sebachon Opublikowano 28 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 28 Września 2011 U mnie też widzę różnicę w spalaniu na korzyść 98, ale tej z ulepszaczami, typu BP Ultimate, Suprema, Verva. Zdecydowanie lepsza praca silnika w stosunku do 95, autoi nie dławi się, płynnie przyśpiesza. Jak na razie najlepsze wrażenia o dziwo z jazdy na Vervie - kultura pracy podobna, jak np przy Supremie, ale mniejsze spalanie o ok. 0,5 litra na 100km. Na trasie, nawet przy dynamicznej jeździe, ale nie przekraczając 120km/h wychodzi ok 9l/100km. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mrowa Opublikowano 28 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 28 Września 2011 Na 95 dławienia nie odnotowałem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bzyq Opublikowano 28 Września 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Września 2011 Na 95 dławienia nie odnotowałem. A seria czy remap? Jak po remapie to pewnie ładnie tam stuka w komoraach spalania;( Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Niedźwiedź Opublikowano 28 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 28 Września 2011 bzyq, :?: :roll: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ravo Opublikowano 28 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 28 Września 2011 Jak jest remap na 95 to jest ok ) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sebachon Opublikowano 28 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 28 Września 2011 Macie też u siebie tak dużą różnicę w poziomie oleju rozgrzanego i zimnego? Rozumiem, że olej ulega rozszerzalności cieplnej, ale aż tak bardzo? U mnie na przykład pół godziny po wyłączeniu silnika jest full. Natomiast zupełnie zimny, po wielu godzinach lub nocy - połowa. :roll: Oczywiście na tym samym równym podłożu. Kilka razy sprawdzane. Dolewać czy nie dolewać? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kubeusz Opublikowano 28 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 28 Września 2011 Macie też u siebie tak dużą różnicę w poziomie oleju rozgrzanego i zimnego? Rozumiem, że olej ulega rozszerzalności cieplnej, ale aż tak bardzo? U mnie na przykład pół godziny po wyłączeniu silnika jest full. Natomiast zupełnie zimny, po wielu godzinach lub nocy - połowa. :roll: Oczywiście na tym samym równym podłożu. Kilka razy sprawdzane. Dolewać czy nie dolewać? macie. nie dolewać. wskazanie pomiędzy min i max jest jak najbardziej ok. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sebachon Opublikowano 28 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 28 Września 2011 Ok, a dolewasz kiedy? Gdy poziom spadnie do minimum przy rozgrzanym czy zimnym oleju? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kubeusz Opublikowano 28 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 28 Września 2011 Ok, a dolewasz kiedy? Gdy poziom spadnie do minimum przy rozgrzanym czy zimnym oleju? min na zimnym Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sebachon Opublikowano 28 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 28 Września 2011 No to git. Przejechałem już 7 tysięcy km od ostatniej wymiany i ciągle nie trzeba dolewać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kubeusz Opublikowano 28 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 28 Września 2011 No to git. Przejechałem już 7 tysięcy km od ostatniej wymiany i ciągle nie trzeba dolewać. jakieś popsute to Twoje auto Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sebachon Opublikowano 28 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 28 Września 2011 jakieś popsute to Twoje auto No właśnie zaczynam się martwić. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mrowa Opublikowano 29 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 29 Września 2011 Na 95 dławienia nie odnotowałem. A seria czy remap? Jak po remapie to pewnie ładnie tam stuka w komoraach spalania;( Auto bez remapu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dottoree Opublikowano 29 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 29 Września 2011 Macie też u siebie tak dużą różnicę w poziomie oleju rozgrzanego i zimnego? Rozumiem, że olej ulega rozszerzalności cieplnej, ale aż tak bardzo? U mnie na przykład pół godziny po wyłączeniu silnika jest full. Natomiast zupełnie zimny, po wielu godzinach lub nocy - połowa. :roll: Oczywiście na tym samym równym podłożu. Kilka razy sprawdzane. Dolewać czy nie dolewać? macie. nie dolewać. wskazanie pomiędzy min i max jest jak najbardziej ok. No dobrze, a czytałem już wielokrotnie na forum, że najlepiej jak poziom jest pomiędzy max (ponad), a tym wcięciem. To w końcu jak ma być? Pozdrawiam! M. