Skocz do zawartości

Tuning Imprezyy GT i nie tylko


mati

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 96
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Co to znaczy bardzo szybkie za 40 kpln

 

w skrócie:

 

silnik:

short blok EJ207 z STi ver.6

obróbka głowic

intercooler TMIC MRT

turbo IHI/STi VF23

wydech 76mm razem z up-pipe'em

pompa paliwa Walbro 255lph

upust GFB

koła pasowe GFB

węże Samco - wszystkie

poduszki pod silnik i skrzynie STi N-grupowe

sprzęgło AP Racing Organic

quick shift

mapowanie Ecutek by nie-ASO

 

zawieszenie:

spręzyny Eibach Pro-kit

amory KYB AGX

stabilizatory przób i tył Whiteline 22 i 24mm + łączniki Whiteline

Anti Lift Kit Whiteline

rozpórki - przód gór, przód dół, tył góra

 

koła:

lato: OZ Superleggera 17" + Goodyear F1

zima: OZ Superturismo 16" + Dunlop Wintersport

 

hamulce: seria :oops:

 

plus jeszcze różne duperele w tym klatka OMP 6-cio punktowa, pasy OMP, zegary i turbo timer Greddy itp.

 

poza tym w garażu leży jeszcze koło zamachowe Fidanza, Oil catch tank Greddy, regulator ciśnienia paliwa i kilka innych drobiazgów.

 

rok temu na hamowni VTG przy ładowaniu 0.9 bar wyszło 269 kM i 340 Nm, ale to było bez Ecutek'a teraz ładuje 1,1 ale to było przy seryjnym sprzęgle które się ślizgało powyżej 4000 rpm, ponieważ mam już AP to muszę się przejechać do Poznania na kolejne mapowanie i docelowe ciśnienie 1,3 bara. Mam nadzieje na ok 300 kM.

 

w planach na wiosnę jest zestaw hamulcowy AP Racing i skrzynia z STi RA

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co to znaczy bardzo szybkie za 40 kpln

 

w skrócie:

 

silnik:

short blok EJ207 z STi ver.6

obróbka głowic

intercooler TMIC MRT

turbo IHI/STi VF23

wydech 76mm razem z up-pipe'em

pompa paliwa Walbro 255lph

upust GFB

koła pasowe GFB

węże Samco - wszystkie

poduszki pod silnik i skrzynie STi N-grupowe

sprzęgło AP Racing Organic

quick shift

mapowanie Ecutek by nie-ASO

 

zawieszenie:

spręzyny Eibach Pro-kit

amory KYB AGX

stabilizatory przób i tył Whiteline 22 i 24mm + łączniki Whiteline

Anti Lift Kit Whiteline

rozpórki - przód gór, przód dół, tył góra

 

koła:

lato: OZ Superleggera 17" + Goodyear F1

zima: OZ Superturismo 16" + Dunlop Wintersport

 

hamulce: seria :oops:

 

plus jeszcze różne duperele w tym klatka OMP 6-cio punktowa, pasy OMP, zegary i turbo timer Greddy itp.

 

poza tym w garażu leży jeszcze koło zamachowe Fidanza, Oil catch tank Greddy, regulator ciśnienia paliwa i kilka innych drobiazgów.

 

rok temu na hamowni VTG przy ładowaniu 0.9 bar wyszło 269 kM i 340 Nm, ale to było bez Ecutek'a teraz ładuje 1,1 ale to było przy seryjnym sprzęgle które się ślizgało powyżej 4000 rpm, ponieważ mam już AP to muszę się przejechać do Poznania na kolejne mapowanie i docelowe ciśnienie 1,3 bara. Mam nadzieje na ok 300 kM.

 

w planach na wiosnę jest zestaw hamulcowy AP Racing i skrzynia z STi RA

 

Malo cos tych koni na wydana kase:wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wszystko się wyjaśni następnym razem na hamowni, ale 269 koni przy 0,9 bara, to nie jest zły wynik, weź pod uwagę że to jest seryjne doładowanie a już jest przyrost ok 50 koni. Szczerze mówiąc mam nadzieje że będzie więcej ale nie chce za peszać. Jacek z nie-ASO'u mówił że powinno być ok. 270 koni na kołach przy 1,1. W przyszłym tygodniu podjadę do VTG to sprawdzę i na pewno się pochwale.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czy dyfer zostac seryjny (przelozenie). skrzynia bedzie zestopniowanajak seria w gt ?

auto modyfikowales pewnie po kawalku. na jakim atapie seryjna skrzynia zaczela miec dosc ?

czy wiesz juz jaki jest przyblizony koszt takiej skrzyni (rozumiem, ze sciagana przez kogos siedzacego w temacie,

bo u nas chyba byloby ciezko) ?

ciekawi mnie trwalosc nie tyle samych kol, co synchronizatorow (bo te seryjne, to roznie wytrzymuja...) i sposob wybierania biegow.

sorry, ze cie tak zbombardowalem, ale sam sie prosiles :wink: :mrgreen: jeszcze jedno. teraz, wiedzac dokladnie ile takie "zabawy" kosztuja,

poszedl bys 2 raz taka sama "droga" czy zaczalbys od innej bazy (chodzi oczywiscie o zaleznosc kasa/efekty/problemy).

