ADAMBO Opublikowano 13 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2011 Nie ma to jak SUBARU.Rok prod. 2008 forester 2.5 turbo.Auto na gwarancji z przebiegiem 44 000 km.Wg serwisu panewka na wale korbowym.Remont silnika i ciekawe jak to się skończy bo silnik został rozebrany, wykonano zdjęcia i wysłano SIP.Ma ktoś podobne doświadczenie? POZDR ADAM Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AdaSch Opublikowano 13 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2011 w 2.5t panewki generalnie nie padają, chyba, że brak oleju, pałowany na zimnym, lub syfiasty olej. jaki olej wlałeś? pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tzd Opublikowano 13 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2011 wlałeś nawet nie wlałeś (ostatnio), tylko od nowości, na jakim jeździł... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ajax Opublikowano 13 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2011 Nie ma to jak SUBARU.Rok prod. 2008 forester 2.5 turbo.Auto na gwarancji z przebiegiem 44 000 km.Wg serwisu panewka na wale korbowym.Remont silnika i ciekawe jak to się skończy bo silnik został rozebrany, wykonano zdjęcia i wysłano SIP.Ma ktoś podobne doświadczenie? POZDR ADAM Jeśli na gwarancji to nic tylko się cieszyć dostaniesz nowy silnik gratis:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
miszozon Opublikowano 13 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2011 Może pękł smok olejowy ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
emotorsport Opublikowano 14 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2011 "REWELACYJNY FORESTER"przez ADAMBO » wczoraj, o 22:26 Nie ma to jak SUBARU.Rok prod. 2008 forester 2.5 turbo.Auto na gwarancji z przebiegiem 44 000 km.Wg serwisu panewka na wale korbowym.Remont silnika i ciekawe jak to się skończy bo silnik został rozebrany, wykonano zdjęcia i wysłano SIP.Ma ktoś podobne doświadczenie? POZDR ADAM ADAMBO ..:: Świeżynka ::.. Posty: 1 Płeć: Auto: SUBARU FORESTER 2.5 TURBO a może najpierw dzień dobry, nazywam się adam bambo czy jakoś tam... zakatowałeś, to miej pretensje do siebie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzesiek_67 Opublikowano 14 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2011 Panowie, stawiam w ciemno, że Forek kolegi ADAMBO był regularnie serwisowany, a jak serwisowany to i olej w serwisie zalewany we właściwych przedziałach czasowych/kilometrowych. To, że generalnie jakiś element w jakimś silniku "nie siada", nie oznacza, że akurat w tym przypadku nie ... usiadł. I dodatkowo, z przyczyn obiektywnych, nie zawinionych przez Pana Kierowcę. ADAMBO, nie martw nic, jeżeli tylko roszczenie gwarancyjne zostanie uznane będziesz długo i szczęśliwie tym autem jeździł, no chyba, że padną uszczelki, czego Ci oczywiście nie życzę. Nie ma co się zanadto rozżalać na markę, czasami się tak po prostu zdarza. Nawet promy kosmiczne cechują się pewnym ułamkiem usterkowości. Reasumując - głowa do góry :wink: Pozdrawiam Grzegorz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
p@dre Opublikowano 14 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2011 Nawet promy kosmiczne cechują się pewnym ułamkiem usterkowości. Reasumując - głowa do góry :wink: Składające się z 6mln części, więc jak się zepsuje 1% (6tys) to i tak spoko ... Z ilu części może się składać forek :?: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ADAMBO Opublikowano 14 Lipca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2011 Miejmy nadzieję ,że nie trzeba będzie się użerać z SIP. POZDR Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Trolololo Opublikowano 14 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2011 ADAMBO, ja miałem problem z zapieczonymi pierscieniami tlokowymi, ASO wyremontowało silnik na cacy bez zamawiania short blocku ! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AdaSch Opublikowano 14 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2011 Może pękł smok olejowy ? za szybko jak dla mnie... a jak serwisowany to i olej w serwisie zalewany we właściwych przedziałach czasowych/kilometrowych tu może być problem, na 15kkm oleju w misce nie starczy. Zna m takie sti które nie wytrzymało braku dolewek. Panewki zaspawły się do wału ADAMBO, nie martw nic, jeżeli tylko roszczenie gwarancyjne zostanie uznane będziesz długo i szczęśliwie tym autem jeździł chyba, że w misce sucho to będzie bardzo bolało Miejmy nadzieję ,że nie trzeba będzie się użerać z SIP. odp na pytania: jaki olej, czy pałowałeś, czy robiłeś regularne dolewki? w innym przypadku adijos gwarancja :!: pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ADAMBO Opublikowano 14 Lipca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2011 Poziom oleju był w porządku bo mechanicy przy mnie to sprawdzali.Olej castrol.A przebieg od ostatniego przeglądu to 4 tys km. POZDR Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AdaSch Opublikowano 14 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2011 Olej castrol. BUHAHAHAH No nie chciałem zapytać czy to castrol czy shell aby nie było że nakierowuje i coś sugeruje no to wszystko jasne, zrobią na gwarancji skoro wlewali takie dziadostwo. ręce opadają...uważam, że castrol powinien zapłacić na następny uwalony silnik. Ciesz się, że dostaniesz nowy SB i zapomnij o czymś takim jak castrol co haniebnie zwie się olejem, nie nadaje się nawet do smarowania bramy garażowej a co dopiero silnika z turbiną. Zwykłe NA na tym załatwiłem więc wojuję do upadłego czas polecić "skromny" wątek olejowy aby się znaczine dłużej cieszyć silnikiem/skrzynią/dyfrem.. Pozdrawiam i głowa do góry, zrobią na gwarancji. