Skocz do zawartości

PB95, 98 czy 100? Czyli czym zalewacie turboloty?


bzyq

Rekomendowane odpowiedzi

...ze sie tak podlacze do tematu E85 z kilku wczesniejszych postow.

Mial ktos stycznosc z tym "pudelkiem" http://www.ecofuelbox.com/fr/kit-ethanol-4-cyl.html,moze to jest wyjscie;alternatywa dla LPG,odpada montaz dodatkowej instalacji zasilajacej+zbiornik dodatkowy.

Znam osobiscie dwa subaraki(nie w kraju) z tym urzadzenkiem,maja oba po 450KM i co ciekawe zadnej kucizny,wszystko ori mechanicznie (co prawda JDM),jedynie mapowane.Oba smigaja po torach juz dwa lata,no i nic sie im zlego nie dzieje.

Jako ze wlasciciel tych subaru prowadzi swoj warsztat,tylko i wylocznie subaru wlasnie,instalowal te "pudeko" kilku cywilnym subarakom,i jak do tej pory kazdy z wlascicieli jest zachwycony tym cudenkiem,weteran w MY05 ma to jusz cztery lata.

Nawet kaznodzieja z pobliskiej parafi instalowal sobie to w swoim Legacy(to tak dla ciekawosci podaje tylko).

Wiem ze u nas kiepsko jest z dostepem do tego paliwa jak narazie,ale moze wraz ze wzrostem sprzedazy pojazdow flexifuel,w koncu wzrosnie liczba punktow sprzedazy i tego paliwa uff.

 

ps.sorry do wlasciciela watku,ale chyba naciagnie ten temat do ostatniego punktu ankiety

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Znam osobiscie dwa subaraki(nie w kraju) z tym urzadzenkiem,maja oba po 450KM i co ciekawe zadnej kucizny,wszystko ori mechanicznie (co prawda JDM),jedynie mapowane.Oba smigaja po torach juz dwa lata,no i nic sie im zlego nie dzieje.

 

Tak zupelnie bez zadnych modyfikacji te subaraki? Mimo wszystko smiem watpic :)

 

-- piątek, 15 lip 2011, 20:55 --

 

Co do instalacji - jak juz dlubac, to chyba bym poszedl raczej w ecu z przelaczanymi mapami, niz w jakies dokladane swinki.

Chociaz te ostatnie pewnie beda tansze.

 

Wszystko jest do zrobienia - mozna zrobic tez subaru jezdzace na bioetanolu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to co pokazałeś , to alternatywa dla mapowania auta pod E85 , urządzenie (chyba się na to piggyback mówiło) zawiera w sobie ustawienia mapy pod bioetanol.

 

...ale trzeba pamiętac że każde auto jest inne i lepiej jeśli do każdego motoru i jego wydajności dopracuje się mape z odpowiednimi parametrami pracy

 

450KM na seryjnych gratach :shock: ...mało realne, ale życie potrafi zaskakiwać :shock: , chociaż nie chce mi się absolutnie wierzyć

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zadnych mod.wewnetrznych,kucizny czy wymiany tlokow,korbowodow.Sa to co prawda JDM sprowadzane bezposrednio od japoncow,no ale nawet.Sam nie dowierzalem,znajac to co u nas sie wyprawia, gdzie nawet w serii na dzien dobry co niekturzy wymieniaja cale "bebechy".

Tez mi bylo trudno w to uwierzyc,ale goscie zarzekali sie i byli naprawde zdumieni gdy przytoczylem im metody "naszych modyfikacj".

Zapytali tylko po co to wszystko?,ze oni przestrajaja tylko ECU ewentualnie go wymieniaja,tego nie wim na jaki,no i leja to E85 i to wszystko.

Z tymi przelanczanymi mapami-to nie wiem,moze faktycznie taniej to "pudeleczko"wychodzi,chociaz tez jak widziales cene to do tanich zabawek raczej nie nalezy.

 

pozd.les

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tez mi bylo trudno w to uwierzyc,ale goscie zarzekali sie i byli naprawde zdumieni gdy przytoczylem im metody "naszych modyfikacj".

 

No ok - a papier jakis mieli, wykres z hamowni chociaz?

Czy tak jak wszedzie - kazda Impreza z fabryki ma jak wiadomo ponad 300KM, a po remapie jak widac 450KM

 

Albo wykres, albo nie ma 450KM :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

carlos-wrx,

 

widzisz Carlos, władowałeś dwie furmanki mamony w swój Huragan (Tajfun, czy inne Tsunami) a tu proszę - 370 EUR (czyli na dziś po średnim NBP ok. 1490 PLN) i ma Pan 450KM na dzień dobry.

 

Historia piękna ale co ja poradzę, że science-fiction z akcentem na fiction nie podchodzi mi do końca. A laska ze strony podlinkowanej przez lesa, całkiem, całkiem :mrgreen:

 

 

Pozdrawiam

Grzegorz

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

450KM na seryjnych gratach :shock: ...mało realne, ale życie potrafi zaskakiwać :shock: , chociaż nie chce mi się absolutnie wierzyć

 

Tez nie chce mi sie w to wierzyc,tym bardziej ze nie znam sie absolutnie w temacie modyfikacji i sposobow ich przeprowadzania,nie chce sie z nikim spierac na sile :lol: czy jest to mozliwe czy nie,przytoczylem tylko przy okazji tematu o E85,obrazek kturego mialem przyjemnosc zobaczenia i miec mozliwosc dzieki zaproszeniu wlasciciela w uczestniczeniu w jednej z "pojezdzawek" .Jezeli jest ktos zainteresowany blizej jakim sposobem osiagaja te wartosci bez integracji w podzespoly i czesci wewnetrzne silnika i jak to mozliwe ze sie to trzyma calosci prosze bardzo,jestem w przyszlym tygodniu umowiony z nimi na maly przeglad przed wyjazdem do Polski+wymiana olej z plukanka,to popytam o szczeguly.

