Jump to content

Error 11 Błąd czujnika położenia wału korbowego - co jest ?


malymala
 Share

Recommended Posts

Ogólnie auto jeździ normalnie, niezależnie, czy benzyna, czy LPG, ale po przekroczeniu 4000 obr/min potrafi wyłączyć silnik podczas jazdy i ponownie go uruchomić z racji prędkości, co nie jest uważam normalne, a tym bardziej bezpieczne. Po sprawdzeniu błędów wyrzuca 11 czyli błąd czujnika położenia wału korbowego i nawet CHECK ENGINE się nie zapala, nie zostaje na desce, gdy jest ten błąd.

Pytanie: Czy się czujnik "kończy", czy przyczyna jest inna?

Dodam, że na postoju kręciłem 4500 i nic się nie stało, a opisana sytuacja jest tylko podczas jazdy.

Będę wdzięczny za wszelkie sugestie bo sytuacja jest denerwująca :? i nie wiem, czy sama wymiana czujnika rozwiąże problem, czy silnik staje z innej przyczyny podczas jazdy, a później dopiero wyskakuje błąd 11 ?

Link to comment
Share on other sites

Ogólnie auto jeździ normalnie, niezależnie, czy benzyna, czy LPG, ale po przekroczeniu 4000 obr/min potrafi wyłączyć silnik podczas jazdy i ponownie go uruchomić z racji prędkości, co nie jest uważam normalne, a tym bardziej bezpieczne. Po sprawdzeniu błędów wyrzuca 11 czyli błąd czujnika położenia wału korbowego i nawet CHECK ENGINE się nie zapala, nie zostaje na desce, gdy jest ten błąd.

Pytanie: Czy się czujnik "kończy", czy przyczyna jest inna?

Dodam, że na postoju kręciłem 4500 i nic się nie stało, a opisana sytuacja jest tylko podczas jazdy.

Będę wdzięczny za wszelkie sugestie bo sytuacja jest denerwująca :? i nie wiem, czy sama wymiana czujnika rozwiąże problem, czy silnik staje z innej przyczyny podczas jazdy, a później dopiero wyskakuje błąd 11 ?

 

Najprawdopodobniej czujnik jednak, spróbuj go ostudzić kompresorem, lub zwilżyć wodą , i się przejedź i zobacz :roll:

Link to comment
Share on other sites

Najprawdopodobniej czujnik jednak, spróbuj go ostudzić kompresorem, lub zwilżyć wodą , i się przejedź i zobacz :roll:

jak sam czujnik, to pół "biedy", pytanie czy nic gorszego :?

Link to comment
Share on other sites

tak naprawdę , to niewiele gorszego może sie być, albo czujnik, albo instalacja, ewentualnie co mało prawdopodobne , wyrobione, lub brak klinu na wale i koło zębate sie przestawia :roll: , na chyba że jeszcze ECU , ale to prawie nie możlwe :roll:

Link to comment
Share on other sites

Miałem podobnie w forku...wymiana na dobra używkę z bodajże buga rozwiązało problem, inny check - "chwilowy" którego uchwycić ciężko to czujnik położenia biegu jałowego :)

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...