zyggy Opublikowano 6 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2011 Witam, Przymierzam się do zakupu OBK I z 98 i zastanawiam się czy nie będę miał problemów z założeniem do takiego auta haka holowniczego :?: Czy ktoś z forumowiczów ma na tym polu jakieś doświadczenia ? I czy OBK I to jest Subaru Legacy Outback czy Subaru Outback 8) dzięki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
romek_l Opublikowano 6 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2011 Myślę, że problemów nie będziesz miał. Do 2000 r. było Legacy Outback, a od 2000 roku Outback stał się samodzielnym bytem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
emotorsport Opublikowano 7 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2011 Myślę, że problemów nie będziesz miał.Do 2000 r. było Legacy Outback, a od 2000 roku Outback stał się samodzielnym bytem trochę niedokładnie, bo zmiana modelu była w 1999, a w UK OBK nazywał się chyba Lancaster.... hak może być jednak inny w Legacy 1998 i OBK 1998, ponieważ te auta mają inne zderzaki i inną wysokość auta (OBK jest seryjnie wyższy kilka cm), a wysokość umieszczenia kulki haka regulują przepisy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam12 Opublikowano 8 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2011 tak praktycznie to zmiana nazwy w dokumentach nastąpiła przy wejściu MY10. W poprzednich papierach miałem Legacy OBK teraz tylko OBK. Jeśli mogę podpiąć z pytaniem. Czy prawdziwa jest informacja, że należy stosować hak ze ściąganym mocowaniem i nie można z nim jeździć jak nie ciągnie się przyczepy? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kugi Opublikowano 8 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2011 Czy ktoś z forumowiczów ma na tym polu jakieś doświadczenia ? Nie ma żadnego kłopotu z montażem haka. Ja mam jakiegoś polskiego producenta (firma chyba ze słupska) z demontażem (odkręcany na 2 śruby) - koszt z założeniem 500pln. U mnie jeździ w aucie na stałe - zdejmować trzeba za granicą. Jak zależy Ci na wygodzie (szybki montaż/demontaż) to wiem że Westfalia miała coś do tego auta, ale to już większe koszty. Zderzak u mnie należało delikatnie podpiłować pilnikiem i jest jak fabryka :wink: Jak zdecydujesz się zakładać w Warszawie polece fachowca :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Klokaj Opublikowano 8 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2011 tak praktycznie to zmiana nazwy w dokumentach nastąpiła przy wejściu MY10. W poprzednich papierach miałem Legacy OBK teraz tylko OBK. Hmm dziwna sprawa, parę dni temu odebrałem OBK 2011 i w karcie pojazdu jest LEGACY OUTBACK :?: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam12 Opublikowano 8 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2011 tak praktycznie to zmiana nazwy w dokumentach nastąpiła przy wejściu MY10. W poprzednich papierach miałem Legacy OBK teraz tylko OBK. Hmm dziwna sprawa, parę dni temu odebrałem OBK 2011 i w karcie pojazdu jest LEGACY OUTBACK :?: u mnie w homologacji i dowodzie jest tylko Outback..... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zyggy Opublikowano 12 Lipca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2011 Jak zdecydujesz się zakładać w Warszawie polece fachowca dzięki serdeczne za pomoc, niestety nie kupiłem akurat tego auta, dobrze nie dobrze się zobaczy, ktoś mnie uprzedził ;( więc szukam dalej OBK ale zdecydowanie już II co do zdejmowania główki haka to faktycznie w naszej dziczy nikt nie zrobi z tego problemu, co najwyżej może ktoś się o niego ubrudzić i z powództwa cywilnego wystąpić ale im dalej na zachód tym normalniej, znaczy holujesz, masz zaczep, nie holujesz nie masz zaczepu pozdrawiam !!! dzięki za pomoc, nawet jeżeli tym razem nie skorzystałem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam12 Opublikowano 14 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2011 Jak zdecydujesz się zakładać w Warszawie polece fachowca dzięki serdeczne za pomoc, niestety nie kupiłem akurat tego auta, dobrze nie dobrze się zobaczy, ktoś mnie uprzedził ;( więc szukam dalej OBK ale zdecydowanie już II co do zdejmowania główki haka to faktycznie w naszej dziczy nikt nie zrobi z tego problemu, co najwyżej może ktoś się o niego ubrudzić i z powództwa cywilnego wystąpić ale im dalej na zachód tym normalniej, znaczy holujesz, masz zaczep, nie holujesz nie masz zaczepu pozdrawiam !!! dzięki za pomoc, nawet jeżeli tym razem nie skorzystałem gorzej jak w coś przywalisz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kugi Opublikowano 14 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2011 gorzej jak w coś przywalisz to co wtedy? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam12 Opublikowano 14 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2011 gorzej jak w coś przywalisz to co wtedy? to raczej pytanie do police manów. nie znam się na prawie drogowym ale jak ktoś Ci wjedzie w tyłek i nadzieje się na hak, którego nie powinno być. Wina jak zwykle będzie po jego stronie ale może dochodzić swoich praw w kwestii uszkodzeń spowodowanych przez nieprzepisowe wyposażenie Twojego auta. trzeba by sprawdzić jak to dokładnie jest. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kugi Opublikowano 14 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2011 trzeba by sprawdzić jak to dokładnie jest. w Polsce można jeździć z założonym hakiem niczego nie ciągnąc i nie ma z tego tytułu żadnych konsekwencji :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się