Skocz do zawartości

czoper,maptek,vtg,a może promotoR kto lepszy?


zx99

Rekomendowane odpowiedzi

Z tego co wiem to fabryczne dane przyspieszenia Imprezy Sti są 5,5sek. do 100km/h

 

Osobiście uważam, że jeśli ktoś Sti nie potrzebuje na wyścigi to po co je przerabiać i "ryzykować" ,że ktoś może coś pomieszać i dopiero bedzie kaszan.

 

wydaje mi się, że tuning ma sens jak auto ma przykałdowo 10sek. do 100km/h i np, słabą elastycznośc itd, itd, wtedy łatwiej jest osiągnąć lepsze osiągi i poprawić pewne niedociągnięcia, a przy takim szybkim Sti myśle, że piorunujących efektów się nie zrobi..no chyba że ktoś się cieszy, że ma 300KM a nie 265KM :twisted:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

FAZA666, podobno apetyt rośnie w miarę jedzenia. I chyba nie ma w tym nic złego. A mnie też by wystarczyła seria STi, ale gdybym już trochę pojeździł, to kto wie... no ale na razie mi to nie grozi, więc i kłopot odpada ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Oczywiście, że rośnie w miarę jedzenia. Chodzi mi tylko o to, że mając pewne doświadczenie w tuningowaniu aut (swoich i nie swoich) wiem, że jeśli ktoś ma mocno emocjonalny stosunek do samochodu, to jest spora szansa, że zaboli :)

 

Mówiąc nieco bardziej serio i na temat - jeżeli chcesz 300-310KM to pojedź do Mapteka. Nie będzie najtaniej ale będzie najprościej i najbardziej bezboleśnie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wydaje mi się, że tuning ma sens jak auto ma przykałdowo 10sek. do 100km/h i np, słabą elastycznośc itd, itd, wtedy łatwiej jest osiągnąć lepsze osiągi i poprawić pewne niedociągnięcia

 

Przy calej mojej sympatii do imprezy sti, ma ona sporo niedociagniec, ktore warto poprawic.

Natomiast zdecydowanie zanim zacznie sie poprawiac samochod, nalezy popracowac nad lacznikiem miedzy kierownica a pedalami :twisted:

Tam niedociagniec jest z pewnoscia wiecej, a poprawic je jest znacznie trudniej :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z tego co wiem to fabryczne dane przyspieszenia Imprezy Sti są 5,5sek. do 100km/h

 

Osobiście uważam, że jeśli ktoś Sti nie potrzebuje na wyścigi to po co je przerabiać i "ryzykować" ,że ktoś może coś pomieszać i dopiero bedzie kaszan.

 

wydaje mi się, że tuning ma sens jak auto ma przykałdowo 10sek. do 100km/h i np, słabą elastycznośc itd, itd, wtedy łatwiej jest osiągnąć lepsze osiągi i poprawić pewne niedociągnięcia, a przy takim szybkim Sti myśle, że piorunujących efektów się nie zrobi..no chyba że ktoś się cieszy, że ma 300KM a nie 265KM :twisted:

 

Jak byś sie przejechał serią i autem dobrze wyregulowanym to byś BARDZO zmienił zdanie ;)

 

shodan EVO też tak ładnie daje się wyleczyć z choroby seryjności :?:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...