szczur75 Opublikowano 24 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2011 ale jak to by byly hydropopychacze to by bylo je slychac ciągle prawda? Jakby były.... ...ale w tym aucie nie ma hydropopychaczy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
majeszczak Opublikowano 24 Lipca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2011 haa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kopytt91 Opublikowano 28 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2011 Może się mylę , jak coś proszę o wyrozumiałość , ale jakby to była panewka i dalej byś latał to raczej dźwięk by się nasilał o już by waliło lub silnik by zrobił STOP . Taki dźwięk może tez wydawać sworzeń na tłoku chyba ... :?: :!: :?: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qba30 Opublikowano 28 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2011 Powiem coś smutnego.na moje oko to na 99%panewka. Może się mylę , jak coś proszę o wyrozumiałość , ale jakby to była panewka i dalej byś latał to raczej dźwięk by się nasilał o już by waliło lub silnik by zrobił STOP . Taki dźwięk może tez wydawać sworzeń na tłoku chyba ... :?: :!: :?: ja pitole :roll: panewka jak nic.. pytanie czy lać to do silnika czy nie, żeby trochę opóźnić efekt? słyszałem ze jak sie stosuje do instrukcji to działa .. z kilku źródeł do słyszałem.. ja mam obawe co chcesz tam lać?jak ci wyjdzie korbowód bokiem to już nie będzie śmiesznie.Pewnie poprzedni właściciel przed sprzedażą wlał tego doktora. ciekawi mnie ile dałeś za tego wrxa,pewnie okazja,kupno dobrej sztuki niestety musi kosztować,a szkoda bo zniechęcisz się masakrycznie do marki trzymając tę nieruchomość pod domem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
petronews Opublikowano 28 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2011 jeśli przestaje stukać po rozgrzaniu to piston slab czyli podobno TTTM i niektórzy długo z tym jeżdżą… jest o tym na forum bardzo dużo informacji. Co do panewek, to można sprawdzić czy w oleju nie ma opiłków metalu (błyskotki na bagnecie), ewentualnie przy wymianie oleju rozetnij stary filtr i zobacz co odfiltrował. Obejrzałem właśnie twój film i jakoś dziwnie to brzmi, może to coś zupełnie innego? Napinacz paska/ łożyko w turbinie/ kij wie? Pojechałbym do jekiegoś subaroakustyka będącego za pan brat ze stetoskopem. Powodzenia! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kopytt91 Opublikowano 29 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2011 ja pitole :roll: Czy to taka zła diagnoza .... Ja już miałem taki przypadek w silniku kiedyś , wiem , że są lepsi w "słuchaniu usterek" ale tutaj na bank nie słychac 99% panewki Pozdro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kons6 Opublikowano 30 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2011 . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cysztof Opublikowano 30 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2011 lol... ja sie zastanwiam jak to auto jeszcze jezdzi... pol forum mowi Ci ze panewka wiec lepiej wstaw auto na lawete i zawiez do ogarnietego warsztatu jak jeszcze kiedykolwiek chcesz bic rekordy redkosci na autostradach... :? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
majeszczak Opublikowano 31 Lipca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2011 , optymizm forumowy dopisuje : "za mało zapłaciłeś za samochód" "zostaw tę nieruchomość" "korbowód bokiem" nie panewka... opiłków też nie ma. olej wlany motul 5w30 300v, i przestało chlapać na środku.. za to jak pisałem wcześniej, ten dźwięk na zimnym silniku taki "panewkowy" jest, na ciepłym prawie nie zauważalny... muszę poczytać o piston slap... a tttm, to rozumiem, że ten typ tak ma?.. raczej nie.. laik ze mnie średni i zbudowałem kilka ważniejszych dla mnie projektów motoryzacyjnych.. pytam bo z subaru przygodę rozpoczynam pzdr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzesiek_67 Opublikowano 1 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2011 majeszczak, moim zdaniem - dopiero wysłuchałem materiał ( ) to nie jest panewka. Tu kilka przykładów klasycznych, że się tak wyrażę : - to już kompletny szrot ;-) - a tu już modelowo. I tak to powinno brzmieć Skoro na zimno jest dźwięk i to jeszcze taki niemrawy a na ciepło go nie ma, to nie ma siły, nie panewka a fajny, rasowy pistonik. Zresztą tak brzmi. Pozdrawiam Grzegorz PS. Ten 5W-30 300V trochu rzadziutki, nie myślałeś chociaż o 5W-40 300V Power ? Ja bym wolał ale nie mój dyliżans.... PS.2 A przypomniałem sobie, Adam. miał kiedyś luks nagranie grających panewek w Subaraku. To były dopiero organy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pmlody Opublikowano 1 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2011 Szybko to zidentyfikuj. Jak wyjdzie jakaś padaka to możesz powalczyć o zwrot kasy za wady ukryte (oczywiście jeżeli nie masz jakichś kwiatków w umowie). Im szybciej tym lepiej. Obejrzyj sobie to i daj znać czy po tym powiedział byś to samo o walce odnośnie zwrotu kasy. Film kolegi majeszczak, sprzed paru dni. Check engine i gonienie auta pełnym ogniem. majeszczak, wiadomo czemu check engine się świecił? Tak