rajder Opublikowano 24 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2011 Witam, mam istotne dla mnie pytanie do ekspertów od forków na tym forum . Dzsiaj z nagła zaczęła w moim forsterze murgać kontrolka tempomatu "cruise" jednocześnie zapalił się symbol MIL ten obok kontrolki ładwania i symbolu ciśnienia oleju). Auto jeździ normalnie i w żaden sposób (oprócz tych świecących i mrugających lampek) nie daje powodów do niepokoju. Zalecenia w instrukcji oczywiście są takie, że niezwłocznie należy udać się serwisu. Niestety rano muszę ruszyć w 500km trasę - proszę o radę - czy taka sygnalizacja awarii jak opisana wyżej dotyczy tylko tempomatu (jak sądzę, a i tak z niego nie korzystam więc nie ma problemu) czy jest poważniejszą usterką, która eliminuje długą jazdę ? Bardzo proszę o pilną radę . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tzd Opublikowano 24 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2011 bez odczytania błędu na komputerze chyba nikt nie podejmie się zgadywania... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rajder Opublikowano 24 Czerwca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2011 Jasne, ale mrugająca lampka tempomatu, której nie da się teraz wyłączyć wraz ze świecącym sybmbolem MIL chyba powinna sygnalizować charakter usterki ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pmlody Opublikowano 24 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2011 tak, jak komputer wykryje błąd to wyłącza tempomat zawsze podepnij się pod skaner błędów... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rajder Opublikowano 24 Czerwca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2011 Chętnie bym się podpiął pod cokolwiek , ale jak wspomniałem w pierwszym poście mam duży dylemat co robić bo z samego rana muszę wyjechać w trasę i nie wiem czy mogę póki co zignorować tego typu sygnalizację usterki. Z drugiej strony nie chciałbym żeby auto stanęło po 50 km gdzieś w polu stąd moja prośba o radę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tzd Opublikowano 24 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2011 byłoby łatwiej jakbyś napisał skąd jesteś. Może w okolicy jest ktoś diagnozujący . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pmlody Opublikowano 24 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2011 Skad jestes?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rajder Opublikowano 24 Czerwca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2011 Ze Świdnicy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pmlody Opublikowano 24 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2011 Lo panie to ja nie pomoge... :/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rajder Opublikowano 24 Czerwca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2011 Może ktoś z forumowiczów miał coś podobnego i poradzi czy można z czymś takim przejechać bez problemu kilkaset kilometrów ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
emotorsport Opublikowano 24 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2011 Check Engine - sygnalizuje niesprawność układu wtryskowego lub zapłonowego, w tym przypadku i w tej kombinacji - z Cruise - bardzo prawdopodobne uszkodzenie sondy lambda, jazda na własne ryzyko możliwa ale niewskazana, i zalecane jak najszybsze zlokalizowanie i zlikwidowanie usterki, napisz dokładniej, jakie masz auto, rocznik, czy ma LPG, itd, będzie łatwiej cokolwiek poradzić Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rajder Opublikowano 24 Czerwca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2011 Forek 2.5 XT Turbo, benzyna z 2005r. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość zacier Opublikowano 24 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2011 rajder, To może napisz dokąd zmierzasz . Może w miejscu docelowym coś się zorganizuje . Te 500km to mi pasuje gdzies w centrum . Może bym Ci pomógł ? Auto przeszło w tryb awaryjny i gdyby zagrażało to bezpieczeństwu lub miałoby powiększyć straty to unieruchomiło by silnik . Uważam że nic się nie stanie . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
emotorsport Opublikowano 24 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2011 AT ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rajder Opublikowano 24 Czerwca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2011 Auto ma manualna skrzynie biegow.  K750 boxer - super dzięki, ale raczej bedzie z tym problem mam bardzo napiety czas jazdy i raczej nie wyrobie z dodatkowym pewnie dluzszym postojem na diagnostyke, ale bardzo dziekuje za propo. Musze się jeszcze dzisiaj zdecydowac czy jechac, czy odwolac wyjazd stad moje pytanie do Was. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
emotorsport Opublikowano 24 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2011 jakim postojem...10 min na podłączenie kompa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rajder Opublikowano 24 Czerwca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2011 jasne, ale zanim byśmy się namierzyli, dojechali etc. na pewno sporo czasu by minęło . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się