JKmotors Opublikowano 29 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2011 Witam Was. Mam następujący problem, wymieniłem licznik taki: Na taki: Wszystko działa, i jest OK, tylko tyle, że w drugim liczniku pali się ABS, a w pierwszym nie. Sprawdzałem dwa razy, i za każdym razem jest tak samo. Drugi wyświetla ABS, pierwszy nie. Wątpię, żebym miał coś z ABS-em, wszystko działa hamuje, pompuje, trzyszczy i jest OK. A głupio się będzie jeździć z tą zółtą kontrolką święcącą... Czy to może być różnica w licznikach (bo wszystko inne działa!!!!!!!) czy kwestia zamiany jakiś dwóch pinów? Liczę na pomoc i dzieki PS. Uprzedzając, wiem, że mądrym wyjściem jest wyjąć bezpiecznik ABS, i jeździć bez niego, ale nie tylko ja jeżdżę samochodem, i musi działać ABS, nie wystarczy wyłączyć -- 30 cze 2011, o 00:02 -- Coś się (*&^@$%(*&^ w obrazkach, ale ogólnie licznik jest dokładnie taki sam, tylko zamiast mil kilometry. Może ktoś...? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Xionc Opublikowano 30 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2011 Sprawdź czy żaróweczka od ABS w ogóle działa w tym co się nie świeci Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JKmotors Opublikowano 30 Czerwca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2011 O . O tym nie pomyślałem. Tylko że tam jest pełno kontrolek, a tych żarówek z tyłu jest kilka, i nie do końca jestem pewien która może być od ABS-u. Będę kombinować, to byłoby logiczne rozwiązanie problemu, i początek kolejnego z ABS-em... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GRB Opublikowano 30 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2011 A jak na starym liczniku wyjmiesz bezpiecznik od abs'u to nie powinna się wtedy zapalić kontrolka abs'u? Tak może być łatwo sprawdzić czy działa, bo jak wyjmiesz bezpiecznik i się nie zapali to znaczy, że nie działa lampka . A jak się mylę to proszę mnie poprawić! 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JKmotors Opublikowano 30 Czerwca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2011 o_O! To ja zaraz lece do samochodu, sprawdzę to i wieczorem napiszę rezultaty! Dzięki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jpol Opublikowano 30 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2011 A ABS nie świeci się przed odpaleniem auta, w ramach "testu kontrolek"? :shock: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JKmotors Opublikowano 30 Czerwca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2011 Wiesz, w starym liczniku nie sprawdziłem, bo nawet o tym nie pomyślałem. Wiem tylko, że na zapalonym silniku w kilometrach się świeci a w milach się nie świeci (ABS). Zrobię testy i napiszę rezultaty . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jpol Opublikowano 30 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2011 Mógłbym zejść do auta i sprawdzić 8) , ale na 99,9% jestem przekonany, że ta kontrolka po włączeniu zapłonu powinna się zaświecić, żeby zademonstrować sprawność. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gendziu Opublikowano 1 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2011 Swieci sie nawet u mnie w dziadku na testa rano :wink: Jeszcze mozesz podpytac kolege sfaragdas, zakladal watek o konwersji licznikow, choc tam chodzilo o modele 2008 wzwyz, ale coz szkodzi zapytac :wink: Jakby co Jacku, nasmaruj do mnie esesmana, podesle Ci numer do w/w kolegi a to ten watek: viewtopic.php?f=19&t=136472&view=unread#unread 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jpol Opublikowano 1 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2011 U mnie (WRX) po przełożeniu amerykańskiego na europejski licznik, wszystkie kontrolki zachowują się tak jak zachowywały się wcześniej. Może ktoś celowo zawalczył z żarówką - żeby np. nie denerwowało go "pomarańczowe coś" na desce po wyłączeniu ABS? (oczywiście można też zakładać złą wolę i chęć ukrycia wady auta, jeśli ABS-u nie da się "włączyć"...) 