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Trolololo Opublikowano 14 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2011 potwierdzam słowa AdaSch, jezeli to był w dodatku 5W30 to raczej nie ciezko o zerwanie filmu olejowego na panewkach lub przegrzanie oleju, co suma sumarum u mnie doprowadziło do zapieczenie pierscieni Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wąż Opublikowano 14 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2011 Olej castrol. BUHAHAHAH dlaczego ASO, z czystym sumieniem zalewa silniki takim badziewnym olejem :roll: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wlyszkow Opublikowano 14 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2011 ADAMBO, załamka ale powodzenia z odnowionym serduchem... Ja bym wymienił olej i filtr oleju (z płukanką ) po remoncie po max 2kkm spokojnej jazdy - cokolwiek naleją. a potem może jednak częściej niż co 15kkm... bo może nie tyle o zerwanie filmu tu chodzić co o zasyfienie silnika, przytkanie układu smarowania minerałem... :x a kiedy już zrobisz tę wymianę + przejedziesz 1-2kkm na kolejnym oleju to daj znać - zrobimy analizę oleju i zobaczymy czy wszystko OK i czy można już gaz wciskać w podłogę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tourism Opublikowano 14 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2011 Ja w sumie przerabiałem ten temat w swoim silniku take majac na uwadze powyższe, przy 80 tyś: 1. wymiana pierscieni na nówki od STI czemu nie 2. Panewki ACL i wiadomo osiowanie dotarcie i takie gówniane sprawy które kosztuja niestey 3. komplet nowych uszczelek i sróbków śróbeczek i td 4. dotarcie na półsyntetyku prze około 2 tyś kilometrów 5. no I jak Subaru forester to niestety ale syntetyk 10w60 taki jest zalecamy przez skosnookich a w koncu to ich dzieło Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AdaSch Opublikowano 14 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2011 zalecał bym pełną procedurę millersa. Może warto zrobić auto u Marasa? btw, co to za ASO wlewa już dawno nie rekomendowanego castrola? zapala mi się :x panowie słabo kumają oleje, więc chyba niezbyt często otwierają silniki, ale z tego co napisałeś, to chyba już za późno. Robisz w tym samym ASO co zalali castrola? Pozdrawiam -- 14 lip 2011, 10:57 -- 5. no I jak Subaru forester to niestety ale syntetyk 10w60 taki jest zalecamy przez skosnookich a w koncu to ich dzieło a skąd ten tekst? pokaż jedno miejsce, gdzie fhi zaleca doczegokolwiek 10w60? 1. wymiana pierscieni na nówki od STI czemu nie to samo co w zwykłym FXT jeżeli OEM 2. Panewki ACL i wiadomo osiowanie dotarcie i takie gówniane sprawy które kosztuja niestey bardzo ważne, ale nie wiem jak jest różnica acl vs OEM pozdrawiam -- 14 lip 2011, 11:00 -- co ja tu pitolę, żadna naprawa, nowy SB!!! skoro padły panewki to na tym syfie pewnie dostały gładzie tłoki, pierścienie już dawno zapieczone. tylko nowy SB! pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BartZ Opublikowano 14 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2011 btw, co to za ASO wlewa już dawno nie rekomendowanego castrola? Też jestem ciekaw? :shock: 5. no I jak Subaru forester to niestety ale syntetyk 10w60 taki jest zalecamy przez skosnookich a w koncu to ich dzieło a skąd ten tekst? pokaż jedno miejsce, gdzie fhi zaleca doczegokolwiek 10w60? Dokładnie... gdzie tak stoi? :shock: 2. Panewki ACL i wiadomo osiowanie dotarcie i takie gówniane sprawy które kosztuja niestey bardzo ważne, ale nie wiem jak jest różnica acl vs OEM Psychologiczna... tylko nowy SB! 99% że tak się skończy :wink: Ale... pamiętajmy o nadrzędnej wartości :!: : 2.5T lepiej idzie od dołu... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Trolololo Opublikowano 14 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2011 szpilki arp/cosworth ? :roll: :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AdaSch Opublikowano 14 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2011 szpilki arp/cosworth ? jeżeli ma się budget, to warto, ale tylko tak słyszałem... pozdrawiam -- 14 lip 2011, 11:50 -- a żeby się jeszcze po wyżywać na tym czymś co niektórzy nazywają olejem, to zalany był castrol slx pro 5w30? jak masz, to wrzuć fotki silnika pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wlyszkow Opublikowano 14 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2011 szpilki arp/cosworth ? :roll: :wink: na gwarancji od ASO... :?: no chyba za straty moralne.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ADAMBO Opublikowano 14 Lipca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2011 Koledzy silnik leży już na dechach , a zdjęcia w SIP I W Japonii. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ajax Opublikowano 14 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2011 Koledzy silnik leży już na dechach , a zdjęcia w SIP I W Japonii. Klasyczne K.O. jeśli na dechach:) wiadomo już czy na gwarancji będzie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Trolololo Opublikowano 14 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2011 szpilki arp/cosworth ? :roll: :wink: na gwarancji od ASO... :?: no chyba za straty moralne.. zawsze mozna poprosic aby cos takiego założyli :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się