zadorro Opublikowano 15 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2011 Witam Zdarzyło mi się że przy redukowaniu biegu z 5 na 4 lub z 4 na 3, "wyskoczył mi reduktor " tzn. jego dźwignia wskoczyła w pozycje pomiędzy HI LO co skutkowało całkowitym rozłączeniem napędu. Po zatrzymaniu i ustawieniu dźwignie w normalnej pozycji można jechać dalej. Moje pytanko: -czy to objaw jakieś usterki? -czy może ja coś źle robię? z góry dzięki za odpowiedź Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maras Opublikowano 17 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2011 Przyczyn może być kilka,redyktor jest urządzeniem regulowanym na lince, nastepnie może być osłabiona sama sprężynka pod kulką, to już w skrzyni, lub też nie trzyma już zestaw tuleji synchronizatora i poprostu wyrzuca, moga być też jakieś naprężenia i będzie to skutkować takimi objawami. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
emotorsport Opublikowano 17 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2011 Pytanie raczej do działu technicznego. Znam podobny objaw po demontażu skrzyni, opór pancerza linki został lekko podgięty, przez co zmieniła się długość linki i wystąpiły podobne objawy, konieczna wizyta w ASO czy innym nieaso, bo takie wyskakiwanie biegów nie jest zdrowe dla skrzyni biegów Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się