Jump to content
Than_Junior

Subaru WRX STI MY15

Recommended Posts

Jak dla mnie te dokładki zderzaka i progów rodem z DTM jakoś średnio wyglądają. Do tego średnie felgi i mamy przykład jak spieprzyć wygląd auta kilkoma dodatkami za pewnie sporą kasę.

a na EVO nie masz przypadkiem OZ Superturismo?

Share this post


Link to post
Share on other sites

a na EVO nie masz przypadkiem OZ Superturismo?

 

Na Evo to mam w zależności które opony upalam: Enkei, ATS albo Braid :P Żeby było ciekawiej to żadne mi się jakoś specjalnie nie podobają :)

Edited by matros1

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

a na EVO nie masz przypadkiem OZ Superturismo?

 

 

Na Evo to mam w zależności które opony upalam: Enkei, ATS albo Braid :P Żeby było ciekawiej to żadne mi się jakoś specjalnie nie podobają :)

:D :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

mi się tylko podobają tylko takie

http://www.drive2.ru/l/2124703/

wtedy założyłbym złote brembo i kupiłbym 18" na lato :)

ale przede wszystkim 17" na zimę bez tego nici z brembo 

Edited by AdaSch

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jak tuning WRX/STi to tylko oryginalne akcesoria STI (dokładki i felgi)   B)  B)  B)

 

image1.jpg

e9YUd3.jpg

A gdzie takie dokładki można kupić?

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

Jak tuning WRX/STi to tylko oryginalne akcesoria STI (dokładki i felgi)   B)  B)  B)

 

A gdzie takie dokładki można kupić?

 

 

np japanparts.com czy dealerzy w USA/Kanadzie. U nas musisz znaleźć nr katalogowy i zapytać dealera czy w ogóle ma ceny na to ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lepiej bezpośrednio do SIP :) ale tanio nie jest, bo nie ma ich w standardowym asortymencie - za to jest większe prawdopodobieństwo, ze w razie jakiejkolwiek awarii ASO sie nie wyprze, bo w końcu zakupione w sieci (ale to tylko moje podejrzenia, nie oficjalne stanowisko!!)

Share this post


Link to post
Share on other sites

O, zawsze jak dealer odmawiał/nie mógł czegoś mi sprowadzić to nie pomyślałem, żeby napisać do SIP. W sumie lepiej od razu uderzać do SIP niż dealera ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pewnie nie zawsze sie uda, bo czasem niektore czesci wymagalyby homologacji albo sa dostosowane tylko do wersji JDM badz tez ich sprowadzenie zwyczajnie sie nie oplaci, ale najlepiej moze tez zapytac forumowicza Sklepik ;) (http://www.forum.subaru.pl/index.php?/user/1699-sklepik/ )

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ciekawa konfrontacja

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jakoś źle mi się patrzy jak widzę porównanie STi do Golfa..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ciekawa konfrontacja

To juz konkretna przewaga dla Rki, lapie sie juz pod "lanie"?

Share this post


Link to post
Share on other sites

DSG zrobiło swoje. Ja jednak wolałbym porównanie czasów okrążeń, a nie wyścigu na 400m  -_-

Share this post


Link to post
Share on other sites

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ciekawa konfrontacja

Albo i nie :P  STI nie jest autem stworzonym z myślą o startach na 1/4 mili  ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wczoraj byłem w serwisie ze swoim Forkiem i stał WRX jeszcze foliami poobklejany.

Przymierzyłem się do niego i pasuje idealnie :)

 

post-4626-0-53038500-1429424162_thumb.jpg

post-4626-0-78671600-1429424181_thumb.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

Ciekawa konfrontacja

 

Albo i nie :P  STI nie jest autem stworzonym z myślą o startach na 1/4 mili  ;)

A do czego jest stworzonym w takim razie bo na torze tez dostał -> test nr 2 :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zależy na jakim torze chcesz tym jeździć. Szybkie tory raczej domeną STi nie są, za to techniczne jak najbardziej.

