Jump to content

Wlacznik wentylatora chlodnicy


RTR
 Share

Recommended Posts

Witam

 

Chce sobie zamontować włącznik wentylatora chłodnicy w GT99 jednak chciałbym się dowiedzieć (zanim się za to wezmę) jak jest "sterowany/ włączany". Czy jest włączany na "podaniu" masy czy plusa??

Link to comment
Share on other sites

najprościej jest podłączyć się dwoma kablami z włącznikiem w skrzynce bezpieczników pod przekaźnik wentylatora, w new age to jest pierwszy od strony kabiny, a pierwszy od przodu jest od wiatraka klimy, czyli tego po stronie pasażera, nie wiem dokładnie jak było w gt, ale chyba dość podobnie

Link to comment
Share on other sites

O o tym nie pomyslalem zeby sie dostac od strony bezpiecznikow. Ja nie mam klimy :( wiec w ten sposob odpada.

Dzieki za rade poszperam w bezpiecznikach:D

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Wentylatory w Imprezie nie mają czasem dwóch prędkości pracy? 3 kable idą do wtyczek, po minusie i dwa plusowe ?

Co do bezpiecznika wentylatora, to na deklu puszki bezpieczników jest opis.

 

U mnie było tak, że po uruchomieniu silnika dwa wentylatory lekko kręciły, a jak się zagrzał to prawy się wyłączał i lewy na pełne obroty wchodził.

 

-- 28 sie 2011, o 15:04 --

 

Są jakieś efekty? Udało się to podłączyć?

JA szczerze nie wiem gdzie dokładnie się wpiąć w stycznik, żeby wymusić włączenie wentylatora (tego po stronie prawej)

Link to comment
Share on other sites

Jeszcze nie miałem kiedy się tym zając bo auto na blacharni stoi poprawia się lekko lakierniczo. Jak masz 2 wentylatory to chyba Ty masz klimatyzacje bo ja mam jeden. Jak podepnę się to na pewno opisze.

Link to comment
Share on other sites

najprościej jest podłączyć się dwoma kablami z włącznikiem w skrzynce bezpieczników pod przekaźnik wentylatora

 

Elek przekaźniki są w skrzynce bezpieczników? U mnie bezpieczniki są w kabinie, a przekaźniki pod maską. Tak czy inaczej, trzeba jeszcze wiedzieć, w który przekaźnik i które nóżki przekaźnika się wpiąć i czym :mrgreen: Może jak ktoś przerabiał ten temat, to podesłałby jakiś schemacik + mile widziane zdjęcia :)

Link to comment
Share on other sites

Dokładnie... podłączam się do prośby :mrgreen:

Mi wyszło, że drugi od strony kabiny jest od (lewego) wentylatora samochodu.

Gdy wiatrak się uruchamia to wypinając i wpinając ten przekaźnik słychać cyk :mrgreen:

Tylko, że po wypięciu na pewno wiatrak nie staje ;]

A które nóżki... to nie wiem, czy trzeba je zmostkować, czy podać napięcie plusowe, czy minusowe na jedną z nóżek i którą, tego nie wiem :| Nie ma na boku przekaźnika schematu jak np na przekaźniku od wycieraczki tylnej :D

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...