piterb1 Opublikowano 4 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2011 witam . chciałem się was dopytać o reduktor. z przejrzenia forum wyszło iz za każdym razem włącza sie sprzegło przed zmianą low-hi. czy mozna to robic w całym zakresie prędkości ? czy moze jest jakies ogranicznie ? czy jest to prawdziwy osobny reduktor - czy tylko jakas opcja wewnątrz skrzyni biegów? na ile redukuje biegi? tzn czy są to jakby pół biegi czy też jak w autach terenowych biegi polowe? z góry dziękuję za odp pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
okeyten Opublikowano 4 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2011 Reduktor załączasz i zwalniasz zawsze ze sprzęgłem. Możesz używac na każdym biegu, ale uważać musisz na OBROTY, przy zapięciu reduktora znacząco wzrastają , a to oznacza, że załącznie przy końcu skali może źle się skończyć. Poniżej masz przełożenia dla sowjego Legacy: nie jest to typowy reduktor jak w terenówkach, a więc też nie są to biegi "polowe" 8) 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piterb1 Opublikowano 4 Lipca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2011 Dzięki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aflinta Opublikowano 4 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2011 A tam nie są polowe, normalnie zapinasz i orkę w polu można robić, choć blokada dyfrów i odpowiednie opony plus prześwit jak najbardziej wskazane Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się