Jump to content

STUKI W TYLNEJ CZĘŚCI


carfit
 Share

Recommended Posts

Witam wszystkich. Mam gorącą prośbę. W moim STI przebieg 18 000 słyszę stuki w tylnej części samochodu ale przy bardzo małej prędkości rzędu 2-5km/h. Jadąc szybciej nic nie słychac. Czy ktoś mi może pomóc, samochód mam na gwarancji ale wolałbym wiedziec wcześniej lub mieć jakieś podejrzenia.

Pozdrawiam.

Link to comment
Share on other sites

carfit, jak ruszasz lub hamujesz tak? ... mozna to nasmarowac i na jakis czas ustapi... Vampeer Ci powie wiecej bo gdzies wyczytal jak to sie robi..

Link to comment
Share on other sites

Tzn... poza stukaniem - nic sie nie dzieje - mozna na tym jezdzic...

 

Tzn. nie do konca.

Jezdzic mozna tez z innymi uszkodzonymi elementami samochodu - pytanie tylko jaki to ma sens :roll:

 

Stuk bierze sie stad, ze tlok amortyzatora dostaje luzu i pracuje na boki - tak uszkodzone zawieszenie nie dziala prawidlowo.

 

pozdr!

Link to comment
Share on other sites

Stuk bierze sie stad, ze tlok amortyzatora dostaje luzu i pracuje na boki - tak uszkodzone zawieszenie nie dziala prawidlowo.

 

Ta przypadłość dotyczy tylko amorków fabrycznych, czy też po wymianie, znowu 18-28 tys i znowu reklamacja? A może to nasze drogi? Z rdugiej strony zawias STI powinien być dosyć pancerny.

Link to comment
Share on other sites

A co SIP na to? Uznawali to w ramach naprawy gwarancyjnej? Abt pisał, że tak, a jak to wyglądało u Ciebie?

 

No bo w końcu amortyzator to trochę jak sprzęgło czy klocki hamulcowe - można powiedzieć klientowi, że źle używał, albo że to nie wina SIP, a polskich dróg... :roll:

Link to comment
Share on other sites

shodan - Twoje evo to mnie tam wiesz... :wink:

 

Lepiej pisz odpowiedź na pytanie, jakie zadałem. :twisted:

 

A za karę, że jeszcze nie odpowiedziałeś, dostaniesz następne :): co trzeba mówić w serwisie, by wymienili amortyzatory w ramach gwarancji?

Link to comment
Share on other sites

shodan - Twoje evo to mnie tam wiesz... :wink:

Lepiej pisz odpowiedź na pytanie, jakie zadałem. :twisted:

 

Ja akurat nie mialem problemow z wymiana gwarancyjna.

Ale z tego co slyszalem od ludzi, sa rowni i rowniejsi :roll:

 

A za karę, że jeszcze nie odpowiedziałeś, dostaniesz następne :): co trzeba mówić w serwisie, by wymienili amortyzatory w ramach gwarancji?

 

"Prosze pana, cos mi znowu z tylu stuka" zazwyczaj wystarcza :twisted:

U Kopra warto jeszcze dodac - nie, to nie jest podnosnik, sprawdzalem :twisted:

Link to comment
Share on other sites

subaru to lipa - nie dosc ze ryje przodem jak podkuta swinia na terakocie to jeszcze nie mozna kupic prawidlowo zrobionych amorow :roll: :lol:

po ile te lancery w niemczech sa? ;)

 

e tam... w WRXie amory nie stukaja, a ryc przodem bedzie wszystko jak sie za szybko wejdzie w zakret na sniegu :wink:

Link to comment
Share on other sites

a ryc przodem bedzie wszystko jak sie za szybko wejdzie w zakret na sniegu :wink:

To prawda :) Mógłe się tym przekonać każdy kto widział mój pierwszy przejazd na kręciołku po śniegu :) Modelowy przykład rycia :)

Link to comment
Share on other sites

 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...