Skocz do zawartości

Tuning Imprezyy GT i nie tylko


mati

Rekomendowane odpowiedzi

Ochota na większą moc jest duża więc w najbliższym czasie pora na zmiany. Tylko nie wiem od czego zacząć. CO najlepsze na sam początek, a mam seryjnego GieTka od stóp do głów :)

 

....ooo przepraszam - jedyna wymieniona rzecz to "pompka by Wallbro"

 

 

Myslalem o kompletnych jelitach i odbycie H&S... "[po edicie]"

 

 

A moze zmapować go na początek....

 

Sam nie wiem co i jak zeby bylo po kolei, a może i nawet po całej komunikacji lotniczej.

 

pzdr.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 96
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Wydaje mi się że bezpieczna wartość to 280Ps, ale dla innych może być ona niszcząca :lol::lol::lol: To zależy chyba od Subaraka i właściciela. A tak prawde mowiąc to przekroczenie 300Ps to właśnie skrzynia powie papa oraz sprzęgło papa, a wiadomo że zakuć go trzeba bo jak nie to silnik też powie papa :lol::lol::lol::lol::lol:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No ale nowe jelita, odbyt i mapowanie - ze 30 pałer horsów dodadzą, co ? Wtedy chyba skrzynia bedzie zadowolona, silnik także, a ja przede wszystkim... eee ?

 

wg mnie to jest dobre wyjscie ( w miare tanie ) dla auta z przebiegiem nie wiekszym niz te powiedzmy 130kkm- choc znam przypadki ze i przy > 200kkm nic sie nie dzialo przy doladowaniu rzędu 1,2 bara ( i to bez chipa )

Ty na pewno bedziesz zadowolony, auto raczej też :lol:

 

skrzynia to kwestia traktowania - wystarczy ze sie raz, dwa solidnie zagapisz i mowi "papa" - tak mialem przy prawie seryjnym aucie.

 

"bezpieczne" 300KM chodzilo mi o zakucie+skrzynia+elektronika+IC+sprzeglo+wydech+pompa+.... no ale to inna liga

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No ale nowe jelita, odbyt i mapowanie - ze 30 pałer horsów dodadzą, co ? Wtedy chyba skrzynia bedzie zadowolona, silnik także, a ja przede wszystkim... eee ?

 

 

pzdr.

 

Jezeli chodzi o GT 99/00 mozna wstapic do Mapteka i ladnie go zestroja.ale wlasciciele starszych GT(do 98r) moga tylko pomarzyc o reflaschu ECU.W starszych SI mozna uwolnic wydech,zalozyc jakiegos AVCR-a to 250 quniff realnie na doladowaniu 1,1-1,15 trzeba tez zalozyc jakis anti boost cut.Fabrycznie GT sa ustawiane "bogato" w gornych partiach obrotow,zreszta wszystko zalezy od MAP sensora.

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ochota na większą moc jest duża więc w najbliższym czasie pora na zmiany. Tylko nie wiem od czego zacząć. CO najlepsze na sam początek, a mam seryjnego GieTka od stóp do głów :)

 

....ooo przepraszam - jedyna wymieniona rzecz to "pompka by Wallbro"

 

 

Myslalem o kompletnych jelitach i odbycie H&S... "[po edicie]"

 

 

A moze zmapować go na początek....

 

Sam nie wiem co i jak zeby bylo po kolei, a może i nawet po całej komunikacji lotniczej.

 

pzdr.

 

Mysle, ze na poczatek warto ogarnac to co sie ma :wink: Jezeli chcesz uniknac klopotow to pozostaw auto seryjne albo przygotuj sie na spore wydatki. Jak dla mnie to w GT "tanim kosztem" to mozna wymienic wydech z uppipe'em reszta zmian na seryjnych gratach to proszenie sie o klopoty.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ochota na większą moc jest duża więc w najbliższym czasie pora na zmiany. Tylko nie wiem od czego zacząć. CO najlepsze na sam początek, a mam seryjnego GieTka od stóp do głów :)

 

....ooo przepraszam - jedyna wymieniona rzecz to "pompka by Wallbro"

 

 

Myslalem o kompletnych jelitach i odbycie H&S... "[po edicie]"

 

 

A moze zmapować go na początek....

 

Sam nie wiem co i jak zeby bylo po kolei, a może i nawet po całej komunikacji lotniczej.

 

pzdr.

 

Mysle, ze na poczatek warto ogarnac to co sie ma :wink: Jezeli chcesz uniknac klopotow to pozostaw auto seryjne albo przygotuj sie na spore wydatki. Jak dla mnie to w GT "tanim kosztem" to mozna wymienic wydech z uppipe'em reszta zmian na seryjnych gratach to proszenie sie o klopoty.

TomekEl tzn, że tylko wydech jest bezpieczny, czy wydech + remap :?:

Chciał bym podregulować trochę mojego GTeka ale żeby to było bezpieczne bez patrzenia na jakies dodatkowe wskaźniki doładowani, ciśnienia oleju itd.

