Jump to content

Szybkie pytanie o remont silnika


zofx
 Share

Recommended Posts

Witam

 

Ile kosztuje remont silnika z zakuciem na względnych cenowo częściach ?

 

Interesuje mnie zakup imprezy GT gc8 po panewce. Jeśli już robić to chyba zakuwać i mapować, stąd pytanie.

 

Wymiana silnika na używany nie daje mi gwarancji, że pojeżdżę autem jakiś czas. Dobrze myślę?

 

Chyba, że remont silnika bez zakucia i mapowania. Tzn sam remont takie po którym będę miał spokój na jakiś czas z silnikiem.

 

Podacie mi orientacyjne kwoty? Najlepiej ktoś kto wykonał remont bez kucia oraz tych którzy zrobili to z kucizną

 

Chciałbym wiedzieć czy mnie cenowo nie przerośnie auto wraz z remontem i robocizną - bo sam to mogę sobie "klocki zmienić"

 

Dziękuję za odpowiedzi

cofik

Link to comment
Share on other sites

A musisz koniecznie zakuwac?

Bo widze, temat nadal modny i wraca jak bumerang i ciagle slychac "zakuwaj! zakuwaj!".

 

Tylko kwestia czy jest po co?

Jak mniemam mowa o silniku 2L i mocach nie przekraczajacych zapewne 300KM, a jesli juz, to nieznacznie?

Auto uzywane na codzien? Czy tylko do upalania?

 

Bo moze lepiej po prostu zalozyc graty HBR z new age WRX'a?

Co wiecej - choc byc moze odnosze mylne wrazenie na podstawie moich nieszczesnych korb Eagle - moze sie okazac,

ze owe HBRy beda lepsze niz tania kucizna - i wcale nie drozsze.

 

Ogolnie rzeklbym, ze lepiej remontowac - bedziesz wiedzial, co masz, zwlaszcza jesli chcesz to robic dla siebie

i miec spokoj.

 

Co do cen, najlepiej podzwonic po warsztatach i popytac chyba o ceny czesci i robocizny.

  • Upvote 1
Link to comment
Share on other sites

No właśnie o to mi chodzi :-)

 

chciałbym moc nie większą niż 300 km , auto raczej do stania w garażu i wyjazdu na niedziele + upalanie sporadyczne.

 

w sumie dobra propozycja ,żeby to zrobić na częściach HBR

 

dzięki! pomuk!

Link to comment
Share on other sites

Witam.

 

W moim przypadku koszt (części, uszczelki, obróbki) na tą chwilę wyniósł lekko ponad 6Kzł

Składam sam i jeżeli nie wyjdą jakieś krzaki powinienem się zamknąć w 7Kzł.

Link to comment
Share on other sites

piter robił ostatnio panewkę w 2.0 na HBR-ach - będziesz miał konkretną kalkulację z "dalekiego południa"...

 

auto po mapie, śmiga aż huczy...

 

ok jutro dzwonię do pitera :-)

 

i co ? kiedy dzwonisz :?: :wink:

 

przy okazji, potwierdzam, śmiga aż huczy ... :mrgreen:

Link to comment
Share on other sites

Ja chlopakowi niechcacy swiatelko nadzieji zapalilem, ale potem sobie przypomnialem, ze silnik to nie tylko short-block :)

Ale Piter faktycznie bedzie mial dosc calosciowy kosztorys przykladowy :)

Tanio nie bylo - ale efekty za to niezle i coz, przynajmiej jakosc dobra :)

Link to comment
Share on other sites

Calosc silnika, zaleznie od ilosci wymienianych czesci to bedzie tak pi razy oko pewnie z 8-12tys.

 

A oszczegoly pewnie najlepiej pytac juz konkretnie w warsztacie, w ktorym by sie chcialo robic ten silnik.

Zwlaszcza, ze cena to jeszcze nie wszystko ;)

Link to comment
Share on other sites

  • 7 months later...

Remont silnika zalezy od tego w jakim stanie jest silnik i dopiero po rozlozeniu mozna to okreslic co jest do roboty i jak ma byc to zrobione czy remontujemy tylko to co padlo czy kompleksowo caly motor :lol:

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...