emotorsport Posted June 15, 2011 Share Posted June 15, 2011 Witam, na 5 Pojeżdżafffce nasze auto zaczęło popluwać olejem spod śruby mocującej oczko przewodu doprowadzającego olej do turbiny (nawet się krótko odjarało... ). Planowanie powierzchni i wymiana podkładek mosiężnych nic nie daje. Przy mocniejszym skręceniu kluczem przewód się ,,zapada" i znowu szczy. Czy ktoś przerabiał temat w sensie zdobycia/przerobienia czegoś lepszego od ori przewodu? Jest to przewód skręcany na dwie siedemnastki z przewodem idącym do głowicy i potem do zmiennych faz. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mark L.A. Posted June 15, 2011 Share Posted June 15, 2011 O Jezusie Chrystusie Nazareński ! Kogo moje oczęta widzą . Czemu nie zadzwonisz do Marka, nr przecież masz a jak nie masz to Ci poślę esesmanem . 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
emotorsport Posted June 16, 2011 Author Share Posted June 16, 2011 Siemka Marku, dobra idea, a dobre idee są nagradzane pomukami Link to comment Share on other sites More sharing options...
czerech Posted June 16, 2011 Share Posted June 16, 2011 temat rozwiązany?;> Link to comment Share on other sites More sharing options...
emotorsport Posted June 16, 2011 Author Share Posted June 16, 2011 jeszcze nie, a co, masz jakieś pomysły? to jest bardzo wymagające termicznie miejsce, ciśnienie, mocno nagrzewająca się turbina, różnice w rozszerzalności materiałów....tu drut nie poradzi.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
czerech Posted June 16, 2011 Share Posted June 16, 2011 z ciekawości pytałem mogę się przejść do zaprzyjaźnionego profesorka od silników odrzutowych może ma jakieś patenty da rade jakąs fotke tego zrobić? Link to comment Share on other sites More sharing options...
emotorsport Posted June 16, 2011 Author Share Posted June 16, 2011 Po konsultacji u Profesora Marasa wychodzi że raczej tylko nowa część załatwi temat, wolałbym nie spalić STI.... :roll: Link to comment Share on other sites More sharing options...
czerech Posted June 16, 2011 Share Posted June 16, 2011 daj znać czy pomogło Link to comment Share on other sites More sharing options...
carfit Posted June 16, 2011 Share Posted June 16, 2011 wychodzi że raczej tylko nowa część załatwi temat, AMI zostawił mi dwa takie przewody teflonowe w oplocie, jest to bardzo dobra rzecz do turbo. Pogadaj z nim to Ci wyśle , chyba że masz wersje z podwójnym przewodem przy głowicy to lipa , ale też to można zrobić , tylko potrzebujesz złączki KRONTECA Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mark L.A. Posted June 16, 2011 Share Posted June 16, 2011 emotorsport, no widzisz ... Maras wie, Edwin wie o sso kaman . Dobrze , że mamy takich ludzi na Forum . Cieszę się, że fochy Ci minęły i jesteś znowu razem z nami . PS Czy pomuk od największego pomukołapacza nie powinien się liczyć x 10 ??? Link to comment Share on other sites More sharing options...
emotorsport Posted June 17, 2011 Author Share Posted June 17, 2011 fochy Ci minęły to nie fochy, umowa była jasna, przynajmniej z mojej strony : dostanę z powrotem dostęp do działu K/S i prawo do posiadania podpisu, zaczynam znowu spamować , moderatornia uznała że tak, więc jestem -- 17 cze 2011, o 07:28 -- wychodzi że raczej tylko nowa część załatwi temat, AMI zostawił mi dwa takie przewody teflonowe w oplocie, jest to bardzo dobra rzecz do turbo. Pogadaj z nim to Ci wyśle , chyba że masz wersje z podwójnym przewodem przy głowicy to lipa , ale też to można zrobić , tylko potrzebujesz złączki KRONTECA To jest STI 05, przewód ma może 15 cm od oczka tego przykręcanego do turbiny, a skręcanym końcem, złączka na dwa klucze 17,jeszcze sporo przed miejscem gdzie drugie oczko jest przykręcone do głowicy, ten przewód od AMIego będzie pasował? masz może jakąś poglądową fotkę? Link to comment Share on other sites More sharing options...
