Skocz do zawartości

Czasy subaru na 1/4 mili


RadRSTI

Rekomendowane odpowiedzi

To tak z nudy.....:?

 

Czasy najszybszych Subaru na 1/4 mili

 

1. (AU) Domenic Rigoli (TRP Red Wagon) 8.881@154.09

2. (AU) Bakker Arja (V&E Rigoli DBronx) 2.0L sedan 8.99@154.55

3. (US) Julie Stepan (ESX) 9.216@150

4. (AU) Vic Elfes (C&V Performance) Drag WRX 9.40@147.6

5. (US) Ali Afshar (ESX) 9.44@148.7

6. (PR) Big Valley USDM STi 9.6774@145.0246

7. (UK) Andy Forrest (Cosie Convert) 9.81@147.5

8. (UK) Halldor Jonnson (Team ICE) 2.0L sedan 9.841@142.81

9. (POL) Marcin (no n20, manual) 9.85@145

10. (AU) Domenic Rigoli (TRP) White 2.2L sedan 10.02@145

11. (AU) James Catalbiano (TRP) MY99 2.0L WRX 10.146@143.63

12. (UK) Paul Blamire (Pavlo) 10.31@140

13. (AU) TRP Brumby 10.41@138

14. (US) Wasabi WRX 10.47@138.5

15. (AU) Jamie Montesalvo 2.2L WRX 10.48@141

16. (US) ESX-740 10.5@119

17. (AU) Dario Zuffo WRX 10.62@141

18. (UK) Mikee Singh 10.681@128.44

19. (AU) David Khoury (TRP) Liberty RS 10.72@134.77

20. (AU) Isaac/Nahas 10.76@127.03

21. (AU) Shane Pavey (V8 EATR/Per4mance Motorsports) 10.77@130

22. (PR) Dr. STi USDM STi 10.787@133.91

23. (US) Kingpin RH WRX 2.5L 10.8@137

24. (PR) Jorge "RED WRX" (Georgie Performance) 2.0L WRX 10.87@126.55

25. (AU) Jesse Comacho 10.901@132

26. (AU) Errol Brittain MY96 2.5L WRX 10.903@126.37

27. (AU) Brian El Hassan (MR-WRX) MY03 WRX 2.5L 10.905@128.32

28. (UK) Mark Aigin (Lateral Performance) 2.33L STi Vers5 10.93@132

29. (US) Anthony Chiacchiera (ESX-740) 10.962@131.99

30. (UK) George Smith (Calder Racing Developments) WRX 10.98@116

31. (AU) Evade Liberty RS 11.0@126.6

32. (US) Alex M 11.05@134

33. (UK) John Curistan (East Coast Customs) 11.007@129.91

34. (UK) Dee Ireland (Calder Racing Developments) STi 11.07@127

35. (PR) Titon RS-T 11.1@129

36. (AU) TRP MY99 Red sedan 11.2@132

37. (US) Scott (turbo2ner) 11.2@124

38. (AU) Jamie Paolucci (EXPLICIT) 11.201@131.19

39. (UK) Michael MY90 Legacy 11.21@129

40. (AU) Type R MY99 STi 11.24@125.52

41. (UK) David Wallis 11.34@125

42. (US) Speed STI 11.34@124.59

43. (US) Douglas Stanley (Dug-E-Fresh) JDM WRX 11.35@125.33

44. (US) Mike Warfield (mpj_becks) 11.355@108

45. (US) Phil Grabow (Element Tuning) 11.4@132

46. (PR) Gadiel Gonzalez USDM STi 11.4@125

47. (PR) Chacoco STi 11.42@125

48. (AU) TRP MY96 Rallye sedan 11.5@127

49. (PR) Javier del Pozo WRX 11.5@122

50. (US) Michael Kotishion (Mikaust) JDM WRX 11.54@123.22

51. (US) Jordan Solomon (linemup) 11.55@123

52. (IND) Sudjono M. 11.563@123

53. (US) Shawn Lozy 11.565@121.13

54. (US) MZM JDM WRX 11.567@122.22

55. (UK) Neil (bigsinky/OMA Tuning WRX) 11.57@123

56. (US) Dyno-Comp USDM STi 11.57@123

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kiedys bylo tak:

 

michal_23 napisał:

0-100km/h 2.7 sek

400m-9.6 sek

0-200 8.1 sek

 

marcin@klubsubaru.pl

Jeżeli zobaczę takie subaru w Polsce to nigdy chyba nie pozbieram swojej szczęki z podłogi...

 

/calosc: http://www.streetracing.pl/forum/viewto ... a&start=0/

 

a teraz ?:

 

to ja sie boje myslec, co moze byc w nastepnym sezonie :twisted:

 

marcin, sa juz jakies plany :?: :mrgreen:

 

ps. szkoda, ze jak bylem w wawie, to jeszcze nie jezdzila 8) :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chyba mocy już starczy na polskie nawiezchnie, teraz to chyba automatyczna skrzynka aby jeszcze coś urwać z 9.85. :lol:

Zobaczymy czy w przyszłym sezonie- Subaru zdominuje swoją klase :-)

Ja życze Marcinowi aby tak się stało. Powodzenia

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Leszek, sposob? hmmm... ciezko jest wyczuc moment... strzal z wysokich obrotow niekoniecznie bedzie efektywniejszy od takiego z troche nizszych... przede wszystkim nie mozna utrzymywac obrotow tylko trzeba pompowac... bo jak utrzymujesz to turbo przestaje ladowac (bo maleje obciazenie)... i kwestia tego jak przy tym pompowaniu wyczujesz moment odliczania zeby akurat napopmpowac max boosta i dobre obroty... trzeba cwiczyc - jak wszystko... :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Leszek, sposob? hmmm... ciezko jest wyczuc moment... strzal z wysokich obrotow niekoniecznie bedzie efektywniejszy od takiego z troche nizszych... przede wszystkim nie mozna utrzymywac obrotow tylko trzeba pompowac... bo jak utrzymujesz to turbo przestaje ladowac (bo maleje obciazenie)... i kwestia tego jak przy tym pompowaniu wyczujesz moment odliczania zeby akurat napopmpowac max boosta i dobre obroty... trzeba cwiczyc - jak wszystko... :wink:

 

Wydrukuje to sobie i powiesze obok lusterka w aucie :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...