Aronek Opublikowano 14 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2011 Witajcie, Na początku chciałbym się przywitać i pozdrowić szanowne grono użytkowników Subaru. Panowie, i ewentualnie Panie mam dylemat... Po trzech latach i 200 tyś km za kierownicą Octavii 2.0 TDI RS przyszedł czas na zmianę. Od zawsze podobał mi się Outback, a ten ostatni "pobudził mnie" bezsprzecznie. Przejechałem się kilka razy testowo, zawieszenie bajka, wykończenie pierwsza liga... tylko brakuje mi trochę tych kilku koni w prównaniu do 170 konnego RSa. Może pytanie jest banalne, ale czy da się coś z tym zrobić w towarzystwie znawców SUBARU ? Proszę o podpowiedzi znających temat bo maprawdę mam dylemat... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
so_what Opublikowano 14 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2011 Kupić wersję H6. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam12 Opublikowano 15 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2011 Witamy. Tutaj masz trochę więcej informacji: viewtopic.php?f=24&t=144997&view=unread#unread Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Aronek Opublikowano 15 Czerwca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2011 No tak, ja o Dieslu a Panowie mi to - Kup może benzyne. To nie wchodz w grę. Chodziło mi bardziej o to, czy w Subaru można zrobić np. tak jak w słynnych silnikach VW. Jedziesz do Pana X (albo nawet do Skody) i za niewielką opłatą ze 140 KM robi się np 170. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
so_what Opublikowano 15 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2011 Chodziło mi bardziej o to, czy w Subaru można zrobić np. tak jak w słynnych silnikach VW. Jedziesz do Pana X (albo nawet do Skody) i za niewielką opłatą ze 140 KM robi się np 170. Jest taka opcja. Trudno jednak powiedzieć jak bardzo wpłynie to na trwałość silnika/układu napędowego. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Aronek Opublikowano 15 Czerwca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2011 Oooo, to idealnie. Teraz tylko poszukać kogoś odpowiedniego i można podejmować decyzję :-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
giepa Opublikowano 15 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2011 nieoficjalnie mowi sie ze mozesz miec w SB 2.0D o 10 KM wiecej niz w podkręconej skodzie... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam12 Opublikowano 15 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2011 No tak, ja o Dieslu a Panowie mi to - Kup może benzyne.To nie wchodz w grę. Chodziło mi bardziej o to, czy w Subaru można zrobić np. tak jak w słynnych silnikach VW. Jedziesz do Pana X (albo nawet do Skody) i za niewielką opłatą ze 140 KM robi się np 170. Jeżeli w ten sposób podchodzisz do tematu to lepiej kup VW/Audi/Skodę. W Subaru 2.0D nie będzie to takie proste. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
so_what Opublikowano 15 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2011 W Subaru 2.0D nie będzie to takie proste. Ani tanie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Aronek Opublikowano 15 Czerwca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2011 No tak, ja o Dieslu a Panowie mi to - Kup może benzyne.To nie wchodz w grę. Chodziło mi bardziej o to, czy w Subaru można zrobić np. tak jak w słynnych silnikach VW. Jedziesz do Pana X (albo nawet do Skody) i za niewielką opłatą ze 140 KM robi się np 170. Jeżeli w ten sposób podchodzisz do tematu to lepiej kup VW/Audi/Skodę. W Subaru 2.0D nie będzie to takie proste. Tak podchodzę, oczywiście i przyznaję się bez bicia. Przewaliłem wątek związany z Tuning Subaru 2.0 i mam trochę mieszane uczucia. Rzeczywiście w Skodzie nie ma problemu żeby coś ją podkręcić natomiast piszecie, że tu nie będzie łatwo. W serwisie Panowie nie mówią nic, (może tylko do puki się nie kupi). Może później coś podradzą ? .... Nichciałbym podjąć decyzji a później pluć sobie, że .... przy wyprzedzaniu nie zbiera się jak RSik ... Oj ciężko będzie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam12 Opublikowano 15 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2011 Z boxerem D też coś Ci wymyślą ale jakie to będzie miało konsekwencje to już inna sprawa. Podobnie jak w Skodzie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
