Jump to content

czoper,maptek,vtg,a może promotoR kto lepszy?


zx99
 Share

Recommended Posts

Pozostaje teraz tylko kwestia ceny za ta usluge i gdzie jest Ci blizej.

 

I kto zaaplikuje więcej drutu do auta. A także np. zastosowane metody tuningu, ewentualne konsekwencje dla przyszłej eksploatacji i tak dalej.

Link to comment
Share on other sites

Z tego co wiem to fabryczne dane przyspieszenia Imprezy Sti są 5,5sek. do 100km/h

 

Osobiście uważam, że jeśli ktoś Sti nie potrzebuje na wyścigi to po co je przerabiać i "ryzykować" ,że ktoś może coś pomieszać i dopiero bedzie kaszan.

 

wydaje mi się, że tuning ma sens jak auto ma przykałdowo 10sek. do 100km/h i np, słabą elastycznośc itd, itd, wtedy łatwiej jest osiągnąć lepsze osiągi i poprawić pewne niedociągnięcia, a przy takim szybkim Sti myśle, że piorunujących efektów się nie zrobi..no chyba że ktoś się cieszy, że ma 300KM a nie 265KM :twisted:

Link to comment
Share on other sites

FAZA666, podobno apetyt rośnie w miarę jedzenia. I chyba nie ma w tym nic złego. A mnie też by wystarczyła seria STi, ale gdybym już trochę pojeździł, to kto wie... no ale na razie mi to nie grozi, więc i kłopot odpada ;)

Link to comment
Share on other sites

Oczywiście, że rośnie w miarę jedzenia. Chodzi mi tylko o to, że mając pewne doświadczenie w tuningowaniu aut (swoich i nie swoich) wiem, że jeśli ktoś ma mocno emocjonalny stosunek do samochodu, to jest spora szansa, że zaboli :)

 

Mówiąc nieco bardziej serio i na temat - jeżeli chcesz 300-310KM to pojedź do Mapteka. Nie będzie najtaniej ale będzie najprościej i najbardziej bezboleśnie.

Link to comment
Share on other sites

wydaje mi się, że tuning ma sens jak auto ma przykałdowo 10sek. do 100km/h i np, słabą elastycznośc itd, itd, wtedy łatwiej jest osiągnąć lepsze osiągi i poprawić pewne niedociągnięcia

 

Przy calej mojej sympatii do imprezy sti, ma ona sporo niedociagniec, ktore warto poprawic.

Natomiast zdecydowanie zanim zacznie sie poprawiac samochod, nalezy popracowac nad lacznikiem miedzy kierownica a pedalami :twisted:

Tam niedociagniec jest z pewnoscia wiecej, a poprawic je jest znacznie trudniej :wink:

Link to comment
Share on other sites

Z tego co wiem to fabryczne dane przyspieszenia Imprezy Sti są 5,5sek. do 100km/h

 

Osobiście uważam, że jeśli ktoś Sti nie potrzebuje na wyścigi to po co je przerabiać i "ryzykować" ,że ktoś może coś pomieszać i dopiero bedzie kaszan.

 

wydaje mi się, że tuning ma sens jak auto ma przykałdowo 10sek. do 100km/h i np, słabą elastycznośc itd, itd, wtedy łatwiej jest osiągnąć lepsze osiągi i poprawić pewne niedociągnięcia, a przy takim szybkim Sti myśle, że piorunujących efektów się nie zrobi..no chyba że ktoś się cieszy, że ma 300KM a nie 265KM :twisted:

 

Jak byś sie przejechał serią i autem dobrze wyregulowanym to byś BARDZO zmienił zdanie ;)

 

shodan EVO też tak ładnie daje się wyleczyć z choroby seryjności :?:

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...