Skocz do zawartości

Subaru WRX STI MY15


Than_Junior

Rekomendowane odpowiedzi

a na EVO nie masz przypadkiem OZ Superturismo?

 

Na Evo to mam w zależności które opony upalam: Enkei, ATS albo Braid :P Żeby było ciekawiej to żadne mi się jakoś specjalnie nie podobają :)

Edytowane przez matros1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Jak tuning WRX/STi to tylko oryginalne akcesoria STI (dokładki i felgi)   B)  B)  B)

 

A gdzie takie dokładki można kupić?

 

 

np japanparts.com czy dealerzy w USA/Kanadzie. U nas musisz znaleźć nr katalogowy i zapytać dealera czy w ogóle ma ceny na to ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Lepiej bezpośrednio do SIP :) ale tanio nie jest, bo nie ma ich w standardowym asortymencie - za to jest większe prawdopodobieństwo, ze w razie jakiejkolwiek awarii ASO sie nie wyprze, bo w końcu zakupione w sieci (ale to tylko moje podejrzenia, nie oficjalne stanowisko!!)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pewnie nie zawsze sie uda, bo czasem niektore czesci wymagalyby homologacji albo sa dostosowane tylko do wersji JDM badz tez ich sprowadzenie zwyczajnie sie nie oplaci, ale najlepiej moze tez zapytac forumowicza Sklepik ;) (http://www.forum.subaru.pl/index.php?/user/1699-sklepik/ )

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Ciekawa konfrontacja

 

Albo i nie :P  STI nie jest autem stworzonym z myślą o startach na 1/4 mili  ;)

A do czego jest stworzonym w takim razie bo na torze tez dostał -> test nr 2 :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

turdziGT, a dziwi cię to, że auto o zbliżonej mocy wyposażone w dsg jest szybsze w drag race od auta ze skrzynią manualną. Ale mimo wszystko nie rajcuje mnie jazda samochodami pokroju Golf R, ponieważ nie widzę przyjemności w posiadaniu auta, które niezależnie od umiejętności kierowcy, przyspiesza tak samo. Świadomość, że moja teściowa byłaby w takim golfie tak samo szybka jest przygnębiająca. 

 

Z drugiej strony, czasy na torze pokazują, jak bardzo Golf R się zmienia, jego moc rośnie z generacji na generację wraz ze zdolnościami do szybkiej jazdy po torze i to niezależnie od faktu, że auta te są coraz mniej wymagające dla kierowców.  Nie mam nic przeciwko temu, że STI jest mniej komfortowy, zużywa więcej paliwa, kokpit ma wykonany z gorszej jakości tworzyw, jest mniej przyjazny w codziennej eksploatacji, ale nie do przyjęcia jest to, że na torze jest wolniejszy. Co prawda nie wiemy nic o umiejętnościach testującego, nie mamy informacji, czy auta jechały na takich samych oponach itp. Subaru powinno trochę bardziej popracować nad najnowszym STI, żeby do takich sytuacji nie dochodziło. 

 

Motoryzacja staje na głowie. STI konkuruje z Golfami i S3. Skoda produkuje Superba, dynamiczniejszego od Audi A4 2.0 TFSI. Miłośnicy Audi muszą kupować co najmniej S4, żeby nie przeżywać rozczarowań na drodze.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja to raczej podrzucilem w ramach ciekawostki niz najezdzania na STI.

Nie mam cienia wątpliwości ze to właśnie to auto w tym zestawieniu daje największą radość z jazdy mimo że praktyczna strona auta jest lepsza niż kiedykolwiek.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

turdziGT, a dziwi cię to, że auto o zbliżonej mocy wyposażone w dsg jest szybsze w drag race od auta ze skrzynią manualną. Ale mimo wszystko nie rajcuje mnie jazda samochodami pokroju Golf R, ponieważ nie widzę przyjemności w posiadaniu auta, które niezależnie od umiejętności kierowcy, przyspiesza tak samo. Świadomość, że moja teściowa byłaby w takim golfie tak samo szybka jest przygnębiająca. 

 

Z drugiej strony, czasy na torze pokazują, jak bardzo Golf R się zmienia, jego moc rośnie z generacji na generację wraz ze zdolnościami do szybkiej jazdy po torze i to niezależnie od faktu, że auta te są coraz mniej wymagające dla kierowców.  Nie mam nic przeciwko temu, że STI jest mniej komfortowy, zużywa więcej paliwa, kokpit ma wykonany z gorszej jakości tworzyw, jest mniej przyjazny w codziennej eksploatacji, ale nie do przyjęcia jest to, że na torze jest wolniejszy. Co prawda nie wiemy nic o umiejętnościach testującego, nie mamy informacji, czy auta jechały na takich samych oponach itp. Subaru powinno trochę bardziej popracować nad najnowszym STI, żeby do takich sytuacji nie dochodziło. 

 

Motoryzacja staje na głowie. STI konkuruje z Golfami i S3. Skoda produkuje Superba, dynamiczniejszego od Audi A4 2.0 TFSI. Miłośnicy Audi muszą kupować co najmniej S4, żeby nie przeżywać rozczarowań na drodze.

+1 przykra sprawa ze Sti dostaje lanie, reszta świata motoryzacji goni do przodu a subaru zwalnia,STI wyglada najagresywniej lecz jest najwolniejsze no cóz moze mała mapa by pomogła ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...