AMI Posted June 17, 2011 Share Posted June 17, 2011 Sprobuje jutro wrzucic, jak wroce do Dublina, bo mam gdzies na dysku. Ogolnie to elastyczny przewod dokrecany potem do rurki zamontowanej w glowicy o ile mnie pamiec nie myli. W kazdym razie nie jak do gc8, gdzie byly jednoczesciowe od glowicy do turbo, czy jakos tak. Link to comment Share on other sites More sharing options...
emotorsport Posted June 17, 2011 Author Share Posted June 17, 2011 dawaj fotki Jacku! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Morgiana Posted June 17, 2011 Share Posted June 17, 2011 AMI zostawił mi dwa takie przewody teflonowe w oplocie Sporo rzeczy zostawił... dawaj, wystawiamy w K/S to może chociaż częściowo nam się za nerwy zwróci A tak na poważniej- Edwin, w razie czego się nie pomyl i nie wyślij komuś moich halogenów i nakrętek Link to comment Share on other sites More sharing options...
AMI Posted June 17, 2011 Share Posted June 17, 2011 Odstosunkujcie sie od moich nakretek Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Morgiana Posted June 17, 2011 Share Posted June 17, 2011 Odstosunkujcie sie od moich nakretek Ani mi się śni... Link to comment Share on other sites More sharing options...
jako Posted June 17, 2011 Share Posted June 17, 2011 Odstosunkujcie sie od moich nakretek śrubek, Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Morgiana Posted June 17, 2011 Share Posted June 17, 2011 Nie. Nakrętek. Link to comment Share on other sites More sharing options...
AMI Posted June 18, 2011 Share Posted June 18, 2011 OK - Carfit pisal o takim przewodziku: Link to comment Share on other sites More sharing options...
carfit Posted June 18, 2011 Share Posted June 18, 2011 AMI zostawił mi dwa takie przewody teflonowe w oplocie Sporo rzeczy zostawił... dawaj, wystawiamy w K/S to może chociaż częściowo nam się za nerwy zwróci A tak na poważniej- Edwin, w razie czego się nie pomyl i nie wyślij komuś moich halogenów i nakrętek Morgiana ,odpuść :roll: i nie spamuj to jest dział techniczny, a nie kółko różańcowe :roll: , naprawdę nie chce mi sie po raz kolejny z Tobą dyskutowac , oraz wysłuchiwać Twoich żali o jakiś halogenach czy nakretkach i innych :roll: , tym bardziej jak nie jesteś stroną w tej sprawie, a o ile wiem to halogeny są Jacka , i nie mam żadnych informacji abym je komukolwiek miał wydać, wysłać itp. :roll: Link to comment Share on other sites More sharing options...
AMI Posted June 18, 2011 Share Posted June 18, 2011 Nie stresowac mi sie tu prosze Przyjdzie czas, to reszta gratow zostanie rozdysponowana - a na razie skupmy sie na wezykach dla Elka, zeby mu sie estiaj nie zapalil. Link to comment Share on other sites More sharing options...
carfit Posted June 18, 2011 Share Posted June 18, 2011 Nie stresowac mi sie tu prosze Jacku ja w sobote wieczorem , już jestem mega odstresowany :wink: , chciałem tylko pomóc emoto, bo pamietam że zostawiłeś mi wężyki do wolnego wykorzystania , więc zwyczajnie chciałem pomóc , a tu mi Morgiana wyskakuje ni z gwizdy ni z p.... y z jakimiś żalami :roll: Link to comment Share on other sites More sharing options...
AMI Posted June 18, 2011 Share Posted June 18, 2011 Tak czy inaczej, zeby nie bylo niejasnosci - jesli Elkowi sie taki wezyk przyda, to z mojej strony nie ma problemu - zostawilem je Carfitowi do rozdysponowania, jakby sie jemu albo komus przydaly, wg. uznania. Mnie nie sa potrzebne obecnie Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Morgiana Posted June 18, 2011 Share Posted June 18, 2011 Morgiana ,odpuść :roll: i nie spamuj to jest dział techniczny, a nie kółko różańcowe :roll: Ta jest, panie "wmorderatorze" :wink: a tu mi Morgiana wyskakuje ni z gwizdy ni z p.... y z jakimiś żalami :roll: Żartami jeśli już, bo żalu do Ciebie o nic nie mam... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now