Heller Opublikowano 16 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2005 Ochota na większą moc jest duża więc w najbliższym czasie pora na zmiany. Tylko nie wiem od czego zacząć. CO najlepsze na sam początek, a mam seryjnego GieTka od stóp do głów ....ooo przepraszam - jedyna wymieniona rzecz to "pompka by Wallbro" Myslalem o kompletnych jelitach i odbycie H&S... "[po edicie]" A moze zmapować go na początek.... Sam nie wiem co i jak zeby bylo po kolei, a może i nawet po całej komunikacji lotniczej. pzdr. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wck Opublikowano 16 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2005 Żeby było po kolei to najpierw wydech, a potem mapowanie, bo w odwrotnej kolejności to tylko podwójna robota Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
shodan Opublikowano 16 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2005 Myslalem o kompletnych jelitach i odbycie H&M... Odbyt H&M to jakas nowa kolekcja ciuchow na 2006? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
herrkam Opublikowano 16 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2005 No własnie podłączam sie do pytania hellera JAK ZACZĄĆ żeby bylo sensownie nie potrzeba mi duzo jakieś 260 KM coby sie na szutrach nie kopać i na mokrym asfalcie dało bokiem pojechac....? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WRC fan Opublikowano 16 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2005 na mokrym asfalcie dało bokiem pojechac....? Seryjnym GTkiem to podobno nawet na suchym asfalcie się da :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
herrkam Opublikowano 16 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2005 na mokrym asfalcie dało bokiem pojechac....? Seryjnym GTkiem to podobno nawet na suchym asfalcie się da :wink: W sensie żeby mocy nie zabraklo bo nawet na grząskim szutrze troszkę mi brakło i do 1 trzeb abyło zbijać... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Loucyphre Opublikowano 16 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2005 na mokrym asfalcie dało bokiem pojechac....? Seryjnym GTkiem to podobno nawet na suchym asfalcie się da :wink: Potwierdzam , nawet WRX kombi tak potrafi :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Heller Opublikowano 16 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2005 No dobra dobra Kompletny wydech ze sławnej już kolekcji jesień-zima H&M (lub &S jak kto woli) i zamontowanie tego na cacy ile horsów powinno uwolnić. Ile z mapowaniem a ile bez ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
CZARNY Opublikowano 16 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2005 Wymiana wydechu + kontroler turbo to 230-250Ps, przedni IC+ większe turbo+pompa paliwa+ unichip+kolektor wydechowy to: 270-300Ps. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
komancz Opublikowano 16 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2005 przedni IC+ większe turbo+pompa paliwa+ unichip+kolektor wydechowy to: 270-300Ps. i wtedy skrzynia mowi: papa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
CZARNY Opublikowano 16 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2005 Wydaje mi się że bezpieczna wartość to 280Ps, ale dla innych może być ona niszcząca To zależy chyba od Subaraka i właściciela. A tak prawde mowiąc to przekroczenie 300Ps to właśnie skrzynia powie papa oraz sprzęgło papa, a wiadomo że zakuć go trzeba bo jak nie to silnik też powie papa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JotEn Opublikowano 16 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2005 dlatego "bezpieczne" 280 - 300 KM to juz duża kwota, rzędu na pewno kilkunastu kpln Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Heller Opublikowano 16 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2005 No ale nowe jelita, odbyt i mapowanie - ze 30 pałer horsów dodadzą, co ? Wtedy chyba skrzynia bedzie zadowolona, silnik także, a ja przede wszystkim... eee ? pzdr. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JotEn Opublikowano 16 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2005 No ale nowe jelita, odbyt i mapowanie - ze 30 pałer horsów dodadzą, co ? Wtedy chyba skrzynia bedzie zadowolona, silnik także, a ja przede wszystkim... eee ? wg mnie to jest dobre wyjscie ( w miare tanie ) dla auta z przebiegiem nie wiekszym niz te powiedzmy 130kkm- choc znam przypadki ze i przy > 200kkm nic sie nie dzialo przy doladowaniu rzędu 1,2 bara ( i to bez chipa ) Ty na pewno bedziesz zadowolony, auto raczej też skrzynia to kwestia traktowania - wystarczy ze sie raz, dwa solidnie zagapisz i mowi "papa" - tak mialem przy prawie seryjnym aucie. "bezpieczne" 300KM chodzilo mi o zakucie+skrzynia+elektronika+IC+sprzeglo+wydech+pompa+.... no ale to inna liga Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
