Skocz do zawartości

gwizd w sti


wojtek12

Rekomendowane odpowiedzi

ja mam patent na to, nie załatwia w 100% ale może pomóc.

 

otóż, znajdujesz starego złoma i wycinasz z niego jakiś dłuższy kawałek uszczelki i wtykasz ją w tą swoją (w tych starszych jest tak, że uszczelka się zawija w takie "U" i można tam w środek ją upchać). trzeba pokombinować w różnych miejscach ale powinno pomóc.

 

pzdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

opuszczasz szybę d okońca, otwierasz drzwi, i trójkat który prowadzi szybe w dzrzwiach-ten przy lusterku, dociagasz w strone środka auta.

MOCNO, całym cięzarem ciała. Nie gwiżdze przez jakieś 10-30 tyś polskich km.

W antykach działa.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ciezar ciala to tylko polsrodek.

Lusterko i trojkat do ktorego jest przykrecone trzeba dokrecic i wyregulowac. Do przyblizania trojkata sluzy specjalna sruba. Niestety czesc srub jest dostepna po zdjeciu tapicerki i odkreceniu lusterka. W moim antyku, po zdjeciu lusterek, zostala obnazona okazala ruda, na szczescie powierzchniowa. Zwazywszy na fakt, ze auto bylo uzywane przez 10 lat w lagodnym klimacie i blacharke ma w idealnym stanie, mam podejrzenia, ze problem rudej moze byc zwiazany wlasnie z "praca" calego trojkata i wycieraniem lakieru przez zewnetrzne sruby i dotyczyc takze innych antykow.

Pozdrawiam,

Slawo

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...