Jump to content
radix99

czy ktoś OBNIŻAŁ forestera?

Recommended Posts

5 minut temu, skwaro napisał:

Fotki masz w tym temacie:

https://forum.subaru.pl/topic/94462-turboforek-by-skwaro/

 

Jeszcze podkładki z tyłu nie są zamontowane więc tył troche niżej siedzi, ale już czekają na montaż.

Fotki masz w tym temacie:

https://forum.subaru.pl/topic/94462-turboforek-by-skwaro/

 

Jeszcze podkładki z tyłu nie są zamontowane więc tył troche niżej siedzi, ale już czekają na montaż.

Ok dzięki całkiem fajnie siedzi :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Dnia ‎2017‎-‎05‎-‎22 o 09:12, skwaro napisał:

Fotki masz w tym temacie:

https://forum.subaru.pl/topic/94462-turboforek-by-skwaro/

 

Jeszcze podkładki z tyłu nie są zamontowane więc tył troche niżej siedzi, ale już czekają na montaż.

 

 

 

 Skwaro, a jakie masz ET felgi? Na seryjnej feldze nie ociera Ci nic na tym zawiasie?

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nie pamiętam szczerze mówiąc jakie ET jest tych, ale na nich i na serii nic nie przyciera.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Z przykrością informuję że kangury czytaj amortyzatory peddersa powoli umierają. 

Objawia się to strasznym skrzypieniem przy pokonywaniu każdej poprzecznej nierówności. Ogólnie działają mimo że przód jak by ciut opadł. Jednak skrzypieniem jest jak rodem z traktora.

Bedee obserwował i jeszcze podjadę na ścieżkę procenty zobaczyć. Tak czy siak za cenę wyglądu i lekkiej poprawy prowadzenia na asfalcie to chyba jednak nie warto. Alternatywy brak (gwint odpada) żeby działa musi kosztować a to się nie kalkuluje w cywilu.

Edited by Docik

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ile wytrzymały?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Może to, że masz mocno usztywnioną budę miało na to jakiś wpływ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Szukam dalej bo jak to u mnie nie tak łatwo znieść co jest przyczyną.

Jest jeszcze szansa, może trochę się pospieszyłem z oceną.

Jednakże doświadczenie i mój mechanik przyzwyczaił mnie już do sceptycznego podejścia.

Gdy tylko coś będę wiedział to albo wypluje co napisałem albo........... zobaczymy :) 

4 godziny temu, samedi napisał:

Może to, że masz mocno usztywnioną budę miało na to jakiś wpływ?

Teraz po kilku kilometrach w Imprezie to powiem ci że Forek mimo modów to dalej jest....... jak żelek Haribo 

Żartuje podwozie czuć że mam sztywniejsze niż było prowadzi się lepiej ale buda jest jak puste akwarium.

Gdy stoi na diagonalnych nierównościach nawet nie jakoś bardzo ekstremalnych bo przecież mój już nie ma prześwitu.

Otworzysz tylną klapę w miarę łatwo, ale zamknąć jest już problem a czasem się wręcz nie da. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Panowie Czy zawieszenie od hawka sti 5x114 podejdzie to forestera sg5???? czy problem bedzie z rozstawem??? z gory dziekuje za info 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Upolowany ostatnio ^_^

20180830_183344.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites
2 godziny temu, eddie_gt4 napisał:

Upolowany ostatnio ^_^

20180830_183344.jpg

Fajny ale zobacz na środek koła. U mnie na połowie gwintu, na feldze 18’ jest tak jak poniżej . 

467264A0-065C-42E7-A30D-7FDD7942F8CD.png

Share this post


Link to post
Share on other sites

kolejny przypadkowo upolowany obnizony Forek

Share this post


Link to post
Share on other sites

20190708_121503.jpg

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ale to masz lift kit... nie ten temat.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Z tego co wiem, Bilstein b6, czy Kyb ultra sr, obniżają Forestera sh,  o ile? to nie mam pojęcia?, stąd te podkładki, ja chcę zostać na fabrycznej wysokości,  mam fotka sh USA, także jest bardziej miękki niż eu, bilsteinem czy Kyb utwardzę 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Właśnie nie potrafię zrozumieć jak amortyzator może obniżyć albo podnieść samochód. Chyba tylko gdy miska na sprężynę jest niżej, ale z drugiej strony jeśli tak będzie to może trzeć o oponę.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Po twoim pytaniu, myślę że bardziej sprężyna obniża lub podwyższa

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

Ale sprężyny chyba zostawia się te same. Wymienia się amortyzatory, więc dlaczego ma być niżej? Pytam bo zwyczajnie bardzo mnie to ciekawi. Owszem Amortyzator gazowo-olejowy, z jakąś tam siłą pcha do góry, choć niekoniecznie (tak takie które w spoczynku są w połowie "wyciągnięte", przy montażu trzeba lage ciągnąć do góry).

Edited by ewemarkam

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jeśli tak jest, sprawa staje się prostsza, zakładam bilsteina b6, na Ori sprężyny, ale za jakiś czas,  obawiam się że dojdzie jakaś rzeźba z górnym mocowaniem

Share this post


Link to post
Share on other sites

Panowie obniża sprężyna, a amortyzator musi zostać zmieniony na dostosowany do sprężyny z uwagi na charakterystykę pracy skoku amortyzatora. Nawet nowy amortyzator można zajechać w chwilę na niższej sprężynie, gdyż auto będzie "stało" neutralnie na już wciśniętym tłoku

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ale tutaj wymienimy amor na twardszy, więc sprężyna zostaje. A problem w tym że ponoć samochód się obniża przez montaż innego amora. Jeśli amortyzator ma ten sam skok co poprzednik to sprężyny nie trzeba wymieniać.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Panowie czy sprężyny od Subaru Impreza 2.0R 160km 2007 rok pasują do Forester 2.5 xt 2007 ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...