komancz Opublikowano 16 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2005 No ale nowe jelita, odbyt i mapowanie - ze 30 pałer horsów dodadzą, co ? Wtedy chyba skrzynia bedzie zadowolona, silnik także, a ja przede wszystkim... eee ? pzdr. Jezeli chodzi o GT 99/00 mozna wstapic do Mapteka i ladnie go zestroja.ale wlasciciele starszych GT(do 98r) moga tylko pomarzyc o reflaschu ECU.W starszych SI mozna uwolnic wydech,zalozyc jakiegos AVCR-a to 250 quniff realnie na doladowaniu 1,1-1,15 trzeba tez zalozyc jakis anti boost cut.Fabrycznie GT sa ustawiane "bogato" w gornych partiach obrotow,zreszta wszystko zalezy od MAP sensora. Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TomekEl Opublikowano 17 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2005 Ochota na większą moc jest duża więc w najbliższym czasie pora na zmiany. Tylko nie wiem od czego zacząć. CO najlepsze na sam początek, a mam seryjnego GieTka od stóp do głów ....ooo przepraszam - jedyna wymieniona rzecz to "pompka by Wallbro" Myslalem o kompletnych jelitach i odbycie H&S... "[po edicie]" A moze zmapować go na początek.... Sam nie wiem co i jak zeby bylo po kolei, a może i nawet po całej komunikacji lotniczej. pzdr. Mysle, ze na poczatek warto ogarnac to co sie ma :wink: Jezeli chcesz uniknac klopotow to pozostaw auto seryjne albo przygotuj sie na spore wydatki. Jak dla mnie to w GT "tanim kosztem" to mozna wymienic wydech z uppipe'em reszta zmian na seryjnych gratach to proszenie sie o klopoty. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BaRy Opublikowano 17 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2005 Ochota na większą moc jest duża więc w najbliższym czasie pora na zmiany. Tylko nie wiem od czego zacząć. CO najlepsze na sam początek, a mam seryjnego GieTka od stóp do głów ....ooo przepraszam - jedyna wymieniona rzecz to "pompka by Wallbro" Myslalem o kompletnych jelitach i odbycie H&S... "[po edicie]" A moze zmapować go na początek.... Sam nie wiem co i jak zeby bylo po kolei, a może i nawet po całej komunikacji lotniczej. pzdr. Mysle, ze na poczatek warto ogarnac to co sie ma :wink: Jezeli chcesz uniknac klopotow to pozostaw auto seryjne albo przygotuj sie na spore wydatki. Jak dla mnie to w GT "tanim kosztem" to mozna wymienic wydech z uppipe'em reszta zmian na seryjnych gratach to proszenie sie o klopoty. TomekEl tzn, że tylko wydech jest bezpieczny, czy wydech + remap :?: Chciał bym podregulować trochę mojego GTeka ale żeby to było bezpieczne bez patrzenia na jakies dodatkowe wskaźniki doładowani, ciśnienia oleju itd. Czy po wywaleniu katalizatora i założeniu wydechu 2,5 cala trzeba coś regulować aby silnik pracował prawidłowo :?: mati do jakich celów budujesz swoją Impreze (oprócz kilowania EVO), znaczy: tor, ćwiartka, rajdy, kręciołki czy wszystkiego po trochu :?: :wink: pzdr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RadRSTI Opublikowano 17 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2005 killowanie evo to ciezka sprawa....chyba ze jest seryjne(takowe skilowalem wczoraj ) Ale auto ztuningowane vs auto seryjne, to niefajna zabawa, a ztuningowane Evo juz bardzi ciezko skilowac Subaru, jako ze one na seryjnej turbinie potrafia miec czas 10.9 na 1/4 mili.