kons6 Opublikowano 7 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2011 jaki jest mechanizm działania regulowanej blokady, na pewno jest zawór elektryczny sterowany pokrętłem, ale co dalej? pytam, bo chciałbym wybrać odpowiedni olej do skrzyni do tylnego dyfra pójdzie olej z dodatkami do szper płytkowych, natomiast szukam oleju do skrzyni z otwartym przednim dyfrem i DCCD w środkowym Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grygo Opublikowano 7 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2011 lej 75W90 i nie kombinuj, zestaw, ktory masz nie wymaga "oleju do szper plytkowych" i "oleju do otwartego dyfra" i "oleju do DCCD" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SLIWA Opublikowano 7 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2011 kons6, jeśli auto do upalania to można pomyśleć o 75W140, a jak bardziej dupowóz to 75W90 będzie najlepszy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kons6 Opublikowano 7 Lipca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2011 kons6, jeśli auto do upalania to można pomyśleć o 75W140 75W140 od wiosny do jesieni będzie na pewno, natomiast nie wybrażam sobie wlania zwykłego oleju do dyfra ze szperą płytkową (bo ta szpera nie będzie działała tak jak ma), a nie mam pewności jak jest rozwiązany centralny dyfer z DCCD i stąd pytanie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gpruszko Opublikowano 7 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2011 75W90 do skrzyni i 75W140 do dyfra ..se wlałem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się