mati Posted December 6, 2005 Share Posted December 6, 2005 1000zł jak tuning to jest nic. Ja na mody Imprezy wydałem ponad 40k pln. Z tym że ja mam coś co jest naprawdę bardzo szybkie. Tymczasem ty wydasz 1000zł i nie będzie wielkiej różnicy. Link to comment Share on other sites More sharing options...
TomekEl Posted December 6, 2005 Share Posted December 6, 2005 1000zł jak tuning to jest nic. Ja na mody Imprezy wydałem ponad 40k pln. Z tym że ja mam coś co jest naprawdę bardzo szybkie. Tymczasem ty wydasz 1000zł i nie będzie wielkiej różnicy. Co to znaczy bardzo szybkie za 40 kpln :?: Link to comment Share on other sites More sharing options...
Abt Posted December 6, 2005 Share Posted December 6, 2005 wlasnie, wlasnie. gadaj :!: Link to comment Share on other sites More sharing options...
mati Posted December 6, 2005 Author Share Posted December 6, 2005 Co to znaczy bardzo szybkie za 40 kpln w skrócie: silnik: short blok EJ207 z STi ver.6 obróbka głowic intercooler TMIC MRT turbo IHI/STi VF23 wydech 76mm razem z up-pipe'em pompa paliwa Walbro 255lph upust GFB koła pasowe GFB węże Samco - wszystkie poduszki pod silnik i skrzynie STi N-grupowe sprzęgło AP Racing Organic quick shift mapowanie Ecutek by nie-ASO zawieszenie: spręzyny Eibach Pro-kit amory KYB AGX stabilizatory przób i tył Whiteline 22 i 24mm + łączniki Whiteline Anti Lift Kit Whiteline rozpórki - przód gór, przód dół, tył góra koła: lato: OZ Superleggera 17" + Goodyear F1 zima: OZ Superturismo 16" + Dunlop Wintersport hamulce: seria plus jeszcze różne duperele w tym klatka OMP 6-cio punktowa, pasy OMP, zegary i turbo timer Greddy itp. poza tym w garażu leży jeszcze koło zamachowe Fidanza, Oil catch tank Greddy, regulator ciśnienia paliwa i kilka innych drobiazgów. rok temu na hamowni VTG przy ładowaniu 0.9 bar wyszło 269 kM i 340 Nm, ale to było bez Ecutek'a teraz ładuje 1,1 ale to było przy seryjnym sprzęgle które się ślizgało powyżej 4000 rpm, ponieważ mam już AP to muszę się przejechać do Poznania na kolejne mapowanie i docelowe ciśnienie 1,3 bara. Mam nadzieje na ok 300 kM. w planach na wiosnę jest zestaw hamulcowy AP Racing i skrzynia z STi RA Link to comment Share on other sites More sharing options...
TomekEl Posted December 6, 2005 Share Posted December 6, 2005 Co to znaczy bardzo szybkie za 40 kpln w skrócie: silnik: short blok EJ207 z STi ver.6 obróbka głowic intercooler TMIC MRT turbo IHI/STi VF23 wydech 76mm razem z up-pipe'em pompa paliwa Walbro 255lph upust GFB koła pasowe GFB węże Samco - wszystkie poduszki pod silnik i skrzynie STi N-grupowe sprzęgło AP Racing Organic quick shift mapowanie Ecutek by nie-ASO zawieszenie: spręzyny Eibach Pro-kit amory KYB AGX stabilizatory przób i tył Whiteline 22 i 24mm + łączniki Whiteline Anti Lift Kit Whiteline rozpórki - przód gór, przód dół, tył góra koła: lato: OZ Superleggera 17" + Goodyear F1 zima: OZ Superturismo 16" + Dunlop Wintersport hamulce: seria plus jeszcze różne duperele w tym klatka OMP 6-cio punktowa, pasy OMP, zegary i turbo timer Greddy itp. poza tym w garażu leży jeszcze koło zamachowe Fidanza, Oil catch tank Greddy, regulator ciśnienia paliwa i kilka innych drobiazgów. rok temu na hamowni VTG przy ładowaniu 0.9 bar wyszło 269 kM i 340 Nm, ale to było bez Ecutek'a teraz ładuje 1,1 ale to było przy seryjnym sprzęgle które się ślizgało powyżej 4000 rpm, ponieważ mam już AP to muszę się przejechać do Poznania na kolejne mapowanie i docelowe ciśnienie 1,3 bara. Mam nadzieje na ok 300 kM. w planach na wiosnę jest zestaw hamulcowy AP Racing i skrzynia z STi RA Malo cos tych koni na wydana kase:wink: Link to comment Share on other sites More sharing options...
