ogs Opublikowano 9 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2005 5 zl 8) :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Leszek Opublikowano 9 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2005 Leszek, sposob? hmmm... ciezko jest wyczuc moment... strzal z wysokich obrotow niekoniecznie bedzie efektywniejszy od takiego z troche nizszych... przede wszystkim nie mozna utrzymywac obrotow tylko trzeba pompowac... bo jak utrzymujesz to turbo przestaje ladowac (bo maleje obciazenie)... i kwestia tego jak przy tym pompowaniu wyczujesz moment odliczania zeby akurat napopmpowac max boosta i dobre obroty... trzeba cwiczyc - jak wszystko... :wink: Wydrukuje to sobie i powiesze obok lusterka w aucie Ha ha ja też. No właśnie ja zawsze utrzymywałem na tak około 5 tyś i strzała ale widzę, że to nie był najlepszy sposób, kurde nie nawidze pompowania, nigdy nie można trafić w odpowiedni moment (przynajmniej w gierkach tak zawsze było a szczególnie w dragach w NFS, bo tak naprawdę w rzeczywistości jeszcze tego sposobu nie próbowałem) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcin@klubsubaru.pl Opublikowano 9 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2005 Chyba mocy już starczy na polskie nawiezchnie Nie, mocy jeszcze nie starczy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ogs Opublikowano 9 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2005 Leszek, w wolnossacym utrzymuje sie obroty... ale w Turbo jest inaczej... generalnie - jak Ci krew odplywa z twarzy - tzn. ze dobrze ruszyles Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Leszek Opublikowano 9 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2005 marcin@klubsubaru.pl, no właśnie Ty powinieneś coś napisać o ruszaniu bo u Ciebie to połowa sukcesu, instrukcje :?: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Leszek Opublikowano 9 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2005 Leszek, w wolnossacym utrzymuje sie obroty... ale w Turbo jest inaczej... generalnie - jak Ci krew odplywa z twarzy - tzn. ze dobrze ruszyles Dobra dobra poćwiczę, jak po 10 zemdleje to znaczy, że dobrze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ogs Opublikowano 9 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2005 Leszek, Marcin chyba nie wiele nam powie bo ma procedure startowa... a wtedy to jeszcze inaczej wyglada... ale moze jakies wskazowki do cywilnych samochodow? :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Leszek Opublikowano 9 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2005 Co to jest procedura startowa :shock: :? :?: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ogs Opublikowano 9 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2005 Leszek, Marcin Ci powie jako osoba, ktora tego uzywa... ja znam tylko w teorii... :roll: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Leszek Opublikowano 9 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2005 Leszek, Marcin Ci powie jako osoba, ktora tego uzywa... ja znam tylko w teorii... :roll: To poproszę o wykład teoretyczny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ogs Opublikowano 9 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2005 Mozna ustawic inna mape na 1 bieg. Ustawienie ladowania przy odpowiednich obrotach, podtrzymanie ladowania - w rezultacie - to co musisz "trafiac" pompowaniem - dostajesz na talerzu... po nacisnieciu sprzegla procedura sie wylacza, zapinasz 2 i ogien W praktyce przy starcie naciskasz tylko gaz i sprzeglo do dechy - a komputer sam ustawia wszystko tak jak zostalo zaprogramowane... puszczasz sprzeglo i zbierasz policzki z tylniej szyby Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Leszek Opublikowano 9 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2005 OGS, ja pierdziele ale to musi być czad. Przy takim ruszaniu to chyba już muszą być gilgotki w brzuchu jak na dobrej kolejce górskiej Ale wypas Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krzysiek_WAWA Opublikowano 9 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2005 Leszek, Marcin chyba nie wiele nam powie bo ma procedure startowa... a wtedy to jeszcze inaczej wyglada... ale moze jakies wskazowki do cywilnych samochodow? :wink: Powiedział bym że Marcin, może dość dużo na ten temat powiedzieć. Jeździł kilkoma GT. Prócz tego w 2003 roku jego Impreza GT (obecne auto Wallego) było najszybszą imprezą na 1/4 mili. A co do techniki startu, to ja startuje podobnie do OGS, tylko trzeba dobrze wyczuć moment kiedy wystartować. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Leszek Opublikowano 9 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2005 Muszę popróbować Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Polini Opublikowano 9 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2005 Choć trochę - wszystko wskazuje na to, że będę nadal startował i że będzie szybciej niż w tym sezonie. To da się szybciej? :wink: 8) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 9 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2005 A co do techniki startu, to ja startuje podobnie do OGS, tylko trzeba dobrze wyczuć moment kiedy wystartować. Ja też, chociaznadal moje auto ma to co w testach gazetowych że szybciuej rusza na mokrym niż na suchym bo nie może się pośliznać na suchym poważniej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KubeLek Opublikowano 11 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2005 Choć trochę - wszystko wskazuje na to, że będę nadal startował i że będzie szybciej niż w tym sezonie. To da się szybciej? :wink: 8) Hehe, zawsze sie da szybciej, tylko kiedy pojawi sie ta granica, ze mozg nie nadazy z przesylaniem informacji aby reka i noga zmienily tak szybko bieg jak wymaga tego dana predkosc.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WRC fan Opublikowano 11 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2005 tylko kiedy pojawi sie ta granica, ze mozg nie nadazy z przesylaniem informacji aby reka i noga zmienily tak szybko bieg jak wymaga tego dana predkosc.. to wtedy pakuje sie automata Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się