Skocz do zawartości

Kupuje Subaru - prosba o pomoc / rade


beholder

Rekomendowane odpowiedzi

Witam!

W kwestii samochodów jestem laikiem, więc proszę o wyrozumiałość :)

 

Poszukuję od jakiegoś czasu samochodu, który jest dobry, nie psuje się i jest bezpieczny. Po długich perypetiach znalazłem Subaru Outback.

 

Opis samochodu:

Samochód jest z 2007.

W 2008 został sprowadzony z USA do Polski.

Tutaj jest zarejestrowany i jeździ(ł) po naszych dorogach.

 

Jak napisałem wyżej, rocznik 2007, przebieg trochę ponad 60k km.

Pojemność 2,5, manualna skrzynia.

Jak starałem się go oglądać ze wszystkich stron zauważyłem:

1. Pod dywanikiem przy krzesle kierowcy jedna, ale tylko i wyłącznie jedna śrubka wygląda na zaśniedziałą. Wszystkie pozostałe śruby są ok (przy siedzeniu pasażera również) - czy to normalne? (wydaje mi się, że nie ma czym się przejmować, ale jak napisałem na początku - nie znam się na tym, więc wolę zapytać).

2. Właściciel (a ściślej pośrednik) twierdzi, że samochód nie miał żadnych stłuczek, miał natomiast malowane drzwi i coś było robione ze zderzakiem przednim. Podobno jako nastepstwa jazdy po naszych uroczych przymarketowych parkingach. Zderzak przedni na przy przedniej lewej lampie odstaje, jest jakby nie równo założony/dociśnięty. - pytanie jak wyżej, przejmować się tym, czy nie ma sensu?

3. Na tarczach na wszystkich kołach widać rdzę, natomiast jest to raczej powierzchniowe przyrdzewienie, poza tym to chyba jest normalne (samochód stał przez ostatnie 2 mce).