mati Posted December 6, 2005 Author Share Posted December 6, 2005 Malo cos tych koni na wydana kase:wink no właśnie, jeśli założyć że przyrost mocy wyniesie 80 koni, to wychodzi 500 zł za konia Link to comment Share on other sites More sharing options...
mati Posted December 6, 2005 Author Share Posted December 6, 2005 Wszystko się wyjaśni następnym razem na hamowni, ale 269 koni przy 0,9 bara, to nie jest zły wynik, weź pod uwagę że to jest seryjne doładowanie a już jest przyrost ok 50 koni. Szczerze mówiąc mam nadzieje że będzie więcej ale nie chce za peszać. Jacek z nie-ASO'u mówił że powinno być ok. 270 koni na kołach przy 1,1. W przyszłym tygodniu podjadę do VTG to sprawdzę i na pewno się pochwale. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Abt Posted December 6, 2005 Share Posted December 6, 2005 nie chciales wiekszej pojemnosci, aby spokojnie uzyskac podobne moce + ladny dol ? co na te zmiany (glownie moc) skrzynia ?... Link to comment Share on other sites More sharing options...
mati Posted December 6, 2005 Author Share Posted December 6, 2005 Myślałem o 2.5, ale dostałem dobrą cenę na ten short blok 2.0. Skrzynia była remontowana 2 razy, i mam jej już dosyć, więc będzie pewnie od RA niedługo. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Abt Posted December 6, 2005 Share Posted December 6, 2005 czy dyfer zostac seryjny (przelozenie). skrzynia bedzie zestopniowanajak seria w gt ? auto modyfikowales pewnie po kawalku. na jakim atapie seryjna skrzynia zaczela miec dosc ? czy wiesz juz jaki jest przyblizony koszt takiej skrzyni (rozumiem, ze sciagana przez kogos siedzacego w temacie, bo u nas chyba byloby ciezko) ? ciekawi mnie trwalosc nie tyle samych kol, co synchronizatorow (bo te seryjne, to roznie wytrzymuja...) i sposob wybierania biegow. sorry, ze cie tak zbombardowalem, ale sam sie prosiles :wink: jeszcze jedno. teraz, wiedzac dokladnie ile takie "zabawy" kosztuja, poszedl bys 2 raz taka sama "droga" czy zaczalbys od innej bazy (chodzi oczywiscie o zaleznosc kasa/efekty/problemy). pozdr 8) Link to comment Share on other sites More sharing options...
ComeToDaddy Posted December 6, 2005 Share Posted December 6, 2005 ja mam takie nieprofeszynalne pytanie, czy jezeli skrzynia jest od auta z kierownica po prawej stronie to biegi nie sa poustawiane odwrotnie, tj. 1 jest tam gdzie u nas 5/6 :?: Link to comment Share on other sites More sharing options...
WRC fan Posted December 6, 2005 Share Posted December 6, 2005 Biegi są w LHD i RHD tak samo. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kuba Posted December 7, 2005 Share Posted December 7, 2005 mati, czy w tej swojej wyliczance nie zapomniales o wtryskach? Link to comment Share on other sites More sharing options...
aflinta Posted December 7, 2005 Share Posted December 7, 2005 Biegi są w LHD i RHD tak samo. Podobnie jak patykologia przy kierownicy i pedałologia przy podłodze Link to comment Share on other sites More sharing options...
mati Posted December 7, 2005 Author Share Posted December 7, 2005 czy dyfer zostac seryjny (przelozenie). skrzynia bedzie zestopniowanajak seria w gt ? GT '99 (3.9:1 przełożenie główne): 1 = 3.454 2 = 1.947 3 = 1.366 4 = 0.972 5 = 0.738 Sti ver.5/6 (4.444 przełożenie): 1 = 3.166 2 = 1.882 3 = 1.296 4 = 0.972 5 = 0.738 auto modyfikowales pewnie po kawalku. na jakim atapie seryjna skrzynia zaczela miec dosc ? niestety moja skrzynia od początku była słaba, teoretycznie powinna wytrzymać ok. 300 koni. czy wiesz juz jaki jest przyblizony koszt takiej skrzyni (rozumiem, ze sciagana przez kogos siedzacego w temacie, bo u nas chyba byloby ciezko) ? skrzynia od STi ver 6 RA JDM z 2000 roku kosztuje ok. 2000 funtów poszedl bys 2 raz taka sama "droga" czy zaczalbys od innej bazy nie, gdybym miał to wszystko robić od nowa, kupiłbym STi ver. 5 Type R, i przełożyłbym kierownice na naszą stronę, wyszłoby taniej mati, czy w tej swojej wyliczance nie zapomniales o wtryskach? tak, w tym momencie mam 440cc, ale w drodze są 550cc. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Azrael Posted December 8, 2005 Share Posted December 8, 2005 mati Jak Ci się będzie jeździło z przełożneiami do 200km/h??? Problem z poważnym tuningiem GT to brak dobrych skrzyń za sensowną kasę :-( Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kuba Posted December 8, 2005 Share Posted December 8, 2005 W dziale na sprzedaz jest 6 biegowa skrzynia w bardzo atrakcyjnej cenie. Link to comment Share on other sites More sharing options...