Share this post


Link to post
Share on other sites

turdziGT, a dziwi cię to, że auto o zbliżonej mocy wyposażone w dsg jest szybsze w drag race od auta ze skrzynią manualną. Ale mimo wszystko nie rajcuje mnie jazda samochodami pokroju Golf R, ponieważ nie widzę przyjemności w posiadaniu auta, które niezależnie od umiejętności kierowcy, przyspiesza tak samo. Świadomość, że moja teściowa byłaby w takim golfie tak samo szybka jest przygnębiająca. 

 

Z drugiej strony, czasy na torze pokazują, jak bardzo Golf R się zmienia, jego moc rośnie z generacji na generację wraz ze zdolnościami do szybkiej jazdy po torze i to niezależnie od faktu, że auta te są coraz mniej wymagające dla kierowców.  Nie mam nic przeciwko temu, że STI jest mniej komfortowy, zużywa więcej paliwa, kokpit ma wykonany z gorszej jakości tworzyw, jest mniej przyjazny w codziennej eksploatacji, ale nie do przyjęcia jest to, że na torze jest wolniejszy. Co prawda nie wiemy nic o umiejętnościach testującego, nie mamy informacji, czy auta jechały na takich samych oponach itp. Subaru powinno trochę bardziej popracować nad najnowszym STI, żeby do takich sytuacji nie dochodziło. 

 

Motoryzacja staje na głowie. STI konkuruje z Golfami i S3. Skoda produkuje Superba, dynamiczniejszego od Audi A4 2.0 TFSI. Miłośnicy Audi muszą kupować co najmniej S4, żeby nie przeżywać rozczarowań na drodze.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja to raczej podrzucilem w ramach ciekawostki niz najezdzania na STI.

Nie mam cienia wątpliwości ze to właśnie to auto w tym zestawieniu daje największą radość z jazdy mimo że praktyczna strona auta jest lepsza niż kiedykolwiek.

Share this post


Link to post
Share on other sites

turdziGT, a dziwi cię to, że auto o zbliżonej mocy wyposażone w dsg jest szybsze w drag race od auta ze skrzynią manualną. Ale mimo wszystko nie rajcuje mnie jazda samochodami pokroju Golf R, ponieważ nie widzę przyjemności w posiadaniu auta, które niezależnie od umiejętności kierowcy, przyspiesza tak samo. Świadomość, że moja teściowa byłaby w takim golfie tak samo szybka jest przygnębiająca. 

 

Z drugiej strony, czasy na torze pokazują, jak bardzo Golf R się zmienia, jego moc rośnie z generacji na generację wraz ze zdolnościami do szybkiej jazdy po torze i to niezależnie od faktu, że auta te są coraz mniej wymagające dla kierowców.  Nie mam nic przeciwko temu, że STI jest mniej komfortowy, zużywa więcej paliwa, kokpit ma wykonany z gorszej jakości tworzyw, jest mniej przyjazny w codziennej eksploatacji, ale nie do przyjęcia jest to, że na torze jest wolniejszy. Co prawda nie wiemy nic o umiejętnościach testującego, nie mamy informacji, czy auta jechały na takich samych oponach itp. Subaru powinno trochę bardziej popracować nad najnowszym STI, żeby do takich sytuacji nie dochodziło. 

 

Motoryzacja staje na głowie. STI konkuruje z Golfami i S3. Skoda produkuje Superba, dynamiczniejszego od Audi A4 2.0 TFSI. Miłośnicy Audi muszą kupować co najmniej S4, żeby nie przeżywać rozczarowań na drodze.

+1 przykra sprawa ze Sti dostaje lanie, reszta świata motoryzacji goni do przodu a subaru zwalnia,STI wyglada najagresywniej lecz jest najwolniejsze no cóz moze mała mapa by pomogła ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...