subleo Opublikowano 25 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2012 Wersja US (roleta), wersja EU (uchwyty na kubki). A z czego to wynika?? Bo ja mam roletę i wcale nie jest to wersja US. Pytanie i moja odpowiedź dotyczy modeli po liftingu (MY06+ lub MY07+). A rolety w EU były montowane w LEG/OTB przed liftingiem, gdy pojazd posiadał AT. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
can Opublikowano 4 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2012 no to moze wersja AT /roleta, wersja MT - kubki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mcbeth Opublikowano 5 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2012 U mnie w AT są kubki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bootsy Opublikowano 10 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2013 (edytowane) Przepraszam, ale odkopię temat Powiedzcie mi czy macie jakąś listę wyposażenia subaru legacy 2005 2l silnik 138 km wersja expedition czy jakoś tak? Bo sam nie wiem co mam Pozdrawiam i dziękuję z góry Edytowane 10 Czerwca 2013 przez Bootsy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
asuiodhasbiopfhasoiufhas Opublikowano 5 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2014 Powszechna oponia o auto A/c w 4g ja mam 3g. Nie sprawdzałem jak wygląda trzymanie temperatury. Używam "AUTO" cały czas. Na auto wariuje jeszcze bardziej. problem jest w tym, ze czujnik nie ma wymuszonego przeplywu powietrza tak jak w innych autach, dlatego czas reakcji jest baaardzo dlugi. Na forach w US byly nawet manuale dot wstawienia mikrowiatraczka - podobno pomaga. Ja postanowilem, ze ten "automat" bede traktowal z przymruzeniem oka a sterowal cieplej - zimniej galka zmiany temp. Trochę odgrzeje kotleta, masz może linka do tych manuali? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
iceman150 Opublikowano 12 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2014 Witam wszystkich. Jako, że przymierzam się do zmiany auta, a jestem wielkim fanem rajdów i mam pewną słabość do subaru biorą pod uwagę również dwa modele spośród tej zacnej marki. Chciałbym abyście doradzili mi na co zwracać uwagę przy zakupie, o co dopytać i jakich defektów unikać. Jestem osobą która sama trochę grzebie przy autach (nie mam do tej pory doświadczenia z bokserem), jako że jestem średnio majętny interesują mnie w znacznej kwestii potencjalne koszty eksploatacji/napraw, co jest najdroższe? Dysponuję budżetem ok 10-12 tys i auta które chciałbym zakupić to są -Subaru Impreza GD 2,0 (ewentualnie1,8) wolnossący -Subaru Legacy to jest chyba trzecia generacja czyli roczniki od 1998 do 2003. (jaki silnik polecicie biorąc pod uwagę koszty utrzymania)? Czy w moim budżecie 10-12tys zł jestem w stanie kupić w ogóle przyzwoite auto z podanych modeli? Domyślam się że cacko to nie będzie ale nie chciałbym również wpakować się na minę. Na pewno chciałbym do tego samochodu założyć gaz więc jak te silniki współpracują z gazem i czy koszt instalacji porównywalny jest w ich przypadku z normalnymi rzędówkami? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kilerzpruszkowa Opublikowano 12 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2014 Witam wszystkich. Jako, że przymierzam się do zmiany auta, a jestem wielkim fanem rajdów i mam pewną słabość do subaru biorą pod uwagę również dwa modele spośród tej zacnej marki. Chciałbym abyście doradzili mi na co zwracać uwagę przy zakupie, o co dopytać i jakich defektów unikać. Jestem osobą która sama trochę grzebie przy autach (nie mam do tej pory doświadczenia z bokserem), jako że jestem średnio majętny interesują mnie w znacznej kwestii potencjalne koszty eksploatacji/napraw, co jest najdroższe? Dysponuję budżetem ok 10-12 tys i auta które chciałbym zakupić to są -Subaru Impreza GD 2,0 (ewentualnie1,8) wolnossący -Subaru Legacy to jest chyba trzecia generacja czyli roczniki od 1998 do 2003. (jaki silnik polecicie biorąc pod uwagę koszty utrzymania)? Czy w moim budżecie 10-12tys zł jestem w stanie kupić w ogóle przyzwoite auto z podanych modeli? Domyślam się że cacko to nie będzie ale nie chciałbym również wpakować się na minę. Na pewno chciałbym do tego samochodu założyć gaz więc jak te silniki współpracują z gazem i czy koszt instalacji porównywalny jest w ich przypadku z normalnymi rzędówkami? Może to dziwnie zabrzmi, ale za tą kwotę z przyzwoitych rzeczy ,to raczej dobry komplet kół na ładnych alusach zakupisz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
leon Opublikowano 12 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2014 Czy w moim budżecie 10-12tys zł jestem w stanie kupić w ogóle przyzwoite auto z podanych modeli? Domyślam się że cacko to nie będzie ale nie chciałbym również wpakować się na minę. Na pewno chciałbym do tego samochodu założyć gaz więc jak te silniki współpracują z gazem i czy koszt instalacji porównywalny jest w ich przypadku z normalnymi rzędówkami? http://www.forum.subaru.pl/index.php?/topic/68144-s-subaru-legacy-my00-25-lpg-kombi-at-skora/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tedimy99 Opublikowano 12 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2014 W imprezie GD nie montowano silnika 1.8 . Były 1.6 i 2.0 w Europie. Tego pierwszego trudno polecic pali tyle co 2.0 a osiągi mizerne. Za kwotę 12 kpln kupisz w przyzwoitym stanie Legacy lll. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GRAF Opublikowano 12 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2014 za 12 tys kupisz klasyka z 99-2000r w dobrym lub bardzo dobrym stanie - przynajmniej mi sie udalo z przebiegiem 87tys km Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sebastian32 Opublikowano 23 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2014 (edytowane) Witam, Mam auto MY08 n/a. Przebieg ponad 90 tys. Mam go od nowosci. Na plus 1. Nadwozie, nie starzeje sie, szybki bez ramek, stosunkowo duze kola, mladna linia, podwojny wydech. Robi wrazenie auta mocniejszego i szybszego niz jest w rzeczywistosci 2. Ladne wnetrze, dobre materialy ( no moze poza tunelem srodkowym)nic nie halasuje, zgrzyta, skrzypi. Moim zdaniem obecna wersja to krok wstecz. 3. Komfortowe zawieszene, jest flow. Auto rodzinne raczej do spokojnej jazdy.. 4 Niskie spalanie 9-10 lit. 5. W moim przypadku niskie koszty eksploatacji, ale zdaje sobie sprawe z niedalekich wydatkow. Do tej pory zmienilem tylko laczniki staba przod oraz piaste lp. Mam seryjne sprzeglo, amory, wydech klocki i tarcze, nawet opony ! 90 tys. Generalnie jak dbasz tak masz. Na minus. Troche slaby silnik Slabo wyciszone wnetrze. Wlasńie nad tym pracuje, za mna drzwi przod, podloga przod. Teraz bagaznik tylne nadkola, podloga tyl, drzwi, maska. Troche cizko chodzaca skrzynia, nie zawsze wsteczny wchodzi za pierwszym razem. Brak uchytu klapy bagaznika Brzeczace osony wydechu - norma w subaru. Kiepskie audio, juz poprawione. Pozdrawiam Sebastian Edytowane 23 Stycznia 2014 przez Sebastian32 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
peka Opublikowano 28 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2014 Hej, Od 1,5 roku jeżdżę Foresterem 2.0 Pb MY06, zrobiłem nim 25kkm (w tej chwili mam 130kkm) i nie miałem w nim żadnych przygód. Za auto w b. dobrym stanie trzeba niestety zapłacić znacznie więcej, ale w późniejszym użytkowaniu to się zwraca Od tygodnia jestem również posiadaczem Legacy 2.0 RC Pb MY08-09 i też auto jest w b. dobrym stanie. Te 150KM w Pb też wystarcza. Polecam! Wcześniej jeździłem Skodą, Audi, Kią, Hyundaiem, Daihatsu, NIssanem.... a teraz serce zabiło do SUBARU i nie żałuję pozdr. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sigma111 Opublikowano 29 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2014 Jestem posiadaczem Lagac 92 rok od kilku tygodni. Samochód z małymi modami ale bez przesady, doładowanie seryjne. Muszę przyznać że zostaje już na zawsze ). Choć mam jeszcze innego włoskiego staruszka bi-turbo tutaj cieszę się że od momentu zakupu schowałem panel od radia - jest pięknie ! + trakcja. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DominikDD Opublikowano 4 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2015 A co sądzicie o Legacy 2.5 GT, interesuje mnie auto od 2010 roku. Jak sprawuję się skrzynia AT i silnik w tym aucie, problemy te same co przy STI ? Jest teraz pare ogłoszeń z przebiegiem ok. 100kkm. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
peka Opublikowano 4 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2015 DominikDD, Czy Ty teraz jeździsz Materią? pozdr. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DominikDD Opublikowano 5 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2015 Auto żony, ja mam służbowy i jestem właśnie na etapie szukana czegoś nowego. Dzisiaj jadę do salonu pogadać o Legacy lub outbacku z mocniejszym silnikiem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mocu Opublikowano 19 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2015 (edytowane) Witam wszystkich.Chcę dołączyć się do tematu. Mieszkam w UK i planuje kupić Legacy z roku modelowego 2006 wzwyż. Chce budę w kombi w automacie ...i teraz pytanie jaki silnik omijać szerokim gestem a jaki wziąć pod uwagę.Ciekawi minie 3.0 R spec b jak to jeździ i jego spalanie nie obchodzi mnie manualna skrzynia. Dzięki z góry za sugestie. Pozdrawiam Grzegorz P.S mam na oku też Legacy 2.0 Twin Turbo 2001 rok na zawieszeniu Bilsteina z fotelami Prodrive czy jak to się pisze. Ktoś coś jakiś fanatyk? Edytowane 19 Grudnia 2015 przez Mocu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się