RadRSTI Posted December 8, 2005 Share Posted December 8, 2005 Co to znaczy bardzo szybkie za 40 kpln w skrócie: silnik: short blok EJ207 z STi ver.6 obróbka głowic intercooler TMIC MRT turbo IHI/STi VF23 wydech 76mm razem z up-pipe'em pompa paliwa Walbro 255lph upust GFB koła pasowe GFB węże Samco - wszystkie poduszki pod silnik i skrzynie STi N-grupowe sprzęgło AP Racing Organic quick shift mapowanie Ecutek by nie-ASO zawieszenie: spręzyny Eibach Pro-kit amory KYB AGX stabilizatory przób i tył Whiteline 22 i 24mm + łączniki Whiteline Anti Lift Kit Whiteline rozpórki - przód gór, przód dół, tył góra koła: lato: OZ Superleggera 17" + Goodyear F1 zima: OZ Superturismo 16" + Dunlop Wintersport hamulce: seria plus jeszcze różne duperele w tym klatka OMP 6-cio punktowa, pasy OMP, zegary i turbo timer Greddy itp. poza tym w garażu leży jeszcze koło zamachowe Fidanza, Oil catch tank Greddy, regulator ciśnienia paliwa i kilka innych drobiazgów. rok temu na hamowni VTG przy ładowaniu 0.9 bar wyszło 269 kM i 340 Nm, ale to było bez Ecutek'a teraz ładuje 1,1 ale to było przy seryjnym sprzęgle które się ślizgało powyżej 4000 rpm, ponieważ mam już AP to muszę się przejechać do Poznania na kolejne mapowanie i docelowe ciśnienie 1,3 bara. Mam nadzieje na ok 300 kM. w planach na wiosnę jest zestaw hamulcowy AP Racing i skrzynia z STi RA $13000 za to wszystko? wydaje mi sie dosyc drogo. co do szybkosci, pamietaj kazdy ma inna perspektywe jak dla mnie jest dosyc wolne.... A pozatym, rozumiem ze skrot AP to Acces port, nie wiedzilem ze byl robiony do innej wersji STi niz v8 i v9 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Azrael Posted December 8, 2005 Share Posted December 8, 2005 $13000 za to wszystko? wydaje mi sie dosyc drogo. Też tak mi się zdaje ale pamiętaj że tuning jest tutaj droższy. A pozatym, rozumiem ze skrot AP to Acces port AP od AP Racing - sprzęgło. Link to comment Share on other sites More sharing options...
mati Posted December 8, 2005 Author Share Posted December 8, 2005 Azrael ma rację, w US to wszystko kosztowałoby pewnie połowę mniej, ale to Polska jest. 6-cio biegowej skrzyni nie chce, bo jest większa i blokuje przepływ powietrza przez TMIC. mati Jak Ci się będzie jeździło z przełożneiami do 200km/h??? myslę że przyspieszenie w granicach 4.5 s mi to wynagrodzi :wink: Link to comment Share on other sites More sharing options...
Azrael Posted December 8, 2005 Share Posted December 8, 2005 myslę że przyspieszenie w granicach 4.5 s mi to wynagrodzi No nie wiem, w trasie auto będize straszne. Ja narzekam że nie mam 6 biegu a co dopiero przy takiej krótkiej skrzyni. Link to comment Share on other sites More sharing options...
mati Posted December 8, 2005 Author Share Posted December 8, 2005 Na szczęście tym samochodem nie muszę jeżdić w trasy. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Azrael Posted December 8, 2005 Share Posted December 8, 2005 Na szczęście tym samochodem nie muszę jeżdić w trasy. No chyba że to tylko do ścigania. Ale pamiętam jak Wally klał np. dojazd na tor Kielce, rzeczywiście przydałyby się takie słuchawki od interkomu na trasie. Link to comment Share on other sites More sharing options...
mati Posted December 8, 2005 Author Share Posted December 8, 2005 ja po dojechaniu do Poznania, to nie tylko byłem lekko głuchy, to jescze na skutek NVH totalnie zdrętwiał mi tyłek Link to comment Share on other sites More sharing options...
Azrael Posted December 8, 2005 Share Posted December 8, 2005 NVH NVH? Będziesz potworkiem na jakims ALT? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts