Skocz do zawartości

opinia o legacy


poldek

Rekomendowane odpowiedzi

Wersja US (roleta), wersja EU (uchwyty na kubki).

A z czego to wynika?? Bo ja mam roletę i wcale nie jest to wersja US.

Pytanie i moja odpowiedź dotyczy modeli po liftingu (MY06+ lub MY07+).

 

A rolety w EU były montowane w LEG/OTB przed liftingiem, gdy pojazd posiadał AT.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 66
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

  • 1 rok później...

Przepraszam, ale odkopię temat :)

Powiedzcie mi czy macie jakąś listę wyposażenia subaru legacy 2005 2l silnik 138 km wersja expedition czy jakoś tak? Bo sam nie wiem co mam :P

 

Pozdrawiam i dziękuję z góry

Edytowane przez Bootsy
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 6 miesięcy temu...
Powszechna oponia o auto A/c w 4g

ja mam 3g. Nie sprawdzałem jak wygląda trzymanie temperatury. Używam "AUTO" cały czas.

 

Na auto wariuje jeszcze bardziej. problem jest w tym, ze czujnik nie ma wymuszonego przeplywu powietrza tak jak w innych autach, dlatego czas reakcji jest baaardzo dlugi. Na forach w US byly nawet manuale dot wstawienia mikrowiatraczka - podobno pomaga. Ja postanowilem, ze ten "automat" bede traktowal z przymruzeniem oka a sterowal cieplej - zimniej galka zmiany temp.

 

Trochę odgrzeje kotleta, masz może linka do tych manuali?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam wszystkich. Jako, że przymierzam się do zmiany auta, a jestem wielkim fanem rajdów i mam pewną słabość do subaru biorą pod uwagę również dwa modele spośród tej zacnej marki.

Chciałbym abyście doradzili mi na co zwracać uwagę przy zakupie, o co dopytać i jakich defektów unikać. Jestem osobą która sama trochę grzebie przy autach (nie mam do tej pory doświadczenia z bokserem), jako że jestem średnio majętny interesują mnie w znacznej kwestii potencjalne koszty eksploatacji/napraw, co jest najdroższe?

Dysponuję budżetem ok 10-12 tys i auta które chciałbym zakupić to są

-Subaru Impreza GD 2,0 (ewentualnie1,8) wolnossący

-Subaru Legacy to jest chyba trzecia generacja czyli roczniki od 1998 do 2003. (jaki silnik polecicie biorąc pod uwagę koszty utrzymania)?

 

Czy w moim budżecie 10-12tys zł jestem w stanie kupić w ogóle przyzwoite auto z podanych modeli? Domyślam się że cacko to nie będzie ale nie chciałbym również wpakować się na minę. Na pewno chciałbym do tego samochodu założyć gaz więc jak te silniki współpracują z gazem i czy koszt instalacji porównywalny jest w ich przypadku z normalnymi rzędówkami?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam wszystkich. Jako, że przymierzam się do zmiany auta, a jestem wielkim fanem rajdów i mam pewną słabość do subaru biorą pod uwagę również dwa modele spośród tej zacnej marki.

Chciałbym abyście doradzili mi na co zwracać uwagę przy zakupie, o co dopytać i jakich defektów unikać. Jestem osobą która sama trochę grzebie przy autach (nie mam do tej pory doświadczenia z bokserem), jako że jestem średnio majętny interesują mnie w znacznej kwestii potencjalne koszty eksploatacji/napraw, co jest najdroższe?

Dysponuję budżetem ok 10-12 tys i auta które chciałbym zakupić to są

-Subaru Impreza GD 2,0 (ewentualnie1,8) wolnossący

-Subaru Legacy to jest chyba trzecia generacja czyli roczniki od 1998 do 2003. (jaki silnik polecicie biorąc pod uwagę koszty utrzymania)?

 

Czy w moim budżecie 10-12tys zł jestem w stanie kupić w ogóle przyzwoite auto z podanych modeli? Domyślam się że cacko to nie będzie ale nie chciałbym również wpakować się na minę. Na pewno chciałbym do tego samochodu założyć gaz więc jak te silniki współpracują z gazem i czy koszt instalacji porównywalny jest w ich przypadku z normalnymi rzędówkami?

