carfit Opublikowano 4 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2005 Witam wszystkich. Mam gorącą prośbę. W moim STI przebieg 18 000 słyszę stuki w tylnej części samochodu ale przy bardzo małej prędkości rzędu 2-5km/h. Jadąc szybciej nic nie słychac. Czy ktoś mi może pomóc, samochód mam na gwarancji ale wolałbym wiedziec wcześniej lub mieć jakieś podejrzenia. Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Abt Opublikowano 4 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2005 amortyzatory tyl. bedzie coraz glosniej. 2500zl szt. - ale wymieniane na gwarancji. pozdr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ogs Opublikowano 4 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2005 carfit, jak ruszasz lub hamujesz tak? ... mozna to nasmarowac i na jakis czas ustapi... Vampeer Ci powie wiecej bo gdzies wyczytal jak to sie robi.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
CZARNY Opublikowano 4 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2005 Ale jak masz STi na gwarancji, to czy się martwić. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Legacy96 Opublikowano 4 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2005 Przewaznie najpierw wybijaja sie laczniki stabilitatora, sprawdz je. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ogs Opublikowano 4 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2005 Ale u niego na 99% to amory - wszystkie STi z tych rocznikow tak maja... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
shodan Opublikowano 4 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2005 Dokladnie tak, na 99% amorki. Przygotuj sie na czeste wymiany tylu w STi.. :roll: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ogs Opublikowano 4 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2005 Tzn... poza stukaniem - nic sie nie dzieje - mozna na tym jezdzic... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcinJ Opublikowano 4 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2005 Ja wlasnie wymienilem, zaczely stukac przy okolo 28kkm Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
shodan Opublikowano 4 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2005 Tzn... poza stukaniem - nic sie nie dzieje - mozna na tym jezdzic... Tzn. nie do konca. Jezdzic mozna tez z innymi uszkodzonymi elementami samochodu - pytanie tylko jaki to ma sens :roll: Stuk bierze sie stad, ze tlok amortyzatora dostaje luzu i pracuje na boki - tak uszkodzone zawieszenie nie dziala prawidlowo. pozdr! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aflinta Opublikowano 4 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2005 Stuk bierze sie stad, ze tlok amortyzatora dostaje luzu i pracuje na boki - tak uszkodzone zawieszenie nie dziala prawidlowo. Ta przypadłość dotyczy tylko amorków fabrycznych, czy też po wymianie, znowu 18-28 tys i znowu reklamacja? A może to nasze drogi? Z rdugiej strony zawias STI powinien być dosyć pancerny. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
shodan Opublikowano 4 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2005 Fabryczne, czy po wymianie, to sa te same amorki. Ja wymienialem 3 razy, mniej wiecej co 15k km. Niektorzy moi znajomi czesciej. Generalnie disaster :| Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aflinta Opublikowano 4 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2005 Z fabrycznymi chodziło mi bardziej o to, ze weszła do produkcji jakas lewa seria i po prostu eleiminują ją poprzez wyianę gwarancyjną. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
shodan Opublikowano 4 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2005 Z kazdym nastepnym byl ten sam problem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Przemeq Opublikowano 4 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2005 A co SIP na to? Uznawali to w ramach naprawy gwarancyjnej? Abt pisał, że tak, a jak to wyglądało u Ciebie? No bo w końcu amortyzator to trochę jak sprzęgło czy klocki hamulcowe - można powiedzieć klientowi, że źle używał, albo że to nie wina SIP, a polskich dróg... :roll: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vampeer Opublikowano 4 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2005 subaru to lipa - nie dosc ze ryje przodem jak podkuta swinia na terakocie to jeszcze nie mozna kupic prawidlowo zrobionych amorow :roll: po ile te lancery w niemczech sa? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Abt Opublikowano 4 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2005 w watku o evo, ktory shodan usunal , ktos pisal ze w mitsu tez leca amory... tyle, ze przednie . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
shodan Opublikowano 4 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2005 w watku o evo, ktory shodan usunal , ktos pisal ze w mitsu tez leca amory...tyle, ze przednie . Zobaczymy jak to bedzie w evo.. :roll: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Przemeq Opublikowano 4 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2005 shodan - Twoje evo to mnie tam wiesz... :wink: Lepiej pisz odpowiedź na pytanie, jakie zadałem. A za karę, że jeszcze nie odpowiedziałeś, dostaniesz następne : co trzeba mówić w serwisie, by wymienili amortyzatory w ramach gwarancji? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
shodan Opublikowano 4 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2005 shodan - Twoje evo to mnie tam wiesz... :wink: Lepiej pisz odpowiedź na pytanie, jakie zadałem. Ja akurat nie mialem problemow z wymiana gwarancyjna. Ale z tego co slyszalem od ludzi, sa rowni i rowniejsi :roll: A za karę, że jeszcze nie odpowiedziałeś, dostaniesz następne : co trzeba mówić w serwisie, by wymienili amortyzatory w ramach gwarancji? "Prosze pana, cos mi znowu z tylu stuka" zazwyczaj wystarcza U Kopra warto jeszcze dodac - nie, to nie jest podnosnik, sprawdzalem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Przemeq Opublikowano 4 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2005 O, tak lepiej 8). Dzięki. Zapamiętam sobie z tym podnośnikiem. Tj. już sobie zapamiętałem . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gal Opublikowano 4 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2005 O, tak lepiej 8). Dzięki. Zapamiętam sobie z tym podnośnikiem. Tj. już sobie zapamiętałem . Przecież Ty kupujesz w Dawoju, to co się techniki na Kopera uczysz? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Przemeq Opublikowano 4 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2005 Zakładam po prostu, że technika może być uniwersalna 8). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ogs Opublikowano 4 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2005 subaru to lipa - nie dosc ze ryje przodem jak podkuta swinia na terakocie to jeszcze nie mozna kupic prawidlowo zrobionych amorow :roll: po ile te lancery w niemczech sa? e tam... w WRXie amory nie stukaja, a ryc przodem bedzie wszystko jak sie za szybko wejdzie w zakret na sniegu :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aflinta Opublikowano 5 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2005 a ryc przodem bedzie wszystko jak sie za szybko wejdzie w zakret na sniegu :wink: To prawda Mógłe się tym przekonać każdy kto widział mój pierwszy przejazd na kręciołku po śniegu Modelowy przykład rycia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi