wideleciłyżka Opublikowano 10 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2011 Nagle ni z tąd ni z owąd pojawił się nielada problem. Mianowicie przy hamowaniu autko skręca w prawo :roll: Co powinienem w pierwszej kolejności zrobić. Ciśnienie w oponach 2.5 przód i 2.3 tył. Wiem że musze pojechać na SKO i sprawdziś siłe hamowania na każdym kole, a co jak wszystko będzie ok ? co posprawdzać w zawieszeniu ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jpol Opublikowano 10 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2011 Luzy i geometrię (zapewne bardziej luzy, skoro objawia się tylko przy hamowaniu). Padnięty amor IMHO także może się tak objawić (choć nie napisałeś jak silne jest to ściąganie). Możesz też poprzekładać koła, najlepiej lewo<->prawo, jeśli nie masz kierunkowych (choć jeśli sprawa pojawiła się nagle, to najmniej je podejrzewam). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wideleciłyżka Opublikowano 10 Lipca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2011 Geometria zrobiona po wymianie drążka. Amory są ok. Jako sprawdzał zdrowie mojego autka i proponował mocowanie wahacza... generalnie to ściąga przy hamowaniu ze 100km/h zwykłym obciążeniem pedału hamulca na około 1m w prawo. Nie jest to dużo ale denerwuje !!!!!!!!!!! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jpol Opublikowano 10 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2011 Geometria zrobiona po wymianie drążka.Amory są ok. Sprawdzane po objawieniu się ściągania? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wideleciłyżka Opublikowano 10 Lipca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2011 TAK Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szczur75 Opublikowano 10 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2011 wideleciłyżka, zanim zaczniesz wymieniać cokolwiek pozamieniaj koła. Może jakąś dziurwę zaliczyłeś. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wideleciłyżka Opublikowano 10 Lipca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2011 wideleciłyżka, zanim zaczniesz wymieniać cokolwiek pozamieniaj koła. Może jakąś dziurwę zaliczyłeś. ok tak zrobię ,ale sądzę że raczej bicie na kierownicy by występowało. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kazio Opublikowano 10 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2011 Ściągą cały czas przy hamowaniu czy tylko przy naciśnięciu, w chwili naciśnięcia pedały hamulca? Jeśli ściąga tylko w chwili naciskania hamulca, to obstawiam któryś elastyczny przewód hamulcowy. Jeżeli ściąga cały czas przy hamowaniu to najpierw bym sprawdził czy zaciski nie są zapieczone, itd., oraz odpowietrzyłbym układ. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wideleciłyżka Opublikowano 10 Lipca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2011 ok , dzieki za podpowiedzi. Będę sprawdzał wszystko po kolei... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
emotorsport Opublikowano 10 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2011 autko jakie? nie wiedząc jakie autko zaczynam od początku: 1.odpowietrz hamulce, przy okazji sprawdź płyn, czy nie jest rozwodniony, lub go zmień, jeżeli jest stary 2.zdejmij zaciski i zobacz, czy któryś nie jest zapieczony 3.sprawdź, czy klocki swobodnie mogą się przemieszczać w zacisku 4.sprawdź górne mocowanie amortyzatora po stronie w którą ściąga 5.sprawdź tylne poprzeczne wahacze i podłużny, czy nie ma luzu 6.sprawdź tylna poduszkę przedniego wahacza czy nie ma luzu 7.sprawdź, czy opony są równomiernie zużyte i czy ET gfelg nie jest dużo za małe (np.ET35...) 8.sprawdź, czy opony nie są za szerokie i ściąganie nie jest spowodowane koleinami 9. sprawdź łożysko w kole po stronie w którą ciągnie, jak ma luz, przy hamowaniu będzie ściagało 10. dopisz do swojego opisu typ, model, rocznik, zawsze łatwiej będzie coś pomóc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wideleciłyżka Opublikowano 10 Lipca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2011 Juz już wrx 2001 , sedan ,manual... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
emotorsport Opublikowano 10 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2011 Juz już wrx 2001 , sedan ,manual... no to patrze jak wyżej... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wideleciłyżka Opublikowano 10 Lipca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2011 No i wszystko wyszło na jaw. Mianowicie stwierdziłem że jak wcisnę mocno hamulec to auto robi "dyg" lekko w prawo i kiedy to już sympatyczny tłoczek(tłoczki ) lewegokoła dopchną klocki do tarczy to auto bez trzymania kierownicy jedzie prosto. Tja i co teraz :?: :roll: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szczur75 Opublikowano 10 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2011 Tja i co teraz :?: :roll: Rozebrać i naprawić (wymienić co trzeba) i dalej cieszyć się jazdą. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wideleciłyżka Opublikowano 10 Lipca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2011 i tak uczynie... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kazio Opublikowano 10 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2011 Mianowicie stwierdziłem że jak wcisnę mocno hamulec to auto robi "dyg" lekko w prawo Też tak miałem, wymieniłem przewody elastyczne, jak mi podpowiedział kolega (mechanik) i problem znikł (ale to nie w subaru :wink: ). Wcześniej sprawdzałem wszystko inne i było dobrze. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bmarcin Opublikowano 19 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2011 To teraz ja Podbije, żeby nie robić nowego wątku, gdyż u mnie podobnie jest, ale jednak troche inaczej :wink: Jazda ze stałą predkościa - jest OK, jedziemy prosto, przy przypieszaniu lekko ściaga w lewo, przy hamowaniu podobnie, ale mnie intensywnie. :roll: Auto jak w podpisie - przebieg - 60k km. Ciśnienie w kołach sprawdzone - jest OK. Jakieś inne pomysły :?: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szczur75 Opublikowano 19 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2011 Ciśnienie w kołach sprawdzone - jest OK. Jakieś inne pomysły :?: A geometrię sprawdzałeś? 8) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bmarcin Opublikowano 19 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2011 A geometrię sprawdzałeś? hmm, .... nie , jakos do tej pory nie było z tym tematem problemu. poza tym zmyliło mnie to ze nie ściąga przy jeździe ze stałą V. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szczur75 Opublikowano 19 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2011 przy przypieszaniu lekko ściaga w lewo, przy hamowaniu podobnie, ale mnie intensywnie. :roll: A tak serio to raczej na luzy w zawieszeniu wskazuje. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bmarcin Opublikowano 19 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2011 raczej na luzy w zawieszeniu wskazuje. O to to, takie też są moje podejrzenia. Przegląd za chwile, więc już coś na pewno do roboty jest Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
elmo Opublikowano 20 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2011 Ściąganie może powodwać również nierówne oświniaczenie. Jak wiadomo świnia dodaje mocy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wideleciłyżka Opublikowano 20 Lipca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2011 Ściąganie może powodwać również nierówne oświniaczenie. Jak wiadomo świnia dodaje mocy Myśle że jednak podkładki pod tablice mogą powodować takie objawy. W takiej sytuacji trzeba zamienić z tyłu na przód i odwrotnie... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bmarcin Opublikowano 20 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2011 Ściąganie może powodwać również nierówne oświniaczenie. Coś może być na rzeczy, świnia występuje na lewym lustrze i na klapie, też po lewej. Ale wychodzi na to, że musiała przytyć i nabrać mocy w ostatnim czasie . Po naklejeniu (2 m-ce) był spokój. Teraz zaczęła się panoszyć ...podkładki pod tablice ... A wogóle to bardzo smieszne, ja tu z poważnym problemem występuje :| Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
waldi Opublikowano 25 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2011 Luzy w zawieszeni , albo jedno z kół hamuje bardziej ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się