Jump to content

Czasy subaru na 1/4 mili


RadRSTI
 Share

Recommended Posts

To tak z nudy.....:?

 

Czasy najszybszych Subaru na 1/4 mili

 

1. (AU) Domenic Rigoli (TRP Red Wagon) 8.881@154.09

2. (AU) Bakker Arja (V&E Rigoli DBronx) 2.0L sedan 8.99@154.55

3. (US) Julie Stepan (ESX) 9.216@150

4. (AU) Vic Elfes (C&V Performance) Drag WRX 9.40@147.6

5. (US) Ali Afshar (ESX) 9.44@148.7

6. (PR) Big Valley USDM STi 9.6774@145.0246

7. (UK) Andy Forrest (Cosie Convert) 9.81@147.5

8. (UK) Halldor Jonnson (Team ICE) 2.0L sedan 9.841@142.81

9. (POL) Marcin (no n20, manual) 9.85@145

10. (AU) Domenic Rigoli (TRP) White 2.2L sedan 10.02@145

11. (AU) James Catalbiano (TRP) MY99 2.0L WRX 10.146@143.63

12. (UK) Paul Blamire (Pavlo) 10.31@140

13. (AU) TRP Brumby 10.41@138

14. (US) Wasabi WRX 10.47@138.5

15. (AU) Jamie Montesalvo 2.2L WRX 10.48@141

16. (US) ESX-740 10.5@119

17. (AU) Dario Zuffo WRX 10.62@141

18. (UK) Mikee Singh 10.681@128.44

19. (AU) David Khoury (TRP) Liberty RS 10.72@134.77

20. (AU) Isaac/Nahas 10.76@127.03

21. (AU) Shane Pavey (V8 EATR/Per4mance Motorsports) 10.77@130

22. (PR) Dr. STi USDM STi 10.787@133.91

23. (US) Kingpin RH WRX 2.5L 10.8@137

24. (PR) Jorge "RED WRX" (Georgie Performance) 2.0L WRX 10.87@126.55

25. (AU) Jesse Comacho 10.901@132

26. (AU) Errol Brittain MY96 2.5L WRX 10.903@126.37

27. (AU) Brian El Hassan (MR-WRX) MY03 WRX 2.5L 10.905@128.32

28. (UK) Mark Aigin (Lateral Performance) 2.33L STi Vers5 10.93@132

29. (US) Anthony Chiacchiera (ESX-740) 10.962@131.99

30. (UK) George Smith (Calder Racing Developments) WRX 10.98@116

31. (AU) Evade Liberty RS 11.0@126.6

32. (US) Alex M 11.05@134

33. (UK) John Curistan (East Coast Customs) 11.007@129.91

34. (UK) Dee Ireland (Calder Racing Developments) STi 11.07@127

35. (PR) Titon RS-T 11.1@129

36. (AU) TRP MY99 Red sedan 11.2@132

37. (US) Scott (turbo2ner) 11.2@124

38. (AU) Jamie Paolucci (EXPLICIT) 11.201@131.19

39. (UK) Michael MY90 Legacy 11.21@129

40. (AU) Type R MY99 STi 11.24@125.52

41. (UK) David Wallis 11.34@125

42. (US) Speed STI 11.34@124.59

43. (US) Douglas Stanley (Dug-E-Fresh) JDM WRX 11.35@125.33

44. (US) Mike Warfield (mpj_becks) 11.355@108

45. (US) Phil Grabow (Element Tuning) 11.4@132

46. (PR) Gadiel Gonzalez USDM STi 11.4@125

47. (PR) Chacoco STi 11.42@125

48. (AU) TRP MY96 Rallye sedan 11.5@127

49. (PR) Javier del Pozo WRX 11.5@122

50. (US) Michael Kotishion (Mikaust) JDM WRX 11.54@123.22

51. (US) Jordan Solomon (linemup) 11.55@123

52. (IND) Sudjono M. 11.563@123

53. (US) Shawn Lozy 11.565@121.13

54. (US) MZM JDM WRX 11.567@122.22

55. (UK) Neil (bigsinky/OMA Tuning WRX) 11.57@123

56. (US) Dyno-Comp USDM STi 11.57@123

Link to comment
Share on other sites

kiedys bylo tak:

 

michal_23 napisał:

0-100km/h 2.7 sek

400m-9.6 sek

0-200 8.1 sek

 

marcin@klubsubaru.pl

Jeżeli zobaczę takie subaru w Polsce to nigdy chyba nie pozbieram swojej szczęki z podłogi...

 

/calosc: http://www.streetracing.pl/forum/viewto ... a&start=0/

 

a teraz ?:

 

to ja sie boje myslec, co moze byc w nastepnym sezonie :twisted:

 

marcin, sa juz jakies plany :?: :mrgreen:

 

ps. szkoda, ze jak bylem w wawie, to jeszcze nie jezdzila 8) :wink:

Link to comment
Share on other sites

Choć trochę - wszystko wskazuje na to, że będę nadal startował i że będzie szybciej niż w tym sezonie.

 

Jak podam ten przeciek do prasy to cała Polska zwariuje :twisted: :wink:

Link to comment
Share on other sites

Chyba mocy już starczy na polskie nawiezchnie, teraz to chyba automatyczna skrzynka aby jeszcze coś urwać z 9.85. :lol:

Zobaczymy czy w przyszłym sezonie- Subaru zdominuje swoją klase :-)

Ja życze Marcinowi aby tak się stało. Powodzenia

Link to comment
Share on other sites

Leszek, sposob? hmmm... ciezko jest wyczuc moment... strzal z wysokich obrotow niekoniecznie bedzie efektywniejszy od takiego z troche nizszych... przede wszystkim nie mozna utrzymywac obrotow tylko trzeba pompowac... bo jak utrzymujesz to turbo przestaje ladowac (bo maleje obciazenie)... i kwestia tego jak przy tym pompowaniu wyczujesz moment odliczania zeby akurat napopmpowac max boosta i dobre obroty... trzeba cwiczyc - jak wszystko... :wink:

Link to comment
Share on other sites

Leszek, sposob? hmmm... ciezko jest wyczuc moment... strzal z wysokich obrotow niekoniecznie bedzie efektywniejszy od takiego z troche nizszych... przede wszystkim nie mozna utrzymywac obrotow tylko trzeba pompowac... bo jak utrzymujesz to turbo przestaje ladowac (bo maleje obciazenie)... i kwestia tego jak przy tym pompowaniu wyczujesz moment odliczania zeby akurat napopmpowac max boosta i dobre obroty... trzeba cwiczyc - jak wszystko... :wink:

 

Wydrukuje to sobie i powiesze obok lusterka w aucie :D

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...