ketivv Opublikowano 4 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 4 Września 2014 przecież to to jest to samo co obecne STI tylko bez osobnej bryły bagażnika to co jest na zdjęciach jest jakby zamaskowane ma niepomalowany zderzak oraz nakładki na nadkolach z tyłu z XV fakt, bryła nowej Imprezy ma dużą przestrzeń pasażerską w porównaniu do komory silnika, do tego chyba siedzi się w niej wyżej jak w starej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pegi Opublikowano 4 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 4 Września 2014 Pod artykułem z linku wklejonego przez @igor_bb, są linki do kolejnych artykułów, z których wynika, że połowa sprzedaży poprzedniej generacji WRX w USA to był jednak hatchback (przy 1/3 w przypadku STI) i SOA chce WRX hatchbacka na swój rynek i jak widać, będą go mieć. Mnie się wersja 5-drzwiowa też okrutnie nie podoba, ani poprzednia ani ten prototyp (przed decyzją o zakupie MY15 rozważałem używkę poprzedniej generacji, ale hatchback w ogóle nie wchodził w grę), natomiast jeśli są klienci na takie auto, którzy nie kupią sedana, a FHI się wprowadzenie nowego modelu opłaci, to dlaczego im takiej wersji nie zaoferować? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ketivv Opublikowano 4 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 4 Września 2014 natomiast jeśli są klienci na takie auto, którzy nie kupią sedana, a FHI się wprowadzenie nowego modelu opłaci, to dlaczego im takiej wersji nie zaoferować? dokładnie jestem przykładem takiego klienta Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
igor_bb Opublikowano 4 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 4 Września 2014 Hatchback jest po prostu bardziej funkcjonalny. Można mieć jeden samochód który jest jakimś tam kompromisem zamiast dwóch. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
leon Opublikowano 4 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 4 Września 2014 jakimś tam kompromisem Zgniłym kompromisem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ketivv Opublikowano 4 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 4 Września 2014 z tą funkcjonalnością to rożnie bo akurat bagażnik to ma chyba mniejszy jak sedan czyżby ten WRX HB był fizycznie poszerzony przez rozcięcie auta wzdłuż i dołożenie paru cm między podłużnicami ? http://www.autoguide.com/gallery/d/1023894-1/wrx-hatch-mule-spy-pics-06.jpg http://www.autoguide.com/gallery/d/1023886-1/wrx-hatch-mule-spy-pics-05.jpg na tych zdjęciach widać wyraźnie "wstawkę" w dachu między STI a Imprezą sedan jest 55 mm różnicy w szerokości myślałem, że to tylko inne błotniki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
igor_bb Opublikowano 4 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 4 Września 2014 z tą funkcjonalnością to rożnie bo akurat bagażnik to ma chyba mniejszy jak sedan Może i tak ale jak położę fotele to mogę przewozić różne dziwne rzeczy a w sedanie muszę je wpychać na fotele przez drzwi. Można psa wpakować do tyłu na przykład. Tym wyglądem wersji testowej podobno lepiej się nie sugerować. Na etapie testowania BRZ wyglądał podobno tak: więc trochę się może jeszcze zmienić. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aki001 Opublikowano 4 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 4 Września 2014 ...wygląda jak normalna impreza 2014 hatch, której btw. w US na oko jest więcej niż sedanów STI (subiektywnie bardziej mi się w oczy rzucała). Tylko ktoś dokleił plastikowe nadkola serio to spy photo było? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Guzik3 Opublikowano 4 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 4 Września 2014 z tą funkcjonalnością to rożnie bo akurat bagażnik to ma chyba mniejszy jak sedan czyżby ten WRX HB był fizycznie poszerzony przez rozcięcie auta wzdłuż i dołożenie paru cm między podłużnicami ? http://www.autoguide.com/gallery/d/1023894-1/wrx-hatch-mule-spy-pics-06.jpg http://www.autoguide.com/gallery/d/1023886-1/wrx-hatch-mule-spy-pics-05.jpg na tych zdjęciach widać wyraźnie "wstawkę" w dachu między STI a Imprezą sedan jest 55 mm różnicy w szerokości myślałem, że to tylko inne błotniki Mi to wygląda na zwykłą imprezę hatch (tak jak zauważył aki001). Plastyki na nadkolach może sugerują jakąś wersję imprezy XV jak było w przypadku Lanosa. A to co widać na dachu to może "wycięcie" sugerujące panoramiczny szyber Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
