malymala Opublikowano 18 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2011 Ogólnie auto jeździ normalnie, niezależnie, czy benzyna, czy LPG, ale po przekroczeniu 4000 obr/min potrafi wyłączyć silnik podczas jazdy i ponownie go uruchomić z racji prędkości, co nie jest uważam normalne, a tym bardziej bezpieczne. Po sprawdzeniu błędów wyrzuca 11 czyli błąd czujnika położenia wału korbowego i nawet CHECK ENGINE się nie zapala, nie zostaje na desce, gdy jest ten błąd. Pytanie: Czy się czujnik "kończy", czy przyczyna jest inna? Dodam, że na postoju kręciłem 4500 i nic się nie stało, a opisana sytuacja jest tylko podczas jazdy. Będę wdzięczny za wszelkie sugestie bo sytuacja jest denerwująca :? i nie wiem, czy sama wymiana czujnika rozwiąże problem, czy silnik staje z innej przyczyny podczas jazdy, a później dopiero wyskakuje błąd 11 ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carfit Opublikowano 18 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2011 Ogólnie auto jeździ normalnie, niezależnie, czy benzyna, czy LPG, ale po przekroczeniu 4000 obr/min potrafi wyłączyć silnik podczas jazdy i ponownie go uruchomić z racji prędkości, co nie jest uważam normalne, a tym bardziej bezpieczne. Po sprawdzeniu błędów wyrzuca 11 czyli błąd czujnika położenia wału korbowego i nawet CHECK ENGINE się nie zapala, nie zostaje na desce, gdy jest ten błąd.Pytanie: Czy się czujnik "kończy", czy przyczyna jest inna? Dodam, że na postoju kręciłem 4500 i nic się nie stało, a opisana sytuacja jest tylko podczas jazdy. Będę wdzięczny za wszelkie sugestie bo sytuacja jest denerwująca :? i nie wiem, czy sama wymiana czujnika rozwiąże problem, czy silnik staje z innej przyczyny podczas jazdy, a później dopiero wyskakuje błąd 11 ? Najprawdopodobniej czujnik jednak, spróbuj go ostudzić kompresorem, lub zwilżyć wodą , i się przejedź i zobacz :roll: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
malymala Opublikowano 18 Czerwca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2011 Najprawdopodobniej czujnik jednak, spróbuj go ostudzić kompresorem, lub zwilżyć wodą , i się przejedź i zobacz :roll: jak sam czujnik, to pół "biedy", pytanie czy nic gorszego :? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carfit Opublikowano 18 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2011 tak naprawdę , to niewiele gorszego może sie być, albo czujnik, albo instalacja, ewentualnie co mało prawdopodobne , wyrobione, lub brak klinu na wale i koło zębate sie przestawia :roll: , na chyba że jeszcze ECU , ale to prawie nie możlwe :roll: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
malymala Opublikowano 22 Czerwca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2011 i wszystkiemu, prawdopodobnie był winien brudny czujnik, ale sprawdzenie odbędzie się jutro na trasie dzięki carfit za wszelkie sugestie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mcx Opublikowano 22 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2011 Miałem podobnie w forku...wymiana na dobra używkę z bodajże buga rozwiązało problem, inny check - "chwilowy" którego uchwycić ciężko to czujnik położenia biegu jałowego Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się