 

Może to dziwnie zabrzmi, ale za tą kwotę z przyzwoitych rzeczy ,to raczej dobry komplet kół na ładnych alusach zakupisz ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy w moim budżecie 10-12tys zł jestem w stanie kupić w ogóle przyzwoite auto z podanych modeli? Domyślam się że cacko to nie będzie ale nie chciałbym również wpakować się na minę. Na pewno chciałbym do tego samochodu założyć gaz więc jak te silniki współpracują z gazem i czy koszt instalacji porównywalny jest w ich przypadku z normalnymi rzędówkami?

 

http://www.forum.subaru.pl/index.php?/topic/68144-s-subaru-legacy-my00-25-lpg-kombi-at-skora/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Witam,

 

Mam auto MY08 n/a. Przebieg ponad 90 tys. Mam go od nowosci.

Na plus

1. Nadwozie, nie starzeje sie, szybki bez ramek, stosunkowo duze kola,

mladna linia, podwojny wydech. Robi wrazenie auta mocniejszego i szybszego niz jest w rzeczywistosci

2. Ladne wnetrze, dobre materialy ( no moze poza tunelem srodkowym)nic nie halasuje, zgrzyta, skrzypi. Moim zdaniem obecna wersja to krok wstecz.

3. Komfortowe zawieszene, jest flow. Auto rodzinne raczej do spokojnej jazdy..

4 Niskie spalanie 9-10 lit.

5. W moim przypadku niskie koszty eksploatacji, ale zdaje sobie sprawe z niedalekich wydatkow. Do tej pory zmienilem tylko laczniki staba przod oraz piaste lp.

Mam seryjne sprzeglo, amory, wydech klocki i tarcze, nawet opony ! 90 tys.

Generalnie jak dbasz tak masz.

 

Na minus.

Troche slaby silnik

Slabo wyciszone wnetrze. Wlasńie nad tym pracuje, za mna drzwi przod, podloga przod. Teraz bagaznik tylne nadkola, podloga tyl, drzwi, maska.

Troche cizko chodzaca skrzynia, nie zawsze wsteczny wchodzi za pierwszym razem.

Brak uchytu klapy bagaznika

Brzeczace osony wydechu - norma w subaru.

Kiepskie audio, juz poprawione.

 

Pozdrawiam

Sebastian

Edytowane przez Sebastian32
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 11 miesięcy temu...

Hej,

Od 1,5 roku jeżdżę Foresterem 2.0 Pb MY06, zrobiłem nim 25kkm (w tej chwili mam 130kkm) i nie miałem w nim żadnych przygód. Za auto w b. dobrym stanie trzeba niestety zapłacić znacznie więcej, ale w późniejszym użytkowaniu to się zwraca :)

Od tygodnia jestem również posiadaczem Legacy 2.0 RC Pb MY08-09 i też auto jest w b. dobrym stanie. Te 150KM w Pb też wystarcza. Polecam!

Wcześniej jeździłem Skodą, Audi, Kią, Hyundaiem, Daihatsu, NIssanem.... a teraz serce zabiło do SUBARU i nie żałuję :)

 

pozdr.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jestem posiadaczem Lagac 92 rok od kilku tygodni. Samochód z małymi modami ale bez przesady, doładowanie seryjne. Muszę przyznać że zostaje już na zawsze :)). Choć mam jeszcze innego włoskiego staruszka bi-turbo tutaj cieszę się że od momentu zakupu schowałem panel od radia - jest pięknie ! + trakcja.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 11 miesięcy temu...

Witam wszystkich.Chcę dołączyć się do tematu. Mieszkam w UK i planuje kupić Legacy z roku modelowego 2006 wzwyż. Chce budę w kombi w automacie ...i teraz pytanie jaki silnik omijać szerokim gestem a jaki wziąć pod uwagę.Ciekawi minie 3.0  R spec b jak to jeździ i jego spalanie nie obchodzi mnie manualna skrzynia. Dzięki z góry za sugestie. Pozdrawiam Grzegorz

P.S mam na oku też Legacy 2.0 Twin Turbo 2001 rok na zawieszeniu Bilsteina z fotelami Prodrive czy jak to się pisze. Ktoś coś jakiś fanatyk?

Edytowane przez Mocu
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...