Czy po wywaleniu katalizatora i założeniu wydechu 2,5 cala trzeba coś regulować aby silnik pracował prawidłowo :?:

 

mati do jakich celów budujesz swoją Impreze (oprócz kilowania EVO), znaczy: tor, ćwiartka, rajdy, kręciołki czy wszystkiego po trochu :?: :wink:

 

pzdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

killowanie evo to ciezka sprawa....chyba ze jest seryjne(takowe skilowalem wczoraj :D )

Ale auto ztuningowane vs auto seryjne, to niefajna zabawa, a ztuningowane Evo juz bardzi ciezko skilowac Subaru, jako ze one na seryjnej turbinie potrafia miec czas 10.9 na 1/4 mili....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ochota na większą moc jest duża więc w najbliższym czasie pora na zmiany. Tylko nie wiem od czego zacząć. CO najlepsze na sam początek, a mam seryjnego GieTka od stóp do głów :)

 

....ooo przepraszam - jedyna wymieniona rzecz to "pompka by Wallbro"

 

 

Myslalem o kompletnych jelitach i odbycie H&S... "[po edicie]"

 

 

A moze zmapować go na początek....

 

Sam nie wiem co i jak zeby bylo po kolei, a może i nawet po całej komunikacji lotniczej.

 

pzdr.

 

Mysle, ze na poczatek warto ogarnac to co sie ma :wink: Jezeli chcesz uniknac klopotow to pozostaw auto seryjne albo przygotuj sie na spore wydatki. Jak dla mnie to w GT "tanim kosztem" to mozna wymienic wydech z uppipe'em reszta zmian na seryjnych gratach to proszenie sie o klopoty.

TomekEl tzn, że tylko wydech jest bezpieczny, czy wydech + remap :?:

Chciał bym podregulować trochę mojego GTeka ale żeby to było bezpieczne bez patrzenia na jakies dodatkowe wskaźniki doładowani, ciśnienia oleju itd.

Czy po wywaleniu katalizatora i założeniu wydechu 2,5 cala trzeba coś regulować aby silnik pracował prawidłowo :?:

 

mati do jakich celów budujesz swoją Impreze (oprócz kilowania EVO), znaczy: tor, ćwiartka, rajdy, kręciołki czy wszystkiego po trochu :?: :wink:

 

pzdr

 

Mam wymieniony wydech na SS i nie robilem remap'u. Cisnienie nie wzroslo jedynie stalo sie w pelni osiagalne w krotszym czasie (wyraznie odczuwalne po wymianie uppipe'a). Mysle ze remap w celu dostosowania programu do nowego wydechu niczym nie grozi tylko czy warto wydac kase na cos co tak naprawde nie jest niezbedne. Natomiast podnoszenie mocy (na seryjnych gratach) na 260-270 KM i monentu na 350+ to proszenie sie o klopoty. Mysle ze wiele GT czy WRX jezdzilo by do dzisiaj w bardzo dobrym stanie gdyby nie chec podnoszenia mocy tanim kosztem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czyżby między GT -99 - 00, a WRXem , była taka róznica w wytrzymałości silników? Słyszałem, że GT miały wytrzymalsze silniki od WRXów. Tymczasem auto Intaka (WRX MY 01), przejechało już ponad 100.000 km, na remapie mapteka na 260 PS i 350 NM i nic sie nie dzieje ani z motorem ani skrzynią :roll: Zastanawiam się ostatnio nad zmianą WRXa na GT i sam nie wiem co mam myśleć...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czyżby między GT -99 - 00, a WRXem , była taka róznica w wytrzymałości silników? Słyszałem, że GT miały wytrzymalsze silniki od WRXów. Tymczasem auto Intaka (WRX MY 01), przejechało już ponad 100.000 km, na remapie mapteka na 260 PS i 350 NM i nic sie nie dzieje ani z motorem ani skrzynią :roll: Zastanawiam się ostatnio nad zmianą WRXa na GT i sam nie wiem co mam myśleć...

 

silniki z GT 99/00 218KM nie naleza do najmocnieszych (podobnie jak pierwsze WRX 218KM) starsze GT (211KM) byly mocniejsze m.in przez mocniejsza konstrukcje bloku,zreszta blok jest prawie identyczny jak w WRX 225KM.218KM plynely duzo czesciej i dlatego wrocili do tego co sprawdzone(nawet jezdzi kilka starych GT-kow na blokach WRX 225)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przykladowo tutaj jest jeden WRX z VF34 (silnik na orginalnych czesciach), ktory ma 300 koni na kolach. Znam ten samochod, poniewaz jest to democar warsztatu, w ktorym robie swoj samochod. Wlasciciel naprawde ostro nim jezdzi, sciga sie po torze itp. Z tego co wiem to silnik trzyma sie calo bez problemu, czego nie mozna np powiedziec o seryjnym dyfrze WRX'a.

Na ich hamowni, seryjny STi us spec robi okolo 250 koni na kolach, wiec mozna przyjac ze ten WRX ma jakies 350-360 KM na silniku. Z odpowiednim tuningiem mozna by pewnie wycisnac jeszcze wiecej, ale wartosc 350KM mozna uznac za wmiare bezpieczna.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...