Jump to content

Czego się spodziewać za 35kzł przy Legacy ew. Forester


smerfciamajda
 Share

Recommended Posts

Witam,

 

Zaczynam powoli rozglądać się za kolejnym wozem i mocno naginam się do Legacy i ciekaw jestem czego mogę się spodziewać realnie za kwotę 30 do 35kzł?

Celuję w model 2.0 lub 2.5 benzyna bez turbo - bardziej w 2.5 :D

Z wymagań "chciejstwa" to automatyczna skrzynia biegów i automatyczna klimatyzacja, na pozostałe skóry i inne bajery nie mam parcia.

Dodam, że jeżdżę 8 rok "skodzitsu fabiozo" na gazie, zrobiłem od nowości >200kkm. Pierwszy okres to ok 35kkm rocznie ale ostatnie 3 lata to ok. 15kkm. Mam spokojniejszy tryb życia i wierzę (głęboko i naiwnie), że przebiegi poniżej 100kkm lub w tych granicach w autach 2003 - 2007 są możliwe, a w szczególności gdy jest duży silnik benzynowy i są dwa auta w domu.

 

Pytanie brzmi jakich przebiegów i roczników się spodziewać w takiej kwocie?

Na otomoto są Legacy za ~33-35kzł ale bez przebiegów, może być również Forester i jest - 2006r, 75kkm za 31kzł coś dziwnie tanio czy tak jest z tymi autami?

Wyprostujcie moją naiwność.

 

I jeszcze - czy nie zrażać się do US spec?

Link to comment
Share on other sites

Legacy IV w tej kasie możesz dostać z początku okresu produkcji tj. około 2004 roku mało prawdopodobne aby były z przebiegami poniżej 100kkm, salon PL, bezwypadkowe i silnikiem 2.5 . Będą to głównie 2.0. Takie można znaleźć za około 40-45 kzł.

Legacy z silnikiem 2.5 pochodzą głównie z USA, nie będę generalizował ale więcej niż mniej ma przeszłość wypadkową.

może być również Forester i jest - 2006r, 75kkm za 31kzł coś dziwnie tanio czy tak jest z tymi autami?

albo nie 2006, albo ma przejechane 375kkm albo kosztuje 51kzł :lol::mrgreen: to moje zdanie

 

Im bardziej zadbane auto kupisz i z pewniejszą historią unikniesz później rozczarowań oraz dodatkowych kosztów, bo podstawowych :wink: nie unikniesz. Przy przebiegach około 150kkm słabym punktem autka może być sprzęgło z dwumasą. Po zakupie wymiana rozrządu i najprawdopodobniej regulacja zaworów. Do tego pozostałe materiały eksploatacyjne....

 

Jak wszystko ogarniesz 8) , zostanie juz tylko radocha i o kosztach zapomnisz.

Link to comment
Share on other sites

Ogólnie trafiają się fajne egzemplarze, ale trzeba poszukać i mieć szeroko otwarte oczy. Ja po swojego legasia pojechałem na żywioł, kupiłem i nie żałuję jestem mega zadowolony a mam tylko zwykłe n/a 125 km. Więc warto szukać. zarówno Forek jak i Legacy wart jest uwagi, trzeba go tylko sprawdzić przed zakupem. Potem tak jak koledzy pisali powyżej :-)

Powodzenia w zakupach!

Link to comment
Share on other sites

mój Legaś MY05 ma obecnie 78kkm jak go kupowałem rok temu to miał około 63kkm wpisy w książce są co prawda nie wszystkie ale są faktury z przebiegiem wpisanym więc duże prawdopodobieństwo że oryginał powodzenia życzę w szukaniu :twisted:

Link to comment
Share on other sites

Nie chcę zakładać nowego tematu więc napiszę tutaj...

Czy 170 000 km dla legacy z roku 2007 z silnikiem 165KM to dużo i jakich usterek można się spodziewać w najbliższym czasie przy takim przebiegu?

Link to comment
Share on other sites

Nie chcę zakładać nowego tematu więc napiszę tutaj...

Czy 170 000 km dla legacy z roku 2007 z silnikiem 165KM to dużo i jakich usterek można się spodziewać w najbliższym czasie przy takim przebiegu?

W zależności od tego jaką obsługę serwisową auto miało do tej pory, usterki mogą się pojawić lub nie :). Możemy również traktować pewne czynności jako zwykłą eksploatację i wówczas zapobiegamy wcześniej i nie nazywamy ich usterkami :mrgreen: . Przy takim przebiegu zapewne będzie domagać się regulacji luzów zaworowych, wkrótce przy 200-210 rozrząd z pompą wody,chyba że wymieniłeś po zakupie, nie wiadomo w jakim stanie sprzęgło z dwumasą, więcej raczej przykrych niespodzianek Cię nie spotka. Generlanie to co pisałem kilka postów powyżej dotyczy się Legacy IV więc i Twojego :lol:

Link to comment
Share on other sites

W zależności od tego jaką obsługę serwisową auto miało do tej pory, usterki mogą się pojawić lub nie :). Możemy również traktować pewne czynności jako zwykłą eksploatację i wówczas zapobiegamy wcześniej i nie nazywamy ich usterkami :mrgreen: . Przy takim przebiegu zapewne będzie domagać się regulacji luzów zaworowych, wkrótce przy 200-210 rozrząd z pompą wody,chyba że wymieniłeś po zakupie, nie wiadomo w jakim stanie sprzęgło z dwumasą, więcej raczej przykrych niespodzianek Cię nie spotka. Generlanie to co pisałem kilka postów powyżej dotyczy się Legacy IV więc i Twojego :lol:

 

Jeszcze nie jest mój:)

dopiero zastanawiam się nad zakupem i nie wiem czy warto zawracać sobie nim głowę za ok 50k...

 

a z drugiej strony taki przebieg jest bardzo realny, tylko przeszłość serwisowa jest mi nie znana...

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...