Skocz do zawartości

Legacy III 2.5 AT podział napędu.


Wielki Szu

Rekomendowane odpowiedzi

Proaktywny. Zmienia się w zależności od położenia przepustnicy, biegu, prędkości, skrętu, trakcji na osiach. MPT jest mocniej spinane kiedy zachodzą warunki, które mogą spowodować różnice prędkości obrotowej. Niektórzy napiszą, że o 90:10, ale to nie jest tak. To jest zbyt duże uproszczenie. W praktyce, przy maksymalnym spięciu MPT cały moment może pójść na oś z trakcją, jeśli druga jej nie ma. Czy to przednią czy tylną. Max moment dla tylnej osi ogranicza konstrukcja MPT. Dla przedniej - jedynie tarcie statyczne kół przedniej osi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...