RTR Opublikowano 7 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2011 Witam Chce sobie zamontować włącznik wentylatora chłodnicy w GT99 jednak chciałbym się dowiedzieć (zanim się za to wezmę) jak jest "sterowany/ włączany". Czy jest włączany na "podaniu" masy czy plusa?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
emotorsport Opublikowano 11 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2011 najprościej jest podłączyć się dwoma kablami z włącznikiem w skrzynce bezpieczników pod przekaźnik wentylatora, w new age to jest pierwszy od strony kabiny, a pierwszy od przodu jest od wiatraka klimy, czyli tego po stronie pasażera, nie wiem dokładnie jak było w gt, ale chyba dość podobnie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RTR Opublikowano 16 Lipca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2011 O o tym nie pomyslalem zeby sie dostac od strony bezpiecznikow. Ja nie mam klimy wiec w ten sposob odpada. Dzieki za rade poszperam w bezpiecznikach:D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dawide-GP Opublikowano 28 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2011 Wentylatory w Imprezie nie mają czasem dwóch prędkości pracy? 3 kable idą do wtyczek, po minusie i dwa plusowe ? Co do bezpiecznika wentylatora, to na deklu puszki bezpieczników jest opis. U mnie było tak, że po uruchomieniu silnika dwa wentylatory lekko kręciły, a jak się zagrzał to prawy się wyłączał i lewy na pełne obroty wchodził. -- 28 sie 2011, o 15:04 -- Są jakieś efekty? Udało się to podłączyć? JA szczerze nie wiem gdzie dokładnie się wpiąć w stycznik, żeby wymusić włączenie wentylatora (tego po stronie prawej) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RTR Opublikowano 29 Sierpnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2011 Jeszcze nie miałem kiedy się tym zając bo auto na blacharni stoi poprawia się lekko lakierniczo. Jak masz 2 wentylatory to chyba Ty masz klimatyzacje bo ja mam jeden. Jak podepnę się to na pewno opisze. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0SauroS0 Opublikowano 29 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2011 najprościej jest podłączyć się dwoma kablami z włącznikiem w skrzynce bezpieczników pod przekaźnik wentylatora Elek przekaźniki są w skrzynce bezpieczników? U mnie bezpieczniki są w kabinie, a przekaźniki pod maską. Tak czy inaczej, trzeba jeszcze wiedzieć, w który przekaźnik i które nóżki przekaźnika się wpiąć i czym Może jak ktoś przerabiał ten temat, to podesłałby jakiś schemacik + mile widziane zdjęcia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dawide-GP Opublikowano 29 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2011 Dokładnie... podłączam się do prośby Mi wyszło, że drugi od strony kabiny jest od (lewego) wentylatora samochodu. Gdy wiatrak się uruchamia to wypinając i wpinając ten przekaźnik słychać cyk Tylko, że po wypięciu na pewno wiatrak nie staje ;] A które nóżki... to nie wiem, czy trzeba je zmostkować, czy podać napięcie plusowe, czy minusowe na jedną z nóżek i którą, tego nie wiem :| Nie ma na boku przekaźnika schematu jak np na przekaźniku od wycieraczki tylnej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się