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TomekEl Opublikowano 18 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2005 Ochota na większą moc jest duża więc w najbliższym czasie pora na zmiany. Tylko nie wiem od czego zacząć. CO najlepsze na sam początek, a mam seryjnego GieTka od stóp do głów ....ooo przepraszam - jedyna wymieniona rzecz to "pompka by Wallbro" Myslalem o kompletnych jelitach i odbycie H&S... "[po edicie]" A moze zmapować go na początek.... Sam nie wiem co i jak zeby bylo po kolei, a może i nawet po całej komunikacji lotniczej. pzdr. Mysle, ze na poczatek warto ogarnac to co sie ma :wink: Jezeli chcesz uniknac klopotow to pozostaw auto seryjne albo przygotuj sie na spore wydatki. Jak dla mnie to w GT "tanim kosztem" to mozna wymienic wydech z uppipe'em reszta zmian na seryjnych gratach to proszenie sie o klopoty. TomekEl tzn, że tylko wydech jest bezpieczny, czy wydech + remap :?: Chciał bym podregulować trochę mojego GTeka ale żeby to było bezpieczne bez patrzenia na jakies dodatkowe wskaźniki doładowani, ciśnienia oleju itd. Czy po wywaleniu katalizatora i założeniu wydechu 2,5 cala trzeba coś regulować aby silnik pracował prawidłowo :?: mati do jakich celów budujesz swoją Impreze (oprócz kilowania EVO), znaczy: tor, ćwiartka, rajdy, kręciołki czy wszystkiego po trochu :?: :wink: pzdr Mam wymieniony wydech na SS i nie robilem remap'u. Cisnienie nie wzroslo jedynie stalo sie w pelni osiagalne w krotszym czasie (wyraznie odczuwalne po wymianie uppipe'a). Mysle ze remap w celu dostosowania programu do nowego wydechu niczym nie grozi tylko czy warto wydac kase na cos co tak naprawde nie jest niezbedne. Natomiast podnoszenie mocy (na seryjnych gratach) na 260-270 KM i monentu na 350+ to proszenie sie o klopoty. Mysle ze wiele GT czy WRX jezdzilo by do dzisiaj w bardzo dobrym stanie gdyby nie chec podnoszenia mocy tanim kosztem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Loucyphre Opublikowano 18 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2005 Czyżby między GT -99 - 00, a WRXem , była taka róznica w wytrzymałości silników? Słyszałem, że GT miały wytrzymalsze silniki od WRXów. Tymczasem auto Intaka (WRX MY 01), przejechało już ponad 100.000 km, na remapie mapteka na 260 PS i 350 NM i nic sie nie dzieje ani z motorem ani skrzynią :roll: Zastanawiam się ostatnio nad zmianą WRXa na GT i sam nie wiem co mam myśleć... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kuba Opublikowano 18 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2005 Silnik WRX wytrzyma z 350KM przy odpowiednim tuningu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
komancz Opublikowano 18 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2005 Czyżby między GT -99 - 00, a WRXem , była taka róznica w wytrzymałości silników? Słyszałem, że GT miały wytrzymalsze silniki od WRXów. Tymczasem auto Intaka (WRX MY 01), przejechało już ponad 100.000 km, na remapie mapteka na 260 PS i 350 NM i nic sie nie dzieje ani z motorem ani skrzynią :roll: Zastanawiam się ostatnio nad zmianą WRXa na GT i sam nie wiem co mam myśleć... silniki z GT 99/00 218KM nie naleza do najmocnieszych (podobnie jak pierwsze WRX 218KM) starsze GT (211KM) byly mocniejsze m.in przez mocniejsza konstrukcje bloku,zreszta blok jest prawie identyczny jak w WRX 225KM.218KM plynely duzo czesciej i dlatego wrocili do tego co sprawdzone(nawet jezdzi kilka starych GT-kow na blokach WRX 225) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ogs Opublikowano 18 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2005 Kuba, na jakim turbo? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Abt Opublikowano 18 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2005 to nie ma wiekszego znaczenia (modele mozna by pewnie mnozyc). wydaje mi sie, ze kuba mial na mysli zakres mocy, do jakiej seryjne graty powinny wytrzymac. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kuba Opublikowano 18 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2005 Przykladowo tutaj jest jeden WRX z VF34 (silnik na orginalnych czesciach), ktory ma 300 koni na kolach. Znam ten samochod, poniewaz jest to democar warsztatu, w ktorym robie swoj samochod. Wlasciciel naprawde ostro nim jezdzi, sciga sie po torze itp. Z tego co wiem to silnik trzyma sie calo bez problemu, czego nie mozna np powiedziec o seryjnym dyfrze WRX'a. Na ich hamowni, seryjny STi us spec robi okolo 250 koni na kolach, wiec mozna przyjac ze ten WRX ma jakies 350-360 KM na silniku. Z odpowiednim tuningiem mozna by pewnie wycisnac jeszcze wiecej, ale wartosc 350KM mozna uznac za wmiare bezpieczna. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi