Skocz do zawartości

Subaru WRX STI MY15


Than_Junior

Rekomendowane odpowiedzi

przecież to to jest to samo co obecne STI tylko bez osobnej bryły bagażnika 

 

to co jest na zdjęciach jest jakby zamaskowane ma niepomalowany zderzak oraz nakładki na nadkolach z tyłu z XV

 

fakt, bryła nowej Imprezy ma dużą przestrzeń pasażerską w porównaniu do komory silnika, do tego chyba siedzi się w niej wyżej jak w starej

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pod artykułem z linku wklejonego przez @igor_bb, są linki do kolejnych artykułów, z których wynika, że połowa sprzedaży poprzedniej generacji WRX w USA to był jednak hatchback (przy 1/3 w przypadku STI) i SOA chce WRX hatchbacka na swój rynek i jak widać, będą go mieć. 

Mnie się wersja 5-drzwiowa też okrutnie nie podoba, ani poprzednia ani ten prototyp (przed decyzją o zakupie MY15 rozważałem używkę poprzedniej generacji, ale hatchback w ogóle nie wchodził w grę), natomiast jeśli są klienci na takie auto, którzy nie kupią sedana, a FHI się wprowadzenie nowego modelu opłaci, to dlaczego im takiej wersji nie zaoferować? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

z tą funkcjonalnością to rożnie bo akurat bagażnik to ma chyba mniejszy jak sedan

 

czyżby ten WRX HB był fizycznie poszerzony przez rozcięcie auta wzdłuż i dołożenie paru cm między podłużnicami ?

 

http://www.autoguide.com/gallery/d/1023894-1/wrx-hatch-mule-spy-pics-06.jpg

 

http://www.autoguide.com/gallery/d/1023886-1/wrx-hatch-mule-spy-pics-05.jpg

 

na tych zdjęciach widać wyraźnie "wstawkę" w dachu

 

między STI a Imprezą sedan jest 55 mm różnicy w szerokości myślałem, że to tylko inne błotniki

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

z tą funkcjonalnością to rożnie bo akurat bagażnik to ma chyba mniejszy jak sedan

 

Może i tak ale jak położę fotele to mogę przewozić różne dziwne rzeczy a w sedanie muszę je wpychać na fotele przez drzwi. Można psa wpakować do tyłu na przykład.

Tym wyglądem wersji testowej podobno lepiej się nie sugerować. Na etapie testowania BRZ wyglądał podobno tak:

toyota-and-subaru-joint-sports-coupe-tes

więc trochę się może jeszcze zmienić.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

z tą funkcjonalnością to rożnie bo akurat bagażnik to ma chyba mniejszy jak sedan

 

czyżby ten WRX HB był fizycznie poszerzony przez rozcięcie auta wzdłuż i dołożenie paru cm między podłużnicami ?

 

http://www.autoguide.com/gallery/d/1023894-1/wrx-hatch-mule-spy-pics-06.jpg

 

http://www.autoguide.com/gallery/d/1023886-1/wrx-hatch-mule-spy-pics-05.jpg

 

na tych zdjęciach widać wyraźnie "wstawkę" w dachu

 

między STI a Imprezą sedan jest 55 mm różnicy w szerokości myślałem, że to tylko inne błotniki

 

Mi to wygląda na zwykłą imprezę hatch (tak jak zauważył aki001). Plastyki na nadkolach może sugerują jakąś wersję imprezy XV jak było w przypadku Lanosa. A to co widać na dachu to może "wycięcie" sugerujące panoramiczny szyber :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

http://www.autoguide.com/gallery/d/1023862-1/wrx-hatch-mule-spy-pics-02.jpg

 

http://www.autoguide.com/gallery/d/1023870-2/wrx-hatch-mule-spy-pics-03.jpg

 

tył prawy rog widać ile jest dołożone szerokości żeby płaszczyzna drzwi zrównała się z błotnikiem

widać też ile dołożone jest "dodatkowej blachy" do zwykłej klapy bagażnika

 

drzwi są jak w Imprezie HB, wychodzi na to, że auto jest poszerzone "konstrukcyjnie"

 

czyżby silnik nie mieścił się między podłużnicami zwykłej Imprezy ?

 

dziwne by to było, gdyby projektując nową Impreze nie wzięli tego pod uwagę, czyżby STI był tak samo "produkowany"

może to przygotowanie nie tylko pod WRX-a ale także pod STI w budzie HB

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

IMO zdjecia przedstawiaja mula ktory nie ma (byc moze) jeszcze silnika z turbo, ale byc moze ma elementy zawieszenia z WRX, moze jakies usztywnienia nadwozia, by przetestowac zachowanie auta.  Mysle tak ze wzgledu na zamaskowany wlot powietrza na masce. 

