Skocz do zawartości

R-16 na BREMBO z STi - jednak realne!


eddie_gt4

Rekomendowane odpowiedzi

zupelnie przypadkowo na ukrainskim forum subarakowym znalazlem takie oto foty... :D

 

04d7ca1b4c57.jpg

 

37afdee1da78.jpg

 

5157b1f3293d.jpg

 

to sa felgi COMPOMOTIVE (7x16)

napisalem do goscia z zapytaniem, jakie jest ET felg, obiecal sprawdzic i odpisac :)

zgaduje, ze ET musi byc malo subarowe (min. 40?) albo zastosowano dystans...

 

 

p.s. AG Forged tez mialo sprzedawac kute felgi R-16, pasujace na Brembulce, ale jednak te fele, podobno, tak i nie weszly do masowej produkcji...

 

bd1fbce86ddb.jpg

 

 

p.p.s. R-16 na BREMBO z EVO juz dawno jest w ofercie (m.in. AG Forged)

 

img0918c.jpg

 

evosw0.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Lepiej poszukaj więcej felg 17x7 co wchodzą na ten zacisk, bo ja kojarzę tylko Braid 8)

COMPO CXR (mialem i sprzedalem, teraz zaluje :roll: )

 

67svqsp.jpg

 

 

sa jeszcze fele Enkei (z kilka modeli), ale u nas one dosc rzadko spotykane... poszukawszy pewnie i wiecej sie by znalazlo :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Eddie, siemka, zapytaj gościa, czy nic nie rzeźbił z zamocowaniem przednich zacisków i tarczami, bo mi ta tarcza wygląda na max.290-300mm, czyli seria z GT 99 albo Forstera T, i jakby zacisk był przestawiony na mocowaniu bardziej do środka piasty....może złudzenie optyczne, ale......

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Eddie, siemka, zapytaj gościa, czy nic nie rzeźbił z zamocowaniem przednich zacisków i tarczami, bo mi ta tarcza wygląda na max.290-300mm, czyli seria z GT 99 albo Forstera T, i jakby zacisk był przestawiony na mocowaniu bardziej do środka piasty....może złudzenie optyczne, ale......

nie sadze... w weekend przymierzalem swoje R-16 COMPO na Brembulce - wewn. obwod kola jest wystarczajacy duzy, miesci sie i tarcza, i zacisk, ale moje fele maja zbyt duze ET... gdyby mialy ET~35, to pewnie by weszly

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mysle ze jest tam dystans. Jakis czas temu gdy pytalem o 16ki do Sti w Compo, to stwierdzili jasno, ze nie ma felgi 16ki do Sti, do Evo tak, do STI probowali wiele razy i albo ET bylo mocno nie pasujace, albo bylo prawidlowe ET i felgi nieprzechodzily badan wytrzymalosciowych...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mysle ze jest tam dystans. Jakis czas temu gdy pytalem o 16ki do Sti w Compo, to stwierdzili jasno, ze nie ma felgi 16ki do Sti, do Evo tak, do STI probowali wiele razy i albo ET bylo mocno nie pasujace, albo bylo prawidlowe ET i felgi nieprzechodzily badan wytrzymalosciowych...

wiesz, moim zdaniem gdyby oni w jakis sposob mogli pozbyc sie tego "rancika" od wewn. strony (w tym miejscu, gdzie ramiona przechodza w obwod, to wszystko pasowaloby... ale pewnie ten rant znaczaco wplywa na wytrzymalosc felgi :idea: )

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mysle ze jest tam dystans. Jakis czas temu gdy pytalem o 16ki do Sti w Compo, to stwierdzili jasno, ze nie ma felgi 16ki do Sti, do Evo tak, do STI probowali wiele razy i albo ET bylo mocno nie pasujace, albo bylo prawidlowe ET i felgi nieprzechodzily badan wytrzymalosciowych...

wiesz, moim zdaniem gdyby oni w jakis sposob mogli pozbyc sie tego "rancika" od wewn. strony (w tym miejscu, gdzie ramiona przechodza w obwod, to wszystko pasowaloby... ale pewnie ten rant znaczaco wplywa na wytrzymalosc felgi :idea: )

 

przetaczanie felgi na obwodzie......to jak nawiercanie nowych otworów wiertarką.....niezalecane.....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mysle ze jest tam dystans. Jakis czas temu gdy pytalem o 16ki do Sti w Compo, to stwierdzili jasno, ze nie ma felgi 16ki do Sti, do Evo tak, do STI probowali wiele razy i albo ET bylo mocno nie pasujace, albo bylo prawidlowe ET i felgi nieprzechodzily badan wytrzymalosciowych...

wiesz, moim zdaniem gdyby oni w jakis sposob mogli pozbyc sie tego "rancika" od wewn. strony (w tym miejscu, gdzie ramiona przechodza w obwod, to wszystko pasowaloby... ale pewnie ten rant znaczaco wplywa na wytrzymalosc felgi :idea: )

 

przetaczanie felgi na obwodzie......to jak nawiercanie nowych otworów wiertarką.....niezalecane.....

wiem, dlatego nic nie kombinowalem ze swoimi felgami :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 6 miesięcy temu...
ja szukam 17" i jakoś słabo mi idzie , a wy tu o 16" mówicie

czy borbety 17/8 et35 wejdzie na zacisk?

wiem wiem, problem z rantami ale może warto pokąbinować

kup sobie 17ki ATS DTM felga dost waska 7,5 cala i spokojnie wchodzi na nia 205, a ET45 bedzie prawidlowe (7,5x17ET45)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A może koleś zastosował taki patent? :lol:

 

http://cgi.ebay.co.uk/3D-Brembo-Style-B ... 3a67cd43b1

 

Osobiście widziałem coś takiego (bez napisu Brembo) na Mustangu nowym. Koleś przyjechał do serwisu żeby zmienić hamowanie na Brembo. Tak się przyglądam o co kaman bo zaciski wielkie, nawet większe od tych brembulców co ma w pudełku... Jak mechanik zdjął koło a potem taki właśnie diwajs to szczęka mi się odbiła od podłogi... :o :shock: :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 lata później...

chyba łatwiej zebrać nadmiar materiału z zacisków, oczywiście czujnie i pod stałą kontrolą.... http://www.forum.subaru.pl/public/style_emoticons/#EMO_DIR#/smile.png

Owszem, tak tez mozna :)

 

046165fdbc2132b8med.jpg

 

Btw, czy ktos zachowal foty zblizeniowe kol czarnego buga, ktore zamieszczalem w pierwszym poscie tego watku?

 

0973995299402d0emed.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...
  • 2 lata później...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...