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kubeusz Opublikowano 29 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 29 Września 2011 No dobrze, a czytałem już wielokrotnie na forum, że najlepiej jak poziom jest pomiędzy max (ponad), a tym wcięciem. To w końcu jak ma być? nie dajmy się zwariować każdy poziom pomiędzy min i max jest poprawny. Wszak to nie apteka. Gdyby samochody były tak wrażliwe na minimalne wahania poziomu... Aż strach pomyśleć :shock: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rybex Opublikowano 2 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 2 Października 2011 U mnie w instrukcji obsługi auta jest napisane aby używać benzyny bezołowiowej 95, a na wlewie piszę super unleaded gasoline only , więc ? Poprzednik lał cały czas 98 , ja dopiero jedno tankowanie i też 98, ale trochę poczytałem ten wątek i sie zastanawiam czy nie znaleźć jakiejś konkretnej stacji z niezanieczyszczoną 95 . SUPER UNLEADED GASOLINE to jest 98 czy 95 ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
California Opublikowano 2 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 2 Października 2011 No dobrze, a czytałem już wielokrotnie na forum, że najlepiej jak poziom jest pomiędzy max (ponad), a tym wcięciem. To w końcu jak ma być? Instrukcja mówi, że na zimnym powinno być między min a max a na ciepłym może być do wcięcia. SUPER UNLEADED GASOLINE to jest 98 czy 95 ? 95, 98 to super plus. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mrowa Opublikowano 3 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2011 Może Dyrekcja zabierze głos w tej dyskusji? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mzy Opublikowano 3 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2011 Może Dyrekcja zabierze głos w tej dyskusji? Ale sprecyzuj - ma napisać, czym zalewa swojego turbolota czy odpowiedzieć, jaki powinien być poziom oleju? :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tzd Opublikowano 4 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2011 w obu przypadkach odpowiedź może być tylko jedna - zgodnie z instrukcją Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mrowa Opublikowano 4 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2011 Może Dyrekcja zabierze głos w tej dyskusji? Ale sprecyzuj - ma napisać, czym zalewa swojego turbolota czy odpowiedzieć, jaki powinien być poziom oleju? :wink: No rzeczywiście może nie sprecyzowałem... Czym zalewać i czym zalewa turboloty Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rybex Opublikowano 4 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2011 Dziś zalałem zgodnie z instrukcją PB 95 na SHELLu I nie wiem czy to efekt placebo czy co, ale wydaję mi się jakby auto troszkę gorzej jechało . Poprzedni właściciel jeździł cały czas podobno na 98 i teraz sam nie wiem czy może lepiej dalej nie lać 98. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mont Opublikowano 4 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2011 ja po remapie lałem zawsze 98, kilka razy nalałem V-Power Racing ale szczególnej różnicy nie zauważyłem. Może dlatego, że używam PETROL POWER EcoMax 500ml 8) Dodatek do benzyny zwiększający liczbę oktanową benzyny o 2 oktany oraz zawierający zestaw detergentów czyszczących układ paliwowy. Za to w dieslu V-Power wyraźnia daje odczucie siły i niezmierzonej potęgi a tak naprawdę to mi mniej pali Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kons6 Opublikowano 16 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2011 bedąc ostatnio w Niemczech zauważyłem na jednej ze stacji BP paliwo opisane jako ultimate 102 wg tego źródła (bardzo stara informacja) http://www.pistonheads.com/gassing/topi ... 3&t=262679 ma ono faktycznie 102 oktany czy ktoś wie coś o dostępności BP ultimate 102 w Polsce? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sebachon Opublikowano 17 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2011 bedąc ostatnio w Niemczech zauważyłem na jednej ze stacji BP paliwo opisane jako ultimate 102 wg tego źródła (bardzo stara informacja) http://www.pistonheads.com/gassing/topi ... 3&t=262679 ma ono faktycznie 102 oktany czy ktoś wie coś o dostępności BP ultimate 102 w Polsce? W Niemczech też raz zatankowałem na Aralu benzynę 102, ale specjalnego efektu nie zauważyłem. WRX 2.5 ma bowiem., jak się dowiedziałem w ASO, zapłon dostosowany do zakresu oktanów 92-99. Dlatego żeby odczuć różnicę należałoby dokonać remapu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się