Skocz do zawartości

legacy III my03


zadorro

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

Zdarzyło mi się że przy redukowaniu biegu z 5 na 4 lub z 4 na 3, "wyskoczył mi reduktor " tzn. jego dźwignia wskoczyła w pozycje pomiędzy HI LO co skutkowało całkowitym rozłączeniem napędu. Po zatrzymaniu i ustawieniu dźwignie w normalnej pozycji można jechać dalej.

Moje pytanko:

-czy to objaw jakieś usterki?

-czy może ja coś źle robię?

z góry dzięki za odpowiedź

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przyczyn może być kilka,redyktor jest urządzeniem regulowanym na lince, nastepnie może być osłabiona sama sprężynka pod kulką, to już w skrzyni, lub też nie trzyma już zestaw tuleji synchronizatora i poprostu wyrzuca, moga być też jakieś naprężenia i będzie to skutkować takimi objawami.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pytanie raczej do działu technicznego.

Znam podobny objaw po demontażu skrzyni, opór pancerza linki został lekko podgięty, przez co zmieniła się długość linki i wystąpiły podobne objawy, konieczna wizyta w ASO czy innym nieaso, bo takie wyskakiwanie biegów nie jest zdrowe dla skrzyni biegów

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...