 

 

ps.widze palec Bozy czowa,szczur75mam nadzieje ze nie wplacze sie w jakas krypto reklame czy jak ja zwal,warsztatu.Jest on poza granicami naszego kraju,a pozatym jest to szczatkowa pozostalosc teamu subaru france,wiec ma to cos chyba wspulnego z waszym,naszym SIP,oui u no

 

-- So lip 16, 2011 1:38 am --

 

Tez mi bylo trudno w to uwierzyc,ale goscie zarzekali sie i byli naprawde zdumieni gdy przytoczylem im metody "naszych modyfikacj".

 

No ok - a papier jakis mieli, wykres z hamowni chociaz?

Czy tak jak wszedzie - kazda Impreza z fabryki ma jak wiadomo ponad 300KM, a po remapie jak widac 450KM

 

Albo wykres, albo nie ma 450KM :)

 

Ojjjojjj............ :mrgreen: ,ale sie temat rozgrzal.

A ja chcialem zapytac tak tylko przy okazji o ta "puszeczke"na E85 :). AMI,blisko z nimi nie jestem jesli chodzi o znajomosc,jestem klientem jak kazdy z nas,jesli chodzi o warsztaty samochodowe-staram sie unikac ich jak policji,wiadomo,wydatek mniejszy czy wiekszy~`murowany.Z drugiej strony,zwazywszy ze posiadaja staly naplyw naszej kochanej marki,lubie tam czasami zagladnac i poszperac w swiezych dostawach a noz widelec,cos fajnego moze udac sie wyrwac :wink: .O papier,wykres z hamowni moge zapytac,sa to raczej ludzie uprzejmi i sluzocy rada kazdemu subarowiczowi.O co sie obawiam to o okres jaki uplyna od czasu modyfikacji tych dwoch egzemplazy(2 lata),nie znam sie ale mysle ze skoro uczestnicza na biezaco w oficjalnych "pojezdzawkach" papiery jakowes powinni posiadac,jak nie od tych dwoch,to moze od pozostalych.

 

carlos-wrxfrajdy i satysfakcji z tego cos wlozyl w mody swego turbo?jak to bylo,w kazdym badz razie nikt Ci nie odbierze.(ani kasy ktora wlozyles :wink: )

 

ps. moze z puszeczka da rade jeszcze pare kucy+ :D

 

Grzesiek-67ja tu serio,o cud "puchach"opini szukam,a Ty laski podkladasz :P .Fikcja fikcjom,ja faktow poszukam :mrgreen: .

Poparlbym to zdjeciami choc troche,skomplikowane to troche no i pozno jusz,bedzie troche czasu to wkleje kilka zdjec,choc mocy nie bedzie widac :evil: .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

często bywałem w Orlenie

No to mamy pełny obraz sytuacji, gdyż ja patrząc od strony Lotosu mogę w 100% potwierdzić, że:

 

Jedynym problemem może być nie trzymanie standardów czystości lub kombinowanie na prywatnych nie sieciowych stacjach które mają jakieś 5-10% udziału w rynku.

 

:idea:

 

Zresztą staram się pisać o tym od 2 lat, z różnym, najczęściej marnym skutkiem edukacyjnym.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jedynym problemem może być nie trzymanie standardów czystości lub kombinowanie na prywatnych nie sieciowych stacjach które mają jakieś 5-10% udziału w rynku.

 

Zdarzają się wyjątki. Mam pod nosem stację baaardzo dużego koncernu i niestety nie tankuję na niej. Kilkukrotnie przekonałem się o tym, że PB98 jest u nich tylko na dystrybutorze i po zalaniu tego paliwa potrzebna była kuracja VP Racing. Parę ładnych lat temu mieli zresztą problemy z racji niskiej jakości paliwa. Obiekt był likwidowany, przebudowywany, modernizowany etc etc :mrgreen: i obecnie jak widać.........niewiele się zmieniło.

 

Jako ciekawostkę dodam, że auto było strojone na paliwie PB98 tego samego koncernu, ale zatankowanym na innej stacji 8)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

raison, to, że dana stacja nosi kolorowe logo shell orlen lotos czy bp, wcale nie oznacza, że gwarantuje jakość paliwa. syfy mogą się znaleźć w każdym zbiorniku, i pewnie o syfy w paliwie chodzi, a nie o zaniżoną LO. benzyna to coś więcej, niż tylko LO.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jakie macie opinie o Neste?

bardzo dobre. tankowałem tam GTka rok, i jeździł jak zły :)

 

w ogóle bezobsługówki są super, bo tam ingerencja człowieka jest zminimalizowana na tyle, że ciężko o wałek.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jakie macie opinie o Neste?

bardzo dobre. tankowałem tam GTka rok, i jeździł jak zły :)

 

w ogóle bezobsługówki są super, bo tam ingerencja człowieka jest zminimalizowana na tyle, że ciężko o wałek.

 

ta, ale hot doga se nie kupisz :(:cry:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

:mrgreen:

 

Ja tankuje:BP 98; Shella 98 albo 100, raz mi sie zdarzyło zebym wlal lotosa, dwa-trzy razy Orlen :roll:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...