Jump to content

Legacy III 2.5 AT podział napędu.


Wielki Szu
 Share

Recommended Posts

Proaktywny. Zmienia się w zależności od położenia przepustnicy, biegu, prędkości, skrętu, trakcji na osiach. MPT jest mocniej spinane kiedy zachodzą warunki, które mogą spowodować różnice prędkości obrotowej. Niektórzy napiszą, że o 90:10, ale to nie jest tak. To jest zbyt duże uproszczenie. W praktyce, przy maksymalnym spięciu MPT cały moment może pójść na oś z trakcją, jeśli druga jej nie ma. Czy to przednią czy tylną. Max moment dla tylnej osi ogranicza konstrukcja MPT. Dla przedniej - jedynie tarcie statyczne kół przedniej osi.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...