Azrael Opublikowano 6 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2005 tylko że są jakieś ogranicznie Norma Euro 4? Normy hałasu? To że musi mieć miękki pedał sprzęgła żeby pani Kasia w swoich szpileczkach mogła poprowadzić i nie może się za nerwowo prowadzić bo pan ziutek by nie mogł jeść hamburgera prowadząc w zakręcie tylkomusiałby precyzyjnie operować przyrządami sterowniczymi zeby nie opuścić drogi. DLatego nawet fajne auta wymagają właąśnie lekkkiego dostrojenia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FAZA666 Opublikowano 6 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2005 To że musi mieć miękki pedał sprzęgła żeby pani Kasia w swoich szpileczkach mogła poprowadzić i nie może się za nerwowo prowadzić bo pan ziutek by nie mogł jeść hamburgera prowadząc w zakręcie tylkomusiałby precyzyjnie operować przyrządami sterowniczymi zeby nie opuścić drogi to też ale coż to nie WRC Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
shodan Opublikowano 6 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2005 shodan EVO też tak ładnie daje się wyleczyć z choroby seryjności :?: Latwiej, niz impreza. Szczegolnie wersja oferowana w Polsce, czyli Evo 8 GSR 260 wymaga poprawek, zeby jezdzilo jak trzeba, czyli jak np. szostka, czy siodemka Roznica tez jest taka, ze dilerzy sami proponuja modsy, przy zachowaniu seryjnej gwarancji, a wiec diametralnie rozne podejscie, niz SIP :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Heller Opublikowano 6 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2005 Mati Jak mozesz, napisz cos wiecej o tej przeróbce Twojego GT ? Z czego na co itp... pzdr. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michal Opublikowano 6 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2005 Roznica tez jest taka, ze dilerzy sami proponuja modsy, przy zachowaniu seryjnej gwarancji, a wiec diametralnie rozne podejscie, niz SIP :wink: Niestety jestes w bledzie. Jak wszystko sie uda, to dopiero IX bedzie miala modsy zaakceptowane przez MMC Poland. Poki co dealer robi to na wlasna odpowiedzialnosc, a jak cos spieprzy to ... Na szczescie poki co zmodyfikowane auta sie nie rozpadaja. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
shodan Opublikowano 6 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2005 Roznica tez jest taka, ze dilerzy sami proponuja modsy, przy zachowaniu seryjnej gwarancji, a wiec diametralnie rozne podejscie, niz SIP :wink: Niestety jestes w bledzie. Jak wszystko sie uda, to dopiero IX bedzie miala modsy zaakceptowane przez MMC Poland. Poki co dealer robi to na wlasna odpowiedzialnosc, a jak cos spieprzy to ... Na szczescie poki co zmodyfikowane auta sie nie rozpadaja. Michal, Przeczytaj jeszcze raz moj post, bo chyba za szybko odpisales Napisalem, ze dilerzy sami proponuja modsy, a nie MMC. A to, ze robia to na wlasna odpowiedzialnosc i jak rozumiem, w momencie awarii dokonaja naprawy na swoj koszt, ktora nie bedzie refundowana z centralii to jest to oczywiscie prawda. A co do IX to beda te same modyfikacje, tylko oficjalnie nazwane FQ-300, FQ-320, itd i w tym przypadku faktycznie pakiety te beda zatwierdzone przez MMC. Ale zrobil sie znowu OT Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michal Opublikowano 6 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2005 shodan, to gdzie tu odmiennosc. W obu przypadkach i SIP i MMC nie uznaje gwaranacji na przerobione podzespoly. A dealerzy Subaru tez moga Ci zmodyfikowac auto. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
shodan Opublikowano 6 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2005 shodan, to gdzie tu odmiennosc. W obu przypadkach i SIP i MMC nie uznaje gwaranacji na przerobione podzespoly. A dealerzy Subaru tez moga Ci zmodyfikowac auto. Odmiennosc polega podejsciu do klienta na poziomie sieci dilerskiej. A polityka MMC i SIP jest chyba podobna. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michal Opublikowano 6 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2005 Odmiennosc polega podejsciu do klienta na poziomie sieci dilerskiej. To niezaprzeczalny fakt . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Intakwrx Opublikowano 7 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2005 to podbnie jak z Mondeo St220, ma 226KM, a powinno mieć 250KM, tylko że są jakieś ogranicznie..TAK SŁYSZAŁEM :roll: Tak. Napęd na przód powyżej 250 KM to główne ograniczenie Opon szerszych nie założysz a jak dasz protezę ESP to auto zmienia sie w kulacz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ALEX Opublikowano 7 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2005 ALEX ostatnio jeździł (nie swoim) STi robionym w mapteku (320KM) może powie o swoich doznaniach - bo chyba były niesamowite.... Rzeczywiście!!Miałem okazję jeździć tym autem przed nie-ASO'iem i po strojeniu. Róznica jest ogromna. Może właściciel opisze szerzej wrażenia....to jeden z "nas" :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się