so_what Opublikowano 15 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2011 W serwisie Panowie nie mówią nic, (może tylko do puki się nie kupi). A co tu mówić? Po remapie tracisz gwarancję na samochód. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
subleo Opublikowano 15 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2011 Od zawsze podobał mi się Outback, a ten ostatni "pobudził mnie" bezsprzecznie. Przejechałem się kilka razy testowo, zawieszenie bajka, wykończenie pierwsza liga... tylko brakuje mi trochę tych kilku koni w prównaniu do 170 konnego RSa. Może pytanie jest banalne, ale czy da się coś z tym zrobić w towarzystwie znawców SUBARU ? Zerknij na początek tutaj. A co tu mówić? Po remapie tracisz gwarancję na samochód. W rzeczy samej, jest to wielkimi literami na czerwonej karcie książki serwisowej napisane. Rzeczywiście w Skodzie nie ma problemu żeby coś ją podkręcić natomiast piszecie, że tu nie będzie łatwo. W Subaru także nie ma problemu, pytanie co będzie się działo później. Już widziałem auto koncernu VAG w którym po remapie (zwiększenie mocy o około 25%) w przeciągu 40 tyś. zostało uszkodzone koło dwumasowe a sprzęgło pękło na dwie części. Bynajmniej nie było to auto 4WD. W mojej ocenie jeżeli chcesz kupić auto, którego moc dla Ciebie jest za mała, rozglądnij się lepiej od razu za autem z silnikiem większym i mocniejszym. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ESP Opublikowano 15 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2011 Ciekawe też jak układ przeniesienia napędu zniesie zwiększoną moc/moment obrotowy. Ja na razie ryzykować nie mam zamiaru. To co mam wystarcza do objechania uporczywych skód/folkswagenow TDI i 20-letnich niemieckich wynalazków spod znaków śmigła/gwiazdy/czterech kół. Widziałem kiedyś blackboxy podnoszące moc i moment BoxerDiesli (nawet do 200KM/400Nm) ale po pierwsze podobno nie działają z nowym softem a po drugie szkoda mi gwarancji (taaak wiem że blackboxy są niewykrywalne ...teoretycznie ) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
so_what Opublikowano 15 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2011 Zerknij na początek tutaj. Link nie działa :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
subleo Opublikowano 15 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2011 Zerknij na początek tutaj. Link nie działa :wink: Cenzor czuwa Ale udało się, umieścić odnośnik inną metodą. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Aronek Opublikowano 15 Czerwca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2011 Dzięki Panowie za zainteresowanie tematem i podpowiedzi. Oczywiście kwestia gwarancji jest mi znana i wiadoma i to staram się brać na siebie. Po pierwsze, za 3-4 lata pewnie znowu będę zmieniał samochód, więc z gwarancją zaryzykuję. Po drugie mam miłe doświadczenia z obecnym serwisem, który przymykał oko na usterki gwarancyjne niezwiązane typowo z ingerencją w mapę. (jeśli regularnie co 15-20 tysi odwiedza się Panów płacąc i nie dyskutując może ma się jakieś chody :-) ). Jeśli po 40 tysiącach rozpadnie się dwumasa - ehh płacz i płać ... chciało się mieć mocniej, trudno i co do tego nie mam wątpliwości Chciałbym również aby i w wypadku Subaru mogło być podobnie.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
so_what Opublikowano 15 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2011 Aronek, każdy by chciał Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam12 Opublikowano 16 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2011 gorzej jak silnik wybuchnie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ESP Opublikowano 16 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2011 gorzej jak silnik wybuchnie Zwali się winę na sprzęgło Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Aronek Opublikowano 16 Czerwca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2011 myślałem, że tylko w Patrolach wybuchają :-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cerbera Opublikowano 20 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2011 Kolego raczej zapomnij,lepiej poszukaj rocznej moze dwu audi a6 w 3l tdi jak ci na osiagach lepszych zalezy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dobi1972 Opublikowano 20 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2011 Kupić wersję H6. I to jest właściwa odpowiedź . Koniecznie musi być Diesel ... ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się