luki266 Opublikowano 4 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 4 Września 2014 Tylko dlaczego ma zasłonięty wlot do IC? Silnik bez turbo? (Wiem forester nie ma wlotu, ale WRX ma) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Guzik3 Opublikowano 4 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 4 Września 2014 (edytowane) Tylko dlaczego ma zasłonięty wlot do IC? Silnik bez turbo? (Wiem forester nie ma wlotu, ale WRX ma) A może będzie również wersja z 2.0D? odpowiednik Lanosa XV Edytowane 4 Września 2014 przez Guzik3 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ketivv Opublikowano 4 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 4 Września 2014 http://www.autoguide.com/gallery/d/1023862-1/wrx-hatch-mule-spy-pics-02.jpg http://www.autoguide.com/gallery/d/1023870-2/wrx-hatch-mule-spy-pics-03.jpg tył prawy rog widać ile jest dołożone szerokości żeby płaszczyzna drzwi zrównała się z błotnikiem widać też ile dołożone jest "dodatkowej blachy" do zwykłej klapy bagażnika drzwi są jak w Imprezie HB, wychodzi na to, że auto jest poszerzone "konstrukcyjnie" czyżby silnik nie mieścił się między podłużnicami zwykłej Imprezy ? dziwne by to było, gdyby projektując nową Impreze nie wzięli tego pod uwagę, czyżby STI był tak samo "produkowany" może to przygotowanie nie tylko pod WRX-a ale także pod STI w budzie HB Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Eryk Opublikowano 4 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 4 Września 2014 (edytowane) IMO zdjecia przedstawiaja mula ktory nie ma (byc moze) jeszcze silnika z turbo, ale byc moze ma elementy zawieszenia z WRX, moze jakies usztywnienia nadwozia, by przetestowac zachowanie auta. Mysle tak ze wzgledu na zamaskowany wlot powietrza na masce. W US Hatchbacki WRX i STI sa przynajmniej w moim rejonie najczesciej spotykanymi wersjami tych aut. Na pytanie dlaczego - odpowiedz jest jednak bardzo latwa - i jeden i drugi to auta dla ludzi mlodych i aktywnych fizycznie - narty/snowboard, rowery, kajaki, surfing - wiem bo widze mase tych aut z takim wlasnie sprzetem na dachu. Jak ludzie mlodzi to ludzie ktorzy czesto zmieniaja miejsce zamieszkania, a co za tym idzie czeste przeprowadzki - no i tutaj sedan jest niestety nie funkcjonalny, bo po zlozeniu siedzen nawet w lanosie jest cala masa miejsca na zaladunek. Z odpowiednimi poszerzeniami blotnikow WRX Hatch wygladalby swietnie. Na niektorych forach w US sugeroano ze idelanym rozwiazaniem bylby STI jako sedan (tylko) i WRX jako Hatch (tylko)... zobaczymy jak bedzie. Wiem ze wiekszosc bug'ow ktore widuje na drodze to kombi - a w US kombi i hatch to nadal najmniej popularne auta. Takze wlasciciele Subaru sa iini od reszty kierowcow - i taka tez maja opinie w US. Edytowane 4 Września 2014 przez Eryk Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
igor_bb Opublikowano 5 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 5 Września 2014 Możliwe że ktoś to wrzucał. Ciekawa rozmowa na temat nowego STI. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Karas Opublikowano 5 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 5 Września 2014 (edytowane) nie wierze ze hb po wyciagnieciu rolety ma mniejszy bagaznik od sedana. Hb jest jest brzydszy od sedana ale bardziej funkcjonalny. Uzytkownikom subaru to jednak nie przeszkadza bo te auta zawsze byly brzydkie - ale nie oszukujmy sie Subaru nie kupuje sie dla wygladu. Cieszy mnie fakt, ze powstanie hb sti bo to tylko malutki kroczek do powstania XV sti - ktore naprawde byloby strzalem w 10 i to nie tylko na rynku us ale takze europejskim ( czytajac amerykanskie fora typu subaruxvforum.com zauwazylem ze amerykanie czekaja na takie auto ) Edytowane 5 Września 2014 przez Karas Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pencilpaul Opublikowano 5 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 5 Września 2014 Według mnie hatchbacki nie są wcale takie brzydkie zwłaszcza na żywo. Też hejtowałem