje itp. którą uiszcza się corocznie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
haubi65 Opublikowano 20 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2015 (edytowane) tak ale ta oplata za emisje to nie sa w Niemczech jakies wielkie pieniadze. Niemcy i tak sa liberalne w porownaniu od innych krajow EU (nic dziwnego przeciez sami produkuja mocne auta) Ja place 250 € rocznie a taki STI pewnie z 500 €. Ceny za stare Diesle sa drogie no i nie moga one wjezdzac do stref "zielonych" czli praktycznie do wiekszosci miast. Ceny ubezpieczen sa powalajaca np. ja place za mojego Legacy 500 € rocznie a za STI musialbym pewnie placic kolo 2000 € jak i nie wiecej. Edytowane 20 Kwietnia 2015 przez haubi65 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Than_Junior Opublikowano 20 Kwietnia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2015 tu jest "normalna" sytuacja podatkowa, nie to co w Polsce. jakie opłaty "ekologiczne" czekają użytkownika Golfa R a jakie STI MY2015 w trakcie użytkowania w Niemczech ? faktem jest, że w Polsce akcyza dla aut o pojemności silnika powyżej 2 dm3 gwałtownie wzrasta ale z drugiej strony to praktycznie nasza jedyna opłata "typu eko i/lub luksus" stąd jestem ciekaw jakie opłaty czekają użytkownika w innych krajach gdzie nie ma takowej akcyzy a jest np. dodatkowa opłata za emisje itp. którą uiszcza się corocznie za http://www.kfz-steuer.de/kfz-steuer_pkw_neu.php : Golf R: 180EUR rocznie STI: 344 EUR rocznie Wiec to sa zadne roznice, tak jak pisze Haubi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ketivv Opublikowano 20 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2015 (edytowane) czyli w Niemczech to żadna przeszkoda żeby kupić mocne Subaru opłata za nowego diesla Euro6 o pojemności 1998 cm3 jest niedużo niższa jak za nowe STI Edytowane 20 Kwietnia 2015 przez ketivv Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chojny Opublikowano 20 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2015 to jakim cudem maciupkie FHI ma produkować STI z większa mocą Niech zrobią 400 sztuk 22B i pozjadają nim wszelkiej maści pastowane sportowe Vieśwageny, srAudi czy Merkupadesy. Mi tylko brakuje ikony marki, szalonego, bardzo mocnego, bezsensownego samochodu, który utrze wielkim koncernom nosa. Nawet jak kupią go w Polsce trzy osoby a w Europie kolejne dwie. Im model będzie mniej dostępny tym bardziej spektakularny. Nic więcej. Inaczej, ja chce, ja się domagam abym mógł powiesić na łóżkiem plakat Subaru, na widok którego nie będą nachodziły mnie myśli, że muszę uważać na Skody Octavie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turdziGT Opublikowano 20 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2015 +1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ojciec Założyciel ex-Dyrekcja Opublikowano 20 Kwietnia 2015 Ojciec Założyciel Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2015 nie będą nachodziły mnie myśli, że muszę uważać na Skody Octavie. Na Skody Octavie i tak uważać trzeba. Bez względu na moc : http://www.forum.subaru.pl/index.php?/topic/3294-cham-na-drodze/?p=2241078 Pozdrowienia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pyzo Opublikowano 20 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2015 tu jest "normalna" sytuacja podatkowa, nie to co w Polsce. jakie opłaty "ekologiczne" czekają użytkownika Golfa R a jakie STI MY2015 w trakcie użytkowania w Niemczech ? faktem jest, że w Polsce akcyza dla aut o pojemności silnika powyżej 2 dm3 gwałtownie wzrasta ale z drugiej strony to praktycznie nasza jedyna opłata "typu eko i/lub luksus" stąd jestem ciekaw jakie opłaty czekają użytkownika w innych krajach gdzie nie ma takowej akcyzy a jest np. dodatkowa opłata za emisje itp. którą uiszcza się corocznie za http://www.kfz-steuer.de/kfz-steuer_pkw_neu.php : Golf R: 180EUR rocznie STI: 344 EUR rocznie Wiec to sa zadne roznice, tak jak pisze Haubi. . Podatek to jedno. Ale ceny ubezpieczen za STI przy mojej SF i regionie powalaja... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chojny Opublikowano 20 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2015 nie będą nachodziły mnie myśli, że muszę uważać na Skody Octavie. Na Skody Octavie i tak uważać trzeba. Bez względu na moc : http://www.forum.subaru.pl/index.php?/topic/3294-cham-na-drodze/?p=2241078 Pozdrowienia To są dopiero pastowane cwaniaki... ale oni grają nie fair. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Than_Junior Opublikowano 20 Kwietnia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2015 Podatek to jedno. Ale ceny ubezpieczen za STI przy mojej SF i regionie powalaja... To fakt, tez mnie to zszokowalo jak zobaczylem. Ale niewiele to ma wspolnego z wielkoscia emisji Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pyzo Opublikowano 20 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2015 Podatek to jedno. Ale ceny ubezpieczen za STI przy mojej SF i regionie powalaja... To fakt, tez mnie to zszokowalo jak zobaczylem. Ale niewiele to ma wspolnego z wielkoscia emisji to bardziej ochrona niemieckich marek... Golf R, Audi S3, czy RS3 sa zdecydowanie tansze w ubezpieczeniu (liczylem jakies 2 miesiace temu, zanim zamowilem auto, wiec na dzien dzisiejszy moze byc inaczej) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się