Matiz Opublikowano 10 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2011 Czołem chyba wiadomo, mam zobrazowany filmem: http://www.youtube.com/watch?v=c9C6VuqLqWI gdzie szukać? Pierwsza myśl to dziurawy przewód = słabe ciśnienie, ale śledzenie przewodu oznacza rozkrecanie wnętrza. Przejrzałem archiwum i znalazłem coś o zaworku zwrotnym. Może też być oczywiście sama dysza. Sugestie? Spryskiwacz wczesniej nie działał wcale. Uaktywnił sie magicznie gdy naprawiałem zakleszczoną pompke z reflektorów. pozdrawiam :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
huzar105 Opublikowano 10 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2011 Weś podłącz inną pompkę i zobacz, czy będzie różnica. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marek790 Opublikowano 10 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2011 Matiz, przetarł ci się wężyk doprowadzający płyn. częśc leje ci się do bagażnika. Załamuje Ci się węż przy przechodzeniu z karoserii w klapę bagażnika. Roboty na 10min. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Matiz Opublikowano 12 Lipca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2011 Danke :wink: Zaglądałem tam już ,ale okazało że był sparciały i złamany na pół w samym środku tej gumy miedzy karoserią i klapą Ja ogladałem przy krawedziach myśląc ,że o ostre sie przetarło Dzieki Panowie :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się