Jump to content

legacy III my03


zadorro
 Share

Recommended Posts

Witam

Zdarzyło mi się że przy redukowaniu biegu z 5 na 4 lub z 4 na 3, "wyskoczył mi reduktor " tzn. jego dźwignia wskoczyła w pozycje pomiędzy HI LO co skutkowało całkowitym rozłączeniem napędu. Po zatrzymaniu i ustawieniu dźwignie w normalnej pozycji można jechać dalej.

Moje pytanko:

-czy to objaw jakieś usterki?

-czy może ja coś źle robię?

z góry dzięki za odpowiedź

Link to comment
Share on other sites

Przyczyn może być kilka,redyktor jest urządzeniem regulowanym na lince, nastepnie może być osłabiona sama sprężynka pod kulką, to już w skrzyni, lub też nie trzyma już zestaw tuleji synchronizatora i poprostu wyrzuca, moga być też jakieś naprężenia i będzie to skutkować takimi objawami.

Link to comment
Share on other sites

Pytanie raczej do działu technicznego.

Znam podobny objaw po demontażu skrzyni, opór pancerza linki został lekko podgięty, przez co zmieniła się długość linki i wystąpiły podobne objawy, konieczna wizyta w ASO czy innym nieaso, bo takie wyskakiwanie biegów nie jest zdrowe dla skrzyni biegów

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...