 

pozdr 8)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czy dyfer zostac seryjny (przelozenie). skrzynia bedzie zestopniowanajak seria w gt ?

 

GT '99 (3.9:1 przełożenie główne):

 

1 = 3.454

2 = 1.947

3 = 1.366

4 = 0.972

5 = 0.738

 

Sti ver.5/6 (4.444 przełożenie):

 

1 = 3.166

2 = 1.882

3 = 1.296

4 = 0.972

5 = 0.738

 

auto modyfikowales pewnie po kawalku. na jakim atapie seryjna skrzynia zaczela miec dosc ?

 

niestety moja skrzynia od początku była słaba, teoretycznie powinna wytrzymać ok. 300 koni.

 

czy wiesz juz jaki jest przyblizony koszt takiej skrzyni (rozumiem, ze sciagana przez kogos siedzacego w temacie,

bo u nas chyba byloby ciezko) ?

 

skrzynia od STi ver 6 RA JDM z 2000 roku kosztuje ok. 2000 funtów

 

poszedl bys 2 raz taka sama "droga" czy zaczalbys od innej bazy

 

nie, gdybym miał to wszystko robić od nowa, kupiłbym STi ver. 5 Type R, i przełożyłbym kierownice na naszą stronę, wyszłoby taniej :mrgreen:

 

mati, czy w tej swojej wyliczance nie zapomniales o wtryskach?

 

tak, w tym momencie mam 440cc, ale w drodze są 550cc.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co to znaczy bardzo szybkie za 40 kpln

 

w skrócie:

 

silnik:

short blok EJ207 z STi ver.6

obróbka głowic

intercooler TMIC MRT

turbo IHI/STi VF23

wydech 76mm razem z up-pipe'em

pompa paliwa Walbro 255lph

upust GFB

koła pasowe GFB

węże Samco - wszystkie

poduszki pod silnik i skrzynie STi N-grupowe

sprzęgło AP Racing Organic

quick shift

mapowanie Ecutek by nie-ASO

 

zawieszenie:

spręzyny Eibach Pro-kit

amory KYB AGX

stabilizatory przób i tył Whiteline 22 i 24mm + łączniki Whiteline

Anti Lift Kit Whiteline

rozpórki - przód gór, przód dół, tył góra

 

koła:

lato: OZ Superleggera 17" + Goodyear F1

zima: OZ Superturismo 16" + Dunlop Wintersport

 

hamulce: seria :oops:

 

plus jeszcze różne duperele w tym klatka OMP 6-cio punktowa, pasy OMP, zegary i turbo timer Greddy itp.

 

poza tym w garażu leży jeszcze koło zamachowe Fidanza, Oil catch tank Greddy, regulator ciśnienia paliwa i kilka innych drobiazgów.

 

rok temu na hamowni VTG przy ładowaniu 0.9 bar wyszło 269 kM i 340 Nm, ale to było bez Ecutek'a teraz ładuje 1,1 ale to było przy seryjnym sprzęgle które się ślizgało powyżej 4000 rpm, ponieważ mam już AP to muszę się przejechać do Poznania na kolejne mapowanie i docelowe ciśnienie 1,3 bara. Mam nadzieje na ok 300 kM.

 

w planach na wiosnę jest zestaw hamulcowy AP Racing i skrzynia z STi RA

 

$13000 za to wszystko? wydaje mi sie dosyc drogo. co do szybkosci, pamietaj kazdy ma inna perspektywe ;) jak dla mnie jest dosyc wolne....

A pozatym, rozumiem ze skrot AP to Acces port, nie wiedzilem ze byl robiony do innej wersji STi niz v8 i v9

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Azrael ma rację, w US to wszystko kosztowałoby pewnie połowę mniej, ale to Polska jest.

 

6-cio biegowej skrzyni nie chce, bo jest większa i blokuje przepływ powietrza przez TMIC.

 

mati Jak Ci się będzie jeździło z przełożneiami do 200km/h???

 

myslę że przyspieszenie w granicach 4.5 s mi to wynagrodzi :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...