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JKmotors Opublikowano 3 Lipca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2011 Dzięki, pomuki poleciały . Już jestem blisko rozwiązania problemu, prawdopodbnie to jednak jakiś błąd w komputerze powstały po przekładce (ABS działa, sprawdzałem ). W poprzednim ABS nie świeci się wogóle . Jak rozwiązę problem, to oczywiście napiszę co i jak . Łukasz, z rejestracją coraz lepiej mi idzie, więc jak tylko będzie, zgodnie z obietnica razem testujemy DCCD . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gendziu Opublikowano 4 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2011 Łukasz, z rejestracją coraz lepiej mi idzie, więc jak tylko będzie, zgodnie z obietnica razem testujemy DCCD . Superancko! Nie moge sie doczekac, sesese btw Wpadlbys na spota w tym tygodniu, nawet nie wariatem, ale tak, turystycznie pogadac, tylko ze ja bede po 22, bo pracuje caly tydzien, ale bede YO! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JKmotors Opublikowano 6 Sierpnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2011 Są pierwsze informacje: - ABS ma odwrotną polaryzację, że tak to ujmę, to znaczy jak wyjmuje bezpiecznik, to gaśnie, a jak wkładam, to się zapala . - Wykrzyknik hamulcowy zapewne jest powiązany z ABS-em i zapala się jak ABS jest zapalony. Stąd kolejne dwa pytania: 1) Czy ma ktoś z Was schematy podłączeń, żeby zbadać, czy wystarczy zamienić dwa kabelki w którejś z tych trzech wtyczek do licznika? 2) Czy macie jakies miejsce, gdzie można przepisać przebieg starego licznika na nowy? Zależy mi na zachowaniu oryginalności przebiegu. Może być PW, bo to zapewne nie będzie ASO Thx -- 5 lip 2011, o 17:43 -- Wpadlbys na spota w tym tygodniu, nawet nie wariatem, ale tak, turystycznie pogadac, tylko ze ja bede po 22, bo pracuje caly tydzien, ale bede Łukasz, nie wiem czy dam radę ze wszystkim się wyrobić. Ale jak już będzie na polskich rejestracjach, to mogę po Ciebie wpaść, i skoczymy na spota razem . -- 6 sie 2011, o 17:46 -- Problem się rozwiązał, więc dedykuję rozwiązanie dla przyszłych pokoleń: Aby zmienić swoje liczniki z mil na kilometry (omijając problemy kontrolek, stopni celsjusza, etc, itp) najprościej jest: 1. Kupić licznik (identyczny!) w kilometrach 1' Jeśli licznik działa, przepisać przebieg i finish, jeśli sa problemy z kontrolkami (świecą się jakies które nie powinny np. ABS lub hamulce a zakłądam, że będą) to: 2. Zapisać przebiegi obu liczników 3. Wykręcić dwie śrubki wyjąć czarny plastik, wykrecić następne trzy, opuścić kierownicę wysunąć liczni, odpiąć trzy wiązki i go wyjąć. 4. Znaleźć specjalistę który się tym zajmuje, i poprosić Go żeby skopiował soft z licznika w kilometrach (jeżeli ktoś potrzebuje namiary proszę o PW) i wgrać ten soft na licznik w milach. 6. Zamienić liczniki cyferblatami 7. Wybrać ładniejsze szkiełko i założyć na działający licznik 8. Ustawić gotowy licznik na przebieg z poprzedniego licznika (mile * 1.6 = km) 9. Włożyć licznik do auta. Chyba bardziej łopatologicznie się nie da . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
crazyMonkey07 Opublikowano 1 Marca 2020 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2020 Witam Sorry że odgrzeję kotleta Czy rozwiązał ktoś może problem świecącej kontrolki ABS po zmianie licznika? z góry dzięki za odp. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Barney Opublikowano 22 Kwietnia 2021 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2021 Podbije, Pali mi sie ABS I reczny po wymianie. Ktos cos? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się