w ogóle na obwodnicy Piask obowiązuje ograniczenie 100km/h ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AMI Opublikowano 1 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2011 moim zdaniem - dopiero wysłuchałem materiał ( ) to nie jest panewka. W sumie po kolejnym odsluchu tez bym sie ze soba nie zgodzil chyba jednak - aczkolwiek takie diagnozowanie przez Internet i tak niewiele warte moze byc czasem. Dlatego tez opieranie sie na forum jedynie, a potem jeszcze wypominanie pesymizmu forowiczom - to nienajlepsza droga do rozwiazania problemu. Czasami, jak nie jestesmy pewni, najlepiej naprawde podjechac do speca ogarniajacego te auta. Jesli nie panewka - to tylko sie cieszyc, ze nie idziemy w koszta Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzesiek_67 Opublikowano 1 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2011 aczkolwiek takie diagnozowanie przez Internet Zgoda Jacenty, toteż na tę moją, pożal się Boże, diagnozę również trzeba brać grubą poprawkę. Dźwięk z youtube prawie zawsze nie jest dźwiękiem z real osłuchu. No tak czy siak - na panewkę nie "wysłucha" Pozdrawiam Grzegorz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kopytt91 Opublikowano 1 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2011 Mi się też wydaje , że to nie panewka , na te kilka razy jak słyszałem jak wali panewka , ani razu nie brzmiało to tak , no i jak się nagrzewa to powinno walic bardziej a nie przestawać Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
emotorsport Opublikowano 1 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2011 witam, może to już nudne...ale samo: majeszczak ..:: Świeżynka ::.. Posty: 14 Płeć: plus nagranie dźwięku, odsłuchiwane z kompa, niewiele daje....jakbyś był raczył napisać taki drobiazg, jak np. skąd jesteś, może byłoby łatwiej coś pomóc, skierować Cię do kogoś w Twojej okolicy, kto ma jakieś większe doświadczenie...... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krysztal Opublikowano 12 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2011 i na czym się w końcu skończyło? pewka, piston czy jeszcze inny diabeł ? najlepiej jak ma ktoś super zdrową wersję, dobry sprzęt nagrywający dźwięk i wstawi coś na neta, żeby ktoś pełen obaw mógł sobie posłuchać i gdy będzie podobnie to znaczy, że tak ma być. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
majeszczak Opublikowano 13 Sierpnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2011 województwo Lubelskie, w aso subaru w lbn Pan nie wiedzą :], objaw taki sam cały czas.. jeżdżę.. rano zaciskam zęby, potem przestaje.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
niebieski708 Opublikowano 14 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2011 Miałem to samo i z tym jeździłem jeszcze 30 000km (też nikt nie wiedział co to) potem panewka padła. Na zimnym jak sie od razu ruszało po zapaleniu stuka jak mocno zużyta panewka, w miarę rozgrzania silnika cichnie - ja stwierdziłem, że to piston slap i jeździłem dalej. Tyle, że mój GT-ek miał ponad 300 000 przejechane 8) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AMI Opublikowano 14 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2011 Tyle, że mój GT-ek miał ponad 300 000 przejechane 8) szczesciarz a ktory to byl rocznik? czy ten sam, co w podpisie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
niebieski708 Opublikowano 14 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2011 Tak, MY99 8) niestety korniki tylne nadkola zaczeły jeść Przy takim przebiegu nawet przy -30 stopni palił od razu. Miałem ten sam efekt co kolega i przejechałem jeszcze 30 000km z ostrym traktowaniem na codzień. Pewnie by dłużej jeździł jakbym jeździł normalnie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AMI Opublikowano 14 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2011 niestety korniki tylne nadkola zaczeły jeść znaczy sie bity - przepraszam, ale nie moglem sie powstrzymac - ale ewentualnych zainteresowanych tym - nie bede podtrzymywal tego tematu 300tys. km to calkiem ladny wynik na ten rocznik. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ramzes Opublikowano 14 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2011 witam a może to dziura w tłoku ja miałem u siebie podobne dzwięki pojechałem do warsztatu i była za bogata mieszanka check świećił i wypaliło dziure . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LukiGT Opublikowano 14 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2011 300tys. km to calkiem ladny wynik na ten rocznik kozak normalnie.piekny wynik. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
majeszczak Opublikowano 14 Sierpnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2011 przy za bogatej wypaliło dziurę? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
niebieski708 Opublikowano 14 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2011 Mój niestety był bity :/ ale geometrie trzyma i czterech śladów nie zostawia to nie dziura w tłoku, jak pojawią sie nierównomierne stuki przy dodawaniu gazu to będzie panewka. Moja tak stukała Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się