 

W US Hatchbacki WRX i STI sa przynajmniej w moim rejonie najczesciej spotykanymi wersjami tych aut.  Na pytanie dlaczego - odpowiedz jest jednak bardzo latwa - i jeden i drugi to auta dla ludzi mlodych i aktywnych fizycznie - narty/snowboard, rowery, kajaki, surfing - wiem bo widze mase tych aut z takim wlasnie sprzetem na dachu.  Jak ludzie mlodzi to ludzie ktorzy czesto zmieniaja miejsce zamieszkania, a co za tym idzie czeste przeprowadzki - no i tutaj sedan jest niestety nie funkcjonalny, bo po zlozeniu siedzen nawet w lanosie jest cala masa miejsca na zaladunek.

 

Z odpowiednimi poszerzeniami blotnikow WRX Hatch wygladalby swietnie.  Na niektorych forach w US sugeroano ze idelanym rozwiazaniem bylby STI jako sedan (tylko) i WRX jako Hatch (tylko)... zobaczymy jak bedzie.  Wiem ze wiekszosc bug'ow ktore widuje na drodze to kombi - a w US kombi i hatch to nadal najmniej popularne auta.  Takze wlasciciele Subaru sa iini od reszty kierowcow - i taka tez maja opinie w US.

Edytowane przez Eryk
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie wierze ze hb po wyciagnieciu rolety ma mniejszy bagaznik od sedana. Hb jest jest brzydszy od sedana ale bardziej funkcjonalny. Uzytkownikom subaru to jednak nie przeszkadza bo te auta zawsze byly brzydkie - ale nie oszukujmy sie Subaru nie kupuje sie dla wygladu. Cieszy mnie fakt, ze powstanie hb sti bo to tylko malutki kroczek do powstania XV sti  - ktore naprawde byloby strzalem w 10 i to nie tylko na rynku us ale takze europejskim ( czytajac amerykanskie fora typu subaruxvforum.com zauwazylem ze amerykanie czekaja na takie auto )

Edytowane przez Karas
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Według mnie hatchbacki nie są wcale takie brzydkie zwłaszcza na żywo. Też hejtowałem Lanosa, ale jak zobaczyłem i usłyszałem go pierwszy raz na własne oczy zupełnie zmieniłem zdanie. To naprawdę fajny samochód i wielu  moich znajomych "nieskażonych" fanatyczną miłością do wcześniejszych modeli Imprez również uważa podobnie. Uważam nawet, że hatchback bardziej pasuje wizualnie do WRC niż sedan, który wydaje się lekko za duży przy obecnych konkurentach. Jeśli Subaru robi WRXa w wersji hatchback to pewnie wiedzą, że jest popyt na taki model. Teraz jest wybór, jest sedan i hatchback - każdy może wybrać. :)

111ml3c.jpg

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A skąd taka wiedza czy też przypuszczenia, że to bedzie tylko USA i tylko WRX? Sporo już wiesz odnośnie samochodu, który MOŻE powstanie :)

 

Pewnym to można być, że taki samochód powstanie bo masz na to już dowody. Natomiast to które modele i rynki obejmie to na dzień dzisiejszy jedynie spekulacje i zgadywanki.

Edytowane przez pencilpaul
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ten artykuł, a właściwie 5 zdań to nic innego jak spekulacje na podstawie kilku zdjęć. Zwróć uwagę na drobny szczegół, gdy w USA piszą WRX 2015 mają też na myśli WRX STI 2015 nawet na stronie Subaru of America nie masz oddzielnej zakładki na WRX STI, a w zakładce WRX 2015 znajdziesz też informacje o wersji STI. Autor używając nazwy WRX 2015 ma na myśli po prostu model i nie rozróżnia tutaj WRX od WRX STI :) 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Biorac pod uwage rynek US, to zdjecia auta do ktorego link zamiescilem o strone wczesniej moga nawet przedstawiac Impreze GT - byc moze silnik 1.6 DIT?  Oczywiscie to sa tylko moje spekulacje, ale akurat w US, bylo juz podobne rozwiazanie gdy w 2009 pojawil sie WRX o mocy 265 koni, ktory byl oferowany tylko z manualna skrzynia, oraz wersja  GT o mocy 227 koni, z automatyczna skrzynia biegow.  FHI jest dosc nieobliczalne w swoich chwytach marketingowych - nigdy nie wiadomo jaka jest ich strategia, oraz dlaczego.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

generalnie chodzi o to ze EJ20 jest/był prosty w konstrukcji i pewnie dlatego bardzo wytrzymaly

jasne, szczególnie panewki  :lol:

Och, czepiasz się ;) Padały dopiero po 120 tys km :biglol:;) W moim WRX padły przy 160 tys. Nie chcę nikomu źle życzyć, ale znajomemu w GT zbliża się 160 tys. Jestem ciekaw czy potwiedzi się ta reguła :rolleyes:;)

Nieeee.... Już po 108 :-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

Brakuje tylko złotych felg.

Mam na szczęście bardzo dobre wytłumaczenie - w MY15 są niedostępne  ;)

 

http://www.cars101.com/subaru/wrxsti/wrxsti2015photos6.html

sti15x-6.jpg

 

 

 

Te lepsze chociaż w ogóle nie produkowane:

b55148fb69ba5ab347778feb6d573f1c.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...