piotr1 Posted June 27, 2011 Share Posted June 27, 2011 Może ktoś z koleżanek/kolegów forumowiczów powie, czy TTTM w turbodziadku, że po kilku miesiącach nieużywania (z rzadka oczywiście zapalany i przetoczony, żeby nie wrósł z trawę) w dziadku zaczęło się sprzęgło ślizgać? Bo miałem tak, że do końca regularnego jeżdżenia, to wszystko było OK. Link to comment Share on other sites More sharing options...
emotorsport Posted June 27, 2011 Share Posted June 27, 2011 od stania prędzej się ,,sklei" na rdzę i nie chce wysprzęglać....ale jest możliwe, że tarcza sprzęgłowa ciężko chodzi na wałku sprzęgłowym (nie oczyszczone i nie nasmarowane przy montażu), wtedy może się ślizgać sprzęgło Link to comment Share on other sites More sharing options...
piotr1 Posted June 28, 2011 Author Share Posted June 28, 2011 od stania prędzej się ,,sklei" na rdzę i nie chce wysprzęglać....ale jest możliwe, że tarcza sprzęgłowa ciężko chodzi na wałku sprzęgłowym (nie oczyszczone i nie nasmarowane przy montażu), wtedy może się ślizgać sprzęgło A są może jakieś triki, żeby spróbować to sprzęgło rozruszać w trakcie jazdy? Początkowo myślałem, że to jakiś olej tam się dostał i po przejechaniu się problem sam minie. Niestety nie minął. Link to comment Share on other sites More sharing options...
STIFF Posted June 29, 2011 Share Posted June 29, 2011 a jak ci łapie pedał - wysoko stoi czy nisko lapie? Może to wysprzęglik się blokuje i trzeba odpuścić Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now