Lanosa, ale jak zobaczyłem i usłyszałem go pierwszy raz na własne oczy zupełnie zmieniłem zdanie. To naprawdę fajny samochód i wielu moich znajomych "nieskażonych" fanatyczną miłością do wcześniejszych modeli Imprez również uważa podobnie. Uważam nawet, że hatchback bardziej pasuje wizualnie do WRC niż sedan, który wydaje się lekko za duży przy obecnych konkurentach. Jeśli Subaru robi WRXa w wersji hatchback to pewnie wiedzą, że jest popyt na taki model. Teraz jest wybór, jest sedan i hatchback - każdy może wybrać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Karas Opublikowano 5 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 5 Września 2014 Według mnie hatchbacki nie są wcale takie brzydkie zwłaszcza na żywo mi rownież "lanosk" sie bardzo podoba Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pegi Opublikowano 5 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 5 Września 2014 Teraz jest wybór, jest sedan i hatchback - każdy może wybrać. Teraz nie ma wyboru. Jest sedan i koniec. Wybór MOŻE będzie i to pewnie tylko WRX i to pewnie tylko na niektórych rynkach (USA). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pencilpaul Opublikowano 6 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 6 Września 2014 (edytowane) A skąd taka wiedza czy też przypuszczenia, że to bedzie tylko USA i tylko WRX? Sporo już wiesz odnośnie samochodu, który MOŻE powstanie Pewnym to można być, że taki samochód powstanie bo masz na to już dowody. Natomiast to które modele i rynki obejmie to na dzień dzisiejszy jedynie spekulacje i zgadywanki. Edytowane 6 Września 2014 przez pencilpaul Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pegi Opublikowano 6 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 6 Września 2014 "Pewnie" oznacza tylko przypuszczenia A oparte na tych artykułach w linku wklejonym przez igor_bb stronę wcześniej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pencilpaul Opublikowano 6 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 6 Września 2014 Ten artykuł, a właściwie 5 zdań to nic innego jak spekulacje na podstawie kilku zdjęć. Zwróć uwagę na drobny szczegół, gdy w USA piszą WRX 2015 mają też na myśli WRX STI 2015 nawet na stronie Subaru of America nie masz oddzielnej zakładki na WRX STI, a w zakładce WRX 2015 znajdziesz też informacje o wersji STI. Autor używając nazwy WRX 2015 ma na myśli po prostu model i nie rozróżnia tutaj WRX od WRX STI Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pegi Opublikowano 6 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 6 Września 2014 Zgoda. Dlatego napisałem, że teraz nie ma innej wersji niż sedan, a reszta to tylko przypuszczenia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Eryk Opublikowano 6 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 6 Września 2014 Biorac pod uwage rynek US, to zdjecia auta do ktorego link zamiescilem o strone wczesniej moga nawet przedstawiac Impreze GT - byc moze silnik 1.6 DIT? Oczywiscie to sa tylko moje spekulacje, ale akurat w US, bylo juz podobne rozwiazanie gdy w 2009 pojawil sie WRX o mocy 265 koni, ktory byl oferowany tylko z manualna skrzynia, oraz wersja GT o mocy 227 koni, z automatyczna skrzynia biegow. FHI jest dosc nieobliczalne w swoich chwytach marketingowych - nigdy nie wiadomo jaka jest ich strategia, oraz dlaczego. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ko_cur Opublikowano 7 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 7 Września 2014 generalnie chodzi o to ze EJ20 jest/był prosty w konstrukcji i pewnie dlatego bardzo wytrzymalyjasne, szczególnie panewki Och, czepiasz się Padały dopiero po 120 tys km W moim WRX padły przy 160 tys. Nie chcę nikomu źle życzyć, ale znajomemu w GT zbliża się 160 tys. Jestem ciekaw czy potwiedzi się ta reguła Nieeee.... Już po 108 :-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FilipBB Opublikowano 7 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 7 Września 2014 Brakuje tylko złotych felg. Mam na szczęście bardzo dobre wytłumaczenie - w MY15 są niedostępne http://www.cars101.com/subaru/wrxsti/wrxsti2015photos6.html Te lepsze chociaż w ogóle nie produkowane: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się